Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

På 30.12.2016 den 14.49, Aamu skrev:

Han er så stygg at han er kul :) cp?

600 noe, om jeg ikke husker helt feil.

Drittlei av å klekke egg så kommer det bare de samme gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som går og går, men ikke får en eneste ny pokemon?!:sinna:

Jeg har klekket egg med dagens incubator hele julen, brukt opp 4 incbators med 3 use og klekket konstant med evighetsincubatoren?!?! 

Finner forøvrig også snorlaxer over alt for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA! Se hva jeg fant 😆

2017-01-03 12.42.19.png

😆😆😆😁bbrukte opp alle Great balls og ultra balls. Fanga med vanlig pokeball uten razzberry 😲

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vesentlig skrev:

Er det bare jeg som går og går, men ikke får en eneste ny pokemon?!:sinna:

Jeg har klekket egg med dagens incubator hele julen, brukt opp 4 incbators med 3 use og klekket konstant med evighetsincubatoren?!?! 

Finner forøvrig også snorlaxer over alt for tiden?

Har ikke en eneste snorlax. Aldri sett en utenom i gym!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Frk.K skrev:

600 noe, om jeg ikke husker helt feil.

Drittlei av å klekke egg så kommer det bare de samme gamle.

Uffda :/ 

Her fikk jeg 2goldeen i egg.. ikke så glad for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Aamu skrev:

Uffda :/ 

Her fikk jeg 2goldeen i egg.. ikke så glad for dem. 

Nei, det forstår jeg utmerket godt.

Fikk nesten tatt en bulbasaur i dag men neida, den ville ikke inn i ballen så da orket jeg ikke å bruke flere. :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frk.K skrev:

Nei, det forstår jeg utmerket godt.

Fikk nesten tatt en bulbasaur i dag men neida, den ville ikke inn i ballen så da orket jeg ikke å bruke flere. :frkk:

Nei, de vil gjerne ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Så artig og se at jeg ikke er den eneste som fortsatt er helt hekta på dette spillet :D Kaster meg med dere her - men orker desverre ikke lese alle 180 sidene :P 

Gikk en omvei på vei hjem fra skolen i dag, og fant en hel haug! Kryr visst av dem i Bergen i ruskevær.. Fant 4 pikachu, 1 bulbasaur, 2 Charmander, Ivysaur, Squirtle og Jigglypuff! Og en hel haug med dumme Pidgey og Zubat da, men de gidder jeg ikke fange en gang... Jigglypuff er så skjønn, broren min har hatt den lenge og jeg har vært så sjalu :ohmy: Men på den andre siden har jeg hatt Pikachu lenge, det har han vært misunnelig på... 

Lurer på en ting: hvordan brukes lure modules? Vet de kan brukes ved pokestops, men jeg har et pokestop i bakgården så er jo ved et hele tiden, men får fortsatt ikke til å bruke de :( Muligens dumt spørsmål for dere proffe, men...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, boblevann skrev:

Hei folkens! Så artig og se at jeg ikke er den eneste som fortsatt er helt hekta på dette spillet :D Kaster meg med dere her - men orker desverre ikke lese alle 180 sidene :P 

Gikk en omvei på vei hjem fra skolen i dag, og fant en hel haug! Kryr visst av dem i Bergen i ruskevær.. Fant 4 pikachu, 1 bulbasaur, 2 Charmander, Ivysaur, Squirtle og Jigglypuff! Og en hel haug med dumme Pidgey og Zubat da, men de gidder jeg ikke fange en gang... Jigglypuff er så skjønn, broren min har hatt den lenge og jeg har vært så sjalu :ohmy: Men på den andre siden har jeg hatt Pikachu lenge, det har han vært misunnelig på... 

Lurer på en ting: hvordan brukes lure modules? Vet de kan brukes ved pokestops, men jeg har et pokestop i bakgården så er jo ved et hele tiden, men får fortsatt ikke til å bruke de :( Muligens dumt spørsmål for dere proffe, men...

Trykk på stoppet, så skal det komme en firkant eller noe sånt, så trykker du på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traska en tur ute, fant charmeleon og coffing :) Målet mitt nå er liksom å få en charizard! Men tror ikke jeg rekker å samle opp nok charmander, for det er faktisk ikke så mange av dem her. Må jo ha kanskje 15-20 stk til for å få nok candies. Og jeg har ikke fanget noen siden jeg fikk starteren i sommer (som var en charmander), før dette greiene her i des/jan. Det er rett og slett IKKE charmander her. Squirtle ja, Pikachu, ja (sjelden), men der stopper det. Har heller ikke sett bulbasaur noe særlig før nå, men har jo venusaur og ivusaur så jeg er fornøyd med det. Men får jeg ikke nok charmandercandies nå, kan jeg se lenge etter en charizard med mindre jeg allierer meg med noen som vet hvor det spawner charmander da et eller annet sted i Norge og legger ut på en reise :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, boblevann skrev:

Du trykker på den hvite firkanten for å plassere en lure.er en hvit firkant under info om pokestoppet☺

Du burde fange de 'drittpokemonene' også som feks rattata og pidgey. Er du heldig sier det oh? og du får en ditto☺

Jeg setter på incense og Lucky egg når jeg tar bussen. Da kommer det pokemons hele tiden og jeg har fått MANGE av de startere og evolverne dem.  Akkurat nå har jeg nok squirtle candy til å evolve 2 blastoise...er jo litt juks da men orker ikke gå rundt ute når det er kaldt☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WeirdAlien

Jeg har flyttet til et mer sentralt sted i Oslo og det kryr av Pokémons her som jeg følte før var sjeldne for meg! Pikachu til og med! Er det en endring i spillet eller er det helt tilfeldig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, WeirdAlien skrev:

Jeg har flyttet til et mer sentralt sted i Oslo og det kryr av Pokémons her som jeg følte før var sjeldne for meg! Pikachu til og med! Er det en endring i spillet eller er det helt tilfeldig? 

Det kan være juleeventet? Julepikachu og starterpokemonene spawner oftere.

Anonymkode: 8328b...69a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en kort tur i storbyen i dag men når man sitter på i bil blir det ganske dårlig med pokestops og pokiser. Jeg benyttet en hver sjanse til å sjekke forholdene når vi måtte bremse ned eller stoppe ved lyskryss, rundkjøringer og i rushtrafikken, og jeg fikk noen interessante: Jigglypuff, to Charmander, en Abra, en Voltorb og et par Magnemites. Mistet en Pikachu og en Squirtle. Ja, og så fikk jeg to nye egg i pokestopsa, ett 5km og ett 10km :)

Jeg ble nesten gladest for Abra, siden den nesten aldri spawner her omkring og jeg fortvilt prøver å spare opp til en Alkazam. De få gangene jeg har sett en Abra og prøvd å fange, så hopper de ut av ballen og rømmer på første forsøk. Det klekket et egg også mens jeg gikk rundt på kjøpesenteret, et 5km-egg som klekket til en forbaska Tentacool. Booooring! Hvor blir det av de nye babypokisene? Jeg vil haaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Du trykker på den hvite firkanten for å plassere en lure.er en hvit firkant under info om pokestoppet☺

Du burde fange de 'drittpokemonene' også som feks rattata og pidgey. Er du heldig sier det oh? og du får en ditto☺

Jeg setter på incense og Lucky egg når jeg tar bussen. Da kommer det pokemons hele tiden og jeg har fått MANGE av de startere og evolverne dem.  Akkurat nå har jeg nok squirtle candy til å evolve 2 blastoise...er jo litt juks da men orker ikke gå rundt ute når det er kaldt☺

Takk for tips! Men jeg har evolvet Pidgey, Zubat og Squirtle så langt det går - mange ganger. Er så rart, får nesten bare disse tre.. Er dritt lei de :fnise:.. Hadde også begrenset antall pokeballer så gadd ikke bruke det på dem :P Opplevde det du sa i dag! Fanget en kjedlig psyduck og fikk en Ditto! Hva er en ditto og hvorfor kommer de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, boblevann skrev:

Takk for tips! Men jeg har evolvet Pidgey, Zubat og Squirtle så langt det går - mange ganger. Er så rart, får nesten bare disse tre.. Er dritt lei de :fnise:.. Hadde også begrenset antall pokeballer så gadd ikke bruke det på dem :P Opplevde det du sa i dag! Fanget en kjedlig psyduck og fikk en Ditto! Hva er en ditto og hvorfor kommer de? 

Ditto er en shapeshifter pokémon. Den forkler seg som andre pokémon i det fri. Den er vel den siste så langt som er blitt sluppet i generasjon 1. Dersom du bruker den i kamp, vil den overta utseende og egenskaper til den første den møter. (Min er fredet, jeg har bare én og den skal jammen fortsette å se ut som Ditto. Den er søt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mangler jeg bare igglybuff for komplett (tilgjengelig) pokedex igjen. Dog det jeg virkelig ønsker meg er en god jolteon og en vaporeon med offensivt moveset.

Screenshot_2017-01-03-22-32-17-1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere spille merker når man har mange baller eller? Rett før jul hadde jeg ikke tid til å spille så mye men spinett en del stopper innimellom. Jeg hadde da ganske mange baller, opp i 140 vanlig pokeballer. når jeg dass begynt å spille igjen la jeg merke til at flere Pokémon enn vanlig brøt seg ut av ballene sine slik at jeg raskt va nede i få baller igjen.  I gjengjeld fikk jeg også veldig få baller for stopp så sånn i den perioden. Virket som at spillets ville ha meg til å få få boller, slik at de hypotetisk kunne tjene penger på at jeg må kjøpe baller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...