Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, charactouy skrev:

Jeg er litt oppgitt for tiden. Jeg har en del uker hatt et punkt i sofaen der gps drifter mye. De siste dagene har det ikke vært bevegelse inne hos meg i det hele tatt - driftepunktet har flyttet seg ca 1 meter sørover. Til putekassa utenfor vinduet. I vinduskarmen inne står det derimot bom stille. 

Hehe, får du ikke plass i putekassen?!!!:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hog skrev:

Våknet, sjekket mobil, løp som faen sånn ca påkledd, bra start på uken, 

Screenshot_2017-02-06-07-41-30-1.jpg

Er det mulig :overrasket: Gratulerer! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Taperen skrev:

Har også fanget en slik en i dag, bare det at din har ca 2200 mere i CP ......

Gratulerer du og! Jeg har aldri sett en wild, og har bare to Dratini :rolleyes: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Gratulerer du og! Jeg har aldri sett en wild, og har bare to Dratini :rolleyes: 

Da har du vært på feil plass til feil tid......fanget også en Dratini omtrent 300 m i fra der jeg fanget Dragonite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min GPS har slutta å drifte denne:/ Før løp den frem og tilbake i bygget jeg bor i, nå står den bare stille:( Kanskje de har gjort noe for å forberede GPS 'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vakkertliv skrev:

Min GPS har slutta å drifte denne:/ Før løp den frem og tilbake i bygget jeg bor i, nå står den bare stille:( Kanskje de har gjort noe for å forberede GPS 'en?

Ja det har de, og det er jo bra med tanke på når man er å sloss i gym, plutselig så var gymmen utenfor rekkevidde, veldig itrriterende, men ser at min drifter litt alikavel her jeg sitter i sofaen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drifter forsatt mye her. Får kanskje 5-6 km til dagen :) 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min drifter en del den også, men ikke så ille som før. Hadde appen påslått i lommen mens jeg tasset rundt i stallen i dag bruker å få noen km på det. Bare litt irriterende at den hele tiden mente at jeg kjørte for fort 🙄 Jeg labbet rundt i tassetempo så for fort beveger jeg meg iallefall ikke :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sirah skrev:

min drifter en del den også, men ikke så ille som før. Hadde appen påslått i lommen mens jeg tasset rundt i stallen i dag bruker å få noen km på det. Bare litt irriterende at den hele tiden mente at jeg kjørte for fort 🙄 Jeg labbet rundt i tassetempo så for fort beveger jeg meg iallefall ikke :P

Det gjør den ofte når man sitter i ro i sofaen også :P

I dag fikk jeg en geodude. Bare 80 candy igjen til en Golem... yey. Nå er det virkelig hardcore pogo-spilling her asså.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Det gjør den ofte når man sitter i ro i sofaen også :P

I dag fikk jeg en geodude. Bare 80 candy igjen til en Golem... yey. Nå er det virkelig hardcore pogo-spilling her asså.

Hardcore spilling her også i dag, har vel aldri telt før, men i dag så så hva jeg hadde fanget totalt i spillet før jeg begynte og spille i morres, ser nå at jeg har fanget 175 stk i dag, DET er sjeldent kost i fra min side.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Taperen skrev:

Hardcore spilling her også i dag, har vel aldri telt før, men i dag så så hva jeg hadde fanget totalt i spillet før jeg begynte og spille i morres, ser nå at jeg har fanget 175 stk i dag, DET er sjeldent kost i fra min side.

Hehe, jeg mente det ironisk da, siden jeg har fanget to pokiser i dag og sliter hardt med å få tak i både nye pokiser og candy til å evolve de jeg har... Prøvde fortvilet å drifthatche et 2km-egg men det nekter å rikke seg, selv om pokedama drifter litt hit og dit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Ardwinna skrev:

Hehe, jeg mente det ironisk da, siden jeg har fanget to pokiser i dag og sliter hardt med å få tak i både nye pokiser og candy til å evolve de jeg har... Prøvde fortvilet å drifthatche et 2km-egg men det nekter å rikke seg, selv om pokedama drifter litt hit og dit.

Åja, jeg tok ikke den......:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt og sjekket mobilen, og der dukket det pinadø opp en Lapras i sighthings, men den forble bare i sightsings, mobilen driftet for lite akurat da, men tenkte å gjøre litt som HOG gjorde forleden dag, springe halvnaken rundt for å fange en Dragonite, hadde jeg sprunget rundt halvnaken i nabolaget her etter en Lapras midt på natten så hadde vel visse herrer i hvite frakker hanket meg inn.....:link:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk nabolag? Kunne jo endt med at den stakk av som min gjorde selv med halvtimes leting med incense.

Grusomt trøtt :Gjesp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har problemer med at appen går i svart? Mens man holder på med den. Var sånn for noen dager siden og på nytt nå :sukk: Jeg bruker iphone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...