MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4761 Del Skrevet 9. februar 2017 Idag har jeg fanget (tror jeg, hittil): 1 Eevee 1 caterpie 1 staryu 1 voltorb (klekka) 1 coffing 1 zubat 1 pidgey elns 1 abra 1 dratini 2 lickitung 3 rattata 3 slowpoke (1 fra egg) 8 jigglypuff 9 (!!) porygon, der den med høyest cp har cp på 1071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4762 Del Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, MissMas skrev: Idag har jeg fanget (tror jeg, hittil): 1 Eevee 1 caterpie 1 staryu 1 voltorb (klekka) 1 coffing 1 zubat 1 pidgey elns 1 abra 1 dratini 2 lickitung 3 rattata 3 slowpoke (1 fra egg) 8 jigglypuff 9 (!!) porygon, der den med høyest cp har cp på 1071 Jøsses, 9 Porygon, har ikke sett snurten av den. Går mest i Clefairy, får oppdatere dere senere i dag når jeg før tid, ikke så veldig mye tid til jakt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4763 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Jøsses, 9 Porygon, har ikke sett snurten av den. Går mest i Clefairy, får oppdatere dere senere i dag når jeg før tid, ikke så veldig mye tid til jakt i dag. Ja, og da jeg dro hjem var det enda 2 til som dukket opp på pokestops! Men gadd ikke å løpe og ta dem. Sjansen gikk fra meg da jeg gikk glipp av chansey og (no pun intended). Sånn er det når man sitter på med en som ikke gidder å stoppe. Har ikke sett den annet enn 1 gang i gym, og nå dukket den opp på et pokestop. Kunne ikke ta den. Bedre lykke neste gang, si... skal jakte litt i morgen og.. Lykke til senere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4764 Del Skrevet 9. februar 2017 40 minutter siden, MissMas skrev: Ja, og da jeg dro hjem var det enda 2 til som dukket opp på pokestops! Men gadd ikke å løpe og ta dem. Sjansen gikk fra meg da jeg gikk glipp av chansey og (no pun intended). Sånn er det når man sitter på med en som ikke gidder å stoppe. Har ikke sett den annet enn 1 gang i gym, og nå dukket den opp på et pokestop. Kunne ikke ta den. Bedre lykke neste gang, si... skal jakte litt i morgen og.. Lykke til senere idag! Du må bare røske tak i håndbrekket neste gang kan jo ikke gå glipp av en Chansey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 9. februar 2017 #4765 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg mangler Porygon så håper at det begynner å spawne i nærheten i løpet av uka. Her i området har det vært desidert mest Clefairy og Jigglypuff. Jeg har også fanget/sett 3-4 slowpokes og en Lickytongue i dag. Jeg fikk også en Exceggcute og har nå nok candy til å evolve! Men lurer på om jeg skal vente til jeg har fått samlet nok candy til å ta en lucky egg-runde om noen dager, det kan jo også hende at jeg får en bedre Exeggute i løpet av eventen. Ellers er jeg farlig nærme å klare å evolve mange av de andre Pokemonsene jeg mangler: Machop: 111 av 125 candy Grimer: 43 av 50 Rhyhorn: 38 av 50 Geodude: 88 av 100 Mens Dragonite er jeg på en stakkarslig 33/100 candy. Så i dag byttet jeg buddy fra Grimer til Dragonair. Jeg har bare fått én Grimer før, men forhåpentligvis dukker det opp en plutselig i løpet av eventen, jeg mangler jo bare en for å få candyene jeg trenger. Ellers mangler jeg fortsatt Aerodactyl, Porygon, Kabuto/Kabutops, Hitmonlee/Hitmonchan og babypokemonsene bortsett fra Elekid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4766 Del Skrevet 9. februar 2017 45 minutter siden, Taperen skrev: Du må bare røske tak i håndbrekket neste gang kan jo ikke gå glipp av en Chansey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4767 Del Skrevet 9. februar 2017 7 minutter siden, Browncoat skrev: Jeg mangler Porygon så håper at det begynner å spawne i nærheten i løpet av uka. Her i området har det vært desidert mest Clefairy og Jigglypuff. Jeg har også fanget/sett 3-4 slowpokes og en Lickytongue i dag. Jeg fikk også en Exceggcute og har nå nok candy til å evolve! Men lurer på om jeg skal vente til jeg har fått samlet nok candy til å ta en lucky egg-runde om noen dager, det kan jo også hende at jeg får en bedre Exeggute i løpet av eventen. Ellers er jeg farlig nærme å klare å evolve mange av de andre Pokemonsene jeg mangler: Machop: 111 av 125 candy Grimer: 43 av 50 Rhyhorn: 38 av 50 Geodude: 88 av 100 Mens Dragonite er jeg på en stakkarslig 33/100 candy. Så i dag byttet jeg buddy fra Grimer til Dragonair. Jeg har bare fått én Grimer før, men forhåpentligvis dukker det opp en plutselig i løpet av eventen, jeg mangler jo bare en for å få candyene jeg trenger. Ellers mangler jeg fortsatt Aerodactyl, Porygon, Kabuto/Kabutops, Hitmonlee/Hitmonchan og babypokemonsene bortsett fra Elekid. Får håpe spawninga varierer litt ja Håper på chanseydag her i morra.. Mangler Golem, jeg! Og har ikke særlig grimer-candy... Håpa på noen geodude idag, men så ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. februar 2017 #4768 Del Skrevet 9. februar 2017 Kult event! Nå mangler jeg bare en Slowpoke til å evolve til Slowbro! Er ikke mange av disse her! Ser de på nearby hele tiden nå så regner med at det vil løse seg greit Så også min første Chansey på et pokestop i dag, men samboer så ikke viktigheten av å ta en omvei gjennom sentrum for å fange den 😥 Men som "trøst" dukket det opp en Porygon på butikken og den hadde jeg heller ikke, så fin dag CPen var bare latterlige 16, men det får gå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4769 Del Skrevet 9. februar 2017 11 minutter siden, Sirah skrev: Kult event! Nå mangler jeg bare en Slowpoke til å evolve til Slowbro! Er ikke mange av disse her! Ser de på nearby hele tiden nå så regner med at det vil løse seg greit Så også min første Chansey på et pokestop i dag, men samboer så ikke viktigheten av å ta en omvei gjennom sentrum for å fange den 😥 Men som "trøst" dukket det opp en Porygon på butikken og den hadde jeg heller ikke, så fin dag CPen var bare latterlige 16, men det får gå Ser ikke viktigheten i samboeren din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. februar 2017 #4770 Del Skrevet 9. februar 2017 Og jeg som trykket på denne tråden for å "skryte" av at jeg hadde funnet Porygon Har ny telefon (med plass til spillet ) og har så smått begynt å spille igjen. De eneste nye jeg har fått er Ditto og baby-Jigglypuff, men i dag dukket plutselig Porygon opp på jobb. Den har jeg aldri sett før. Så dukket det opp en Lickotung på et pokestop i nærheten av jobb og siden jeg bare hadde en av de fra før tok jeg på meg jakka og spurtet ut Lickytung stakk dog av etter et kast, men det behøvde jeg visstnok ikke bekymre meg over siden han dukket opp 6 ganger til i løpet av den korte tiden jeg har hatt spillet på i dag Jeg fikk forresten 23 ting fra et pokestop i dag. Jeg tror det er ny personlig rekord, vanligvis får jeg bare 3 ting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. februar 2017 #4771 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg fikk Chansey i egg i dag Gleder meg til å spille imorgen^^ Gidder ikke å gå ut i kulda hvis jeg ikke må xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4772 Del Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fikk forresten 23 ting fra et pokestop i dag. Jeg tror det er ny personlig rekord, vanligvis får jeg bare 3 ting Du fikk nok 23 ting pga det var syvende dagen på rad du snurret et pokestop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. februar 2017 #4773 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Du fikk nok 23 ting pga det var syvende dagen på rad du snurret et pokestop Oi, er det sånn det funker nå? Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg kan ha snurret Pokestops 7 dager på rad siden jeg pleier å befinne meg innendørs på søndager nå som det er så kaldt... Men når jeg tenker meg om så snurret jeg kanskje et pokestop på vei til middag på søndag Skjønner nå at søndager ikke kan være hviledag lenger, her må man ut og gå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4774 Del Skrevet 9. februar 2017 Æsj... Så skyggen av en Chansey. Men fikk den ikke. Den bare forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. februar 2017 #4775 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Ser ikke viktigheten i samboeren din.... Hihihi 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4776 Del Skrevet 9. februar 2017 11 timer siden, hog skrev: På vei i seng nå for å si det sånn Dog, var ikke pga. Pokemon jeg har vært våken. Kommer nok til å bruke mye lures dagene fremover, elsker at de varer i 6 timer! Husker jeg riktig på at du bor ganske bra til med pokestop utenfor huset? Jeg gjør ikke det, men er på leilighetsjakt og da er selvfølgelig plasseringen ifht pokestops viktig Fram til da blir det nok mye Solsiden så lenge eventet varer. Tips til andre bra steder i Trondheim hvor man kan sitte inne og nå flere pokestops? Jeg kunne jo sjekket ut Facebook-gruppene, men jeg er så oldschool at jeg ikke har Facebook sjø Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omvendt Skrevet 9. februar 2017 #4777 Del Skrevet 9. februar 2017 mangler svært få i pokedexen av gen1 og nå fikk jeg endekig (5!!) lickitung også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4778 Del Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, omvendt skrev: mangler svært få i pokedexen av gen1 og nå fikk jeg endekig (5!!) lickitung også!! Så kjekt! Jeg mangler endel En liten liste: Dragonair, ninetales, arcanine (?), machamp, golem, muk, chansey, tangela, dodrio, omanyte, omastar, kabutops... Tviler på at jeg rekker å finne dem før gen2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4779 Del Skrevet 9. februar 2017 Er så sjukt skuffa over valentine-eventet. Greit nok, jeg får kanskje fanga en chansey og skaffa litt mer candy enn jeg vanligvis gjør. Men det er det. her jeg bor så har det alltid krydd av clefairys og jigglypuffer. Så jeg er nesten mer lei av de enn zubat og pidgey Og porygons har jeg fanget masse av den siste måneden. Skulle ønske de introduserte noe helt nytt denne gangen, enten pokemon eller noe annet kult. Blæ. Anonymkode: 8328b...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. februar 2017 #4780 Del Skrevet 9. februar 2017 Endelig fikk jeg en Chansey! Også fikk jeg en Grimer med CP 713 og IV på nesten 90% i 5 km egg. Mangler bare 5 candies før jeg kan utvikle til min første Muk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå