Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, charactouy skrev:

Ditto er en shapeshifter pokémon. Den forkler seg som andre pokémon i det fri. Den er vel den siste så langt som er blitt sluppet i generasjon 1. Dersom du bruker den i kamp, vil den overta utseende og egenskaper til den første den møter. (Min er fredet, jeg har bare én og den skal jammen fortsette å se ut som Ditto. Den er søt!)

Den kommer tilbake som Ditto når den blir slått ut av gymmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har fått en del nye i det siste(level 25), fått snorlax, ivysaur, charmeleon, nidoqueen, dragonair og raitchu. Jeg har også 3 10km egg som snart er klare(håper på en lapras). Så jeg er egentlig fornøyd, bortsett fra at jeg er helt tom for baller og det virker som jeg får så få ved hvert pokestop? I det siste hender det ofte jeg bare får 1 eller 2 baller. 

Anonymkode: 679ce...308

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fanget en vill Aerodactyl med 1627CP og bra moveset her om dagen, ble så glad! Også har jeg en seks eller sju som kan evolves til nye, men jeg venter til lucky egg og til jeg forhåpentligvis får noen med litt høyere CP å evolve. 

Anonymkode: d52be...e22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.1.2017 den 20.07, SunnivaOslo skrev:

Til dere som bor i Oslo..hvilke steder kan man sitte inne og sette opp lures?Jeg vet feks inne på bussterminalen,oslo s og oslo city,men hvilke flere steder finnes?Jeg tenker nå som det er så kaldt så vil jeg sitte inne,sette på lures og kanskje kunne lade mobilen samtidig?Venta på tog idag og da satt jeg på Starbucks på oslo s,fikk lada Mob og samla inn masse poliwags,staryu, bulbasur og seff masse rattata....

Politikern og Internasjonalen, Youngstorget

Anonymkode: 48af2...d51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJETT HVEM SOM DUKKET OPP I STUA MI NÅ 😁

*Trommevirvel*

Snorlax 👏

Superdårlig iv, men det får bare gå. Nå har jeg den!

Her om dagen dukket også Gyarados opp ved kirken med en iv på 89% så det klager man vel ikke på 😍

Herregud føler meg jo som en unge på julaften 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri sett en live snorlax.  Eller lapras,  chansey,  pinsir etc.  Men fått 3 snorlax i egg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Silfen skrev:

Har aldri sett en live snorlax.  Eller lapras,  chansey,  pinsir etc.  Men fått 3 snorlax i egg da. 

Ikke jeg heller før den plutselig sto midt i stua mi 😝 Jeg som vanligvis - dersom appen har en supergod dag - muligens blir beæret med en Pigdey i hagen lissom 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Ikke jeg heller før den plutselig sto midt i stua mi 😝 Jeg som vanligvis - dersom appen har en supergod dag - muligens blir beæret med en Pigdey i hagen lissom 🙄

Du må unnskylde snorlax for å være litt treg til tider :ler:

gallery-1462805290-snorlax-is-just-lazy-

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er det rart jeg liker han :ninuskapus:

Jeg lurer på hvordan man finner ut hva som er et bra moveset og hvordan man blir flink til å sloss? Hvilke man skal bruke mot hvilke? Nevøen min prøvde å forklare meg, men det ble litt rot i tantehodet. Må jeg se på videoer over alle de ulike, hvordan vet dere det egentlig? Jeg trykker bare helt idiotisk tilfeldig liksom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler: Er det rart jeg liker han :ninuskapus:

Jeg lurer på hvordan man finner ut hva som er et bra moveset og hvordan man blir flink til å sloss? Hvilke man skal bruke mot hvilke? Nevøen min prøvde å forklare meg, men det ble litt rot i tantehodet. Må jeg se på videoer over alle de ulike, hvordan vet dere det egentlig? Jeg trykker bare helt idiotisk tilfeldig liksom.

Jeg også..... bare trykker som en gal jeg 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg også..... bare trykker som en gal jeg 🙄

Takk, godt jeg ikke er alene om det :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Frøkensina skrev:

...

Moveset; her sjekker jeg vanligvis global pokedex på silph road for dps på moves. Her er det dog mye som spiller inn. Det er ofte forskjellige movesets som regnes som de beste for angrep og forsvar (grunnet en forsinkelse i spillet, endres dps som forsvarer). Man vil gjerne ha STAB bonus, to moves av samme type osv. TRNRtips på youtube har noen gode videoer om dette, og er den eneste youtuberen jeg tør anbefale.

Dodging er vel kanskje det som skiller en god spiller fra en dårlig. Se etter indikasjon på at motstander poke bruker et angrep og prøv å dra poken til siden for mindre skade. Allakhazam f.eks har høyest dps i spillet, men tåler lite, så dodging blir viktig.

Hvem som er god mot hvem kan du se her; https://rankedboost.com/pokemon-go/type-chart/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, hog skrev:

Moveset; her sjekker jeg vanligvis global pokedex på silph road for dps på moves. Her er det dog mye som spiller inn. Det er ofte forskjellige movesets som regnes som de beste for angrep og forsvar (grunnet en forsinkelse i spillet, endres dps som forsvarer). Man vil gjerne ha STAB bonus, to moves av samme type osv. TRNRtips på youtube har noen gode videoer om dette, og er den eneste youtuberen jeg tør anbefale.

Dodging er vel kanskje det som skiller en god spiller fra en dårlig. Se etter indikasjon på at motstander poke bruker et angrep og prøv å dra poken til siden for mindre skade. Allakhazam f.eks har høyest dps i spillet, men tåler lite, så dodging blir viktig.

Hvem som er god mot hvem kan du se her; https://rankedboost.com/pokemon-go/type-chart/

Takk for utfyllende svar og linker! Jeg har endel å lære for å komme litt videre :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig er jeg for lat til å gidde sjekke moveset, IV osv selv, så jeg bruker bare en app som sjekker alt sånt for meg (tar screenshot av pokemonen og legger det til i appen).

Anonymkode: 4188e...116

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fikk ny telefon og slettet alt på den gamle, men nå har jeg helt glemt både mailpassord og passordet til pogo kontoen min på level 27 :fart2:  tror jeg får finne en ny hobby for jeg gidder hvertfall ikke begynne på scratch!

Anonymkode: 904a2...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ny telefon og slettet alt på den gamle, men nå har jeg helt glemt både mailpassord og passordet til pogo kontoen min på level 27 :fart2:  tror jeg får finne en ny hobby for jeg gidder hvertfall ikke begynne på scratch!

Du logger vel bare inn med googlekontoen din?  Og den skal du jo ha mulighet til å finne ut av.  Jeg har iallefall ikke eget passord til pokemon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Silfen skrev:

Du logger vel bare inn med googlekontoen din?  Og den skal du jo ha mulighet til å finne ut av.  Jeg har iallefall ikke eget passord til pokemon. 

Nei det går visst ikke av en eller annen grunn. Jaja, det var gøy så lenge det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det går visst ikke av en eller annen grunn. Jaja, det var gøy så lenge det varte.

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...