Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Taperen skrev:

Såpass ja, det var da voldsomt, bor du i storby?

Bor like i nærheten av en.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser folk rundt i verden begynner å få angst av alle Blissey'ene i gyms. Den er visst ikke så enkel å slå... Æsj at jeg har så få Chansey-candy!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Husker ikke helt, tror den hadde rundt 517 eller noe sånt.

Ty! Da evolvet jeg en 617 eevee til en 1900-something espeon :)

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ty! Da evolvet jeg en 617 eevee til en 1900-something espeon :)

Anonymkode: 76f3f...12a

Grattis!

Jeg fanget en 610 CP Eevee i dag men den er bare sånn midt på treet, så den er ikke helt Espeon-worthy ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig humor at jeg måtte fnise litt over at Grimeren min er ei dame! :fnise: Skikkelig trashy dame! :hoho:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, aicelain skrev:

Fikk du fanget et 😄? Høy CP? :fnise:

Ja cp på 5000😇

Dagens fangst fra gen 2:

Screenshot_2017-02-17-22-09-33.png

Screenshot_2017-02-17-22-09-02.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse ekstra "dingsene" vi trenger for å utvikle noen av pokemoene, får vi kun de på pokestopp.?? Jeg har sikkert snurret 100 pokestopp i dag, men ikke en eneste "dings"...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spesialpedagog skrev:

Disse ekstra "dingsene" vi trenger for å utvikle noen av pokemoene, får vi kun de på pokestopp.?? Jeg har sikkert snurret 100 pokestopp i dag, men ikke en eneste "dings"...

Samme her...fikk et par av de nye bærere men ingen av de tingene man trenger for å evolve de gode gamle😯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mormont skrev:

Gøy med 20 nye! Blir det mye jakting på deg i helgen?:)

Nå ble yngste datteren giret igjen etter at gen 2 kom ut, så nå har vi hatt en kjøretur til et tettsted 15 min unna, tror hun klarte 16 nye på to timer, godt fornøyd var hun :).   Ble et par nye til på meg, jeg var i samme tettsted tidligere i dag i forbindelse med jobb, så derfor ikke så mange nye nå.

Som jeg skrev tidligere her i dag så har jeg besøk i helgen, så blir nok ikke så mye jakting nei, er du jakttklar for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Spesialpedagog skrev:

Ja vi får de kun det, har lest om en som haddet snurret 306 stops uten å ha sett en eneste en, her har jeg vel snurret nærmere 200 uten hell, men ser at de får en den dagen de snurrer på den 7 strake dagen :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rosalie skrev:

Er det bare meg, eller er gen2-pokiser både vanskeligere å fange og har lettere for å stikke av?

Her har jeg opplevd det motsatte, gikk leeeenge før den første stakk i fra meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gen2-pokisene generelt sett ikke har vært unormalt vanskelig å fange, men den Swinuben har vært bittelitt vrang innimellom. Den har hoppet ut av ballen irriterende mange ganger.

Noen som vet hva det der "critical capture/catch" egentlig er for noe? Jeg fikk en sånn og skvatt litt da ballen bare klikket én gang, ga fra seg et rart "spiral-lys" og en spesiell lyd, og så var plutselig pokisen fanget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MissMas skrev:

Ja, men ikke alltid. En av mine ble til jolteon, tross navneendring #bortkasta

Det går bare an å bruke navnetrikset en gang per navn. Så det lønner seg å spare til man har en eevee man er fornøyd med.

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Rosalie skrev:

Er det bare meg, eller er gen2-pokiser både vanskeligere å fange og har lettere for å stikke av?

Jeg synes de har vært overraskende enkle å fange, jeg. Nå har jeg riktig nok bare fanget 31 gen 2-pokemon totalt (bare 9 forskjellige pokémon), men har bare møtt på to som har stukket av (en Natu og en Swinub).

Og ja, jeg er helt enig at de nye er skikkelig søte! Jeg hadde pokémon gull på gameboy da det kom ut (ca 1999), men jeg hadde helt glemt hvor søte alle sammen er! Gleder meg til å fange flere av dem fremover! :) Heldigvis er samboeren min bortreist denne helgen, så da kan jeg få spilt litt ekstra. Han begynte å gå rimelig lei av at jeg spilte pokémon go da jeg slettet appen i januar, så greit å ha et par ekstra dager før jeg forteller han at jeg at jeg har begynt igjen etter bare 6 ukers pause :P

Endret av Blomst89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en kjapp status gjort opp før en stuper til sengs, 23 forskjellige har blitt fanget i dag, har ikke evolvet opp noe.

Ingen evolving stener fra Pokestops, kun bær, 18 Nanab og 20 Pinap, har ikke brukt noen av de ennå.

Men nå er det natta, høres i morra folkens :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på en ting ang. lures. Nå når det er "6-timers-event" på dem, gjelder det i fra man kobler dem til PokeStopen? Jeg ser det er over i morgen, men om jeg bruker en rett før det over, vil den da virke i seks timer? Good catch everybody :yvonne:

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forresten de kunne oppdatert "Medaljene". Per nå har vi bronse, sølv og gull. 50 - 100 - 200 fanget.

Legg til platinum og titanium, 500 og 1000 med ekstra catch-bonus på +4 og +5.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på en ting ang. lures. Nå når det er "6-timers-event" på dem, gjelder det i fra man kobler dem til PokeStopen? Jeg ser det er over i morgen, men om jeg bruker en rett før det over, vil den da virke i seks timer? Good catch everybody :yvonne:

Godt spørsmål, men si at 6 timers eventet er slutt kl 20 i kveld, og du setter på en lure kl 19, så vil jeg tro at den varer i 6 timer siden du satte den på under eventet, har du gjort deg opp samme tanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Taperen skrev:

Nå ble yngste datteren giret igjen etter at gen 2 kom ut, så nå har vi hatt en kjøretur til et tettsted 15 min unna, tror hun klarte 16 nye på to timer, godt fornøyd var hun :).   Ble et par nye til på meg, jeg var i samme tettsted tidligere i dag i forbindelse med jobb, så derfor ikke så mange nye nå.

Som jeg skrev tidligere her i dag så har jeg besøk i helgen, så blir nok ikke så mye jakting nei, er du jakttklar for helgen?

Så gøy hun ble gira igjen, håper flere begynner å spille nå som gen 2 er ute :) fikk med meg samboeren min på jakt for første gang siden september, litt greit å jakta sammen med andre innimellom også. Blir ikke så mye jakt i dag, men har satt av hele søndag, så da er det bare å lade opp nødladere og kle seg godt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...