Taperen Skrevet 12. februar 2017 #4841 Del Skrevet 12. februar 2017 2 timer siden, Ardwinna skrev: Det spawner en del uvanlige pokemon rundt i sentrum nå, i tillegg til alle de rosa. Blant annet Magnemite har begynt å poppe opp stadig oftere rundt i byen. Åh, bare 100 meter igjen til fire av eggene mine klekker! Her må drifthatches!!! *Venter i spenning* Lykke til med klekkingen Her har det som har poppet ut av eggene vært dårlig i dag, satser på en bedre dag i morgen, da popper et 10 km egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. februar 2017 #4842 Del Skrevet 12. februar 2017 AAARGH! Dama går og går men telleren på eggene rikker seg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. februar 2017 #4843 Del Skrevet 12. februar 2017 Den følelsen, når Chansey plutselig dukker opp på nearby hjemme! Omtrent hopper opp av sofaen og setter på en incense, røsker med meg ene hunden og løper ut. Pokemonene hjemme bruker som regel å vime rundt ute på et jorde og jeg burde jo innsett nederlaget når hunden nekter å vasse i snø nesten høyere enn seg selv. Men fikk nå overtalt den og halvveis ute på jordet forsvinner dustemonen fra lista 😥 Nå er vi tilbake i stua, hunden furter i senga si, jeg måtte bytte bukse og sokker (etter å ha vasset til over knærne i snø) og skoene mine kommer sikkert til å tørke neste uke engang. Incensen plukker bare opp Pigdeys i sofaen her 🙄 Jeg er også på 4,95km på et 5km egg, dama labber og labber men ingenting blir registrert. Enda godt jeg har dere å klage til, for dere er de eneste som forstår 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. februar 2017 #4844 Del Skrevet 12. februar 2017 Jeg mangler 40 meter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. februar 2017 #4845 Del Skrevet 12. februar 2017 11 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg mangler 40 meter... Kjenner følelsen..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 12. februar 2017 #4846 Del Skrevet 12. februar 2017 Bor på en liten plass, tror det et omtrent 600 innbyggere i bygden min. Ca 5 km til to litt større sentrum, men hhv 6000 og 5000 innbyggere i sentrumskjernen. Har vært masse Lickitung, Slowbrow, Jigglypuff og noen Eggxecutor. Fikk også min første Chancy i stua her hjemme. Har vært bortreist i helga, så ikke spilt særlig, men plukket opp 5 Porygorn på Gardermoen i ettermiddag. Gøy med to nye i pokedexen. Liker denne eventen, men skulle ønske det dukket opp flere Magikarper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4847 Del Skrevet 13. februar 2017 Nå begynner det virkelig å haste her! Finner ikke chansey.. i det hele tatt.. så den 2 ganger på én dag, fredag tror jeg det var. Ikke sett snurten siden.. Har mistet troen på at jeg får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4848 Del Skrevet 13. februar 2017 6 timer siden, Stars skrev: Bor på en liten plass, tror det et omtrent 600 innbyggere i bygden min. Ca 5 km til to litt større sentrum, men hhv 6000 og 5000 innbyggere i sentrumskjernen. Har vært masse Lickitung, Slowbrow, Jigglypuff og noen Eggxecutor. Fikk også min første Chancy i stua her hjemme. Har vært bortreist i helga, så ikke spilt særlig, men plukket opp 5 Porygorn på Gardermoen i ettermiddag. Gøy med to nye i pokedexen. Liker denne eventen, men skulle ønske det dukket opp flere Magikarper. Var i et tettsted med 4000 innbyggere, der var det ingen rosa. Faktisk! Merkelig.. bare kjedelige pokemons. Her spawner det lickitung, men har gitt litt opp. Vil ha chansey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4849 Del Skrevet 13. februar 2017 6 timer siden, Sirah skrev: Den følelsen, når Chansey plutselig dukker opp på nearby hjemme! Omtrent hopper opp av sofaen og setter på en incense, røsker med meg ene hunden og løper ut. Pokemonene hjemme bruker som regel å vime rundt ute på et jorde og jeg burde jo innsett nederlaget når hunden nekter å vasse i snø nesten høyere enn seg selv. Men fikk nå overtalt den og halvveis ute på jordet forsvinner dustemonen fra lista 😥 Nå er vi tilbake i stua, hunden furter i senga si, jeg måtte bytte bukse og sokker (etter å ha vasset til over knærne i snø) og skoene mine kommer sikkert til å tørke neste uke engang. Incensen plukker bare opp Pigdeys i sofaen her 🙄 Jeg er også på 4,95km på et 5km egg, dama labber og labber men ingenting blir registrert. Enda godt jeg har dere å klage til, for dere er de eneste som forstår 😂 Ahh... kjenner den følelsen ja.. gjorde det samme.. Chansey var "rett i nærheten", og jeg gikk ut. Og vekk var den. Ganske irriterende ! Bare klag i vei hehe.. Som Frasier ville sagt det: "I'm listening" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4850 Del Skrevet 13. februar 2017 9 timer siden, Ardwinna skrev: Det spawner en del uvanlige pokemon rundt i sentrum nå, i tillegg til alle de rosa. Blant annet Magnemite har begynt å poppe opp stadig oftere rundt i byen. Åh, bare 100 meter igjen til fire av eggene mine klekker! Her må drifthatches!!! *Venter i spenning* Samme her! Mye magnemite. Fikk du klekka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4851 Del Skrevet 13. februar 2017 7 timer siden, Taperen skrev: Lykke til med klekkingen Her har det som har poppet ut av eggene vært dårlig i dag, satser på en bedre dag i morgen, da popper et 10 km egg. Lykke til med det! Her er det ca 5 km igjen av 10 km-egg. Har 510 pokecoins. Spm er om jeg må bruke det på pokeballer, eller om jeg kan kjøpe 2 incubators. Tror det blir baller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. februar 2017 #4852 Del Skrevet 13. februar 2017 59 minutter siden, MissMas skrev: Nå begynner det virkelig å haste her! Finner ikke chansey.. i det hele tatt.. så den 2 ganger på én dag, fredag tror jeg det var. Ikke sett snurten siden.. Har mistet troen på at jeg får den Her har jeg ikke sett snurten til hverken Chansey eller Porygon under eventet, må nok ut og lete en tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #4853 Del Skrevet 13. februar 2017 Oslo folk! Har satt opp 2 lures ved Torshov trikkestopp. De kan begge nås fra Espresso House så her er der bare å sette seg ned med en kopp kaffe. Varer til ca 14.40. You are very welcome! Anonymkode: 8e201...f99 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4854 Del Skrevet 13. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Her har jeg ikke sett snurten til hverken Chansey eller Porygon under eventet, må nok ut og lete en tur nå Lurt det! Gikk en tur istad, for å se etter noen, men fant en ghastly og jigglypuff.. og en bellsprout. Lickitung fulgte meg hvor enn jeg gikk, men tror det må ha vært en bug. Skal et sted jeg ikke pleier å være idag, håper det er Chansey der... Men du har chansey og porygon fra før, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. februar 2017 #4855 Del Skrevet 13. februar 2017 3 timer siden, MissMas skrev: Lurt det! Gikk en tur istad, for å se etter noen, men fant en ghastly og jigglypuff.. og en bellsprout. Lickitung fulgte meg hvor enn jeg gikk, men tror det må ha vært en bug. Skal et sted jeg ikke pleier å være idag, håper det er Chansey der... Men du har chansey og porygon fra før, eller? Lickitung forfulgte meg også rundt på byturen, gadd ikke å fange noen av de. Ja jeg har de i fra før, men kunne ihvertfall tenkt meg et par Chansey til 3 egg er klekket i dag, husker ikke det første, i det andre egget som var et 10 km dukket det opp en Dratini i, og etterpå så knakk 5 km egget som det spratt ut en Porygon i fra Ellers så ble det fanget en wild Dratini også, og en ca 10 Magikarper, og mye annet vræl, ser at jeg fanget 76 Pokémons på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. februar 2017 #4856 Del Skrevet 13. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oslo folk! Har satt opp 2 lures ved Torshov trikkestopp. De kan begge nås fra Espresso House så her er der bare å sette seg ned med en kopp kaffe. Varer til ca 14.40. You are very welcome! Anonymkode: 8e201...f99 Hadde vært artig og sittet der og tatt en (mange) kopper kaffe, men tviler på jeg kjører 5 timer i bil, lykke til dere som skal der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. februar 2017 #4857 Del Skrevet 13. februar 2017 5 timer siden, MissMas skrev: Ahh... kjenner den følelsen ja.. gjorde det samme.. Chansey var "rett i nærheten", og jeg gikk ut. Og vekk var den. Ganske irriterende ! Bare klag i vei hehe.. Som Frasier ville sagt det: "I'm listening" Superirriterende! Haha godt man kan klage 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. februar 2017 #4858 Del Skrevet 13. februar 2017 Da er jeg tilbake etter en gåtur i heia, opp til en topp med fantastisk utsikt i nydelig vær og bittelite snø. Klekket noen egg på turen, og det som kom ut var Sandshrew, Exeggcute og Growlithe. Oppe på toppen så har det alltid spawnet en pokemon, aldri mere, men i dag fanget jeg to Jiglybuff, Eevee, Pidgey og en Nidoran 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 13. februar 2017 #4859 Del Skrevet 13. februar 2017 5 timer siden, Taperen skrev: Lickitung forfulgte meg også rundt på byturen, gadd ikke å fange noen av de. Ja jeg har de i fra før, men kunne ihvertfall tenkt meg et par Chansey til 3 egg er klekket i dag, husker ikke det første, i det andre egget som var et 10 km dukket det opp en Dratini i, og etterpå så knakk 5 km egget som det spratt ut en Porygon i fra Ellers så ble det fanget en wild Dratini også, og en ca 10 Magikarper, og mye annet vræl, ser at jeg fanget 76 Pokémons på turen 76 ja her ble det ikke så mange.. og ingen chansey idag heller. Er det til og med 15.2 eller er det siste dagen i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. februar 2017 #4860 Del Skrevet 13. februar 2017 34 minutter siden, MissMas skrev: 76 ja her ble det ikke så mange.. og ingen chansey idag heller. Er det til og med 15.2 eller er det siste dagen i morra? Til og med den 15/2 kl 20.00 Var på en liten snurrerunde i bygda nå for å samle inn noen egg, ALLE 4 eggene jeg fikk var 2 km.....merker at det plutselig er blitt flere av de nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå