Mayoo Skrevet 25. desember 2016 #3481 Del Skrevet 25. desember 2016 Fanget en Rattata i dag som viste seg å være en Ditto 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. desember 2016 #3482 Del Skrevet 25. desember 2016 42 minutter siden, Mayoo skrev: Fanget en Rattata i dag som viste seg å være en Ditto Ditto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 25. desember 2016 #3483 Del Skrevet 25. desember 2016 40 minutter siden, Maleficenta skrev: Ditto? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 26. desember 2016 #3484 Del Skrevet 26. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut til at om du har tatt første stopp i dag før kampanjen startet, så går man glipp av dagens gratis inkubator. Er egentlig litt urettferdig, men man får i det minste de 9 neste. Anonymkode: 4bbe3...3f7 ble skuffa da jeg ikke fikk ass. Trodde en stund jeg hadde misforstått greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3485 Del Skrevet 26. desember 2016 Noen flere som opplever at PoGo for ios har problemer etter siste oppdatering? Programmet vil ikke starte. Har avinstallert og installert på nytt. Anonymkode: 7219b...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3486 Del Skrevet 26. desember 2016 24 minutter siden, Vesentlig skrev: ble skuffa da jeg ikke fikk ass. Trodde en stund jeg hadde misforstått greia Meget mulig vi får den vi "mistet" på slutten av kampanjen. Da vi skifter døgn før kampanjen slutter i US. *krysser fingrene* Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 26. desember 2016 #3487 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Jeg fikk en inkubator i kveld i sju-åtte tiden siden jeg ikke hadde tid til å spille tidligere i dag, og en ny når jeg snurret et stopp rett etter klokka 12 nå i natt. Litt dumt at det ikke følger vårt døgn her borte så alle får likt. 6 timer siden, Maleficenta skrev: Ditto? Dette er en ditto, ganske ny figur i spillet og den er "forkledd" som enten en pidgey, magikarp, rattata eller zubat. Endret 26. desember 2016 av Yamina Glemte rattata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 26. desember 2016 #3488 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg er på juleferie og var og tok meg en pokemon tur. Da jeg sloss mot en gym ser jeg plutselig at det et andre pokemon som sloss ved siden av meg mot samme pokemon. Er det en teknisk feil? Eller betyr det at noen andre sloss mot gymmen samtidig som meg? Hvem enn det var tror jeg var samme tream som meg, fordi når jeg overtok gymmen la ha med en gang sin inn der også. Og i Drammen kryr det av nisse Pikachu 😮 Jeg hadde bare en fra før av, men her var de overalt. Men alle var Nermest umulig å fange. Alle hadde orange/rød fargering, og brøt seg ut uansett hvilken ball og candys jeg brukte. Brukte 10 ultraballer på en umulig nisse som viste seg å være "not likley to make much headway in battle" ... altså dårlig. Er det tilfeldig at nissechuene jeg møtte i dag var vanskelig? Eller har flere opplevd det samme? foresten synes jeg de fleste ville pokemon jeg fanger viser seg å være dårligst, skjelden jeg fanger en vill Wonder pokemon. De gangene jeg får Wonder er de som regel fra egg. Flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. desember 2016 #3489 Del Skrevet 26. desember 2016 42 minutter siden, aicelain skrev: Jeg er på juleferie og var og tok meg en pokemon tur. Da jeg sloss mot en gym ser jeg plutselig at det et andre pokemon som sloss ved siden av meg mot samme pokemon. Er det en teknisk feil? Eller betyr det at noen andre sloss mot gymmen samtidig som meg? Hvem enn det var tror jeg var samme tream som meg, fordi når jeg overtok gymmen la ha med en gang sin inn der også. Og i Drammen kryr det av nisse Pikachu 😮 Jeg hadde bare en fra før av, men her var de overalt. Men alle var Nermest umulig å fange. Alle hadde orange/rød fargering, og brøt seg ut uansett hvilken ball og candys jeg brukte. Brukte 10 ultraballer på en umulig nisse som viste seg å være "not likley to make much headway in battle" ... altså dårlig. Er det tilfeldig at nissechuene jeg møtte i dag var vanskelig? Eller har flere opplevd det samme? foresten synes jeg de fleste ville pokemon jeg fanger viser seg å være dårligst, skjelden jeg fanger en vill Wonder pokemon. De gangene jeg får Wonder er de som regel fra egg. Flere som har det slik? Jeg vet ikke akkurat hvor mange som kan sloss samtidig, men det går ann å sloss 3 stk ihvertfall. Mange Pikachu er vanskelige er også synes jeg Ja, det er sånn at det er få wonder i det ville. Husker jeg fortalte samboeren min at jeg aldri hadde fanget en eevee som var wonder og jommen meg så kom det ikke 3 stk på rappen akkurat da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. desember 2016 #3490 Del Skrevet 26. desember 2016 3 timer siden, aicelain skrev: Jeg er på juleferie og var og tok meg en pokemon tur. Da jeg sloss mot en gym ser jeg plutselig at det et andre pokemon som sloss ved siden av meg mot samme pokemon. Er det en teknisk feil? Eller betyr det at noen andre sloss mot gymmen samtidig som meg? Hvem enn det var tror jeg var samme tream som meg, fordi når jeg overtok gymmen la ha med en gang sin inn der også. Jeg opplevde å stå og kjempe i en gym, da en annen dame kom og stilte seg opp. Hun sloss samtidig med meg og jeg så pokemonen hennes i bakgrunnen. Da jeg hadde bekjempet den siste pokemon og gymmen ble ledig, puttet hun inn en av sine i full fart. Drittkjerring Jeg slo ut hennes og satte inn min da hun hadde gått da Det er dårlig stelt med pokemonspilling nå i jula, da jeg ikke er nede i sentrum om dagene. Jeg får se om jeg går meg en tur og klekker egg, og kanskje stikker en tur ned til sentrum og snurrer noen pokestops i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 26. desember 2016 #3491 Del Skrevet 26. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Meget mulig vi får den vi "mistet" på slutten av kampanjen. Da vi skifter døgn før kampanjen slutter i US. *krysser fingrene* Anonymkode: 4bbe3...3f7 åå godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. desember 2016 #3492 Del Skrevet 26. desember 2016 Får bare dritt i eggene. Siste har vært weedle, caterpie og tentacool. Så mye for bra greier my ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 26. desember 2016 #3493 Del Skrevet 26. desember 2016 4 timer siden, Brimi skrev: Jeg vet ikke akkurat hvor mange som kan sloss samtidig, men det går ann å sloss 3 stk ihvertfall. Mange Pikachu er vanskelige er også synes jeg Ja, det er sånn at det er få wonder i det ville. Husker jeg fortalte samboeren min at jeg aldri hadde fanget en eevee som var wonder og jommen meg så kom det ikke 3 stk på rappen akkurat da Jeg har lagt merke til at det er noen pokemon som bare er dritt i wild. Jeg bor atmed en park med masse golddeen. Jeg fanger sikker 7-8 av dem om dagen og har gjort det siden oktober, men har aldri fått en Wonder goldeen. Bare dritt. Jeg blir overasket om griser flyr og jeg får en Wonder pokemon wild 😂 Er litt buzz kill når man har brunt tid på å få en ønskelig pokemon, men så er den bare dritt. I det siste får jeg kjedelige ting i eggene også. Caterpie, paras og bellsprout. Fikk to 10 km egg og va så spent, men begge hadde elekid 😕 Vil ha noen jeg mangler eller en til Lapras. Jeg har en Wonder lapras med ice brem, og den klarer jeg å holde på gymmer med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 27. desember 2016 #3494 Del Skrevet 27. desember 2016 Aldri hatt så mange 10 km egg gående som nå. Håper på en god dratini, men ender vel opp med 5 babyer og 2 jynx.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. desember 2016 #3495 Del Skrevet 27. desember 2016 Får fremdeles barw dritt. 3 staryu og en annen i 5 k egg i dag. Bare nye egg så de er kommet etter eventen. Var det ikke noen som la ut en statistisk sjanse for å få? Alle eggene er fått som sagt etter eventen og ved ulike tider og stops. Så rart at 3 staryu kommer av 4 egg. Sir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 28. desember 2016 #3496 Del Skrevet 28. desember 2016 22 timer siden, hog skrev: Aldri hatt så mange 10 km egg gående som nå. Håper på en god dratini, men ender vel opp med 5 babyer og 2 jynx.. Hvor får du dem hen? Får ALDRI 10 km egg omtrent.......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 28. desember 2016 #3497 Del Skrevet 28. desember 2016 Skal "på jakt" idag, men tlf begynner å tulle.. har jeg på lav lysstyrke, blinker den. Utrolig irriterende, kan ikke spare strøm på den måten. Og jeg har en teit ekstralader som bare virker i 1 time eller noe. Gidder ikke å lade den opp engang. Vedder på at jeg ikke finner noen nye pokemons idag, pleier bare å være rattata, mr. mime og nidoran (begge kjønn) der jeg skal. Litt pessimistisk, men ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3498 Del Skrevet 28. desember 2016 Fanget en Dragonite i dag!! Riktig nok dårlige stats og rundt 1068 elns i CP, men veldig gøy uansettAnonymkode: 8ab53...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. desember 2016 #3499 Del Skrevet 28. desember 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Hvor får du dem hen? Får ALDRI 10 km egg omtrent.......................... Dersom du har på mange egg samtidig får du 10 k egg. Så spar opp noen inkubatorer disse dagene så får du nok noen 10 k om du hiver de på samtidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 28. desember 2016 #3500 Del Skrevet 28. desember 2016 8 minutter siden, Silfen skrev: Dersom du har på mange egg samtidig får du 10 k egg. Så spar opp noen inkubatorer disse dagene så får du nok noen 10 k om du hiver de på samtidig. Åja. Får prøve det. Fikk istad. Ellers ett 2 km og mange 5 km.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå