Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Yess!!! Etter å ha klekket ut utallige eevie og rattata, hadde jeg nesten gitt opp hele eggklekkingen! Men i natt satte jeg spillet på, på vei hjem fra fest (3 km å gå), og fikk denne nydeligheten i et 2 km egg! :nori:

Endelig en baby!!❤️❤️

IMG_0621.PNG

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lindask skrev:

Noen som har noen tips hvor man kan finne Chansey i Oslo, eller hvor man har fått egg med henne?

Jeg fikk Chansey i ett egg, men jeg vet ikke hvor egget kom fra. Mulig det var fra en pokestopp mellom Stortorget og Bankplassen/bak Akershus festning, men er ikke sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Akkurat nå dukket det opp en Dratini, Growlithe, Kabuto (min første), Ghastly, Mankey og Rattata hjemme :strix: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

:overrasket: Akkurat nå dukket det opp en Dratini, Growlithe, Kabuto (min første), Ghastly, Mankey og Rattata hjemme :strix: 

Se det ja, meget bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Se det ja, meget bra :)

Ja! Ble skikkelig overrasket og blid igjen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom dette ene Pokestopet som ligger like ved veien, helt kloss i sjøen, langt i fra folk, kun denne ene bedriften som jeg målte lå 800 m i fra Pokestopet, da jeg stoppet på tur nordover fanget jeg Psyduck,  Magikarp x2, Tentacool som var en wonder, Golduck og en Poliwag, på vei hjem igjen så var det enda bedre med Poliwag x4 hvor den ene var en wonder, Psyduck x2, Magikarp, Goldeen, samt en Spearow som stakk av, godkjent Pokestop det :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkensina skrev:

Ja! Ble skikkelig overrasket og blid igjen :ler: 

Dukket opp glowlithe her og! Må være growlithe-dag? :P Men det var sånn at da må jeg ut og gå.. og håret mitt lufttørker, så jeg får ikke fanga den! Luksusproblem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Taperen skrev:

Var innom dette ene Pokestopet som ligger like ved veien, helt kloss i sjøen, langt i fra folk, kun denne ene bedriften som jeg målte lå 800 m i fra Pokestopet, da jeg stoppet på tur nordover fanget jeg Psyduck,  Magikarp x2, Tentacool som var en wonder, Golduck og en Poliwag, på vei hjem igjen så var det enda bedre med Poliwag x4 hvor den ene var en wonder, Psyduck x2, Magikarp, Goldeen, samt en Spearow som stakk av, godkjent Pokestop det :)

Ikke dårlig da! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekka et 2-km egg... Magikarp! Akkurat den jeg håpa på. Men hjalp ikke så veldig da, mangler fortsatt 45 candies eller noe. Tar sin tid ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Aamu skrev:

Klekka et 2-km egg... Magikarp! Akkurat den jeg håpa på. Men hjalp ikke så veldig da, mangler fortsatt 45 candies eller noe. Tar sin tid .

Synd at det skal variere så voldsomt hvordan det spawner rundt forbi, ikke mye jeg har spilt i dag, men tror jeg har fanget 6 Magikarper, kun sendt de over til deg, i bytte mot en Grimer......:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Synd at det skal variere så voldsomt hvordan det spawner rundt forbi, ikke mye jeg har spilt i dag, men tror jeg har fanget 6 Magikarper, kun sendt de over til deg, i bytte mot en Grimer......:P

Ja, gjerne det! ;) Har mange Grimers.. (?)

Stemmer nok det, i sommer synes jeg det var flere å få tak i. Har vel gått i vinterdvale, vel.. Har magikarp som buddy da, så trenger bare å gå 45 kilometer hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aamu skrev:

Klekka et 2-km egg... Magikarp! Akkurat den jeg håpa på. Men hjalp ikke så veldig da, mangler fortsatt 45 candies eller noe. Tar sin tid ja.

Jeg fikk også en Magikarp i 2km-egg i dag, men jeg mangler 245 candies! :eeeh:
I 5km-egget fikk jeg en Krabby :glare:

Jeg har kjøpt inkubatorer og driver nå med iherdig masseklekking, men får jeg noen 10km-egg? Nei! Dustespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk også en Magikarp i 2km-egg i dag, men jeg mangler 245 candies! :eeeh:
I 5km-egget fikk jeg en Krabby :glare:

Jeg har kjøpt inkubatorer og driver nå med iherdig masseklekking, men får jeg noen 10km-egg? Nei! Dustespill.

Jaja.. går fremover da ;) ! Krabby, den er kjip! Er alltid dårlige i 5-km egg synes jeg. Håper du får 10-km egg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart legge ut på en halv mils ferd. Dvs 6 km, kanskje 7. Håper GPS'en funker bra så jeg får samlet litt karpegodteri. Regner med å IKKE finne noen pokemons på veien... Er jo aldri noen midt i skævven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 10.37, boblevann skrev:

Yess!!! Etter å ha klekket ut utallige eevie og rattata, hadde jeg nesten gitt opp hele eggklekkingen! Men i natt satte jeg spillet på, på vei hjem fra fest (3 km å gå), og fikk denne nydeligheten i et 2 km egg! :nori:

Endelig en baby!!❤️❤️

IMG_0621.PNG

Gratulerer :nordvesta: Den fikk endelig jeg her om dagen også. Nå mangler jeg bare 2 pokebabyer :bolledeig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Aamu skrev:

Skal snart legge ut på en halv mils ferd. Dvs 6 km, kanskje 7. Håper GPS'en funker bra så jeg får samlet litt karpegodteri. Regner med å IKKE finne noen pokemons på veien... Er jo aldri noen midt i skævven.

Hvis det ikke er noe i skævven din, så setter du på en incense, den er best der det ikke spawner noen verdens ting.

Tidligere i høst så satte jeg på en incense midt ute på fjorden, kjørte passe sakte, og ganget alt i fra Doduo, Pikachu, Growlite og flere jeg ikke husker, så den var svært effektiv for meg da, siden det var flere jeg knapt hadde sett tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten bare fått 5 km egg selv.. Veldig kjedelig, klekker stort sett bare Shelder, Paras, Zubat og Staryu. Trenger 2 og 10 km for å få de siste babyene tror jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Hvis det ikke er noe i skævven din, så setter du på en incense, den er best der det ikke spawner noen verdens ting.

Tidligere i høst så satte jeg på en incense midt ute på fjorden, kjørte passe sakte, og ganget alt i fra Doduo, Pikachu, Growlite og flere jeg ikke husker, så den var svært effektiv for meg da, siden det var flere jeg knapt hadde sett tidligere.

Det var et godt tips hvis det stemmer, synes jeg finner veldig få når jeg går med incense. 

Nå hadde jeg flaks igjen når jeg slo på spillet, fikk to nye en Weezing og en Kadabra :yvonne: De bikket pokedexen til 101. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...