SunnivaOslo Skrevet 4. januar 2017 #3661 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg må innrømme at jeg ikke gidder å lære meg om slossing...jeg bare går på et pokestop og sloss der og vinner eller taper...vinner jeg så kaster jeg inn en tilfeldig pokemon og får coins for det døgnet. Får brukt opp poison og revive☺ Har også sloss med eget lag for å få medalje i "training your pokemon". Idag fanget jeg kanskje 10 charmelon (?) Var masse ved Oslo S og på Løkka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 4. januar 2017 #3662 Del Skrevet 4. januar 2017 10 timer siden, Aamu skrev: Oi, den er kjip! Aldri sett live.. Bortsett fra på gym.. Jeg overlever 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3663 Del Skrevet 5. januar 2017 Neneneneh, min charizard har høyere cp enn din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3664 Del Skrevet 5. januar 2017 2 minutter siden, Silfen skrev: Neneneneh, min charizard har høyere cp enn din. Grattis! Alle tre mine har dårlig moveset også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3665 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg skjønner meg ikke på movesetene. Datteren min bare åååh, den har det beste/dårligste trekket. Og jeg bare wtf? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3666 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg evolvet min Charmander med iv 93 i dag til Charizard. Fikk en på 1522 CP med Wing attack og Fire blast Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3667 Del Skrevet 5. januar 2017 5 minutter siden, Silfen skrev: Jeg skjønner meg ikke på movesetene. Datteren min bare åååh, den har det beste/dårligste trekket. Og jeg bare wtf? Hehe, mye som spiller inn på det der. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg evolvet min Charmander med iv 93 i dag til Charizard. Fikk en på 1522 CP med Wing attack og Fire blast Anonymkode: 4bbe3...3f7 Det er vel moveset med høyest dps, men personlig vil jeg ha en ember / fire blast så den blir litt mer brukandes mot gyms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3668 Del Skrevet 5. januar 2017 Her er min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3669 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Her er min ... Tøff flammedrage! Kjenner jeg blir mer misunnelig på hvor mye stardust du sitter på da men 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3670 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg er jo relativt ny spiller, må jo vente til jeg får gode greier å powre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3671 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Jeg er jo relativt ny spiller, må jo vente til jeg får gode greier å powre opp. Veldig sant. Med mindre man slåss mye mot gyms, er det jo lurt å vente til 30+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2017 #3672 Del Skrevet 5. januar 2017 Mhmm, bare 300 000 xp igjen til 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. januar 2017 #3673 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg har brukt minimalt med stardust og likevel har jeg bare i underkant av 300.000. Men så er jeg bare level 24 da. Ting tar tid når man bor uti ødemarka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. januar 2017 #3674 Del Skrevet 5. januar 2017 12 timer siden, hog skrev: Hvis man får logget inn står det nederst inne på settings i spillet. Dagens rømling; Den stakk fra meg også og mangler den 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3675 Del Skrevet 5. januar 2017 8 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg har brukt minimalt med stardust og likevel har jeg bare i underkant av 300.000. Men så er jeg bare level 24 da. Ting tar tid når man bor uti ødemarka Jeg har 3479 stardust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. januar 2017 #3676 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg har 53020 i stardust og har akkurat kommet på level 20. Burde spare kanskje Har tittet på skjemaet og klarer aldri i verden å lære meg det, men nå har jeg googlet forkortelsene hvertfall Aner ikke om det er best med moves med lang charging eller mange korte, har trodd mange korte er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. januar 2017 #3677 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg er den typen som appraiser litt for å evolve de sterkeste pokisene, men ellers så skjønner jeg ikke så mye av alt styret med IV, Movesets og alle de andre begrepene. I gymmer så kaster jeg meg uredd inn med omtrent tilfeldige pokemon og peiser på. Med iherdig dodging og angrep om en annen så går det jo stort sett helt strålende. Men jeg gidder bare angripe gymmer med tre pokemon eller mindre. Orker ikke stå i en halv evighet å fryse for noen pokecoins. Spesielt ikke når gymmen bytter farge kort tid etterpå uansett. 50 minutter siden, hog skrev: Jeg har 3479 stardust Auda det var ikke stort. Skal si du har stått på og pumpet opp pokisene dine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. januar 2017 #3678 Del Skrevet 5. januar 2017 Appraiser litt? Jeg er nok en stor taper i pogo Men spillet hjelper meg med motivasjon på jobben m.m. så fortsetter nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3679 Del Skrevet 5. januar 2017 Det kløøøøøør i fingrene etter å spille igjen når jeg ser de fine pokemonsa dere får nå, får prøve å åpne kontoen min igjen i morgen! Anonymkode: 904a2...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. januar 2017 #3680 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: ... Auda det var ikke stort. Skal si du har stått på og pumpet opp pokisene dine! Ble nylig 35, så gikk vel med 150-200k stardust på å makse ut favorittene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå