Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Evolva til espeon siden jeg hadde en god eevee som jeg har spart til formålet :) mener å huske at det blir espeon og du gir kallenavnet sakura.

Anonymkode: 8328b...69a

Ja, men ikke alltid. En av mine ble til jolteon, tross navneendring #bortkasta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en ganske god dag, 30 nye i pokedexen :) har ikke utviklet noen fra gen 1 enda, så det blir flere etterhvert. Venter til jeg har nok candy til å evolve mange nye på en gang, men kjenner det er litt vanskelig å vente med å få de nye eveeutviklingene :laugh: kjempegøy med nye pokiser altså, har løpt inn og ut av døra kanskje ti ganger i dag på jakt etter en skygge :fnise: kjipt at det er så kaldt og glatt ute, litt pokemonvennlig vær :grine:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det @Mormont, er surt og kaldt.. Blir nedkjølt hver gang jeg har vært ute, omtrent. Må ta en skikkelig varm dusj, får ikke varmen i meg. Egentlig skulle en jaktet med kjeledress, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taperen skrev:

Til SunnivaOslo, ang Eevee, fant trikset på engelsk forum i natt som virker, trikset nå er at Sakura blir Espeon og Tamao blir Umbreon, folk som hadde testet dette, og det funket, jeg har ikke prøvd enda, lykke til :)

Takk! :nordvesta: Da ble det en fancy Umbreon på meg! Bare 1239 CP men fiiiin uansett! :) Sparer Espeon-forvandlinga til jeg får en bedre Eevee å evolve.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller har avataren fått ett helt nytt gangelag etter siste oppdatering? :fnise: 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Jeg la også merke til det :P

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som synes oppdateringen er kjedelig?

For det første lagger spillet kjempemasse, det er skikkelig vanskelig å ha med å gjøre.

For det andre har mange av de gamle pokemonene i pokedexen blitt dårligere :(

For det tredje har jeg absolutt null kjennskap til gen2 og utover :P Jeg kunne møtt på en dritsjelden en (type like sjelden som å finne en lapras in the wild) uten å ha peiling, til og med mulig at jeg ikke hadde giddi å fange den og bare gått rett forbi liksom.

Anonymkode: 76f3f...12a

Tror det er en av mine fordeler, at jeg ikke hadde noe forhold til pokemon i fra før, verken gen 1 eller gen 2. Jeg er som en unge i godteributikken nå når det er så mange nye pokiser å finne :)

Ikke allverdens fangst her i dag, men har fått følgende nye i pokedexen: Sentret, Hoothoot, Ledyba, Ledian, Spinarak, Crobat (evolvet i natt), Natu, Marill, Hoppip, Skiploom, Umbreon, Murkrow og Swinub.
Her i området ligger Swinub an til å bli den nye Pidgey. Den spawner nesten overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Takk! :nordvesta: Da ble det en fancy Umbreon på meg! Bare 1239 CP men fiiiin uansett! :) Sparer Espeon-forvandlinga til jeg får en bedre Eevee å evolve.

Jeg la også merke til det :P

Tror det er en av mine fordeler, at jeg ikke hadde noe forhold til pokemon i fra før, verken gen 1 eller gen 2. Jeg er som en unge i godteributikken nå når det er så mange nye pokiser å finne :)

Ikke allverdens fangst her i dag, men har fått følgende nye i pokedexen: Sentret, Hoothoot, Ledyba, Ledian, Spinarak, Crobat (evolvet i natt), Natu, Marill, Hoppip, Skiploom, Umbreon, Murkrow og Swinub.
Her i området ligger Swinub an til å bli den nye Pidgey. Den spawner nesten overalt.

Her er Sentret den nye pidgey :) ! Og Natu. Men gjør ikke meg noe - de er jo mye søtere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mormont skrev:

Har hatt en ganske god dag, 30 nye i pokedexen :) har ikke utviklet noen fra gen 1 enda, så det blir flere etterhvert. Venter til jeg har nok candy til å evolve mange nye på en gang, men kjenner det er litt vanskelig å vente med å få de nye eveeutviklingene :laugh: kjempegøy med nye pokiser altså, har løpt inn og ut av døra kanskje ti ganger i dag på jakt etter en skygge :fnise: kjipt at det er så kaldt og glatt ute, litt pokemonvennlig vær :grine:

Åhoi, ja da har du hatt en knalldag, meget bra :)

Har ikke telt igjennom ennå, men tror det er rundt 20 nye jeg har fått, men har fanget en hel del i dag, rundt 140 stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hva hadde eevee'en du evolvet fra i CP? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva hadde eevee'en du evolvet fra i CP? :) 

Husker ikke helt, tror den hadde rundt 517 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MissMas skrev:

Enig i det @Mormont, er surt og kaldt.. Blir nedkjølt hver gang jeg har vært ute, omtrent. Må ta en skikkelig varm dusj, får ikke varmen i meg. Egentlig skulle en jaktet med kjeledress, hehe. 

Her sør har det vært aldeles nydelig i dag, sol og rundt 8-9 grader da jeg gikk meg en topptur til den vanlige plassen, måtte klekke noen egg for å få plass til, men tror jeg også har klekket noen nye uten hell, Sandshrew, Poliwag, Drowsee og Magby er ikke akurat noe å få ståpels av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MissMas skrev:

Her er Sentret den nye pidgey :) ! Og Natu. Men gjør ikke meg noe - de er jo mye søtere?

Det er sant! :) Marill synes jeg også er utrolig nusselig, lille bollemusa! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MissMas skrev:

De er søte enn så lenge.....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Her sør har det vært aldeles nydelig i dag, sol og rundt 8-9 grader da jeg gikk meg en topptur til den vanlige plassen, måtte klekke noen egg for å få plass til, men tror jeg også har klekket noen nye uten hell, Sandshrew, Poliwag, Drowsee og Magby er ikke akurat noe å få ståpels av. :P

Deilig! Høres herlig ut. Her var det litt sol, men kjølig.. Skal dog ikke klage. Kunne vært mye verre vær :) ! Bare å kle på seg. Hehe.. nei, får ikke ståpels av det.. jeg liker dog sandshrew og poliwag ganske godt. 

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Det er sant! :) Marill synes jeg også er utrolig nusselig, lille bollemusa! :laugh:

Ja, Marill er jo den søteste av alle :) Jeg løp ut istad (trosset kulda), for måtte bare få tak i den. Har tre stykker. Nussedussen! Vil egentlig ha en sånn, på ekte :P !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

De er søte enn så lenge.....:P

Hehe.. ja, vi får se! Jeg syntes aldri rattata og pidgey var søte, så de irriterte meg fra første stund hihi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Åååhhh herregud, ligger i sofaen i andre enden av stua å ler så jeg rister, godt ikke de andre i huset ser meg, kommer til å tenke på deg hver gang jeg ser den :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, MissMas skrev:

Til hva :) ?

Mente når man evolver Golbat til Crowbat, så trenger man bare candies og ikke slike dingser i tilegg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elsoo skrev:

Mente når man evolver Golbat til Crowbat, så trenger man bare candies og ikke slike dingser i tilegg :)

Åja :) ! Trodde jeg hadde gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, MissMas skrev:

Hehe.. ja, vi får se! Jeg syntes aldri rattata og pidgey var søte, så de irriterte meg fra første stund hihi. 

Nei skal være enig i deg her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Taperen skrev:

Åhoi, ja da har du hatt en knalldag, meget bra :)

Har ikke telt igjennom ennå, men tror det er rundt 20 nye jeg har fått, men har fanget en hel del i dag, rundt 140 stk

Gøy med 20 nye! Blir det mye jakting på deg i helgen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, hog skrev:

Hvis den fortsatt er der kan du bruke Pinab bær på den nå for dobbel candy ;) 

Det dukket opp en i dag og på Nearby radaren. Fikk ikke fanget den da, men men :) 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...