AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4801 Del Skrevet 9. februar 2017 Kjempestas med rosa event! Nå får jeg kanskje en chansey. Fikk spilt litt i dag og fikk fanget masse clefairy og jigglypuff samt litt slowpoke, mr. mime, porygon og lickitung. En på 100% av sistnevnte - men med en cp på 58 og dårlig moveset så vet jeg ikke om den er verdt å ha/power up. Skal spille litt mer i morgen og synes det er så kjekt med masse rosa pokemons. Er ikke så mange av de normalt her omkring. Anonymkode: bffd1...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #4802 Del Skrevet 10. februar 2017 9 timer siden, Frøkensina skrev: Hm, kanskje Porygon er veldig urban av seg? At det må en større by til Jaaaaa i dag var det ekstra gøy med pokemon, heldig tydeligvis! Kanskje jeg kan muntre deg opp med at jeg sinnsforvirret av trøtthet stakk ut tunga når jeg fanget en Lickitung utenfor Anatomigården (faktisk) i morges. Tror ikke det. Byen jeg var i er ganske liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. februar 2017 #4803 Del Skrevet 10. februar 2017 Foreløpig føler jeg at dette ikke er et event for alle, i de tidligere event så har det gått ann å fange alle som har spawnet ekstra, sånn som nisse Pikachu, Gastly, Hunter, Meowth, Cubone, de spawnet til og med i haugevis i mitt lille boligfelt, men nå har jeg vært i min nærby i vest på ca 8000 innbyggere, og tettsted i øst på omlag 6000 innbyggere, men har ikke sett snurten til verken Porygon, Blissey, eller Slowbro, og har kun hatt en eneste Clefable og Exeggcute i sighthings, så foreløpig er jeg skuffet over eventet, hvis det ikke er ment for oss som bor i "ødemarken"...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. februar 2017 #4804 Del Skrevet 10. februar 2017 48 minutter siden, MissMas skrev: Tror ikke det. Byen jeg var i er ganske liten Mindre enn 10.000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #4805 Del Skrevet 10. februar 2017 41 minutter siden, Taperen skrev: Mindre enn 10.000? Nei. Rundt 18 000, men i sentrum er det nok ikke så mange. Strekker seg langt. Sentrum består av noen få butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. februar 2017 #4806 Del Skrevet 10. februar 2017 5 timer siden, Taperen skrev: Foreløpig føler jeg at dette ikke er et event for alle, i de tidligere event så har det gått ann å fange alle som har spawnet ekstra, sånn som nisse Pikachu, Gastly, Hunter, Meowth, Cubone, de spawnet til og med i haugevis i mitt lille boligfelt, men nå har jeg vært i min nærby i vest på ca 8000 innbyggere, og tettsted i øst på omlag 6000 innbyggere, men har ikke sett snurten til verken Porygon, Blissey, eller Slowbro, og har kun hatt en eneste Clefable og Exeggcute i sighthings, så foreløpig er jeg skuffet over eventet, hvis det ikke er ment for oss som bor i "ødemarken"...... Blissey er vel ikke sluppet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omvendt Skrevet 10. februar 2017 #4807 Del Skrevet 10. februar 2017 13 timer siden, hog skrev: Kangashkan, Tauros, 145 og 146 kan du ikke få i Norge. Regner for så vidt med du mangler 144 også? haha ja mente 144, 145 og 146 Finnes de noen plasser at all? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. februar 2017 #4808 Del Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Blissey er vel ikke sluppet enda. Ooops, mente selvfølgelig Chansey, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #4809 Del Skrevet 10. februar 2017 Dagens fangst: 2 Drowzees 4 Krabbys (Kommer det en Kingler-utvikling?) 1 Clefairy 2 Mankeys 3 Paras 18 Rattatas 12 Pidgeys 1 Exeggcute 14 Jigglypuffs 2 Slowpokes 2 Lickitung 5 Eevees 1 Magnemite 2 Mr. Mime 1 Goldeen 3 Zubats 1 Slowbro (1318) 3 Spearows3 Porygons 1 Golbat (1066) 2 Jynx 1 Seel 1 Ditto ! 1 Shellder 1 Sandshrew 1 Ghastly (cp 60) 1 Tentacool 1 Venonat 1 Poliwag Puh.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. februar 2017 #4810 Del Skrevet 10. februar 2017 Litt av en liste du har notert deg, godt jobbet Føler at det er MYE mindre Clefairy kontra gårsdagens. Hadde en runde i tettstedet hvor jobber, både før og etter jobb, men så INGEN Porygon eller Chansey Men klekket en Geodude med 100% IV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. februar 2017 #4811 Del Skrevet 10. februar 2017 Klekket 5, 5km egg i dag... og ut poppet det; 4 Meowth og 1 Eevee... Altså, Jeg har omtrent 400 Eevee candy akkurat nå (Spawner gjerne 4-5stk på hvert nest...Nesten så jeg savner Drowzee!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #4812 Del Skrevet 10. februar 2017 17 minutter siden, Taperen skrev: Litt av en liste du har notert deg, godt jobbet Føler at det er MYE mindre Clefairy kontra gårsdagens. Hadde en runde i tettstedet hvor jobber, både før og etter jobb, men så INGEN Porygon eller Chansey Men klekket en Geodude med 100% IV Ikke dårlig! Har lasta ned en app som forteller IV/prosent.. har endel over 90, men kun én med 100%. Det var en Cloyster, tror jeg. Er ikke mye Clefairy her heller. Mest puffer. Og porygon.. Så en til, men rakk ikke å ta den før jeg måtte hjem. Gikk glipp av 2 chansey i går.. virker ikke som de spawner noe særlig, noe sted? Har på følelsen av at jeg vil se en snart, dog.. Håper du finner noen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #4813 Del Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, Chibi skrev: Klekket 5, 5km egg i dag... og ut poppet det; 4 Meowth og 1 Eevee... Altså, Jeg har omtrent 400 Eevee candy akkurat nå (Spawner gjerne 4-5stk på hvert nest...Nesten så jeg savner Drowzee!) Oi.. mange mjaut da! Jeg har bare 232 eevee-candies. Den jeg har mest av er vel Zubat (346) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. februar 2017 #4814 Del Skrevet 10. februar 2017 17 minutter siden, Chibi skrev: Klekket 5, 5km egg i dag... og ut poppet det; 4 Meowth og 1 Eevee... Altså, Jeg har omtrent 400 Eevee candy akkurat nå (Spawner gjerne 4-5stk på hvert nest...Nesten så jeg savner Drowzee!) Hehe, er det mulig... Eevee candy er jo bra da med tanke på gen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 10. februar 2017 #4815 Del Skrevet 10. februar 2017 9 timer siden, Taperen skrev: Foreløpig føler jeg at dette ikke er et event for alle, i de tidligere event så har det gått ann å fange alle som har spawnet ekstra, sånn som nisse Pikachu, Gastly, Hunter, Meowth, Cubone, de spawnet til og med i haugevis i mitt lille boligfelt, men nå har jeg vært i min nærby i vest på ca 8000 innbyggere, og tettsted i øst på omlag 6000 innbyggere, men har ikke sett snurten til verken Porygon, Blissey, eller Slowbro, og har kun hatt en eneste Clefable og Exeggcute i sighthings, så foreløpig er jeg skuffet over eventet, hvis det ikke er ment for oss som bor i "ødemarken"...... Det kan hende det snur Her var det masse rosa pokemons i dag tidlig (inkludert chansey), men på turen nå i stad spawnet jeg bare jigglytuff (de er ganske vanlig her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 10. februar 2017 #4816 Del Skrevet 10. februar 2017 Så gøy med nytt event! Fornøyd med 3 nye pokemons i dag, så nå er det 139 stk i pokedex. Fikk tak i en Chansey, Magby klekket fra ett 10km egg, pluss at jeg har fikk nok candy til å evolve Rhydon ☺🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. februar 2017 #4817 Del Skrevet 10. februar 2017 To Jigglypuffs, en Poliwag og en Chansey i full fart mens mannen rånekjørte mellom butikkene i sentrum, det er dagens fangst. I 2km-egget fikk jeg en fucking Spearow. Gaah... Har noen 5km-egg og et 10km-egg som klekkes om to kilometer, men gadd ikke ut å gå i mørket i kveld. Jeg får holde på spenningen til i morra når det er lyst ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4818 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg har ikke fanget noe interessant i dag (men har omtrent ikke hatt spillet på heller, har vært hektisk) Det er omtrent en million poke stops rett utenfor jobb, men ingen innen rekkevidde fra kontoret mitt Og i og med at jeg ikke har så god til når jeg skal til eller fra jobb (tar bussen og har baby hjemme, så har ikke tid/lyst til å vente 10 minutter på neste buss) så får jeg ikke tatt så mange pokestops på vei til eller fra jobb heller. Det er 2 pokestops på den korte bussturen (som jeg som oftest ikke får tatt fra bussen. Eller, det er flere, men to som det teoretisk sett er mulig å nå fra bussen. De andre blir noen meter unna) samt to stopp jeg går forbi på vei til og fra bussen. Det er mange andre i nærheten, hvis jeg bare hadde hatt tid til å gå noen meter hit og dit (men igjen; Jeg har null slingringsmonn i forhold til bussene jeg tar) Så jeg går lett tom for baller (brukte masse penger på spillet før, men nå som det er så liten sjanse for å få noen nye Pokémons så gidder jeg ikke ) Jaja... Anonymkode: 18264...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. februar 2017 #4819 Del Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, Ardwinna skrev: To Jigglypuffs, en Poliwag og en Chansey i full fart mens mannen rånekjørte mellom butikkene i sentrum, det er dagens fangst. I 2km-egget fikk jeg en fucking Spearow. Gaah... Har noen 5km-egg og et 10km-egg som klekkes om to kilometer, men gadd ikke ut å gå i mørket i kveld. Jeg får holde på spenningen til i morra når det er lyst ute. Jeg fikk en Oddish i 2 km egget mitt i dag :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 10. februar 2017 #4820 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Bare masse Clefairy her.... ikke så spennende, men gøy med double candy! Har fått utviklet til slowbro og dragonair så langt! Kom på en ting dumme dumme meg gjorde i høst når jeg var helt ny.. fikk opp en Dragonite i pokedexen, men tenkte for meg selv "gidder ikke gå så langt, den kommer sikkert tilbake". 🙁🙁 eneste jeg har sett til nå... håper å få noen flere babyer, er ennå i ekstase over Magby forrige uuke ❤❤ edit: skrudde akkurat på en incense langt ut i skauen uten noe i nærheten, og umiddelbart stod en lickitung rett foran meg 😀 Så gøy med noe nytt!! Endret 10. februar 2017 av boblevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå