Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jippi! Jeg fikk en Tangela med 1214CP i egg i dag, min første! Jeg fikk også min første Onix på lørdag, og min andre 30 sekunder senere. Begge var dårlige, men morsomt likevel! Nå har jeg 100 i pokedexen, med et par-tre stykker som er klare til og evolves, men jeg venter med dem til jeg får bedre pokemon å evolve/nok til å kjøre på med et lucky egg. 

Anonymkode: d52be...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står det om jule-updaten i Pokemon Go, og det regnes med at enkelte typer pokemon kommer til å spawne oftere i jula. Ikke så veldig spennende egentlig, bortsett fra at de ramser opp hvilke typer pokemon som trolig kommer til å spawne mer, og nevner Greninja...? What? Er den i spillet allerede eller er det en ny som kommer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2016 den 0.02, Frøkensina skrev:

Jeg er helt ny (andre dagen jeg spiller) og fanget nettopp en Ditto på badet hjemme :ler: Så det er bra?

Den har ikke vært ute så lenge så da var du heldig 😊

 

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Her står det om jule-updaten i Pokemon Go, og det regnes med at enkelte typer pokemon kommer til å spawne oftere i jula. Ikke så veldig spennende egentlig, bortsett fra at de ramser opp hvilke typer pokemon som trolig kommer til å spawne mer, og nevner Greninja...? What? Er den i spillet allerede eller er det en ny som kommer?

Takk for info :) ser spennende ut, spesielt med den nye pokemonen? :nisse:

Anonymkode: 47b57...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Her står det om jule-updaten i Pokemon Go, og det regnes med at enkelte typer pokemon kommer til å spawne oftere i jula. Ikke så veldig spennende egentlig, bortsett fra at de ramser opp hvilke typer pokemon som trolig kommer til å spawne mer, og nevner Greninja...? What? Er den i spillet allerede eller er det en ny som kommer?

Nja.. Kjenner jeg er skeptisk til den der altså. Greninja er vel 6 generasjon? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg begynner å bli rimelig lei nå. Finner aldri noe nytt lenger nå som jeg har 131 forskjellige pokémon, og må gå 40 km med buddy før jeg får neste nye nå, og etter det må jeg gå over 90 km... Ikke har jeg noen 10 km-egg nå heller, så kan se langt etter de jeg mangler som ikke kan utvikles (snorlax, chansey osv). Og jeg har holdt ut lenger enn de fleste vennene mine nå, så selv om det etter hvert kommer byttefunksjon osv vil jeg jo ikke ha noen å bytte med. :-/

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Endelig DITTO!!!!!!!  :bond:

Anonymkode: 47b57...d73

JEG OGSÅ :D :D :D Tilslutt! Etter å ha fanget sikkert en milliard pokemon! Jeg begynte seriøst å tro at hele geleklumpen bare var en urban legend :P Skikkelig dritt CP da, men samma det! Jeg fikk den 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sirah skrev:

JEG OGSÅ :D :D :D Tilslutt! Etter å ha fanget sikkert en milliard pokemon! Jeg begynte seriøst å tro at hele geleklumpen bare var en urban legend :P Skikkelig dritt CP da, men samma det! Jeg fikk den 😎

Haha det begynte jeg nesten å tro på slutten også men plutselig var'n der!

Anonymkode: 47b57...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha det begynte jeg nesten å tro på slutten også men plutselig var'n der!

Anonymkode: 47b57...d73

Ja og bare fullstendig flaks. Hadde EN pokeball igjen og det var en Zubat. De bruker jeg å være veldig dårlig venn med så gadd egentlig ikke å fange den. Men heldigvis gjorde jeg det 😂 Har ikke fått flere etter den da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo være heldig: På turen min i dag fikk jeg en Dratini og i mitt 10km-egg fikk jeg en Schyther. Den første over 1000 CP :)

Men samtidig så var appen helt vill i dag. Første delen ville den ikke gå i det hele tatt, så gikk nok glipp av noen vanlige, for ser ikke på mobilen annet enn på stopp. Da jeg gikk hjem igjen bestemte jeg meg for å se på mobilen hele tiden og da gikk den, men helt vilt, frem og tilbake med sikkert 100m mellomrom. Den roet seg ned etterhvert, men det var litt irriterende. Er det andre som har hatt en sånn rar app i det siste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo høyere cp jo bedre pokémon? Mye jeg ikke forstår enda :P Vet ikke om det har noe å si hvilke man overfører/sletter for å få candy? 

Jeg vet heller ikke hvordan det ser ut "alltid", men i dag var det ofte at den ikke fulgte helt med når jeg gikk osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy med gen 2, men er det ikke mer sannsynlig at Articuno, Moltres, Zapdos og mew? Jeg har hele tiden hatt en slags følelse på at Articuno, Moltres og Zapdos kommer til jul og Mew ( og mewtwo??) kommer på nyttårsaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det endelig min tur til å fange Ditto! :hoppendeglad:
Jeg var egentlig på jakt etter en Blastoise som jeg så skyggen av på nearby, men den forsvant plutselig. Fanget en Pidgey istedet sånn i tilfelle, og jaggu var det en Ditto! Riktignok bare lusne 29 cp men gøy å endelig få rakkeren :)
På moveset står det "Transform 0", betyr det at den er så dårlig at den ikke kan transforme i det hele tatt?

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ardwinna skrev:

I dag ble det endelig min tur til å fange Ditto! :hoppendeglad:
Jeg var egentlig på jakt etter en Blastoise som jeg så skyggen av på nearby, men den forsvant plutselig. Fanget en Pidgey istedet sånn i tilfelle, og jaggu var det en Ditto! Riktignok bare lusne 29 cp men gøy å endelig få rakkeren :)
På moveset står det "Transform 0", betyr det at den er så dårlig at den ikke kan transforme i det hele tatt?

Jeg forstår ikke de ulike egenskapene og parametrene enda, men min Ditto har 83 cp, transform 0 og struggle 15. Så kanskje ikke cp er så nøye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Ardwinna skrev:


På moveset står det "Transform 0", betyr det at den er så dårlig at den ikke kan transforme i det hele tatt?

Nei, det betyr bare at "angrepet" ikke gjør skade på motstanderen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg blir så irritert:angry: uansett hva Niantic skriver av gode nyheter, overøses kommentarfeltet av sutring over fartsbegrensninger. Er det så ille å ikke kunne spille det i bil over 40km/t ? Det er et spill lager for at folk skal komme ut å gå. At det er vinter er ingen unnskyldning. Takler man ikke kulde venter man til våren med å spille. Jeg er takknemmelig for nye funksjoner eller bonus kampanjer der har, og blir oppgitt over all klaginga over speed gap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet ut av ditto? Min transformere seg til vaporeon i kamp, og gikk fra 450 cp til over 2000. Men fikk ikke helt taket på om den tok over angrepene til motstanderen også? 

Anonymkode: bfb95...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ikke ha flere mr. mime i hvert fall! Snakker om kjip pokemon :)

Jeg har ikke fått en ny pokemon på 1-3 måneder tror jeg. Gjesp. Må man reise land og strand rundt? Hvordan får dere nye? Får aldri nok squirtles til å utvikle noe heller. Selv om det er buddyen min. Har 66 candies, liksom :laugh:

Må bare gå 102 kilometer nå! 

Håper jeg finner noen nye i jula da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt det battles greiene jeg. Jeg trykker bare helt vilt, og føler det er HELT tilfeldig om jeg vinner eller ikke. Hva er det egentlig meningen at man skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, aicelain skrev:

Åh jeg blir så irritert:angry: uansett hva Niantic skriver av gode nyheter, overøses kommentarfeltet av sutring over fartsbegrensninger. Er det så ille å ikke kunne spille det i bil over 40km/t ? Det er et spill lager for at folk skal komme ut å gå. At det er vinter er ingen unnskyldning. Takler man ikke kulde venter man til våren med å spille. Jeg er takknemmelig for nye funksjoner eller bonus kampanjer der har, og blir oppgitt over all klaginga over speed gap. 

Jeg syns også det er irriterende at folk klager, men det er faktisk et stort problem for mange. Nærmeste pokestop for meg er nesten en mil hver vei, fordi jeg bor på bygda. Nå er jeg riktig nok i Trondheim flere ganger i uka på grunn av studier, men da er det sjeldent at jeg tilbringer tid i byen utenfor forelesninger og lesing på skolen, og sosiale aktiviteter som festing. Det at pokestoppene knapt fungerer lengre når jeg sitter på bussen har gjort at jeg sliter veldig med å fylle på med baller, og når jeg er med venner prøver jeg vil jeg ikke sitte å spille pokemon hele tiden. I en periode hadde jeg konstant 200 vanlige poke balls og 50 great balls. Nå har jeg 50 poke balls om jeg er heldig, 20 great balls og 20 ultra balls. Så ja, det er faktisk så ille. Jeg er ute å går hjemme i bygda, men det blir liksom ikke prioritert i Trondheim med busser som går sjeldent etter en lang dag på universitetet. 

Anonymkode: d52be...e22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, aicelain skrev:

Åh jeg blir så irritert:angry: uansett hva Niantic skriver av gode nyheter, overøses kommentarfeltet av sutring over fartsbegrensninger. Er det så ille å ikke kunne spille det i bil over 40km/t ? Det er et spill lager for at folk skal komme ut å gå. At det er vinter er ingen unnskyldning. Takler man ikke kulde venter man til våren med å spille. Jeg er takknemmelig for nye funksjoner eller bonus kampanjer der har, og blir oppgitt over all klaginga over speed gap. 

Fordi folk får spilt mindre når de ikke får baller, derfor klager de. Er det så veldig rart egentlig? Jeg sliter med utmattelse og jeg går sjeldent ute. Tar som regel buss og da er det irriterende å ikke få tatt pokestops. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...