Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4781 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg fikk Porygon med en gang jeg kom til byen Fanget syv av de i dag. Synes dette eventet er morsomt og en stor lettelse når det gjelder candy. Nå kan jeg endelig evolve til en Venosaur og flere andre uten mange måneders trasking Supert med 6-timers lure også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4782 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Rosalie skrev: Endelig fikk jeg en Chansey! Også fikk jeg en Grimer med CP 713 og IV på nesten 90% i 5 km egg. Mangler bare 5 candies før jeg kan utvikle til min første Muk. Grattis med Chansey og den Grimeren var ment for meg din.....rakker..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4783 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg fikk Porygon med en gang jeg kom til byen Fanget syv av de i dag. Synes dette eventet er morsomt og en stor lettelse når det gjelder candy. Nå kan jeg endelig evolve til en Venosaur og flere andre uten mange måneders trasking Supert med 6-timers lure også. Noen som er heldige ser jeg, her har jeg vært i en småby, et større tettsted, og nede i bygda vår, har ikke sett snurten av Porygon eller Chansey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omvendt Skrevet 9. februar 2017 #4784 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Så kjekt! Jeg mangler endel En liten liste: Dragonair, ninetales, arcanine (?), machamp, golem, muk, chansey, tangela, dodrio, omanyte, omastar, kabutops... Tviler på at jeg rekker å finne dem før gen2 mangler ninetails, muk, kangashkan, tauros, 145, 146 og 148 selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4785 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Noen som er heldige ser jeg, her har jeg vært i en småby, et større tettsted, og nede i bygda vår, har ikke sett snurten av Porygon eller Chansey. Hm, kanskje Porygon er veldig urban av seg? At det må en større by til Jaaaaa i dag var det ekstra gøy med pokemon, heldig tydeligvis! Kanskje jeg kan muntre deg opp med at jeg sinnsforvirret av trøtthet stakk ut tunga når jeg fanget en Lickitung utenfor Anatomigården (faktisk) i morges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4786 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Hm, kanskje Porygon er veldig urban av seg? At det må en større by til Jaaaaa i dag var det ekstra gøy med pokemon, heldig tydeligvis! Kanskje jeg kan muntre deg opp med at jeg sinnsforvirret av trøtthet stakk ut tunga når jeg fanget en Lickitung utenfor Anatomigården (faktisk) i morges. Hehe, tviler ikke, godt du ikke stod i nærheten av en lyktestolpe i kulda....da hadde du vel stått der enda.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4787 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, tviler ikke, godt du ikke stod i nærheten av en lyktestolpe i kulda....da hadde du vel stått der enda.... Hadde definitiv frosset ihjel til nå, skikkelig elegant sorti Istedet passerte selvfølgelig en relativt kjekk mann meg, men velger å tro han ikke så noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omvendt Skrevet 9. februar 2017 #4788 Del Skrevet 9. februar 2017 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Hm, kanskje Porygon er veldig urban av seg? At det må en større by til Jaaaaa i dag var det ekstra gøy med pokemon, heldig tydeligvis! Kanskje jeg kan muntre deg opp med at jeg sinnsforvirret av trøtthet stakk ut tunga når jeg fanget en Lickitung utenfor Anatomigården (faktisk) i morges. porygon er ofte å finne på sykehus av en eller annen grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4789 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Hadde definitiv frosset ihjel til nå, skikkelig elegant sorti Istedet passerte selvfølgelig en relativt kjekk mann meg, men velger å tro han ikke så noe. Er det ikke da du skulle sagt til han "vil du være med hjem å se på pokemon samlingen min" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4790 Del Skrevet 9. februar 2017 Har fått to Dratini i dag også! Den ene var Wonder med IV på 98! Endelig kan jeg evolve til dragonite. Yay! Anonymkode: 4bbe3...3f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4791 Del Skrevet 9. februar 2017 10 minutter siden, Taperen skrev: Er det ikke da du skulle sagt til han "vil du være med hjem å se på pokemon samlingen min" Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4792 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har fått to Dratini i dag også! Den ene var Wonder med IV på 98! Endelig kan jeg evolve til dragonite. Yay! Anonymkode: 4bbe3...3f7 Gratulerer! Utrolig at det finnes steder de dukker opp ofte, skulle gjerne visst om et. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4793 Del Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått to Dratini i dag også! Den ene var Wonder med IV på 98! Endelig kan jeg evolve til dragonite. Yay! Anonymkode: 4bbe3...3f7 Jøsses, grattis, der får du deg en meget bra Dragonite til slutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4794 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Jøsses, grattis, der får du deg en meget bra Dragonite til slutt Har evolva den nå, men fikk Dragon breath/Dragon Pulse. Hmmm.... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4795 Del Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har evolva den nå, men fikk Dragon breath/Dragon Pulse. Hmmm.... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Dragon breath er det beste angrepsvåpenet du kan få, så tror du kan være fornøyd den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4796 Del Skrevet 9. februar 2017 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Gratulerer! Utrolig at det finnes steder de dukker opp ofte, skulle gjerne visst om et. Det er på ett pokestop ved sjøen. Spawner masse magikarps, shellder, seel, goldeen, horsea og poliwags. Så se etter slike steder Anonymkode: 4bbe3...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4797 Del Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: Dragon breath er det beste angrepsvåpenet du kan få, så tror du kan være fornøyd den Ok, kult. Så da er det kanskje verdt å powre den opp da? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4798 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, kult. Så da er det kanskje verdt å powre den opp da? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Ja hvis du har tenkt å powre opp en Dragonite så ville jeg absolutt gjort med denne, IV på 98 lar seg virkelig høre, kjør i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. februar 2017 #4799 Del Skrevet 9. februar 2017 Ikke allverdens spennende nede i sentrum i dag. Har fanget noen Clefairys, en Lickitung (dæsken de er vrange å få i ballen!), en Horsea, en Abra og en Koffing. De to sistnevnte ble jeg spesielt glad for da jeg samler intenst på begge Og så fikk jeg et til 10km-egg, jippi! Chansey og Porygon har jeg ikke sett snurten av noen steder. Det er ingen krise da jeg har begge i fra før, men hadde vært kjekt med flere så man kan samle candy til å evolve til Blissey og Porygon 2 når de kommer i spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. februar 2017 #4800 Del Skrevet 9. februar 2017 15 timer siden, Taperen skrev: Du må vel også bo ganske sentralt da, hvis du da ikke ha vært på bytur Ja til begge deler. Merker at Porygon slutter å spawne med en gang jeg forlater selve bykjernen. Da kommer det Lickitung i stedet. 15 timer siden, Taperen skrev: Men hvor i helvete skal en oppholde seg i seks timer med lures, finne nærmeste pub med tilgjengelig pokestop å ta ei skikkelig god gammeldags grøftefyll.... Jeg vet av opptil flere utesteder som når lure 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker jeg riktig på at du bor ganske bra til med pokestop utenfor huset? Jeg gjør ikke det, men er på leilighetsjakt og da er selvfølgelig plasseringen ifht pokestops viktig Fram til da blir det nok mye Solsiden så lenge eventet varer. Tips til andre bra steder i Trondheim hvor man kan sitte inne og nå flere pokestops? Jeg kunne jo sjekket ut Facebook-gruppene, men jeg er så oldschool at jeg ikke har Facebook sjø Anonymkode: 76f3f...12a Korrekt, har et pokestop jeg vanligvis akkurat ikke når hjemme. Dog, fester jeg en lure på det rekker jeg alt som spawner der.. Jeg bor rett ved solsiden, så har egentlig ikke hatt behov for å lete noe særlig. 2 timer siden, omvendt skrev: mangler ninetails, muk, kangashkan, tauros, 145, 146 og 148 selv Kangashkan, Tauros, 145 og 146 kan du ikke få i Norge. Regner for så vidt med du mangler 144 også? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har evolva den nå, men fikk Dragon breath/Dragon Pulse. Hmmm.... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Skulle gjerne hatt dragon claw i stedet for pulse, men det der kan fortsatt bli et monster av en angriper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå