Mormont Skrevet 7. oktober 2016 #2741 Del Skrevet 7. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra, får prøve å ta meg en tur dit senere i dag. Skal uansett ta toget fra Nationaltheatret, og da er det jo ingen stor omvei å gå innom parken. Noen spesielle steder i parken du fant dem, eller var de over alt? Selv fikk jeg en Pinsir i 10 km-egget mitt i dag! Fornøyd med at jeg har fått nye Pokémon i de tre siste 10 km-eggene mine. Får vel en Jynx neste gang nå da, selv om jeg håper på en Snorlax. Ellers var jeg en liten halvtime i Frognerparken i går, og fant tre Oddish på den tiden. Får dra tilbake en annen dag på jakt etter flere. Anonymkode: a3258...252 Jeg fant en ved den store statuen opp trappa ved inngangen, en ved gymmet, en ved den lille dammen på baksiden og en helt mot starten av slottparken, altså der Karl Johan går over i grus/sand. Er der jeg har funnet Abra før, da den spawnet der, så tipper det er spawningspunkter. Den er nok flere steder også regner jeg med Gøy med ny pokemon i egget! Lykke til med jakten i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. oktober 2016 #2742 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 16 timer siden, hog skrev: Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Jeg gikk først noen km med Machop (husker ikke hvor mange), så 12 km med Cubone, og nå har jeg Magnemite som buddy. Foreløping har jeg gått bare 4,5 km men når jeg når 6 km skal jeg evolve den til en Magneton. Hvem som blir buddyen min da vil tiden vise. Det er ganske dårlig med spilling nå for tiden siden jeg er dritlei av å fange de samme pokemon hele tiden, så her går det saaaakte fremover Endret 7. oktober 2016 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 7. oktober 2016 #2743 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg lurer på en ting til angående deres buddies! Jeg synes det virker som sjansen for å få egg med buddy eller tidligere buddy øker drastisk... Først gikk jeg inn 3 candies med diglett, i etterkant har jeg fått nok til å evolve en til. Deretter skiftet jeg til doduo for 9(?)km, og igjen har jeg fått nok klekket til å evolve en ekstra. Noen andre som har noen lignende erfaringer, eller er det jeg som sitter her med confirmation bias og lurer meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 7. oktober 2016 #2744 Del Skrevet 7. oktober 2016 59 minutter siden, hog skrev: Jeg lurer på en ting til angående deres buddies! Jeg synes det virker som sjansen for å få egg med buddy eller tidligere buddy øker drastisk... Først gikk jeg inn 3 candies med diglett, i etterkant har jeg fått nok til å evolve en til. Deretter skiftet jeg til doduo for 9(?)km, og igjen har jeg fått nok klekket til å evolve en ekstra. Noen andre som har noen lignende erfaringer, eller er det jeg som sitter her med confirmation bias og lurer meg selv? Det har jeg ikke opplevd, men håper det stemmer, så jeg slipper å gå 141 km til for å få Alakazam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. oktober 2016 #2745 Del Skrevet 7. oktober 2016 Gode nyheter: http://www.gamer.no/artikler/ny-pokemon-go-oppdatering-gjor-det-lettere-a-fange-sjeldne-pokemon/358983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 7. oktober 2016 #2746 Del Skrevet 7. oktober 2016 Går med geodude nå. Gikk før med Pontya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. oktober 2016 #2747 Del Skrevet 7. oktober 2016 Følelsen av å bli glad og skuffet på samme tid: Når man fanger sin første Scyther og den har 28 CP... Men av tre klekkede 2km fikk jeg to Charmander, og det sier jeg meg meget fornøyd med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. oktober 2016 #2748 Del Skrevet 7. oktober 2016 Først gikk jeg med Magnemite, slik at jrg fikk evolvet. Deretter Pikachu av samme grunn. Nå går jeg med Vulpix, noen kilometer igjen så kan jeg evolve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 7. oktober 2016 #2749 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg gikk først med Pikachu, så gikk jeg en god stund med Bulbasaur frem til jeg fikk nok til å utvikle til Ivysaur, da måtte jeg ta en pause fra han. Så nå går jeg med Growlithe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2750 Del Skrevet 8. oktober 2016 7 timer siden, Belbus skrev: Jeg gikk først med Pikachu, så gikk jeg en god stund med Bulbasaur frem til jeg fikk nok til å utvikle til Ivysaur, da måtte jeg ta en pause fra han. Så nå går jeg med Growlithe. Haha, akkurat samme her, bare i litt annen rekkefølge! Jeg gikk først med Growlite, så Pikachu og deretter Bulbasaur. Byttet til Nidoran (gutt) i går, men like etter byttet fant jeg plutselig to ville gutte-nidoraner, som ga meg de få candyene jeg trengte, så da byttet jeg videre til Exeggcute. Fikk ikke tid til å lete etter ville Exeggcute i går, men prøver på nytt i dag. Takk for tips om spawnpunkter, @Mormont! Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. oktober 2016 #2751 Del Skrevet 8. oktober 2016 Uæ, jeg tror det nettopp var en Dragonite i stua mi uten at jeg så det plutselig dukket den opp som sett i pokedexen min, men jeg har jo ikke prøvd å ta den. Glemte å lukke spillet mens jeg lagde frokost, hørte det vibrerte i telefonen, men trodde det var noe annet. Ååh så irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolitrusa Skrevet 8. oktober 2016 #2752 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hva er det som går og går og aldri finner en Dragonite? (Eller en Snorlax, Cahnsey og mange andre) Jeg har gått 122 km med Bulbaen min min på to uker. Mangler fortsatt 198 km hvis jeg skal få nok candies til å evolve han hele veien (har en Ivysaur, men får sterkere ved å bruke Bulba). Noen som vet om noen kart som fortsatt fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. oktober 2016 #2753 Del Skrevet 8. oktober 2016 4 timer siden, Mormont skrev: Uæ, jeg tror det nettopp var en Dragonite i stua mi uten at jeg så det plutselig dukket den opp som sett i pokedexen min, men jeg har jo ikke prøvd å ta den. Glemte å lukke spillet mens jeg lagde frokost, hørte det vibrerte i telefonen, men trodde det var noe annet. Ååh så irriterende! Fant ut av det, det var nok ingen Dragonite i stua mi! https://gosverige.se/nu-kan-du-upptacka-pokemon-genom-gym/ Ny oppdatering gjør slik at pokemon du ser på gym lagres som sett i pokedexen. Det var gode nyheter, jeg har irritert meg grønn et par timer, trodde jo jeg hadde oversett Dragonite Den er i gymmet her i nabolaget, så det gir jo mening at det var derfor den plutselig var en skygge i pokedexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #2754 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gikk gjennom Slottsparken til og fra sentrum i dag, men fant ikke en eneste Exeggcute.. På vei til sentrum dukket den opp på nearby, men fant den ikke. Fikk ikke lett etter den da, siden jeg gikk med samboeren min som ikke spiller selv, så får prøve på nytt til uka. Forhåpentligvis bytter de ikke spawns i Slottsparken helt ennå! Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. oktober 2016 #2755 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg var i Slottsparken på torsdag, og fant ingen. Skal dit i morgen og, så får se om jeg har bedre flaks da. Jeg har klekket 498 egg, og fortsatt er det Pokémons jeg ikke har fått i egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 8. oktober 2016 #2756 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har ingen nest i nærheten.. De bare spawner random over alt.... PoGo samfunnet i byen har prøvd å kartlegge spawnpoints her men til ingen nytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 8. oktober 2016 #2757 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Kjenner at jeg gjerne må få meg high tech telefon igjen! Savner Pokémon! Er level 18 sist jeg husket! Endret 8. oktober 2016 av infectedsopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 8. oktober 2016 #2758 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Ahh var uten mulighet for å være ute i ukesvis, men de siste ukene har jeg endelig fått tatt igjen litt. Eneste fordelen var at det var pokestop utenfor så jeg fikke en god samling ultraballs. Har klekket egg som en gal i de siste ukene, men føler at jeg aldri får noe nytt i dem lenger??? Og hva er greia med alle drowsee'ene for tiden? Satte opp en lure og fikk KUN drowsee selv om det var mye kult i nærheten??:((:( Endret 11. oktober 2016 av Vesentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. oktober 2016 #2759 Del Skrevet 9. oktober 2016 På 8. oktober 2016 den 14.33, Mormont skrev: Fant ut av det, det var nok ingen Dragonite i stua mi! https://gosverige.se/nu-kan-du-upptacka-pokemon-genom-gym/ Ny oppdatering gjør slik at pokemon du ser på gym lagres som sett i pokedexen. Det var gode nyheter, jeg har irritert meg grønn et par timer, trodde jo jeg hadde oversett Dragonite Den er i gymmet her i nabolaget, så det gir jo mening at det var derfor den plutselig var en skygge i pokedexen. Ah, og jeg som trykket meg inn her for å klage over at jeg misset en Dragonite Hadde spillet på under en kjøretur i dag for å forsøke å få noen meter på egg og Buddy (kjørte i kø) Jeg satt i baksetet og telefonen lå i forsetet. Irriterte meg grønn når jeg så at Dragonite plutselig dukket opp på sightings lista mi Men det lager nå mening siden jeg tror det var en Dragonite på en gym jeg klikket meg inn på før jeg satte meg i baksetet. Jaja. Skjønner ikke helt vitsen med den e oppdateringen ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. oktober 2016 #2760 Del Skrevet 9. oktober 2016 I dag fant vi 4 eggcute i Slottsparken. Planen var Aker brygge og, men det var så surt og kaldt i dag, så vi dro hjem. Blir nok mindre spilling nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå