Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3941 Del Skrevet 13. januar 2017 7 timer siden, Ardwinna skrev: Hahaha, neida jeg holder nå ut Klarer ikke slutte anyways, blir bare mer innbitt og forbasker meg på å klare å fylle opp pokedexen! Nei er litt hektet her også, har ALDRI spilt noen Pokemon spill før, så dette er helt nytt for "gamle mannen" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3942 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, Ardwinna skrev: De spawner sjeldent her men jeg har klart å karre meg til å evolve en Kadabra. Jeg mangler fremdeles en sånn der Alakazam-pokis så jeg blir kjempeglad når jeg klarer å fange en Abra Og like sur hver gang jeg endelig finner en Abra og så hopper den ut av ballen og rømmer... Det gjør de irriterende ofte! Ja er ikke Abra den pokisen med størst flee rate, blant de få jeg har fanget i dag så har det vært en Abra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3943 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, Ardwinna skrev: Høres logisk ut! I dag tok jeg ingen sjanser så da ble det razzberry og ultraball ja! Fikk litt angst når den hadde cp 602 for da regnet jeg med den var litt ekstra lettrømt. Men gikk heldigvis bra. Slapp ut et lite "jah!" så det var nok ingen tvil om hva jeg holdt på med i kveldsmørket. Ja er jo best å være på den sikre siden, selv så bruker jeg nesten bare vanlig pokeball, liker å spare på ultra ballene til noe virkelig stort dukker opp, noen brukte mye ultra baller under starter eventet, hadde over 800 ultra baller, nå har jeg "bare" 651, av de 83 Abraene jeg har prøvd å fange, så har jeg caught 61. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3944 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, hog skrev: Bra med flere barter her inne! Jeg har bart, jeg er blå, jeg er RBK fan, men der stopper likheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3945 Del Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, Mormont skrev: Håper de snart slipper noen flere fra gen 2. Pokedexen min er full igjen, er ikke like gøy med jakten da. Luksusproblem Grattis, imponerende Mangler noen få her, går tur med Omanyte, har kun fanget en av de, så nå har jeg gått 228,9 km, men nå har jeg bare 6,1 km igjen, etterpå blir det å gå tur med Togepi, er det eneste som jeg har igjen å gå tur med, unntatt denne helve...Grimeren jeg ikke kan få, og det er utelukkende bare 5 km egg jeg får, men ikke tale om at den skal dukke opp, til sammenligning så fikk jeg TO Snorlaxer etterhverandre samme dag......livet er herlig dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3946 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvor bør jeg dra for å finne Magikarps? Østlandet. Var på Aker Brygge osv 1 gang etter jeg begynte å spille, og fant ikke særlig mange der.. Skulle hatt 20 stk Noen som vet om et godt sted? Finner noen nå og da, men er jo langt mellom hver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3947 Del Skrevet 13. januar 2017 3 timer siden, Taperen skrev: Jeg har bart, jeg er blå, jeg er RBK fan, men der stopper likheten. Men det er jo tre ønsker på en gang! Konkluderer med at du må være en likandes kar kun basert på dette 3 timer siden, Aamu skrev: Hvor bør jeg dra for å finne Magikarps? Østlandet. Var på Aker Brygge osv 1 gang etter jeg begynte å spille, og fant ikke særlig mange der.. Skulle hatt 20 stk Noen som vet om et godt sted? Finner noen nå og da, men er jo langt mellom hver.. Jeg har fanget 578 stk. Så hvis du er i trøndelag en gang kan jeg fortelle deg hvor karpehimmelen er! Til og med hatt så flaks at jeg nå har 3 Gyarados med perfekt IV. (To av dem med Bite / Hydro pump) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3948 Del Skrevet 13. januar 2017 11 timer siden, Ardwinna skrev: Wow! Jeg vet ikke om noen steder, verken i byen eller uti ødemarka som spawner 6 pokiser på samme plass! De beste plassene spawner maks 3-4 pokiser, men de plassene er det langt mellom. Stort sett spawner det en eller to på hver plass. En bedrift har jo mye datatrafikk da, så det slår nok ut. Pluss at pokestops gir ekstra mange pokemon, uansett om de ligger sentralt eller mer uti huttiheita. Men tror ikke noen av pokestoppene her spawner seks eller fler pokiser, så da er du heldig som har et sånt superpokestop i nærheten! Jeg gps-drift-klekket et egg i senga, og fikk en Koffing. Fornøyd med den da jeg mangler Weezing og trenger Koffing-candy. Jeg vet om flere. Men det er ofte 4 pigeys da Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 13. januar 2017 #3949 Del Skrevet 13. januar 2017 4 timer siden, hog skrev: Gratulerer! Uenig angående gen 2 dog https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4tc929/pokemon_catch_flee_rates_table_and_analysis/ The hardest Pokemon to catch in 2 throws is: Abra. He has an emormous flee rate of 99%, so your odds if you miss the first ball are 0.5%. Good luck! Takk! Ønsker du ikke flere hva gen 2 foreløpig? 4 timer siden, Aamu skrev: Du får spille masse på gym mens du venter Jeg mangler ganske mange egentlig. 12 stk av de som er tilgjengelige nå! Tror ikke jeg får dem de nærmeste 6 månedene heller, har ikke sett snurten av dem engang. Skjønner ikke hvor folk bor hen, må jo kry av pokemons JeppSyns det er gøy å spille uansett da, men savner den spenningen når egget klekkes, haha. Men samtidig slipper jeg den store skuffelsen når det blir nok en Paras 3 timer siden, Taperen skrev: Grattis, imponerende Mangler noen få her, går tur med Omanyte, har kun fanget en av de, så nå har jeg gått 228,9 km, men nå har jeg bare 6,1 km igjen, etterpå blir det å gå tur med Togepi, er det eneste som jeg har igjen å gå tur med, unntatt denne helve...Grimeren jeg ikke kan få, og det er utelukkende bare 5 km egg jeg får, men ikke tale om at den skal dukke opp, til sammenligning så fikk jeg TO Snorlaxer etterhverandre samme dag......livet er herlig dere..... Takk! Oi, skal si du har gått langt med Omanyte! Jeg fikk en Grimer i egg for første gang på lenge, da tenkte jeg på deg håper du får den snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3950 Del Skrevet 13. januar 2017 12 minutter siden, hog skrev: Men det er jo tre ønsker på en gang! Konkluderer med at du må være en likandes kar kun basert på dette Jeg har fanget 578 stk. Så hvis du er i trøndelag en gang kan jeg fortelle deg hvor karpehimmelen er! Til og med hatt så flaks at jeg nå har 3 Gyarados med perfekt IV. (To av dem med Bite / Hydro pump) Ikke dårlig! Sjelden jeg beveger meg nordover i landet, men kanskje sommerferien bør gå dit i år Har fanget 62 stk, bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3951 Del Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, Mormont skrev: Takk! Ønsker du ikke flere hva gen 2 foreløpig? ... Jeg føler meg ikke helt ferdig med gen 1 selv om jeg har alle. Ser for meg at det blir enda vanskeligere å skaffe abra/eevee/dratini med god IV med enda større pool å ta av. Er nok litt for perfeksjonist når det kommer til dette spillet.. Apropos eggklekking, her er det goldeen og nidoran som kommer ut av annethvert egg føles det som! 6 minutter siden, Aamu skrev: Ikke dårlig! Sjelden jeg beveger meg nordover i landet, men kanskje sommerferien bør gå dit i år Har fanget 62 stk, bare Si i fra hvis du/dere skal bo på hotell. Det er et hotell i Trondheim som når en stor clusterspawn, 2-4 pokestops, og det er spawnpoints for dratini, magikarps etc. på alle kanter. Jeg kunne skrevet hvilket, men jeg jobber for en konkurrerende kjede, så vil ikke reklamere for mye for "fienden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3952 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, hog skrev: Jeg føler meg ikke helt ferdig med gen 1 selv om jeg har alle. Ser for meg at det blir enda vanskeligere å skaffe abra/eevee/dratini med god IV med enda større pool å ta av. Er nok litt for perfeksjonist når det kommer til dette spillet.. Apropos eggklekking, her er det goldeen og nidoran som kommer ut av annethvert egg føles det som! Si i fra hvis du/dere skal bo på hotell. Det er et hotell i Trondheim som når en stor clusterspawn, 2-4 pokestops, og det er spawnpoints for dratini, magikarps etc. på alle kanter. Jeg kunne skrevet hvilket, men jeg jobber for en konkurrerende kjede, så vil ikke reklamere for mye for "fienden" Ser den Ja, da skal jeg si ifra i så fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 13. januar 2017 #3953 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, hog skrev: Jeg føler meg ikke helt ferdig med gen 1 selv om jeg har alle. Ser for meg at det blir enda vanskeligere å skaffe abra/eevee/dratini med god IV med enda større pool å ta av. Er nok litt for perfeksjonist når det kommer til dette spillet.. Apropos eggklekking, her er det goldeen og nidoran som kommer ut av annethvert egg føles det som! Si i fra hvis du/dere skal bo på hotell. Det er et hotell i Trondheim som når en stor clusterspawn, 2-4 pokestops, og det er spawnpoints for dratini, magikarps etc. på alle kanter. Jeg kunne skrevet hvilket, men jeg jobber for en konkurrerende kjede, så vil ikke reklamere for mye for "fienden" Ja, det er jo sant. Jeg kunne nok brydd meg litt mer om IV enn jeg gjør, må innrømme at jeg har evolvet noen med dårlig IV bare fordi jeg ikke har klart å kontrollere meg gotta catch dem all og alt det der! Oh, Dratinispawn, nesten grunn nok for å ta seg en liten tur nordover 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. januar 2017 #3954 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg fikk Dragonite i hagen 😀 Endelig! Det hjelper tydeligvis å sitte på KG og sippe over dumme Pokemon! 😂 Altså, igår ble jeg faktisk ganske flau over meg selv. Hadde litt tid og slå ihel så parkerte ved en gym og slo den ut. Bare flaks så klart, jeg aner jo ikke hva jeg driver på med. Jeg hadde ikke mer enn rukket å putte inn Pokemonen min før det regelrett hoppet to gutter på rundt 8-9år frem fra en busk og tok gymen tilbake 🙈 Jeg bare... Ja... DERE var faktisk motstanderne mine 😂 Kjørte meg bort til en plass hvor jeg kan nå flere Pokestops fra bilen og parkerte der for å skamme meg litt. Tror dere ikke guttene et par minutter senere dukket opp der? De vinket til meg når de så meg i bilen 🙈 Jeg som lissom har trodd at jeg har klart å holde meg litt skjult når jeg har gjemt meg i bilen for å fange Det er lissom meg og alle ungene. Eller, nå lyver jeg. Det er en annen bil som også kjører rundt og gjør det samme som meg. Sjåføren i den bilen har også begynt å hilse når han ser meg 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. januar 2017 #3955 Del Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, Mormont skrev: Ja, det er jo sant. Jeg kunne nok brydd meg litt mer om IV enn jeg gjør, må innrømme at jeg har evolvet noen med dårlig IV bare fordi jeg ikke har klart å kontrollere meg gotta catch dem all og alt det der! Oh, Dratinispawn, nesten grunn nok for å ta seg en liten tur nordover Jeg også. Evolver så fort jeg har nok candy. Akkurat nå vil jeg heller ha en full pokedex og så kan man heller få de gode på sikt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3956 Del Skrevet 13. januar 2017 10 minutter siden, Sirah skrev: Jeg fikk Dragonite i hagen 😀 Endelig! Det hjelper tydeligvis å sitte på KG og sippe over dumme Pokemon! 😂 ... Dragonite Jeg håper virkelig du har rett angående sutringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 13. januar 2017 #3957 Del Skrevet 13. januar 2017 Vet noen om noen bra spawn-points i Oslo for tiden? Var i sentrum i går men der var det nesten bare rotter og fugler, fikk ingen av de jeg trengte Jeg vet at det noen ganger spawner bra Pokemon i Slottsparken/Frognerparken, men vet ikke hva som er der nå. Er det noen andre bra steder å gå til i Oslo sentrum? Jeg trenger en haug med Grimer, Machop, Geodude og Dratini-candy, og har enda ikke fanget en eneste Kabuto/Hitmonlee. Ellers mangler jeg Aerodactyl, Porygon, Rhydon, Exeggutor og Alakazam. Noen tips til hvor det er lurt å ta en Pokemon-tur? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3958 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, Browncoat skrev: Vet noen om noen bra spawn-points i Oslo for tiden? Var i sentrum i går men der var det nesten bare rotter og fugler, fikk ingen av de jeg trengte Jeg vet at det noen ganger spawner bra Pokemon i Slottsparken/Frognerparken, men vet ikke hva som er der nå. Er det noen andre bra steder å gå til i Oslo sentrum? Jeg trenger en haug med Grimer, Machop, Geodude og Dratini-candy, og har enda ikke fanget en eneste Kabuto/Hitmonlee. Ellers mangler jeg Aerodactyl, Porygon, Rhydon, Exeggutor og Alakazam. Noen tips til hvor det er lurt å ta en Pokemon-tur? Det kryr av Geodudes ikke så langt unna Blindern! Det går en vei opp og ned ved Vindern psykiatriske/der psykologene studerer og oppover mot ring 3, der er det 6 pokestops til sammen og masse pokemon som spawner, litt av alt mulig. Er jo en del pokestops på Blindern også, så hvis du henger rundt der noen gang kan det jo være verdt forsøket Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 13. januar 2017 #3959 Del Skrevet 13. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kryr av Geodudes ikke så langt unna Blindern! Det går en vei opp og ned ved Vindern psykiatriske/der psykologene studerer og oppover mot ring 3, der er det 6 pokestops til sammen og masse pokemon som spawner, litt av alt mulig. Er jo en del pokestops på Blindern også, så hvis du henger rundt der noen gang kan det jo være verdt forsøket Anonymkode: 8ab53...fc4 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. januar 2017 #3960 Del Skrevet 13. januar 2017 22 minutter siden, hog skrev: Dragonite Jeg håper virkelig du har rett angående sutringen! Jeg tror det! Sist jeg sutret fikk jeg Snorlax i hagen dagen etter. Dagen etter det dukket Hitmonlee opp og så Pinsir senere samme dag. Og hagen min bruker å bestå utelukkende av Pidgey og Bellsprout. Slår hagen på stortromma dukker det opp en Nidoran lissom 😂 Nå skal det legges til at hagen min er ganske stor så kan ikke fange dem fra sofaen lissom, men kjekt og plukke litt når man tømmer hundene på kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå