MissMas Skrevet 6. februar 2017 #4601 Del Skrevet 6. februar 2017 Håper jeg finner en sånn idag jeg og. Har 1! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 6. februar 2017 #4602 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg har ingen, så kan godt sende en min vei og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4603 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, charactouy skrev: Jeg er litt oppgitt for tiden. Jeg har en del uker hatt et punkt i sofaen der gps drifter mye. De siste dagene har det ikke vært bevegelse inne hos meg i det hele tatt - driftepunktet har flyttet seg ca 1 meter sørover. Til putekassa utenfor vinduet. I vinduskarmen inne står det derimot bom stille. Hehe, får du ikke plass i putekassen?!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. februar 2017 #4604 Del Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, hog skrev: Våknet, sjekket mobil, løp som faen sånn ca påkledd, bra start på uken, Er det mulig Gratulerer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. februar 2017 #4605 Del Skrevet 6. februar 2017 50 minutter siden, Taperen skrev: Har også fanget en slik en i dag, bare det at din har ca 2200 mere i CP ...... Gratulerer du og! Jeg har aldri sett en wild, og har bare to Dratini 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. februar 2017 #4606 Del Skrevet 6. februar 2017 48 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, får du ikke plass i putekassen?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4607 Del Skrevet 6. februar 2017 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Gratulerer du og! Jeg har aldri sett en wild, og har bare to Dratini Da har du vært på feil plass til feil tid......fanget også en Dratini omtrent 300 m i fra der jeg fanget Dragonite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 6. februar 2017 #4608 Del Skrevet 6. februar 2017 Fikk dragonite nå men hjelper ikke det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 6. februar 2017 #4609 Del Skrevet 6. februar 2017 Min GPS har slutta å drifte denne:/ Før løp den frem og tilbake i bygget jeg bor i, nå står den bare stille:( Kanskje de har gjort noe for å forberede GPS 'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4610 Del Skrevet 6. februar 2017 12 minutter siden, Vakkertliv skrev: Min GPS har slutta å drifte denne:/ Før løp den frem og tilbake i bygget jeg bor i, nå står den bare stille:( Kanskje de har gjort noe for å forberede GPS 'en? Ja det har de, og det er jo bra med tanke på når man er å sloss i gym, plutselig så var gymmen utenfor rekkevidde, veldig itrriterende, men ser at min drifter litt alikavel her jeg sitter i sofaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. februar 2017 #4611 Del Skrevet 6. februar 2017 Min drifter like herlig rundt pokéstop og gynmer - men ikke i sofakroken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4612 Del Skrevet 6. februar 2017 Det drifter forsatt mye her. Får kanskje 5-6 km til dagen Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2017 #4613 Del Skrevet 6. februar 2017 min drifter en del den også, men ikke så ille som før. Hadde appen påslått i lommen mens jeg tasset rundt i stallen i dag bruker å få noen km på det. Bare litt irriterende at den hele tiden mente at jeg kjørte for fort 🙄 Jeg labbet rundt i tassetempo så for fort beveger jeg meg iallefall ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. februar 2017 #4614 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Sirah skrev: min drifter en del den også, men ikke så ille som før. Hadde appen påslått i lommen mens jeg tasset rundt i stallen i dag bruker å få noen km på det. Bare litt irriterende at den hele tiden mente at jeg kjørte for fort 🙄 Jeg labbet rundt i tassetempo så for fort beveger jeg meg iallefall ikke Det gjør den ofte når man sitter i ro i sofaen også I dag fikk jeg en geodude. Bare 80 candy igjen til en Golem... yey. Nå er det virkelig hardcore pogo-spilling her asså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4615 Del Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, Ardwinna skrev: Det gjør den ofte når man sitter i ro i sofaen også I dag fikk jeg en geodude. Bare 80 candy igjen til en Golem... yey. Nå er det virkelig hardcore pogo-spilling her asså. Hardcore spilling her også i dag, har vel aldri telt før, men i dag så så hva jeg hadde fanget totalt i spillet før jeg begynte og spille i morres, ser nå at jeg har fanget 175 stk i dag, DET er sjeldent kost i fra min side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. februar 2017 #4616 Del Skrevet 6. februar 2017 48 minutter siden, Taperen skrev: Hardcore spilling her også i dag, har vel aldri telt før, men i dag så så hva jeg hadde fanget totalt i spillet før jeg begynte og spille i morres, ser nå at jeg har fanget 175 stk i dag, DET er sjeldent kost i fra min side. Hehe, jeg mente det ironisk da, siden jeg har fanget to pokiser i dag og sliter hardt med å få tak i både nye pokiser og candy til å evolve de jeg har... Prøvde fortvilet å drifthatche et 2km-egg men det nekter å rikke seg, selv om pokedama drifter litt hit og dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 7. februar 2017 #4617 Del Skrevet 7. februar 2017 8 timer siden, Ardwinna skrev: Hehe, jeg mente det ironisk da, siden jeg har fanget to pokiser i dag og sliter hardt med å få tak i både nye pokiser og candy til å evolve de jeg har... Prøvde fortvilet å drifthatche et 2km-egg men det nekter å rikke seg, selv om pokedama drifter litt hit og dit. Åja, jeg tok ikke den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 7. februar 2017 #4618 Del Skrevet 7. februar 2017 Våknet i natt og sjekket mobilen, og der dukket det pinadø opp en Lapras i sighthings, men den forble bare i sightsings, mobilen driftet for lite akurat da, men tenkte å gjøre litt som HOG gjorde forleden dag, springe halvnaken rundt for å fange en Dragonite, hadde jeg sprunget rundt halvnaken i nabolaget her etter en Lapras midt på natten så hadde vel visse herrer i hvite frakker hanket meg inn..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. februar 2017 #4619 Del Skrevet 7. februar 2017 Skeptisk nabolag? Kunne jo endt med at den stakk av som min gjorde selv med halvtimes leting med incense. Grusomt trøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. februar 2017 #4620 Del Skrevet 7. februar 2017 Noen andre som har problemer med at appen går i svart? Mens man holder på med den. Var sånn for noen dager siden og på nytt nå Jeg bruker iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå