katyperry Skrevet 4. februar 2017 #4581 Del Skrevet 4. februar 2017 På 2.2.2017 den 16.13, AnonymBruker skrev: Det er mye! Her var jeg glad, fikk 300 m Anonymkode: e8266...a6b Jeg får ingengting jeg. Står bare helt stille 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 4. februar 2017 #4582 Del Skrevet 4. februar 2017 Kan melde om at det ikke er noen spennende Pokémons i vilnius, men er stops på hvert hjørne så sekken er snart full ligger på hotellrommet og snurrer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 4. februar 2017 #4583 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles ganske langt unna full pokedex (er lvl 26) - mangler en del som jeg har inntrykk av er ganske vanlige andre steder, f,eks Pinsir, Kabuto, Slowbro, Tangela; Scyther. Begynner å bli ganske lei av å bare finne de samme hele tiden, så på en måte vil jeg ha Gen 2 nå, samtidig vil jeg jo gjerne ha full pokedex og det blir vel ikke enklere å finne de jeg mangler nå etter at Gen 2 er sluppet løs. Hm. Anonymkode: b83b9...105 Folk har veldig forskjellig oppfatning når det gjelder PokemonGo, noen ville ha ut gen 2 allerede sent i høst, men en må også huske på at spillet fortsatt er ganske ferskt ute i verden, her fikk vi det i midten av Juli, mens noen fikk det senere på sommeren, noen fikk det i høst, og flere ti talls millioner fikk ikke spillet før nå i Januar, så en må ikke slippe gen 2 for tidlig heller, er rimelig sikker på at over 90 % som spiller ikke har fyllt pokedexen sin med gen 1 ennå, jeg har kommet meg til lvl 34, og har ikke fyllt den opp enda. Jeg gleder meg over spillet hver eneste dag selv om jeg ikke finner noen nye, er mange andre mål en kan oppnå i selve spillet, en kan levle opp med lucky egg, en kan samle på candy til d man kan evolve i fra gen 1 til gen 2, og en kan kjempe om å få alle gullmedaljene, gen 2 kommer, men jeg er IKKE utålmodig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 4. februar 2017 #4584 Del Skrevet 4. februar 2017 52 minutter siden, Puserjenta skrev: Kan melde om at det ikke er noen spennende Pokémons i vilnius, men er stops på hvert hjørne så sekken er snart full ligger på hotellrommet og snurrer Ikke rart du snurrer når du har tømt minibaren..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4585 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg er i Paris og spiller, og det er pokestops så langt øyet ser! I går fikk jeg 3 omanyte på rad så jeg fikk utviklet den også fikk jeg Lapras fra 10k egget 😀 Anonymkode: 679ce...308 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4586 Del Skrevet 5. februar 2017 4 timer siden, Puserjenta skrev: Kan melde om at det ikke er noen spennende Pokémons i vilnius, men er stops på hvert hjørne så sekken er snart full ligger på hotellrommet og snurrer Det høres perfekt ut for meg! Er ingen stops her jeg bor, så mulig jeg må dra til Vilnius KUN for å snurre, oppgradere baggen til Max liksom for å få fylt opp helt 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i Paris og spiller, og det er pokestops så langt øyet ser! I går fikk jeg 3 omanyte på rad så jeg fikk utviklet den også fikk jeg Lapras fra 10k egget 😀 Anonymkode: 679ce...308 Fett! Nå fikk jeg lyst til å reise Mulig jeg må spandere på meg en liten reise i løpet av våren en gang! Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 5. februar 2017 #4587 Del Skrevet 5. februar 2017 Skal spille endel idag. Håper jeg finner noen spesielle. Og er spent på tirsdag 14.2. Går fort dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. februar 2017 #4588 Del Skrevet 5. februar 2017 Noe gøy som spawner i Oslo om dagen? Skal ut og vandre i området slottet - nationaltheatret - aker brygge i morgen, og hadde vært kjekt å få noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. februar 2017 #4589 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg er hjemme i dag, dvs halvveis uti ødemarka uten pokestops og spawnesteder, så jeg har gått meg en tur i finværet og klekket fire egg. Det ble to doduo, en Poliwag og en Machop. Er egentlig ganske fornøyd da det er pokemon jeg samler candy til. Jeg har hatt Doduo som buddy ei lita stund og manglet to candy til å evolve videre, så det var nesten litt irriterende å få to stykker på rappen i egg. Men da ble det jo ny pokis (Dodrio) i pokedexen og det skal jeg ikke klage på. Neste buddy er Koffing. Om noen mil kan jeg evolve en Weezing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 5. februar 2017 #4590 Del Skrevet 5. februar 2017 Ikke det mest interessante, men alikavel, fanget en Spearow i kveld med 100% IV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. februar 2017 #4591 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Ikke det mest interessante, men alikavel, fanget en Spearow i kveld med 100% IV Hvordan sjekker du det? Ikke skjedd stort med pokemon i helgen, men jeg fikk min tolvte Ditto i kveld hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2017 #4592 Del Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Ikke det mest interessante, men alikavel, fanget en Spearow i kveld med 100% IV Oj så gøy 😄 Jeg har ingen på 100 enda. Har en Gengar på 98 da nærmeste hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4593 Del Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Ikke det mest interessante, men alikavel, fanget en Spearow i kveld med 100% IV Kult! Jeg gidder aldri sjekke IV på så enkle og kjedelige Pokémons som spearow, pidgey, rattata osv, så jeg har sikkert kverket en del med 100% IV Anonymkode: 76f3f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4594 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg har bare en på 100% og det er en nidoking. Kan jo godt hende jeg har fått en til før, men er så rask med å slette og har ikke brukt iv kalkulatoren så mye før. Håper det dukker opp noen pokemon jeg ikke har snart. Er så kjedelige pokemons rundt her, satt til og med på en lure og det var kun goldeen, poliwag, tentacruel og psyuduk som kom innom... Anonymkode: bffd1...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. februar 2017 #4595 Del Skrevet 6. februar 2017 Finnes det noe som regner ut dette automatisk? Så på denne siden https://pokeassistant.com/main/ivcalculator men blir bare oppgitt og irritert og fatter ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4596 Del Skrevet 6. februar 2017 6 timer siden, Frøkensina skrev: Hvordan sjekker du det? Ikke skjedd stort med pokemon i helgen, men jeg fikk min tolvte Ditto i kveld hvertfall. 5 timer siden, Frøkensina skrev: Finnes det noe som regner ut dette automatisk? Så på denne siden https://pokeassistant.com/main/ivcalculator men blir bare oppgitt og irritert og fatter ingenting Det finnes en IV kalkulator inne på PokemonGo GamePress sin side, er den jeg bruker, veldig enkel og grei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4597 Del Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult! Jeg gidder aldri sjekke IV på så enkle og kjedelige Pokémons som spearow, pidgey, rattata osv, så jeg har sikkert kverket en del med 100% IV Anonymkode: 76f3f...12a Er nok noen av de som jeg også har skylt ned i dass, har faktisk en 100% Ratticate også, så nå har jeg fire, de to andre er Nidoqueen og Raichu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. februar 2017 #4598 Del Skrevet 6. februar 2017 Våknet, sjekket mobil, løp som faen sånn ca påkledd, bra start på uken, 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. februar 2017 #4599 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg er litt oppgitt for tiden. Jeg har en del uker hatt et punkt i sofaen der gps drifter mye. De siste dagene har det ikke vært bevegelse inne hos meg i det hele tatt - driftepunktet har flyttet seg ca 1 meter sørover. Til putekassa utenfor vinduet. I vinduskarmen inne står det derimot bom stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 6. februar 2017 #4600 Del Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, hog skrev: Våknet, sjekket mobil, løp som faen sånn ca påkledd, bra start på uken, Har også fanget en slik en i dag, bare det at din har ca 2200 mere i CP ...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå