Zzyzx Skrevet 3. november 2016 #2961 Del Skrevet 3. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, man kan altså ikke få noen i egg som man ikke kan fange her i Norge? Anonymkode: cc7fb...82e 8 timer siden, hog skrev: Nei. Dette er bekreftet av John Hanke (Niantic CEO) via twitter. Hvis man er i f.eks. USA og fyller opp med egg mens man er der så burde det være en sjanse for å få region-pokemonen derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 3. november 2016 #2962 Del Skrevet 3. november 2016 25 minutter siden, Zzyzx skrev: Hvis man er i f.eks. USA og fyller opp med egg mens man er der så burde det være en sjanse for å få region-pokemonen derfra? Det er korrekt. Eggets innhold blir bestemt i det egget plukkes opp, så du kan fylle opp med egg i USA og klekke en tauros i Norge. Det nederste feltet på taurosen vil likevel si f.eks "New York, USA". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. november 2016 #2963 Del Skrevet 3. november 2016 Gøy med eventen! jeg var ikke så aktiv spiller, men under eventen har jeg gått fra level 17 til 21. Har også evolva mange pokemons og har nå 102 i pokedexen. Desverre gikk jeg tom for baller endel og har få stopp rundt her, så da ble det litt begrenset. Har oppdaget at jobben er et eldorado for pokemons, men har selvsagt ikke dekning på vaktrommet :/ Her hjemme dukker det bare opp ca 1 i halvtimen, så det er litt kjipt. blir lange stunder på parkeringsplassen før jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 3. november 2016 #2964 Del Skrevet 3. november 2016 Hehe, jeg har en fast rute med pokestops jeg ofte kjører hjem fra jobb! Jeg har sikkert blitt observert, hun voksne dama som kjører rundt og "tilfeldigvis" stopper ved pokestops 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 3. november 2016 #2965 Del Skrevet 3. november 2016 Bulbasaur spawner i Slottsparken nå jeg var der i et kvarter, fanget fem stykker. Passer meg ypperlig i og med at Venusaur er den eneste jeg mangler. Møtte en hel haug av andre som spilte i dag, håper interessen bar tatt seg opp litt etter Halloween. Kjedelig å være den eneste som spiller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2966 Del Skrevet 3. november 2016 59 minutter siden, Mormont skrev: Bulbasaur spawner i Slottsparken nå jeg var der i et kvarter, fanget fem stykker. Passer meg ypperlig i og med at Venusaur er den eneste jeg mangler. Møtte en hel haug av andre som spilte i dag, håper interessen bar tatt seg opp litt etter Halloween. Kjedelig å være den eneste som spiller Oi, så bra! Da må jeg også en tur dit i løpet av uka, for jeg har bare 10 av 100 candy for å få Venusaur. Hadde håpet litt på at det var vulpix der nå, for kom opp de Vulpix på nearby da jeg gikk forbi i morges, men hadde ikke tid til å lete etter den. Bulbasaur er bra det også da! Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2967 Del Skrevet 4. november 2016 Enda en god nyhet fra Facebook-siden til Pokémon Go: "Professor Willow has conducted research and made some major discoveries! Trainers may notice fewer Pidgey, Rattata, and Zubat, and an increased variety of other Pokémon. It was also discovered that Pidgey and Rattata no longer hatch from Eggs and Eevee now hatches from 5 km Eggs only." Jeg merket dette godt i går, for i stedet for å bare finne Pidgey og Rattata på vei til studiestedet mitt, fant jeg både Doduo, Seel, Krabby, Voltorb og Jigglypuff, i tillegg til at Vulpix var nearby. Har i tillegg oppdaget at Doduo (som jeg aldri hadde sett før jeg fikk den i egg i helgen) har begynt å spawne rett ved her jeg bor i Oslo, så det er gøy! Kanskje jeg kan utvikle den allerede i neste uke hvis jeg er heldig. Anonymkode: a3258...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. november 2016 #2968 Del Skrevet 5. november 2016 På 4.11.2016 den 10.07, AnonymBruker skrev: Enda en god nyhet fra Facebook-siden til Pokémon Go: "Professor Willow has conducted research and made some major discoveries! Trainers may notice fewer Pidgey, Rattata, and Zubat, and an increased variety of other Pokémon. It was also discovered that Pidgey and Rattata no longer hatch from Eggs and Eevee now hatches from 5 km Eggs only." Anonymkode: a3258...252 Høh? Jeg fikk nettopp en Rattata i et egg! I dag fikk jeg endelig gått inn den siste candyen jeg trengte for å evolve Voltorb, så nå har jeg fått Electrode i pokedexen Min nye buddy er Horsea. Bare tre candy unna evolving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. november 2016 #2969 Del Skrevet 5. november 2016 RIP Pokemon Go. Er flyttet til ett nytt sted, er ikke ett eneste pokestop her..Nærmeste er 1 time unna med buss >.<(og da er det bare ett pokestop det er snakk om ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. november 2016 #2970 Del Skrevet 7. november 2016 På 5.11.2016 den 18.28, Ardwinna skrev: Høh? Jeg fikk nettopp en Rattata i et egg! Sikkert et "gammelt" egg, altså fra før endringen ble gjort. Hva som er i egget bestemmes når du plukker det opp fra et stopp, ikke når det klekkes. I dag fikk jeg første daglige bonusen for å fange en Pokémon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 7. november 2016 #2971 Del Skrevet 7. november 2016 Sjekket nettopp journalen min, og jeg har fått 6+ ting på hver pokestop så langt tilbake som jeg kan se. Ikke fått med meg at dette skulle endres, men jeg liker det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. november 2016 #2972 Del Skrevet 8. november 2016 7 timer siden, hog skrev: Sjekket nettopp journalen min, og jeg har fått 6+ ting på hver pokestop så langt tilbake som jeg kan se. Ikke fått med meg at dette skulle endres, men jeg liker det :D Jeg har fått stort sett bare 3 stk, sjekker jeg min journal. 4 stk noen få ganger. Håper jeg starter å få 6 stk og. For nå som det er vinter, er jeg ofte tom for baller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2973 Del Skrevet 8. november 2016 8 timer siden, hog skrev: Sjekket nettopp journalen min, og jeg har fått 6+ ting på hver pokestop så langt tilbake som jeg kan se. Ikke fått med meg at dette skulle endres, men jeg liker det :D 36 minutter siden, momo skrev: Jeg har fått stort sett bare 3 stk, sjekker jeg min journal. 4 stk noen få ganger. Håper jeg starter å få 6 stk og. For nå som det er vinter, er jeg ofte tom for baller. Tror det er i forbindelse med den nye days in a row-boosten, hvor du får mer hvis du besøker det samme stopet flere ganger på rad? Tror jeg i alle fall Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. november 2016 #2974 Del Skrevet 8. november 2016 Det er en slags mini-event på akkurat det, ser det ut som. Dette sier de selv: Sitat Trainers, We are excited to let you know that the new daily bonus feature is rolling out right now. The daily bonuses reward you with XP and Stardust for your first catch of the day, and XP and extra items for your first Photo Disc spin of the day at a PokéStop. You’ll get an even bigger bonus if you complete these actions seven days in a row! To celebrate this feature, from November 7th to November 11th, you’ll find more Pokémon out in the world. Moreover, PokéStops will grant more items! Yes - this means more Great Balls, and for Trainers that are level 20 and above - more Ultra Balls! Take advantage of it while you can and explore your neighborhoods with Pokémon GO! The Pokémon GO team 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. november 2016 #2975 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg liker ikke at pidgey, weedle osv har sluttet å spawne så ofte! Samlet masse candy for å bruke lucky egg, men nå kommer det til å ta en evighet før jeg får nok -.- Men jeg liker det nye og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 8. november 2016 #2976 Del Skrevet 8. november 2016 27 minutter siden, Zzyzx skrev: Det er en slags mini-event på akkurat det, ser det ut som. Dette sier de selv: Takker! 11 minutter siden, Brimi skrev: Jeg liker ikke at pidgey, weedle osv har sluttet å spawne så ofte! Samlet masse candy for å bruke lucky egg, men nå kommer det til å ta en evighet før jeg får nok -.- Men jeg liker det nye og da Jeg har nok pidgeys og candies for to egg, men det er så dørgende kjedelig å sitte en time i strekk og evolve.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. november 2016 #2977 Del Skrevet 8. november 2016 Skal en tur til byen etterpå, så håper jeg får mer fra pokestoppene. Her er det fortsatt en del pidgey og weedle. Men er noen nye og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 8. november 2016 #2978 Del Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, momo skrev: Skal en tur til byen etterpå, så håper jeg får mer fra pokestoppene. Her er det fortsatt en del pidgey og weedle. Men er noen nye og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. november 2016 #2979 Del Skrevet 8. november 2016 Men altså, det snør. Det betyr at jeg sannsynligvis ikke gidder å gå ut for å spille. Vinter er oppskrytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. november 2016 #2980 Del Skrevet 8. november 2016 Får ikke noen nye jeg. Merker jeg mister gnisten. Selv under halloween så gadd jeg ikke å spille så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå