Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Sitter bare hjemme i kveld, og der er det som kjent lite som dukker opp, og det som har kommet er veldig ensformig , 4 Clefairy og 1 Pidgey.....:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, MissMas skrev:

Mon tro om det dukker opp flere gule pokemons i påsken? 

Pidgey-, Psyduck- og Drowzeebonanza... :grine:
Da håper jeg heller at det blir noe ekstra egg-greier, at eggene klekkes dobbelt så fort eller at man får spesielle 1km-egg som man kan få alle slags pokiser i. Kanskje selve påskeegg-pokisen Exeggcute spawner lettere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To Lickitung og en Chansey på nearby, aldri skjedd før (aldri sett Chansey in the wild, bare fått i egg). Kult!

Anonymkode: b83b9...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler en del pokemon, de som er uthevet trenger jeg evolvingen til. Kan utvikle de til høyre, men jeg venter til jeg får skikkelig uttelling. Vil også ha flere over fra venstre til høyre først for å bruke egg effektivt.

Pokemon 080217.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vesentlig skrev:

Den eneste rosa pokemonen jeg trenger er en lickitung, så jeg krysser fingrene!

Passerte en i sted!

Hva skjer med rare spawns da?

Screenshot_2017-02-08-23-23-33-1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Pidgey-, Psyduck- og Drowzeebonanza... :grine:
Da håper jeg heller at det blir noe ekstra egg-greier, at eggene klekkes dobbelt så fort eller at man får spesielle 1km-egg som man kan få alle slags pokiser i. Kanskje selve påskeegg-pokisen Exeggcute spawner lettere?

Ikke glem Pikachu og Raichu :) Eller exeggutor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spawnet tre Lickitung på en gang da eventet startet hos meg, har fått fem av dem i kveld, syv Jigglypuff, en Slowpoke og to Clefairy. Hadde vært gøy å få en Porygon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det spawnet tre Lickitung på en gang da eventet startet hos meg, har fått fem av dem i kveld, syv Jigglypuff, en Slowpoke og to Clefairy. Hadde vært gøy å få en Porygon.

Litt mere variasjon hos deg, og det er jo bra, her har jeg kun sett og fanget 5 Clefairy....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Litt mere variasjon hos deg, og det er jo bra, her har jeg kun sett og fanget 5 Clefairy....

Rart det er så ulikt, får håpe det kommer seg hos deg. Jeg gikk en tur en time etter eventet begynte, men bortsett fra en Clefairy (og en Pidgey) så dukket det ikke opp noe ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått 1 Porygon, resten Clefairy og Jigglypuff. Har en som har satt på lure uttafor huset her. Men seriøst hvor lenge varer lurene nå?:p Den her har vært i 2-3 timer!:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Rart det er så ulikt, får håpe det kommer seg hos deg. Jeg gikk en tur en time etter eventet begynte, men bortsett fra en Clefairy (og en Pidgey) så dukket det ikke opp noe ute. 

Vi satser på en heidundrende dag i morra, nå er det leggetid for gamle folk, nattinatt...:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vakkertliv skrev:

Har fått 1 Porygon, resten Clefairy og Jigglypuff. Har en som har satt på lure uttafor huset her. Men seriøst hvor lenge varer lurene nå?:p Den her har vært i 2-3 timer!:D 

Seks timer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så fikk jeg satt meg ned og evolve, 19 nye pokiser til pokedeksen, samt at jeg evolvet masse weedle, pidgey osv. Glemte selvsagt å sjekke hvor mye xp jeg hadde før jeg startet, men tror det ble ca 200.000 xp på 3 lucky egg. 

Endret av Stars
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Brimi skrev:

Det håper jeg også:laugh:  Har heller ikke sett snurten av en! 

Yassss jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg! Helt på slutten av kveldsturen med hunden (ute i ingenmannsland) fant jeg søren meg en chansey sånn 3 minutter hjemmefra! Var en lickitung i området også (har en fra før av) men gadd ikke lete etter den når jeg hadde vært ute en time og det var bikkjekaldt (lol) ute.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Stars skrev:

Jeg har fanget to Lickitunger fra sofaen i kveld! 😄

Da har du vært heldig, 7 Clefairy og 1 Jiglybuff er fangsten her siden event start.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Er det forresten meningen at man får dårligere og dårligere pokiser i eggene etterhvert som man kommer høyere opp i level? Jeg synes jeg får bare verre og verre pokiser... En ting er at de har lav cp, men de viser seg jo å være helt rævva når jeg appraiser dem. I beste fall er de "decent".

Pokémon i egg er vel aldri høyere enn level 20, så de vil alltid ha litt crappy CP. Jeg sjekker ikke hvor bra de er sånn i det store og det hele, med mindre jeg får en som skal utvikles videre. Så resten vet jeg faktisk ikke noe om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...