Cyndaquil Skrevet 2. januar 2017 #3561 Del Skrevet 2. januar 2017 Increse skulle liksom vare en time ifølge nyttår kampanjen, men neida her står det 29min. Nå ble jeg sint 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 2. januar 2017 #3562 Del Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, aicelain skrev: Increse skulle liksom vare en time ifølge nyttår kampanjen, men neida her står det 29min. Nå ble jeg sint 😡 Ååh jeg er dust 🙃 Var lure module som varer en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. januar 2017 #3563 Del Skrevet 2. januar 2017 Fikk du bulbasauren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. januar 2017 #3564 Del Skrevet 2. januar 2017 Har "gått" 200 m bare ved å lade tlf😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 2. januar 2017 #3565 Del Skrevet 2. januar 2017 I går gikk tlf min over 6 km i sofakroken 😂 Klekket 6 egg de siste par dagene, men ingenting nytt. Ikke fått noen babyer heller ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. januar 2017 #3566 Del Skrevet 2. januar 2017 Fikk denne idag endelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. januar 2017 #3567 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 3 timer siden, charactouy skrev: I går gikk tlf min over 6 km i sofakroken 😂 Klekket 6 egg de siste par dagene, men ingenting nytt. Ikke fått noen babyer heller ennå. Lettvint da! Ble 600 meter her til slutt. 6 km var drøyt da Endret 2. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 2. januar 2017 #3568 Del Skrevet 2. januar 2017 57 minutter siden, Aamu skrev: Lettvint da! Ble 600 meter her til slutt. 6 km var drøyt da Vanligvis blir det sånn 20 meter, men det var mye fusk på gps'en i går. Klager ikke akkurat over det 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 2. januar 2017 #3569 Del Skrevet 2. januar 2017 7 timer siden, Aamu skrev: Fikk du bulbasauren da? ja, men måtte igjennom smertelig mange pokeballer for å få den 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 2. januar 2017 #3570 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Til dere som bor i Oslo..hvilke steder kan man sitte inne og sette opp lures?Jeg vet feks inne på bussterminalen,oslo s og oslo city,men hvilke flere steder finnes?Jeg tenker nå som det er så kaldt så vil jeg sitte inne,sette på lures og kanskje kunne lade mobilen samtidig?Venta på tog idag og da satt jeg på Starbucks på oslo s,fikk lada Mob og samla inn masse poliwags,staryu, bulbasur og seff masse rattata.... Endret 2. januar 2017 av SunnivaOslo autocorrect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. januar 2017 #3571 Del Skrevet 2. januar 2017 18 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Til dere som bor i Oslo..hvilke steder kan man sitte inne og sette opp lures?Jeg vet feks inne på bussterminalen,oslo s og oslo city,men hvilke flere steder finnes?Jeg tenker nå som det er så kaldt så vil jeg sitte inne,sette på lures og kanskje kunne lade mobilen samtidig?Venta på tog idag og da satt jeg på Starbucks på oslo s,fikk lada Mob og samla inn masse poliwags,staryu, bulbasur og seff masse rattata.... Vet ikke hvilke områder som er aktuelle, men Sofies Hage på Bjølsen har pokestop, samt wifi og stikkontakter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 2. januar 2017 #3572 Del Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, Mormont skrev: Vet ikke hvilke områder som er aktuelle, men Sofies Hage på Bjølsen har pokestop, samt wifi og stikkontakter 😊 Takk☺ Tenker på alle steder i Oslo egentlig. Kom på at det er en del biblioteker også med pokestop😊 har kjøpt sånn gold box vettu og da fikk man mange lures hehehe. Bruker ikke penger på andre ting så å betale en 100-lapp for et spill går jo bra😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. januar 2017 #3573 Del Skrevet 2. januar 2017 Fanget meg en Bulbasaur i dag (imponerende lett å fange, tok bare en razzberry og ett kast med en ultraball, så satt den i ballen), så nå har jeg evolvet til min første Ivysaur. Håper jeg klarer å fange nok Bulbasaurs til at jeg kan evolve videre til Venusaur også Ellers er det fremdeles irriterende skrantent på eggklekkingsfronten. Klekte to egg i dag mens jeg gikk i butikken og fikk en Oddish i 5km-egget og en Zubat i 2km-egget Jeg krysser fingrene hardt for at 10km-egget mitt inneholder noe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3574 Del Skrevet 2. januar 2017 Dere som får så mange meter på egg ved å sitte stille; hvordan funker det egentlig? Har dere på wifi eller 4g-nett (eller 3g for den saks skyld)? Hender jeg får 100 meter på litt vandring, men det er sjelden... Står appen åpen i timesvis liksom? Bare av nysgjerrighet, tror ikke jeg får til det samme selv... Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 2. januar 2017 #3575 Del Skrevet 2. januar 2017 Har på wifi. Av og til bugger gps'en, av og til ikke. I går passet det å ha appen mye åpen, og det bugget mye hele dagen. I dag har det stort sett stått stille så har fått kanskje et par hundre meter. Når det bugger mye så prioriterer jeg å ha spillet oppe om jeg kan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. januar 2017 #3576 Del Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, aicelain skrev: ja, men måtte igjennom smertelig mange pokeballer for å få den 😉 Det er sånn her og var i byen på lørdag. Skulle fange en pikachu. Ga opp etter 20 baller eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. januar 2017 #3577 Del Skrevet 2. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som får så mange meter på egg ved å sitte stille; hvordan funker det egentlig? Har dere på wifi eller 4g-nett (eller 3g for den saks skyld)? Hender jeg får 100 meter på litt vandring, men det er sjelden... Står appen åpen i timesvis liksom? Bare av nysgjerrighet, tror ikke jeg får til det samme selv... Anonymkode: 8ab53...fc4 Dette varierer veldig med hvor man er. Der jeg bor drifter jeg maksimalt 100-200m i døgnet, men hvis jeg besøker foreldrene er 5km+ lett å oppnå bare ved å ha appen oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. januar 2017 #3578 Del Skrevet 3. januar 2017 Da har jeg gps-swap-drifthatchet egg. Stort sett bare drit, men fikk en magby i egg så da har jeg alle babyene. Happy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 3. januar 2017 #3579 Del Skrevet 3. januar 2017 Jeg ødslet bort en incense hjemme, sittende i senga, i desperasjon etter flere pokiser og mer poeng. Og et håp om å samtidig få nok krøll i gps'en til at neste egg klekket. Det ble ikke noe eggklekking, men jeg fikk faktisk to Charmander! Da kunne jeg fint tåle det andre rælet jeg fikk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 3. januar 2017 #3580 Del Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Jeg ødslet bort en incense hjemme, sittende i senga, i desperasjon etter flere pokiser og mer poeng. Og et håp om å samtidig få nok krøll i gps'en til at neste egg klekket. Det ble ikke noe eggklekking, men jeg fikk faktisk to Charmander! Da kunne jeg fint tåle det andre rælet jeg fikk! Elsker dette eventet! Fått nok candies til å oppgradere to hver av charizard, venusaur og blastoise så langt. Også fanget en wild blastoise, en wild venusaur og utallige charmeleon, wartortle og ivysaur. Dog, jeg har brukt nok lures og incense de siste dagene... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå