Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Nå som gen 2 kommer, hvor mye candy har dere spart opp på de som kan evolves i 2 gen?

selv har jeg:

698 Zubat candy 273

691 Oddish candy 6

763 Poliwag candy 86

717 Slowpoke candy 131

98 Onix candy 35

136 Chansey candy 96

553 Horsea candy 255

67 Scyther candy :sukk:0, har ingen Scyther

1543 Eevee candy :hoppendeglad:334 og jeg trodde det var bra :sukk: 

Hva med dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Nå som gen 2 kommer, hvor mye candy har dere spart opp på de som kan evolves i 2 gen?

selv har jeg:

698 Zubat candy - 1770

691 Oddish candy - 135

763 Poliwag candy - 1117

717 Slowpoke candy - 347

98 Onix candy - 119

136 Chansey candy - 168

553 Horsea candy - 789

67 Scyther candy :sukk:- 127

1543 Eevee candy :hoppendeglad: - 348

Hva med dere?

Eevee candy føles dog litt irrelevant, selv de fra egg nekter å ha god IV. Jeg kommer nok aldri til å få en god Jolteon :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sofie777 skrev:

Phew, dodged one there. Tenkte på å evolve i dag, men nå skal jeg definitivt vente!!

Hvorfor det?

6 timer siden, Mormont skrev:

Gleder meg til gen 2 :nori:liker også de nye bærene, bær som gir dobbel candy er veldig greit :)

Har bærene kommet enda eller blir det med gen 2? Jeg lurer veldig på om det går an å aktivere et sånt bær rett før man klekker et 10km egg feks. Gidder ikke bruke det på 2 og 5 km :P Men alt fra 10km egg tar jeg gjerne dobbelt opp med candy fra.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til gen 2! Jeg har bare samlet noen få candy til evolving av nye (får ikke stort mer når man finner så få), så jeg har bare:

153 Zubat candy 

125 Oddish Candy

37 Poliwag Candy

8 Slowpoke Candy

3 Onix Candy  

36 Chansey Candy

100 Horsea Candy

20 Scyther Candy

200 Eevee Candy

Men så tenker jeg at mitt mål er å fylle pokedexen, så jeg trenger uansett bare en av hver. I hvertfall sånn i førstingen. Noen må jeg jo samle mer candy til også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Frøkensina skrev:

Det ER bra :) trenger mest sannsynlig ikke mer enn 25 candies for å utvikle Eevee.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har:

Zubat 66

Oddish 94

Poliwag 39

Slow poke 273

Onix 149

Chansey 0 (har ikke fanget en eneste...)

Horsea 97

Schyter 58

Evee 136

Porygon 201 (tok med den for man kan vel upgrade til Porygon2?)

Kunne hatt mye mer på zubat,Oddish, poliwags, slow poke, horsea og evee men har jo drevet og evolverne og sånn når jeg har hatt på Lucky egg...skal samle opp flest mulig nå da selvom jeg tror jeg har godt med feks slow poke og evee candy.

Ser jeg har mye Onix i forhold til dere alle,men har alltid funnet mye Onix av en eller annen grunn. Har 2 stk i pokedexen nå så jeg kan evolve den ene til steelix.

Vil ha chansey😢😢😢😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Porygon 201 (tok med den for man kan vel upgrade til Porygon2?)

Ja, det kan man vel? Eller kan den kun fanges vill? 

Har 108 porygoncandy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på om jeg skal samle candy, eller om jeg skal gi blaffen i det og heller spare pokeballene til helgen.. hmm.. Tough choice :)

Har 7 incense (får aldri teken på hvordan det skrives) til rådighet også, men de tenkte jeg å bruke når de nye kommer ;) F.eks hvis jeg kjører (sitter på med i!) bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senere i dag så kan man oppgradere pokemon storage for halv pris :). Her har jeg den på 500, så kanskje like greit å slå til med full oppgradering i løpet av tilbudsperioden som varer i fra 16-28 feb.:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Senere i dag så kan man oppgradere pokemon storage for halv pris :). Her har jeg den på 500, så kanskje like greit å slå til med full oppgradering i løpet av tilbudsperioden som varer i fra 16-28 feb.:)

Åja! Taperen har full oversikt :) ! (Liker ikke det brukernavnet, kan du ikke bytte til noe koselig? :fnise: Føler meg frekk når jeg skriver om deg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MissMas skrev:

Sitter her og lurer på om jeg skal samle candy, eller om jeg skal gi blaffen i det og heller spare pokeballene til helgen.. hmm.. Tough choice :)

Har 7 incense (får aldri teken på hvordan det skrives) til rådighet også, men de tenkte jeg å bruke når de nye kommer ;) F.eks hvis jeg kjører (sitter på med i!) bil.

Lurt å bruke incense når de nye kommer, kom deg ute på en øde landevei hvor det ikke spawner noenting, da har du mye lettere sjanse til å få random Pokémons, men husk, ikke kjør over 15-20 km i timen, og så bør veien være slik at du ikke trenger å kjøre tilbake igjen i løpet av den halvtimen incensen varer, evt så starter du en ny incense på tilbake veien, jeg vet hvor JEG skal kjøre, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MissMas skrev:

Åja! Taperen har full oversikt :) ! (Liker ikke det brukernavnet, kan du ikke bytte til noe koselig? :fnise: Føler meg frekk når jeg skriver om deg)

Hehe, jeg hadde Grimeren i tankene mine når jeg lagde profilen:P når/hvis jeg finner Grimer så kan jeg bytte til "THE CHAMP" koseligere det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så mange kule pokiser! Jeg har ikke så mange... Vil ha de store, stygge skumle :( Min Snorlax på bare 305 CP virker liksom så liten og puslete :( 

Klage klage, i-landsproblemer.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Blossom86 skrev:

Dere har så mange kule pokiser! Jeg har ikke så mange... Vil ha de store, stygge skumle :( Min Snorlax på bare 305 CP virker liksom så liten og puslete :( 

Klage klage, surpomp surpomp :P

Er en del av oss som har spilt en del, derfor har vi kanskje flere skumle Pokémons enn deg, men en vakker dag i Mai så har du også noen skumle, god jakt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Taperen skrev:

Lurt å bruke incense når de nye kommer, kom deg ute på en øde landevei hvor det ikke spawner noenting, da har du mye lettere sjanse til å få random Pokémons, men husk, ikke kjør over 15-20 km i timen, og så bør veien være slik at du ikke trenger å kjøre tilbake igjen i løpet av den halvtimen incensen varer, evt så starter du en ny incense på tilbake veien, jeg vet hvor JEG skal kjøre, lykke til :)

Tror nok ikke jeg får med meg noen på den kjøringa, hehe.. Kjæresten min synes allerede pogo er ekstremt teit. Men har god erfaring med å kjøre i 40 også :) Og 80 også! Dvs, jeg driver ikke med tlf hvis jeg kjører, jeg sitter på... Har jeg på incense kommer det masse. Men noen ganger stikker de bare av, tror det er hvis farten er for høy. Men i 40 kommer det kjempemye :)

13 minutter siden, Taperen skrev:

Hehe, jeg hadde Grimeren i tankene mine når jeg lagde profilen:P når/hvis jeg finner Grimer så kan jeg bytte til "THE CHAMP" koseligere det?

Jepp ;) PogoWinner..

10 minutter siden, Blossom86 skrev:

Jeg har en liten og puslete Snorlax, han er XS :fnise: Du får nok noen skumle snart :) Kommer jo mange nye, stygge! Jynx er vel den styggeste av alle tror jeg. har du den? 

Endret av MissMas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at dette er et utrolig flott forum, sjelden, eller ALDRI må jeg vel si, har det vært noen sure oppkast her siden jeg ble medlem i romjula, her er det spark i baken med en fleipete kommentar, vi backer hverandre opp, kommer med tips, deler hvor vi finner monsa, ja vi deler nesten ALT her uten samme seng....:P

De fleste forum har som regel noe surt oppgulp å komme med, det kunne også skjedd her med visse folk som savner en Grimer.....men med tanken på at det BARE er et spill, så trenger vi ikke sitte her på forumet å hive ut kommentarer som drittspill, møkkaspill osv.

Så la oss fortsette den gode tonen vi har her, og la oss hjelpe hverandre videre på veien, og dele synspunkter om PokemonGo på en positiv måte.:)

Til slutt, lykke til i jakten på gen2, regner med at det blir en del kommentarer her i helgen som kommer, og de aller aller fleste kommentarer er sikker like positive, som dere er positive mennesker, love you all  :)  Mvh Taperen....

Endret av Taperen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...