Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3681 Del Skrevet 5. januar 2017 6 timer siden, hog skrev: Jeg overlever Er du mye ute og leter, eller kryr det av "starters" hos deg? Synes jeg var flink tidligere i uka siden jeg "jakta" i 2 timer. Men har bare 1 blastoise og 1 venusaur. Så lurer på hvor mye tid andre legger i det virker som de fleste har mer enn meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3682 Del Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, hog skrev: Ble nylig 35, så gikk vel med 150-200k stardust på å makse ut favorittene Såpass mye 😲 Kjøper du noe i shopen eller går du mye på stops for å få baller? Skjønner jeg ikke bor pokemon vennlig til, er jeg heldig får jeg besøkt pokestops 1 gang i uken 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3683 Del Skrevet 5. januar 2017 5 timer siden, Silfen skrev: Mhmm, bare 300 000 xp igjen til 30. Ny spiller sa du? Har spilt siden 25.7.16 og er på level 25😂😂😂 har på følelsen av at jeg spiller litt lite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3684 Del Skrevet 5. januar 2017 4 minutter siden, Aamu skrev: Er du mye ute og leter, eller kryr det av "starters" hos deg? Begge deler i det siste! Har også brukt en god del lures og incense. 2 minutter siden, Aamu skrev: Såpass mye 😲 Kjøper du noe i shopen eller går du mye på stops for å få baller? Skjønner jeg ikke bor pokemon vennlig til, er jeg heldig får jeg besøkt pokestops 1 gang i uken 😢 Baller har jeg aldri kjøpt, men inkubatorer, lures og incense har jeg brukt en del på. Jeg bor -veldig- gunstig til. Når ett pokestop hjemmefra og ett fra jobb. Angående stardust kostnaden stiger denne med pokemon level. Tror skjemaet under stemmer enda: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3685 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Aamu skrev: Ny spiller sa du? Har spilt siden 25.7.16 og er på level 25😂😂😂 har på følelsen av at jeg spiller litt lite Jeg gikk 20 mil de to første ukene da jeg begynte spille i september, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3686 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, hog skrev: Begge deler i det siste! Har også brukt en god del lures og incense. Baller har jeg aldri kjøpt, men inkubatorer, lures og incense har jeg brukt en del på. Jeg bor -veldig- gunstig til. Når ett pokestop hjemmefra og ett fra jobb. Angående stardust kostnaden stiger denne med pokemon level. Tror skjemaet under stemmer enda: Aha Kjekt det da! Jeg regnet ut at det tar meg ca 4 mnd å få en Gyarados, hvis jeg skal fortsette med Magikarp som buddy. Er ikke mye pokemons her, i hvert fall ikke fisk, og må reise 12 km for å komme dit det er flere pokestops. Ja ja, jeg har vel glede av spillet lenge da Siden det tar meg lengre tid å få alle Jeg har kjøpt mange baller. Bruker incence kun hvis jeg sitter på i bil, synes det dukker opp flest da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3687 Del Skrevet 5. januar 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Jeg gikk 20 mil de to første ukene da jeg begynte spille i september, haha. oi Det er seriøst mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. januar 2017 #3688 Del Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, hog skrev: Begge deler i det siste! Har også brukt en god del lures og incense. Baller har jeg aldri kjøpt, men inkubatorer, lures og incense har jeg brukt en del på. Jeg bor -veldig- gunstig til. Når ett pokestop hjemmefra og ett fra jobb. Angående stardust kostnaden stiger denne med pokemon level. Tror skjemaet under stemmer enda: Så da burde man egentlig power up mest mulig på så lavt level som mulig? Forstod ikke funksjonen før 15-16 3 timer siden, Aamu skrev: Er du mye ute og leter, eller kryr det av "starters" hos deg? Synes jeg var flink tidligere i uka siden jeg "jakta" i 2 timer. Men har bare 1 blastoise og 1 venusaur. Så lurer på hvor mye tid andre legger i det virker som de fleste har mer enn meg 😂 Jeg har ikke gått så mye med spillet, men har fått mange charrmander og squirtle i det siste både hjemme og ute, men ingen ferdig utviklet starter. Lurer på hvor/hvordan man får en drage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3689 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Silfen skrev: Jeg gikk 20 mil de to første ukene da jeg begynte spille i september, haha. Damn gurl! Akkurat nå, Frøkensina skrev: Så da burde man egentlig power up mest mulig på så lavt level som mulig? Forstod ikke funksjonen før 15-16 ... Absolutt ikke! Listen du siterte viser -pokemon- level, ikke trener level. Det var mest for å vise at det koster betraktelig mer å få en dragonite fra 2500-3000 enn fra 1000-1500. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3690 Del Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Så da burde man egentlig power up mest mulig på så lavt level som mulig? Forstod ikke funksjonen før 15-16 Jeg har ikke gått så mye med spillet, men har fått mange charrmander og squirtle i det siste både hjemme og ute, men ingen ferdig utviklet starter. Lurer på hvor/hvordan man får en drage. Først må du ha 25 cmarhandercandies og utvikle til en charmeleon. Så må du ha nye 100 charmandercandies og utvikle en charmeleon til en charizard. Eller så kan du jo finne en vill, men jeg har kun sett charmeleon og charmander vill ikke charizard! Men ser endel her inne har funnet ville, så de er jo der ute tydeligvis. Bare ikke her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. januar 2017 #3691 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, hog skrev: Damn gurl! Absolutt ikke! Listen du siterte viser -pokemon- level, ikke trener level. Det var mest for å vise at det koster betraktelig mer å få en dragonite fra 2500-3000 enn fra 1000-1500. Ok, takk! Hadde vært trist om jeg brukte opp all stardusten unødvendig i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3692 Del Skrevet 5. januar 2017 Var riktignok mye fjellturer så kunne gå to mil på en dag. Men ble nok ganske tent av Poking så gikk mye. Aktiviteten har dalt nå med kaldere vær og automatisk mindre Poking. Er oppe i 55 mil med åpen pokemonapp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. januar 2017 #3693 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 7 minutter siden, Aamu skrev: Først må du ha 25 cmarhandercandies og utvikle til en charmeleon. Så må du ha nye 100 charmandercandies og utvikle en charmeleon til en charizard. Eller så kan du jo finne en vill, men jeg har kun sett charmeleon og charmander vill ikke charizard! Men ser endel her inne har funnet ville, så de er jo der ute tydeligvis. Bare ikke her Jeg fikk en charmeleon på vei til jobb i Oslo, men den har ikke høy cp. Jeg tenkte at det finnes andre drager også? (Så nå samler jeg charmander og går med han som buddy for å få meg en flyvedrage) Endret 5. januar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3694 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Jeg fikk en charmeleon på vei til jobb i Oslo, men den har ikke høy cp. Jeg tenkte at det finnes andre drager også? (Så nå samler jeg charmander og går med han som buddy for å få meg en flyvedrage) Ja, Dragonite jeg fanget en vill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3695 Del Skrevet 5. januar 2017 Bruker dere penger på pokemon? Og hva kjøper dere? Jeg hadde egentlig bestemt meg fra starten av om å ikke bruke penger, men kjenner at det frister nå. Har få baller og bare en inkubator + brukt opp alle Lucky eggs :/ Anonymkode: 679ce...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 5. januar 2017 #3696 Del Skrevet 5. januar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere penger på pokemon? Og hva kjøper dere? Jeg hadde egentlig bestemt meg fra starten av om å ikke bruke penger, men kjenner at det frister nå. Har få baller og bare en inkubator + brukt opp alle Lucky eggs :/ Anonymkode: 679ce...308 Har ikke brukt ei krone på spill neon sinne og kommer ikke til å gjøre det med Pokemon heller. Bor litt usentralt til og spiller bare litt sånn sporadisk, men har da karret meg til Level 25 uten å svi av kroner på det. Har kun en inkubator jeg også (+ 2 som er igjen etter de jeg fikk i juleeventet), men ser ingen behov for å kjøpe noen. Har fanget 124 Pokemons i følge Pokedexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. januar 2017 #3697 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Fikk sandshrew idag fikk sandslash i 5 km egg og utviklet til sandshrew. Cp 1314. Men hvordan er movesettet til denne? Fikk også Aerodactyl i 10 km egg. Cp 1546 Hadde den fra før, da, men den jeg hadde fra før hadde bare cp på 415😂 Endret 5. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 5. januar 2017 #3698 Del Skrevet 5. januar 2017 Hva gjør man med 213 Pidgey candy når man ikke gidder og evolve flere og og alle jeg har er helt powered up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3699 Del Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, boblevann skrev: Hva gjør man med 213 Pidgey candy når man ikke gidder og evolve flere og og alle jeg har er helt powered up? Jeg evolver pidgey. For å transfere etterpå. Rett og slett fordi det gir xp til å levle opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 5. januar 2017 #3700 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Jeg evolver pidgey. For å transfere etterpå. Rett og slett fordi det gir xp til å levle opp. Gir det mer XP for å transfere si Pidgeot enn Pidgey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå