Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Det spawner med Pikachu på Grønland Torg😃😂

Screenshot_2017-02-17-15-57-14.png

Fikk du fanget et 😄? Høy CP? :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MissMas skrev:

Idag har jeg fått én eller flere av: 

Sentret
Furret (Beste med CP på 1065)
Hoothoot
Ledyba
Spinarak
Crobat (Beste med CP på 1968)
Chinchou
Natu
Xatu (Beste med CP på 1390)
Marill
Skiploom
Aipom (CP 411(
Yanma (CP 705)
Wooper
Umbreon (CP 1114)
Espeon (CP 1315)
Murkrow (beste med CP på 861)
Slugma
Swinub
Piloswine (beste med CP på 1296)

Og noen av de gode, gamle som sandshrew, jigglypuff, pidgeot, rattata, pidgey, poliwag, zubat.. som jeg kommer på.

Da har jo du hatt en bra dag, moro med de nye, så at det var flere som hadde nesa i mobilen på byturen i dag, jeg våget meg ikke ut av bilen, bare kjørte på kjente stier igjennom byen og parkerte der jeg vet de spawner :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Nei jeg forstår ikke helt det der med klær, er vel det samme hva de har på seg, er vel ikke det som teller i spillet, blir det lettere å finne en Grimer hvis jeg har gul sekk på meg feks?:alice:

Hm, jeg bryr meg litt om hvordan hun ser ut da for irriterer meg at jeg ikke får skiftet sveisen :ler: Men de kunne jo gitt mulighet til at avataren ikke ser ut som en idiotisk forfryst tenåring på vinterføre uten sokker..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Taperen skrev:

Da har jo du hatt en bra dag, moro med de nye, så at det var flere som hadde nesa i mobilen på byturen i dag, jeg våget meg ikke ut av bilen, bare kjørte på kjente stier igjennom byen og parkerte der jeg vet de spawner :)

Ja, en gd dag :) ! ble "llitt" irritert nå da jeg ser en av de som forsvant er en som fås i 10 km egg... jaja 😅

Skal du jakte mer i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Da har jeg fått en upgrade og en dragon scale, så da er Porygon og Seadra endelig klar til evolving :) 

Da tror jeg du har vært heldig, tror jeg har snurret 100 i dag uten og se noe til stenene:angry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ny tilføyninger i pokedexen: cyndaquil, sentret, hoothoot, ledyba, spinark, natu, marill, azumarill, hoppip, skiploom, aipom, wooper, murkrow, wobbuffet, swinub, piloswine, phanpy og stantler :skya:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Nå fikk jeg en Svinub :P 

Første nye fanget in the wild. 

Men da er du det minste i gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, MissMas skrev:

Hørte noe om at det skal være lures på pokestops over hele verden, stemmer det? Fra kl 20 i kveld. Vel, jeg hadde tenkt til å dra ut, men ble usikker. Har lovt meg bort i 19-20-tiden

Har ikke hørt noe om det, her må det vel leses litt rundt på engelsk forum, har ikke hatt tid til det i dag, gått i hundre med jobb og Pokémons :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MissMas skrev:

Ja, en gd dag :) ! ble "llitt" irritert nå da jeg ser en av de som forsvant er en som fås i 10 km egg... jaja 😅

Skal du jakte mer i helgen?

Javel ja, du mistet en som er sjelden, er alltid ergerlig det :angry:

Tror ikke det blir den store jakten i helga, får besøk av arvingene, og de er ikke interressert i pokemon sånn som gamlefar :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått en eneste stein jeg heller :( til tross for timesvis i sentrum.

Men ganske fornøyd med fangsten uansett:

Swinub, ørten stykker

Woobuffet

Wooper

Sudowoodo

Spinarak

Stantler

Snubbull

Espeon

Piloswine

Phanpy

Octillery

Natu

Murkrow

Marill

Ledyba

Hoppip

Crobat

Aipom

Anonymkode: 8328b...69a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd å evolve til espeon og umbreon enda? Tenkte å ta en liten evovle-runde i kveld hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Taperen skrev:

Har ikke hørt noe om det, her må det vel leses litt rundt på engelsk forum, har ikke hatt tid til det i dag, gått i hundre med jobb og Pokémons :P

Ok :)

17 minutter siden, Taperen skrev:

Javel ja, du mistet en som er sjelden, er alltid ergerlig det :angry:

Tror ikke det blir den store jakten i helga, får besøk av arvingene, og de er ikke interressert i pokemon sånn som gamlefar :P

Ja, ergerlig.. Du får kose deg med besøk, da :) !

1 minutt siden, Vesentlig skrev:

noen som har prøvd å evolve til espeon og umbreon enda? Tenkte å ta en liten evovle-runde i kveld hehe

Jeg har gjort det, begge to :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vesentlig skrev:

Jeg har 😁 Endret navnene til å utvikle mine 2 beste Evees(ikke at de var så fryktelig bra). 

Screenshot_20170217-182054.png

Screenshot_20170217-182029.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Taperen skrev:

Elsoo? Brukte du KUN Candy til evolving?

Ja? Tenker du på sånne duppeditter som man trenger for å evolve noen av de andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elsoo skrev:

Ja? Tenker du på sånne duppeditter som man trenger for å evolve noen av de andre? 

Ja var det jeg tenkte på, takker så mye for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Taperen skrev:

Ja var det jeg tenkte på, takker så mye for svar :)

Crowbar trenger heller ikke noe annet enn Candy :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Spiller går som smurt her, må være noe med telefonen din kanskje 

Her hadde jeg ikke kjennskap til pokemon i det hele tatt, det eneste jeg husker er at eldste datteren min en gang på nittitallet pratet om Pikachu, tror vi hadde sengeklær med Pikachu :)

Så jeg er HELT blank her, bare fanger alt jeg kommer over, har hatt et par turer i dag, men har ikke sett over hva jeg har fanget, poppet ihvertfall opp en medalje om at jeg hadde fanget 30 

Ja altså, jeg skrev det innlegget for en del timer siden da :P Da jeg åpnet spillet når jeg gikk kveldstur med hunden i gårkveld, husker ikke om det var 11,12 eller 01 jeg, da var det kommet nye Pokémons og spillet lagget og tullet helt forferdelig, samme da jeg gikk morgenturen i dag tidlig. Har stabilisert seg nå da, og heldigvis er driftinga tilbake så jeg er på vei til å klekke et 10km egg fra sofaen nå. Akkurat den biten har jeg savnet!

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vesentlig skrev:

Evolva til espeon siden jeg hadde en god eevee som jeg har spart til formålet :) mener å huske at det blir espeon og du gir kallenavnet sakura.

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...