Mormont Skrevet 16. februar 2017 #5021 Del Skrevet 16. februar 2017 Noen som har fått de nye bærene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. februar 2017 #5022 Del Skrevet 16. februar 2017 20 minutter siden, Mormont skrev: Noen som har fått de nye bærene? Hva skjer i updaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5023 Del Skrevet 16. februar 2017 18 minutter siden, Maleficenta skrev: Hva skjer i updaten? Hvis du leser innlegg her fra tidligere i dag så får du litt info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 16. februar 2017 #5024 Del Skrevet 16. februar 2017 32 minutter siden, Maleficenta skrev: Hva skjer i updaten? "New Berries: Pokémon enjoy eating Berries, and you’ll have the opportunity to get two new Berries by spinning the Photo Disc at PokéStops—Nanab Berries and Pinap Berries! Giving a Pokémon a Nanab Berry will slow its movements, making it easier to catch. The Pinap Berry doubles the amount of Candy you’ll receive if your next catch attempt succeeds." http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/johto-pokemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. februar 2017 #5025 Del Skrevet 16. februar 2017 Oppdatert nå, uvant å se monsene bli hunkjønn og hankjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5026 Del Skrevet 16. februar 2017 13 timer siden, Taperen skrev: Senere i dag så kan man oppgradere pokemon storage for halv pris . Her har jeg den på 500, så kanskje like greit å slå til med full oppgradering i løpet av tilbudsperioden som varer i fra 16-28 feb. Serr? Jeg oppgraderte både bag og storage i dag uten å se noen "rabatt", og jeg ser det fortsatt ikke i shoppen, verken før jeg oppdaterte, eller nå etter at jeg har oppdatert. Kjedelig. Anonymkode: 76f3f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5027 Del Skrevet 16. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serr? Jeg oppgraderte både bag og storage i dag uten å se noen "rabatt", og jeg ser det fortsatt ikke i shoppen, verken før jeg oppdaterte, eller nå etter at jeg har oppdatert. Kjedelig. Anonymkode: 76f3f...12a Ikke her heller Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5028 Del Skrevet 16. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serr? Jeg oppgraderte både bag og storage i dag uten å se noen "rabatt", og jeg ser det fortsatt ikke i shoppen, verken før jeg oppdaterte, eller nå etter at jeg har oppdatert. Kjedelig. Anonymkode: 76f3f...12a Ja det var kjedelig, ser at det fortsatt samme pris, vet ikke hva som har skjedd her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. februar 2017 #5029 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg oppgraderte så klart igår.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5030 Del Skrevet 16. februar 2017 Kan være at prisen blir redusert senere i kveld/natt her på berget, her er den offisielle Twitter meldingen. Pokémon GO @PokemonGoApp To help you prepare for upcoming adventures, Pokémon Storage upgrades require 50% fewer PokéCoins starting the afternoon of Feb. 16–28 PST! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5031 Del Skrevet 16. februar 2017 Har lest ryktene jeg også, folk som har fått Mail at det smeller snart Gen 2 goes live in 2 hours? Some rumors out there that Gen 2 will be going live at 0:00UTC which is in about 2 hours. Oh I sure hope these rumors are true. Let's GO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5032 Del Skrevet 16. februar 2017 Hallo folkens, gen 2 er her, har en i sighthings nå, vet a faen hvilken det er....juhu 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5033 Del Skrevet 16. februar 2017 Min første ble en Natu med CP på 513 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5034 Del Skrevet 16. februar 2017 Prøvde å fange en Munkrow med over 900CP men så fikk jeg error og den forsvant Anonymkode: d52be...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 16. februar 2017 #5035 Del Skrevet 16. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å fange en Munkrow med over 900CP men så fikk jeg error og den forsvant Anonymkode: d52be...e22 Årh den er kjip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5036 Del Skrevet 16. februar 2017 5 minutter siden, Taperen skrev: Årh den er kjip Den dukket opp igjen Certainly caught my attention og 981CP, nesten helt maxet ut Ooooog jeg evolvet Crobat fordi jeg ikke kunne dy meg, hihi. Anonymkode: d52be...e22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. februar 2017 #5037 Del Skrevet 16. februar 2017 15 timer siden, Blossom86 skrev: Dere har så mange kule pokiser! Jeg har ikke så mange... Vil ha de store, stygge skumle Min Snorlax på bare 305 CP virker liksom så liten og puslete Klage klage, i-landsproblemer.. hehe Jeg har en Lapras på under 300 cp, og det er min eneste What? Allerede gen 2??? Jeg fikk nettopp oppdatering på telefonen men trodde ikke det var hele pakka allerede liksom! Nå vurderer jeg å hive ut en incense bare på gøy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2017 #5038 Del Skrevet 16. februar 2017 2 minutter siden, Raspberrypai skrev: Fikk Crobat bra CP? Har så lyst å evolve den og Chansey NÅ, men vil samtidig vente til jeg får påkrevd item til å evolve Kingdra, Slowpoke, Onix, Schyter og resten slik at jeg kan evolve alle de nye med Lucky Egg på likt. Holder du på med dette enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whitewildfox Skrevet 16. februar 2017 #5039 Del Skrevet 16. februar 2017 1 minutt siden, Raspberrypai skrev: Fikk Crobat bra CP? Har så lyst å evolve den og Chansey NÅ, men vil samtidig vente til jeg får påkrevd item til å evolve Kingdra, Slowpoke, Onix, Schyter og resten slik at jeg kan evolve alle de nye med Lucky Egg på likt. Driter i å være anonym nå, på tide å innrømme at jeg er hekta på PoGo Tja, ikke så værst! 1654 med wonder, kjedelig moveset, men jeg får nok flere! Det er fortsatt rom for å power up da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. februar 2017 #5040 Del Skrevet 16. februar 2017 Æsj, har ikke incense i items så må isåfall kjøpe og pokebutikken min er helt idiot Jeg får bare opp en hvit bakgrunn med et grønt skjold og antall pokecoins øverst, midt på. Har prøvd å restarte men det nytter ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå