Frøkensina Skrevet 13. januar 2017 #3921 Del Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Gawd, jeg begynner å lure på om jeg bor i landets dårligste pokemonområde! I dag var det ikke så verst da. Til tross for at det var irriterende store mengder rattatas over hele byen, var det et par lyspunkt. Det spontanspawnet plutselig en Growlithe rett ved parkeringsplassen utenfor jobben, og etter jobb fanget jeg en Abra ved ene pokestopet. Sånne dager er gull her i byen, men sammelignet med flere andre spillere er jo dette bare blåbær. Uff var ikke meningen å gni det inn på noen måte, håper du finner nok til at det fortsatt er gøy å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. januar 2017 #3922 Del Skrevet 13. januar 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Uff var ikke meningen å gni det inn på noen måte, håper du finner nok til at det fortsatt er gøy å spille. Hahaha, neida jeg holder nå ut Klarer ikke slutte anyways, blir bare mer innbitt og forbasker meg på å klare å fylle opp pokedexen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3923 Del Skrevet 13. januar 2017 15 minutter siden, Ardwinna skrev: Gawd, jeg begynner å lure på om jeg bor i landets dårligste pokemonområde! I dag var det ikke så verst da. Til tross for at det var irriterende store mengder rattatas over hele byen, var det et par lyspunkt. Det spontanspawnet plutselig en Growlithe rett ved parkeringsplassen utenfor jobben, og etter jobb fanget jeg en Abra ved ene pokestopet. Sånne dager er gull her i byen, men sammelignet med flere andre spillere er jo dette bare blåbær. Jeg blir fortsatt giret hver gang jeg ser en Abra! Enda ikke fått Allakhazam (staving?) med gode moves. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2017 #3924 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Hahaha, neida jeg holder nå ut Klarer ikke slutte anyways, blir bare mer innbitt og forbasker meg på å klare å fylle opp pokedexen! Bra, har tro på deg med den innstillingen Jeg har bare såvidt begynt å forstå spillet etter å ha surret med det i 1,5 måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. januar 2017 #3925 Del Skrevet 13. januar 2017 6 minutter siden, hog skrev: Jeg blir fortsatt giret hver gang jeg ser en Abra! Enda ikke fått Allakhazam (staving?) med gode moves. De spawner sjeldent her men jeg har klart å karre meg til å evolve en Kadabra. Jeg mangler fremdeles en sånn der Alakazam-pokis så jeg blir kjempeglad når jeg klarer å fange en Abra Og like sur hver gang jeg endelig finner en Abra og så hopper den ut av ballen og rømmer... Det gjør de irriterende ofte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3926 Del Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, Ardwinna skrev: De spawner sjeldent her men jeg har klart å karre meg til å evolve en Kadabra. Jeg mangler fremdeles en sånn der Alakazam-pokis så jeg blir kjempeglad når jeg klarer å fange en Abra Og like sur hver gang jeg endelig finner en Abra og så hopper den ut av ballen og rømmer... Det gjør de irriterende ofte! Med et lite forbehold om at jeg husker feil, har Abra og utviklinger soleklart størst sjanse for å rømme i spillet. Har for meg at det er ca 99% flee rate faktisk, så den første ballen som treffer teller! Personlig kjører jeg berry + ultra så lenge de har cp over 100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. januar 2017 #3927 Del Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, hog skrev: Med et lite forbehold om at jeg husker feil, har Abra og utviklinger soleklart størst sjanse for å rømme i spillet. Har for meg at det er ca 99% flee rate faktisk, så den første ballen som treffer teller! Personlig kjører jeg berry + ultra så lenge de har cp over 100. Høres logisk ut! I dag tok jeg ingen sjanser så da ble det razzberry og ultraball ja! Fikk litt angst når den hadde cp 602 for da regnet jeg med den var litt ekstra lettrømt. Men gikk heldigvis bra. Slapp ut et lite "jah!" så det var nok ingen tvil om hva jeg holdt på med i kveldsmørket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3928 Del Skrevet 13. januar 2017 På 1/11/2017 den 10.43, hog skrev: Jeg tror det lengste jeg noensinne har holdt en gym er nesten tre dager... Og den var litt utenfor Trondheim sentrum. Vanligvis er jeg imponert hvis det er snakk om flere timer jeg klarer å holde en. Trønder her og, vanskelig å holde gyms ja, selv utenfor sentrum. Hvilket lag er du på? Anonymkode: 4188e...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3929 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trønder her og, vanskelig å holde gyms ja, selv utenfor sentrum. Hvilket lag er du på? Anonymkode: 4188e...116 Bra med flere barter her inne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 13. januar 2017 #3930 Del Skrevet 13. januar 2017 Håper de snart slipper noen flere fra gen 2. Pokedexen min er full igjen, er ikke like gøy med jakten da. Luksusproblem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 13. januar 2017 #3931 Del Skrevet 13. januar 2017 Endelig etter å ha jogget 186km hadde jeg endelig nok candy til en Wonder Charizard i går fikk mine siste candy når jeg fikk en charmelon i et egg. var deilig følelse å utvikle en 😊Han er så søt. Fikk også utviklet min andre Venosaur . Hadde en god pokéjogg i går. Jeg klekte 3stk 5km egg og fikk charmeleom, mankey og exevute. Normalen er å få masse nidoran eller gastly skjønner ikke hvorfor det som regel kommer mer spennende i eggene. I tilfeff fant jeg min første ville Onyx 😄 Hvis pokemon var ekte, hvilken gen1 0 ville du hatt som kjæledyr 😊? Jeg kunne godt tenkt meg en Onyx i stua. Men kjæresten min sier at den hadde ripet opp parketten og uansett, hva tror dere en Onyx spiser? Grus? Haha. Så jeg hadde nok valgt meg en Arcanine 😊 Svær hund jeg kundehandler satt på ryggen på. Sikkert mye børsting da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3932 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg har hatt noen glitcher også, åpnet spillet til noe som så ut som en pokemonorgie med to stykker oppå to andre, pluss flere rundt. Skvatt litt da oisann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3933 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, hog skrev: Med et lite forbehold om at jeg husker feil, har Abra og utviklinger soleklart størst sjanse for å rømme i spillet. Har for meg at det er ca 99% flee rate faktisk, så den første ballen som treffer teller! Personlig kjører jeg berry + ultra så lenge de har cp over 100. Tror du det? Har fanget mange, jeg. Med vanlige baller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3934 Del Skrevet 13. januar 2017 6 timer siden, Ardwinna skrev: Høres logisk ut! I dag tok jeg ingen sjanser så da ble det razzberry og ultraball ja! Fikk litt angst når den hadde cp 602 for da regnet jeg med den var litt ekstra lettrømt. Men gikk heldigvis bra. Slapp ut et lite "jah!" så det var nok ingen tvil om hva jeg holdt på med i kveldsmørket. Sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3935 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) 41 minutter siden, aicelain skrev: Endelig etter å ha jogget 186km hadde jeg endelig nok candy til en Wonder Charizard i går fikk mine siste candy når jeg fikk en charmelon i et egg. var deilig følelse å utvikle en 😊Han er så søt. Fikk også utviklet min andre Venosaur . Hadde en god pokéjogg i går. Jeg klekte 3stk 5km egg og fikk charmeleom, mankey og exevute. Normalen er å få masse nidoran eller gastly skjønner ikke hvorfor det som regel kommer mer spennende i eggene. I tilfeff fant jeg min første ville Onyx 😄 Hvis pokemon var ekte, hvilken gen1 0 ville du hatt som kjæledyr 😊? Jeg kunne godt tenkt meg en Onyx i stua. Men kjæresten min sier at den hadde ripet opp parketten og uansett, hva tror dere en Onyx spiser? Grus? Haha. Så jeg hadde nok valgt meg en Arcanine 😊 Svær hund jeg kundehandler satt på ryggen på. Sikkert mye børsting da Så artig da Grattis ! Alltid kult når man får en pokemon man ikke har fra før! Tja.. jeg ville hatt pikachu, jeg. Trofast pikachufan siden 1999/2000. Endret 13. januar 2017 av Aamu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 13. januar 2017 #3936 Del Skrevet 13. januar 2017 Ser at flere av dere skriver at det "kryr" av Rattatas, her omkring finnes det ikke mange av de, men er en av de få som jeg har fått utviklet til en 100% IV Ratticate. Ser jeg har fanget 136 Rattatas, men jeg har hele 23 Pokémons som jeg har fanget flere av, her er det "close race" i toppen i mellom Eevee 1254 og Pidgey 1209, de to er milevis foran de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. januar 2017 #3937 Del Skrevet 13. januar 2017 59 minutter siden, Mormont skrev: Håper de snart slipper noen flere fra gen 2. Pokedexen min er full igjen, er ikke like gøy med jakten da. Luksusproblem Gratulerer! Uenig angående gen 2 dog 8 minutter siden, Aamu skrev: Tror du det? Har fanget mange, jeg. Med vanlige baller https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4tc929/pokemon_catch_flee_rates_table_and_analysis/ The hardest Pokemon to catch in 2 throws is: Abra. He has an emormous flee rate of 99%, so your odds if you miss the first ball are 0.5%. Good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3938 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, Taperen skrev: Ser at flere av dere skriver at det "kryr" av Rattatas, her omkring finnes det ikke mange av de, men er en av de få som jeg har fått utviklet til en 100% IV Ratticate. Ser jeg har fanget 136 Rattatas, men jeg har hele 23 Pokémons som jeg har fanget flere av, her er det "close race" i toppen i mellom Eevee 1254 og Pidgey 1209, de to er milevis foran de andre. Her har jeg sett 410 rattata, 348 weedle, 622 pidgey, 269 spearow, 231 eevee, så tydelig at det er litt forskjellig Men mest pidgey her og ja, tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3939 Del Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, hog skrev: Gratulerer! Uenig angående gen 2 dog https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4tc929/pokemon_catch_flee_rates_table_and_analysis/ The hardest Pokemon to catch in 2 throws is: Abra. He has an emormous flee rate of 99%, so your odds if you miss the first ball are 0.5%. Good luck! Oi! Her har han hatt "flee rate" på 50% Dvs, jeg har sett 22 stk, men fanget 11 av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. januar 2017 #3940 Del Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, Mormont skrev: Håper de snart slipper noen flere fra gen 2. Pokedexen min er full igjen, er ikke like gøy med jakten da. Luksusproblem Du får spille masse på gym mens du venter Jeg mangler ganske mange egentlig. 12 stk av de som er tilgjengelige nå! Tror ikke jeg får dem de nærmeste 6 månedene heller, har ikke sett snurten av dem engang. Skjønner ikke hvor folk bor hen, må jo kry av pokemons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå