Ardwinna Skrevet 4. januar 2017 #3641 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Etter bare ræl i eggene mine (Zubat, Spearow, Oddish og Tentacool) fikk jeg endelig noe bra. Min aller første babypokis!!! Pluss at jeg fikk min Chansey nummer to i 10km-egget! Selv om jeg hadde håpet på en til babypokis, så ble jeg glad for å få en til Chansey Kastet ut en incense mens jeg gikk tur og fanget en bulbasaur på turen. Har snart ikke flere egg igjen å klekke, så på tide at jeg får noen flere egg i pokestoppene! Kom på at jeg faktisk drømte i natt at jeg fikk en helt ny pokemon som jeg aldri hadde sett før. Det så ut som en mutert Dratini (var blå og hadde tre hoder eller noe), og jeg planla hvordan jeg skulle ta screenshot og legge ut her i tråden! Klarte dessverre ikke lese hva den het, det ble bare kaos i bokstavene og ble-blæ eller noe rart... Joda, man er visst i overkant opptatt av pokiser... Endret 4. januar 2017 av Ardwinna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 4. januar 2017 #3642 Del Skrevet 4. januar 2017 2 timer siden, Mormont skrev: Nei, tok slutt i går dessverre ÅH.. dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 4. januar 2017 #3643 Del Skrevet 4. januar 2017 2 timer siden, boblevann skrev: åååårh jeg vil også få en baby!! Får utelukkende Geodudes i eggene, kan det bli kjedeligere enn det? Forøvrig fikk jeg enda en Ditto ut av en dum pidgey jeg bestemte meg for å fange, siden jeg kun ligger på sofaen (syk) uansett :D Jeg vil ha geodude! Mangler golem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. januar 2017 #3644 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Aamu skrev: Jeg vil ha geodude! Mangler golem Du kan få mange av meg, jeg har de over alt! Geodude, pidgey, krabby og weedle. Jeg spyr. JEG VIL IKKE HA DE JEG VIL HA EN BABY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. januar 2017 #3645 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg gleder meg til neste gåtur (på fredag), da kommer det til å klekke mange egg fra juleperioden, så da har jeg håp om masse babyer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 4. januar 2017 #3646 Del Skrevet 4. januar 2017 28 minutter siden, boblevann skrev: Du kan få mange av meg, jeg har de over alt! Geodude, pidgey, krabby og weedle. Jeg spyr. JEG VIL IKKE HA DE JEG VIL HA EN BABY!!! 😂 ikke de andre, men geodude ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3647 Del Skrevet 4. januar 2017 Ååh teite gardermoen. Den bare løper hvileløst omkring av seg selv. Maange pokestops men går ikke an å gå selv. Da står den bare i ro og vil ikke gå. Men plutselig bare løøøper den avgårde. Bare tilfeldig om jeg får en pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3648 Del Skrevet 4. januar 2017 11 minutter siden, sofie777 skrev: Jeg gleder meg til neste gåtur (på fredag), da kommer det til å klekke mange egg fra juleperioden, så da har jeg håp om masse babyer. Babyer? De kommer jo ofte ut ferdig evolva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. januar 2017 #3649 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Aamu skrev: 😂 ikke de andre, men geodude ja takk Haha skulle ønske det gikk an å sende pokemons til hverandre!! Broren min og får mange av de samme - men han får 100 av de jeg ikke får... Og jeg får de han ikke får. Urettferdig 😂 Har forøvrig gått 3 km i dag (ligger syk på sofaen). Tror GPS-en har klikka Fått mange Pikachu candy da, kan evolve snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. januar 2017 #3650 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Babyer? De kommer jo ofte ut ferdig evolva Har du lest de siste sidene? Mange som har fått babyer fra eggene i julen, så da regner jeg med å få også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3651 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, sofie777 skrev: Har du lest de siste sidene? Mange som har fått babyer fra eggene i julen, så da regner jeg med å få også Åå hva slags? Har ikke jeg fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. januar 2017 #3652 Del Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Åå hva slags? Har ikke jeg fått Rett over her har jeg lagt ut bilde av min som jeg fikk i dag Det ligger bilder av flere bakover i tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3653 Del Skrevet 4. januar 2017 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Rett over her har jeg lagt ut bilde av min som jeg fikk i dag Det ligger bilder av flere bakover i tråden også. Ååå jeg og vil haa. Er det helst fra 10 km eggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. januar 2017 #3654 Del Skrevet 4. januar 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Ååå jeg og vil haa. Er det helst fra 10 km eggene? Er fra alle eggene. 7 totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 4. januar 2017 #3655 Del Skrevet 4. januar 2017 19 minutter siden, boblevann skrev: Haha skulle ønske det gikk an å sende pokemons til hverandre!! Broren min og får mange av de samme - men han får 100 av de jeg ikke får... Og jeg får de han ikke får. Urettferdig 😂 Har forøvrig gått 3 km i dag (ligger syk på sofaen). Tror GPS-en har klikka Fått mange Pikachu candy da, kan evolve snart :D Min gps har også en sånn dag 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3656 Del Skrevet 4. januar 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Er fra alle eggene. 7 totalt. Åå har mange egg som venter på å klekkes i spillet. Kanskke det kommer noen i de.. evt håper jeg å få mange helt nye polemons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 4. januar 2017 #3657 Del Skrevet 4. januar 2017 31 minutter siden, boblevann skrev: Haha skulle ønske det gikk an å sende pokemons til hverandre!! Broren min og får mange av de samme - men han får 100 av de jeg ikke får... Og jeg får de han ikke får. Urettferdig 😂 Har forøvrig gått 3 km i dag (ligger syk på sofaen). Tror GPS-en har klikka Fått mange Pikachu candy da, kan evolve snart :D Jeg og! Kommer kanskje etter hvert? Typisk det da jeg kjenner ingen andre som spiller da, men i går opplevde jeg et "pokemon fellesskap" i byen. Jeg og to andre stod og skulle fange en bulbasaur, så fortet vi oss visere for det dukket opp en squirtle på et pokestop 😂 ingen snakket med hverandre da, men det var litt spesielt. Stort sett fanger jeg helt alene. Oi, her går den aldri så mye! God bedring Håper du får utviklet en pikachu snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. januar 2017 #3658 Del Skrevet 4. januar 2017 9 minutter siden, Maleficenta skrev: Åå har mange egg som venter på å klekkes i spillet. Kanskke det kommer noen i de.. evt håper jeg å få mange helt nye polemons Det må være egg du har fått nye nå under eventet da pokemon er bestemt når du får egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. januar 2017 #3659 Del Skrevet 4. januar 2017 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Åå har mange egg som venter på å klekkes i spillet. Kanskke det kommer noen i de.. evt håper jeg å få mange helt nye polemons Skal ikke se bort i fra det Jeg slet litt med å få babypokiser og har fått en god del bajs i eggene i det siste, men plutselig poppet lille Pichu ut av egget. Dette er de man kan få i eggene: I 2km-egg kan man få Cleffa og Igglybuff, i 5km-egg kan man få Pichu og Togepi, og i 10km-egg kan man få Smoochum, Magby og Elekid. Alle kan evolves videre hvis man vil det, inkludert Togepi som kan evolves til den nye pokemonen Togetic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. januar 2017 #3660 Del Skrevet 4. januar 2017 7 minutter siden, Silfen skrev: Det må være egg du har fått nye nå under eventet da pokemon er bestemt når du får egget. Jeg fikk en del egg bare for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå