Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4261 Del Skrevet 26. januar 2017 12 minutter siden, Aamu skrev: Fikk min første lickitung nå ! Så skyggen.. tenkte.. dukker den opp? Jada! Ved siden av primeape Grattis 😀👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 26. januar 2017 #4262 Del Skrevet 26. januar 2017 7 timer siden, Ardwinna skrev: Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med Jeg gjetter Goldeen, Paras, Staryu og Sandshrew 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. januar 2017 #4263 Del Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Sier du det ja, så du finner de wild, ja jeg får vel få rævva opp i fra sofaen, men jeg regner med jeg har lang vei til der du har fanget de, alle er vel litt hemmelige med hvor de kommer i fra, så du trenger ikke si det, fylket kanskje? kommer selv i fra Vest Agder Skrev Larvik noen sider bak Tror jeg så en i Sandefjord eller Tønsberg også Noen andre her som har power bank? Bruker min flittig når jeg spiller, men det er ikke så ofte lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 26. januar 2017 #4264 Del Skrevet 26. januar 2017 50 minutter siden, Brimi skrev: Skrev Larvik noen sider bak Tror jeg så en i Sandefjord eller Tønsberg også Noen andre her som har power bank? Bruker min flittig når jeg spiller, men det er ikke så ofte lenger. Jeg har alltid powerbank med meg når jeg farter rundt bare sånn i tilfelle 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2017 #4265 Del Skrevet 26. januar 2017 De som ser ut som en ball? Hadde kanskje vært kjekt å ha Jeg bare taper i gym for tiden, klarte ikke å ta en med bare tre. To av de var Dragonite på litt under og litt over 3000 cp, virket vanskelige å ta. Synes ikke den Tangela var noe sterk mot Vaporeon heller, men kan godt hende jeg sloss feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4266 Del Skrevet 26. januar 2017 10 timer siden, Ardwinna skrev: Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med Jeg tipper Nidoran, Paras, Ponyta og Doduo. Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. januar 2017 #4267 Del Skrevet 26. januar 2017 Man logger ikke inn når man bruker PokeTracker, så tror ikke faren er veldig stor for at man skal bli tatt. Den er for øvrig såpass treig ift de Pokemon-kartene som var i sirkulasjon en gang at bruker den bare for å sjekke om det er noen Pokemons jeg trenger i nærheten når jeg allikevel skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2017 #4268 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) 15 timer siden, Ardwinna skrev: Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med Jeg tipper Horsea, Shelldor Shellder, Oddish og Meowth Men håper du får noe morsommere forsåvidt! Synes det er bare fugler og flaggermus overalt nå, er det sånn for andre også? Får ikke lyst til å løpe til noenting nearby for enda en Pidgey, Pidgeotto eller Zubat. Heller ikke Mr. Mime hater han og det er den eneste uten vinger på farten Endret 26. januar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. januar 2017 #4269 Del Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, Rosalie skrev: Man logger ikke inn når man bruker PokeTracker, så tror ikke faren er veldig stor for at man skal bli tatt. Den er for øvrig såpass treig ift de Pokemon-kartene som var i sirkulasjon en gang at bruker den bare for å sjekke om det er noen Pokemons jeg trenger i nærheten når jeg allikevel skal ut. http://bgr.com/2016/12/13/pokemon-go-update-december-12-nearby-tracker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4270 Del Skrevet 26. januar 2017 6 timer siden, Brimi skrev: Skrev Larvik noen sider bak Tror jeg så en i Sandefjord eller Tønsberg også Noen andre her som har power bank? Bruker min flittig når jeg spiller, men det er ikke så ofte lenger. Larvik ja, litt vel langt for en Grimer...eller..??!! Har powerbank her, men ikke så ofte jeg bruker den, lader opp tlf fullt før jeg drar ut, evt så lader jeg i bilen fra/til der jeg skal fange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4271 Del Skrevet 26. januar 2017 5 timer siden, Frøkensina skrev: De som ser ut som en ball? Hadde kanskje vært kjekt å ha Jeg bare taper i gym for tiden, klarte ikke å ta en med bare tre. To av de var Dragonite på litt under og litt over 3000 cp, virket vanskelige å ta. Synes ikke den Tangela var noe sterk mot Vaporeon heller, men kan godt hende jeg sloss feil Kanskje ikke din Tangela er så bra da, for her har jeg en Tangela på rundt CP 1200 som jeg alltid bruker mot Vaporeon, ellers er Victreebel og Vileplum god mot Vaporeon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. januar 2017 #4272 Del Skrevet 26. januar 2017 8 timer siden, Taperen skrev: Ja alle har vi noen mål, greit å sette seg slike små milepæler, da blir spillet litt gøyere, og snart så kommer det vel litt flere generasjon 2 mons, da kjenner en at den gamle skrotten spretter til live igjen. Må også si at dette er et greit forum å være en del av, har kikket på andre Norske forumsider som diskuterer PokemonGo, men har ikke funnet noen som er i nærheten av denne, vet ikke om dere er andre plasser og diskuterer mons? Det blir diskutert en del på Pokemon Go: Norway på facebook også Sånn om man vil være på flere platformer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2017 #4273 Del Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: Kanskje ikke din Tangela er så bra da, for her har jeg en Tangela på rundt CP 1200 som jeg alltid bruker mot Vaporeon, ellers er Victreebel og Vileplum god mot Vaporeon. De to siste har jeg ikke enda. Men jeg forstår meg ikke så mye på slossingen egentlig, aner ikke når de er defensive eller i attack jeg bare trykker Du som har nesten alle, finnes Mewtwo og Mew? I såfall har du dem? Synes det står så forskjellig når jeg googler. Det blir vel litt sånn som med Dragoniteene i gym, så blir det umulig å komme inn/sloss når noen har de Jeg forstår heller ikke det jeg leste om at pokemonene utvikler seg i gym, det skjedde ingenting med mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4274 Del Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: De to siste har jeg ikke enda. Men jeg forstår meg ikke så mye på slossingen egentlig, aner ikke når de er defensive eller i attack jeg bare trykker Du som har nesten alle, finnes Mewtwo og Mew? I såfall har du dem? Synes det står så forskjellig når jeg googler. Det blir vel litt sånn som med Dragoniteene i gym, så blir det umulig å komme inn/sloss når noen har de Jeg forstår heller ikke det jeg leste om at pokemonene utvikler seg i gym, det skjedde ingenting med mine. Her visste jeg også null og niks om slåssing i gym, sa til dattera mi at det skulle jeg ALDRI mere gjør, men etter mye feiling så går det ganske bra nå synes jeg, så du må bare prøve deg, plutselig en dag så lykkes du, mye som vi ikke kunne tidligere i livet som går glatt nå.... Mewtwo og Mew er ikke i spillet enda nei. Det som du skriver om at pokemonene utvikler seg i gym forstår jeg ikke helt, kanskje formuleringen din ikke når mitt trege hode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. januar 2017 #4275 Del Skrevet 26. januar 2017 14 minutter siden, Taperen skrev: Her visste jeg også null og niks om slåssing i gym, sa til dattera mi at det skulle jeg ALDRI mere gjør, men etter mye feiling så går det ganske bra nå synes jeg, så du må bare prøve deg, plutselig en dag så lykkes du, mye som vi ikke kunne tidligere i livet som går glatt nå.... Mewtwo og Mew er ikke i spillet enda nei. Det som du skriver om at pokemonene utvikler seg i gym forstår jeg ikke helt, kanskje formuleringen din ikke når mitt trege hode.... Ja får bare prøve mer Ok, det kan jo bli morsomt å se hva de finner på med de. Det er nok heller jeg som ikke har så lett for å ta til meg gamingartikler etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4276 Del Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja får bare prøve mer Ok, det kan jo bli morsomt å se hva de finner på med de. Det er nok heller jeg som ikke har så lett for å ta til meg gamingartikler etc Jeg er INGEN gamer selv, dette spillet er det eneste i ditt slag som jeg har spillt, den eneste figuren jeg hadde hørt om i pokemon er vel den som "alle" har hørt om, nemlig Pikachu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 27. januar 2017 #4277 Del Skrevet 27. januar 2017 14 timer siden, Brimi skrev: ... Noen andre her som har power bank? Bruker min flittig når jeg spiller, men det er ikke så ofte lenger. Jeg har dette beistet: http://www.clasohlson.com/no/Powerbank-20000-mAh,-Clas-Ohlson/38-7355 Dog, bra kapasitet på note serien til Samsung, så ikke så ofte jeg har bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. januar 2017 #4278 Del Skrevet 27. januar 2017 21 timer siden, hog skrev: Tror du får Goldeen, Nidoran (female), Meowth og Pichu! 18 timer siden, Taperen skrev: Tipper på en eller annen Nidoran, Growlithe, Sandshrew, og bare sånn på pur faenskap så får du sikkert også en Grimer.... 15 timer siden, Mormont skrev: Jeg gjetter Goldeen, Paras, Staryu og Sandshrew 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper Nidoran, Paras, Ponyta og Doduo. Anonymkode: 4bbe3...3f7 9 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg tipper Horsea, Shelldor Shellder, Oddish og Meowth Men håper du får noe morsommere forsåvidt! Har bare fått klekket tre av eggene siden spillet nektet å registrere all driftinga her hjemme, og det mangler fremdeles 130 m på det siste egget. Hog og Frøkensina leder så langt Begge har svart Meowth, som ganske riktig poppet ut av ene egget. Det endelige resultatet får dere i morgen når siste egget har klekket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4279 Del Skrevet 27. januar 2017 Helt utrolig forskjell det er på driftinga, når jeg sitter i sofaen så er GPSen mye fullere enn når jeg går ut og setter meg på garasjeloftet, har ikke målt så nøye, men vet at jeg har fått 1,2 km på en time i sofaen, så mye er jeg ikke i nærheten av ute på garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 27. januar 2017 #4280 Del Skrevet 27. januar 2017 13 timer siden, Frøkensina skrev: ... Det blir vel litt sånn som med Dragoniteene i gym, så blir det umulig å komme inn/sloss når noen har de .. Dragonite er ikke så god defender. Mine foretrukne counters; Lapras, Cloyster, Jynx og Dewgong. De verste defenderne jeg møter er snorlax og lapras, men det er vel litt subjektivt. 5 timer siden, Ardwinna skrev: Har bare fått klekket tre av eggene siden spillet nektet å registrere all driftinga her hjemme, og det mangler fremdeles 130 m på det siste egget. Hog og Frøkensina leder så langt Begge har svart Meowth, som ganske riktig poppet ut av ene egget. Det endelige resultatet får dere i morgen når siste egget har klekket Æ lede! 48 minutter siden, Taperen skrev: Helt utrolig forskjell det er på driftinga, når jeg sitter i sofaen så er GPSen mye fullere enn når jeg går ut og setter meg på garasjeloftet, har ikke målt så nøye, men vet at jeg har fått 1,2 km på en time i sofaen, så mye er jeg ikke i nærheten av ute på garasjen. Jeg driftet 200 meter på ~14 timer i går og var fornøyd med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå