Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, MissMas skrev:

Tror nok ikke jeg får med meg noen på den kjøringa, hehe.. Kjæresten min synes allerede pogo er ekstremt teit. Men har god erfaring med å kjøre i 40 også :) Og 80 også! Dvs, jeg driver ikke med tlf hvis jeg kjører, jeg sitter på... Har jeg på incense kommer det masse. Men noen ganger stikker de bare av, tror det er hvis farten er for høy. Men i 40 kommer det kjempemye :)

Jepp ;) PogoWinner..

Jeg har en liten og puslete Snorlax, han er XS :fnise: Du får nok noen skumle snart :) Kommer jo mange nye, stygge! Jynx er vel den styggeste av alle tror jeg. har du den? 

Når du kjører i 40 og pokemonen bryter ut, så har den mye lettere for å stikke av, siden du har kommet for langt i fra der den spawnet, kjører jeg på en øde vei nesten uten trafikk så har jeg fremme mobilen, og da hender det at jeg klarer å fange 16-18 stk på den halvtimen, burde klart å fått flere, Max er vel 30 på en incense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Taperen skrev:

Når du kjører i 40 og pokemonen bryter ut, så har den mye lettere for å stikke av, siden du har kommet for langt i fra der den spawnet, kjører jeg på en øde vei nesten uten trafikk så har jeg fremme mobilen, og da hender det at jeg klarer å fange 16-18 stk på den halvtimen, burde klart å fått flere, Max er vel 30 på en incense.

Ok! :) Sykkel hadde nok vært best.. Men min er rusten haha. Og det er snø. Kanskje det hjelper å ake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Taperen skrev:

Lurt å bruke incense når de nye kommer, kom deg ute på en øde landevei hvor det ikke spawner noenting, da har du mye lettere sjanse til å få random Pokémons, men husk, ikke kjør over 15-20 km i timen, og så bør veien være slik at du ikke trenger å kjøre tilbake igjen i løpet av den halvtimen incensen varer, evt så starter du en ny incense på tilbake veien, jeg vet hvor JEG skal kjøre, lykke til :)

Eller ta bussen slik jeg gjør😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MissMas skrev:

Ok! :) Sykkel hadde nok vært best.. Men min er rusten haha. Og det er snø. Kanskje det hjelper å ake :fnise:

JA, Finn deg en akebakke som varer i en halvtime, lur du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ja det går vel bra i storbyen vil jeg tro, får vel en del snurringer også da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

JA, Finn deg en akebakke som varer i en halvtime, lur du :)

Kan hende det lurer noen pokiser i Trysil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MissMas skrev:

Kan hende det lurer noen pokiser i Trysil! 

Har hørt at det er noen skumle der.....spesielt på lørdagskvelden.....:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Taperen skrev:

Har hørt at det er noen skumle der.....spesielt på lørdagskvelden.....:natti:

Sittert en Grimer som kjører slalåm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ja, merka det en gang jeg tok bussen i Oslo. Lenge siden. Men oppdaget det for sent hehe... Her går det ikke buss :( 

Endret av MissMas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Har bærene kommet enda eller blir det med gen 2? Jeg lurer veldig på om det går an å aktivere et sånt bær rett før man klekker et 10km egg feks. Gidder ikke bruke det på 2 og 5 km :P Men alt fra 10km egg tar jeg gjerne dobbelt opp med candy fra.

Anonymkode: 76f3f...12a

Det blir vel med gen 2:) regner med at bærene blir som razzberry, at du gir bæret til pokemonen du holder på å fange. Så tviler litt på at det går an å aktivere før egg, men vi får se :)

Endret av Mormont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å melde seg her, etter å ha fulgt dere de siste 150 sidene av diskusjonen :) 

Jeg begynte med PoGo for å dele en interesse med ungene, men er kanskje den av oss med sterkest konkurranseinstinkt... Jeg hadde tenkt å stoppe når jeg kom til Level 30. Og så ville jeg fylle pokedexen... Jeg mangler tre (utenom de umulige), og nå kommer det plutselig 80 nye :D

Det beste med spillet er at det samler familien om en felles interesse, og ungene maser faktisk om å gå tur nesten daglig :) 

Det verste er vel egentlig at det er litt, bittelitt, flaut å være voksen og gå med nesa i PoGo. Men ungene elsker at vi voksne deltar og engasjerer oss, vet hva de snakker om og utfordrer de litt :) 

Og lite gleder ungene mer enn at mamma har fanget en Snorlax til de i løpet av dagen :D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye bærene:

Nanab bær gjør at pokemonen du prøver å fange blir roligere  :)

Pinab bær får du dobbel Candy når du fanger pokemonen :nordvesta:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Marthe75 skrev:

Da er det på tide å melde seg her, etter å ha fulgt dere de siste 150 sidene av diskusjonen :) 

Jeg begynte med PoGo for å dele en interesse med ungene, men er kanskje den av oss med sterkest konkurranseinstinkt... Jeg hadde tenkt å stoppe når jeg kom til Level 30. Og så ville jeg fylle pokedexen... Jeg mangler tre (utenom de umulige), og nå kommer det plutselig 80 nye :D

Det beste med spillet er at det samler familien om en felles interesse, og ungene maser faktisk om å gå tur nesten daglig :) 

Det verste er vel egentlig at det er litt, bittelitt, flaut å være voksen og gå med nesa i PoGo. Men ungene elsker at vi voksne deltar og engasjerer oss, vet hva de snakker om og utfordrer de litt :) 

Og lite gleder ungene mer enn at mamma har fanget en Snorlax til de i løpet av dagen :D

Velkommen skal du være :)

Her hadde datteren min stor interesse for pogo frem til nyttår, men nå spiller hun ikke, de andre på skolen sluttet å spille, så da syntes hun det var flaut og spille, men gamlefar spiller det med stor iver ennå :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Velkommen skal du være :)

Her hadde datteren min stor interesse for pogo frem til nyttår, men nå spiller hun ikke, de andre på skolen sluttet å spille, så da syntes hun det var flaut og spille, men gamlefar spiller det med stor iver ennå :)

Takk :)

Ja, jeg er nok den mest ivrige hos oss også... men det er nok fordi jeg har best tilgang til både pokestop og pokemons på dagtid. Har jeg anledning kan jeg snurre pokestop på jobb, og fange det som måtte dukker opp. Så når det kommer noe så sjelden som en Snorlax innom, da må jeg logge meg inn på ungenes brukene og fange for de også :D

Vi har begynt å glede oss til påske, for da MÅ det jo komme et påske event, med egg og gule pokemons. Da bør vi få rugemaskiner i pokestopene igjen, og pokeballer i eggene :D hehe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marthe75 skrev:

Takk :)

Ja, jeg er nok den mest ivrige hos oss også... men det er nok fordi jeg har best tilgang til både pokestop og pokemons på dagtid. Har jeg anledning kan jeg snurre pokestop på jobb, og fange det som måtte dukker opp. Så når det kommer noe så sjelden som en Snorlax innom, da må jeg logge meg inn på ungenes brukene og fange for de også :D

Vi har begynt å glede oss til påske, for da MÅ det jo komme et påske event, med egg og gule pokemons. Da bør vi få rugemaskiner i pokestopene igjen, og pokeballer i eggene :D hehe

Ja, det tenkte jeg og. Gult er kult! Jeg er gult lag, så synes vi bør få en heftig fordel hihi :) F.eks plass til 20 egg, så kan rødt og blått lag få sin egen dag, en annen gang i året :lur::fnise:

Men når er påske? Hmm..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, MissMas skrev:

Ja, det tenkte jeg og. Gult er kult! Jeg er gult lag, så synes vi bør få en heftig fordel hihi :) F.eks plass til 20 egg, så kan rødt og blått lag få sin egen dag, en annen gang i året :lur::fnise:

Men når er påske? Hmm..

Hehe, og så kan blått ha event hver dag himmelen er blå :)

Påske er om snaue to mnd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Ja det går vel bra i storbyen vil jeg tro, får vel en del snurringer også da?

Jepp. Gjør det nå som det er kaldt. Orker ikke vandre ute lenge av gangen. Tar bussen til steder og hopper av og går litt rundt og tar bussen videre til neste destinasjon.

Har en jobb der jeg kan jobbe hjemmefra så får mye tid da. Jobber litt og drar ut senere Hehe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

Hehe, og så kan blått ha event hver dag himmelen er blå :)

Påske er om snaue to mnd

Næsj! Da må gult lag få mew og mewtwo hver gang sola skinner :P 

Ja, bare å vente tålmodig... får nok mye å gjøre med å fange nye lommemonstre frem til da, da! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken håper jeg man får incubator på feks pokestops og flere 10km egg. Og det er greit om de gule spawner litt ekstra da bare for moro skyld. Men håper det ikke er noe fugletema....😁😁 tenk dere ENDA flere pidgey liksom...

Har forresten 2 10km egg nå og de blir hatchet senere idag..hååååper det er noe bra og/eller nytt.

Endret av SunnivaOslo
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...