Vakkertliv Skrevet 28. desember 2016 #3501 Del Skrevet 28. desember 2016 Fikk en Eevee i 10-km egget mitt! Aldri blitt så sur før! Har 100 eevee'er fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. desember 2016 #3502 Del Skrevet 28. desember 2016 Prøv å få 3 kabuto på rappen, haha. Det er så irriterende å ikke få noe bra. Var det ikke noen som la ut statistisk sjanse til å få disse eventpokemonene? Fant det ikke igjen. Datteren min har fått 4 ulike babyer. Jeg bare 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 28. desember 2016 #3503 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg merker lite til at det skal være økt mulighet for å få babypokemon i jula. Klekte ti 5 km-egg i går, det ble fire Tentacool, to Goldeen, to Paras og to Staryu Jeg vil ha Togepi klekte også et 10 km-egg, det ble nok en Omanyte. Har fått ikke mindre enn 18 Omanyte i 10km-egg, nå er jeg drittlei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. desember 2016 #3504 Del Skrevet 28. desember 2016 Dere som klekker så mange egg- kjøper dere inkubatorer eller kan man få de på noen måte? Tror det meste jeg har hatt er to eller tre egg til klekking av gangen, har jo ikke flere inkubatorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 28. desember 2016 #3505 Del Skrevet 28. desember 2016 15 minutter siden, Edie skrev: Dere som klekker så mange egg- kjøper dere inkubatorer eller kan man få de på noen måte? Tror det meste jeg har hatt er to eller tre egg til klekking av gangen, har jo ikke flere inkubatorer.. Du får 1 gratis 1 gangs inkubator ved det første pokestops et du kommer til pr dag frem til en viss periode. Også er det kanskje mange som kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 28. desember 2016 #3506 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg kjøper noen inkubatorer. Bruker ikke voldsomt mye penger på det, en tohundrelapp i måneden kanskje. Jeg har typ ingen andre hobbyer jeg bruker penger på, så har ikke så dårlig samvittighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. desember 2016 #3507 Del Skrevet 28. desember 2016 44 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Du får 1 gratis 1 gangs inkubator ved det første pokestops et du kommer til pr dag frem til en viss periode. Også er det kanskje mange som kjøper. Ok, takk! Når startet det? Har ikke vært i nærheten av noe pokéstop de siste dagene, så har ikke merket noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. desember 2016 #3508 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg tar google undersøkelser, har tjent opp litt der. Det kan bruke i playstore, så da kjøper jeg coins og så kam jeg bruke de på inkubatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. desember 2016 #3509 Del Skrevet 29. desember 2016 Endelig har det kommet litt annet enn staryu, weedles etc i egg. En smoochum og en elekid dukket opp. Men, det er jo en shitload med nye plasser i pokedexen, noen som vet når de dukker opp. Det spawner mye eevee om dagen, skal det komme flere eevee evolver kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. desember 2016 #3510 Del Skrevet 29. desember 2016 Fikk en rhyhorn, den ble jeg faktisk glad for. Men har igjen 4 km på mitt eneste 10 km-egg. Og jeg er allergisk så orker ikke å gå tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. desember 2016 #3511 Del Skrevet 29. desember 2016 12 minutter siden, Silfen skrev: Endelig har det kommet litt annet enn staryu, weedles etc i egg. En smoochum og en elekid dukket opp. Men, det er jo en shitload med nye plasser i pokedexen, noen som vet når de dukker opp. Det spawner mye eevee om dagen, skal det komme flere eevee evolver kanskje? Jeg har lest at ja, det skal komme eevee-utviklinger. Men det er ikke noe jeg lover, bare noe jeg leste for en stund siden. Det blir spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. desember 2016 #3512 Del Skrevet 29. desember 2016 Fikk Raichu idag Visste ikke om jeg skulle utvikle en vanlig Pikachu, eller en med nisselue... Det ble en med nisselue... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. desember 2016 #3513 Del Skrevet 29. desember 2016 Må nesten ha med lue nå som vi kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. desember 2016 #3514 Del Skrevet 29. desember 2016 Tror jeg har klekket ca 40 egg nå, har kjøpt flere inkubatorer. Og ikke en eneste baby pokemon. Kjenner jeg blir bare mer og mer sur, for hvert egg som klekkes. Og det er jo bare dritt i eggene og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. desember 2016 #3515 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg fikk en Zubat i mitt siste 2km-egg Nå har jeg ett 10km-egg og noen 5km-egg på klekking. Gidder ikke gå så mye tur i drittværet, så dette blir nok å ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3516 Del Skrevet 29. desember 2016 På 12/26/2016 den 22.12, aicelain skrev: Jeg har lagt merke til at det er noen pokemon som bare er dritt i wild. Jeg bor atmed en park med masse golddeen. Jeg fanger sikker 7-8 av dem om dagen og har gjort det siden oktober, men har aldri fått en Wonder goldeen. Bare dritt. Jeg blir overasket om griser flyr og jeg får en Wonder pokemon wild 😂 Er litt buzz kill når man har brunt tid på å få en ønskelig pokemon, men så er den bare dritt. I det siste får jeg kjedelige ting i eggene også. Caterpie, paras og bellsprout. Fikk to 10 km egg og va så spent, men begge hadde elekid 😕 Vil ha noen jeg mangler eller en til Lapras. Jeg har en Wonder lapras med ice brem, og den klarer jeg å holde på gymmer med 😄 Hva er en Wonder goldeen, eller wonder pokemon? Er det noe nytt i spillet? På 12/28/2016 den 17.51, Silfen skrev: Jeg tar google undersøkelser, har tjent opp litt der. Det kan bruke i playstore, så da kjøper jeg coins og så kam jeg bruke de på inkubatorer. Hvor/hvordan tar du Google undersøkelser og får hound du kan kjøpe ting for? Synes juleeventen er kjedelig så langt. Jeg er langt ute i gokk og får ikke snurret noen stops, og ikke fått noen babyer heller. Sitter og sparer opp 10km egg nå, og vil ha 9 inkubatorer så jeg kan sette på alle samtidig, og kjøre et xp egg rett før de klekkes. Anonymkode: 4188e...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. desember 2016 #3517 Del Skrevet 29. desember 2016 Du laster ned google belønninger appen på playstore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 30. desember 2016 #3518 Del Skrevet 30. desember 2016 7 timer siden, Silfen skrev: Du laster ned google belønninger appen på playstore. Jeg får bare opp at belønninger ikke er tilgjengelig for min konto for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. desember 2016 #3519 Del Skrevet 30. desember 2016 På 28.12.2016 den 10.02, Aamu skrev: Hvor får du dem hen? Får ALDRI 10 km egg omtrent.......................... Ikke vant til sånne mengder jeg heller, den forrige rekorden min var 4 gående samtidig. Endte forsåvidt opp med bare en baby (magby) og fikk en god dratini så er fornøyd. På 28.12.2016 den 16.33, Edie skrev: Dere som klekker så mange egg- kjøper dere inkubatorer eller kan man få de på noen måte? Tror det meste jeg har hatt er to eller tre egg til klekking av gangen, har jo ikke flere inkubatorer.. Jeg kjøper inkubatorer. Har alltid 9 egg gående. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er en Wonder goldeen, eller wonder pokemon? Er det noe nytt i spillet? ... Regner med det er en referanse til pokemon med IV over 80%. Da sier nemlig Blanche (Mystic/blått lag sin leder) "Overall, your -pokemon- is a wonder! .." når man tar appraisal på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. desember 2016 #3520 Del Skrevet 30. desember 2016 42 minutter siden, hog skrev: Ikke vant til sånne mengder jeg heller, den forrige rekorden min var 4 gående samtidig. Endte forsåvidt opp med bare en baby (magby) og fikk en god dratini så er fornøyd. Jeg kjøper inkubatorer. Har alltid 9 egg gående. Regner med det er en referanse til pokemon med IV over 80%. Da sier nemlig Blanche (Mystic/blått lag sin leder) "Overall, your -pokemon- is a wonder! .." når man tar appraisal på den. Iv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå