Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Lyst til å gå et stykke, men kan ikke. Jaja. Må kjøpe fyrverkeri etterpå så kanskje jeg finner noen da. Eller får klekket et egg. 

Ellers fant jeg en squirtle i hagen. Synes fortsatt "starterne" er kulest tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Aamu skrev:

Hva sier de gule om det da?

Er du også gul? jeg har lurt på det "wonders" snakket her inne for jeg har bare fått "its stats is really impressive", "looks like it can really battle with tre best og them" eller "the best ive ever seen" på de beste vurderingene. Men nå skjønner jeg hvorfor :)

Anonymkode: 9f11b...902

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Aamu skrev:

Hva sier de gule om det da?

Nei, er du gul? :O Neida, bare tuller :P Her i Vestfold er det overvekt av blå. Ikke så mange gule :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du også gul? jeg har lurt på det "wonders" snakket her inne for jeg har bare fått "its stats is really impressive", "looks like it can really battle with tre best og them" eller "the best ive ever seen" på de beste vurderingene. Men nå skjønner jeg hvorfor :)

Anonymkode: 9f11b...902

Jeg fant det rett etter jeg spurte hehe. Ja, ble litt obs på stats, ellers har jeg gjort rett så langt :)

Jepp.. gult er kult! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Nei, er du gul? :O Neida, bare tuller :P Her i Vestfold er det overvekt av blå. Ikke så mange gule :P

Det er jeg! Du da? Her er det ganske jevnt fordelt :) men gult er nok i mindretall såvidt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Silfen skrev:

Du laster ned google belønninger appen på playstore. 

Jeg gjorde det for en times tid siden og har allerede tjent 11 kroner. Free money! 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Det er jeg! Du da? Her er det ganske jevnt fordelt :) men gult er nok i mindretall såvidt. 

Jeg er blå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Silfen skrev:

Du laster ned google belønninger appen på playstore. 

Da skjønner jeg, det er nemlig ikke tilgjengelig for oss som bruker iPhone, så da er det ikke så rart at jeg ikke fant det.

6 timer siden, hog skrev:

Regner med det er en referanse til pokemon med IV over 80%. Da sier nemlig Blanche (Mystic/blått lag sin leder) "Overall, your -pokemon- is a wonder! .." når man tar appraisal på den.

Så rart, jeg er rød og sjekket nettopp appraisal på en jeg har med 100% iv men fikk fortsatt ikke noe med Wonder opp. Stod bare det vanlige.

Anonymkode: 4188e...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...

Så rart, jeg er rød og sjekket nettopp appraisal på en jeg har med 100% iv men fikk fortsatt ikke noe med Wonder opp. Stod bare det vanlige.

Som rød vil du få opp; "Overall, your -pokemon- simply amazes me. It can accomplish anything."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, hog skrev:

Som rød vil du få opp; "Overall, your -pokemon- simply amazes me. It can accomplish anything."

Aha, tenkte ikke over at de sier forskjellig (jeg er jo klar over det), men ble litt opphengt i ordet wonder og trodde det ville stå til alle som var en wonder pokemon uavhengig av hvilket lag man er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aha, tenkte ikke over at de sier forskjellig (jeg er jo klar over det), men ble litt opphengt i ordet wonder og trodde det ville stå til alle som var en wonder pokemon uavhengig av hvilket lag man er på.

Hehe, det tenkte jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...