AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2721 Del Skrevet 6. oktober 2016 ^ den funker dessverre ikke for meg, men takk for tipset! Det spawner tilfeldigvis en del sjeldenere pokemon rett utenfor huset mitt da. Noe som er merkelig, fordi jeg bor på bygda. Har fanget chamander, ponyta og mankey her for eksempel, og sett pikachu og goldduck (men ikke hatt mulighet til å løpe ut å ta dem). Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. oktober 2016 #2722 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, Frk.K skrev: Bruk Pokemongomap.no så ser du fort hvor de er Ikke alle som vises opp, pga lures og sånt. Den riktige adressen er pokemonmap.no, men den svenske siden her er bedre og mer nøyaktig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. oktober 2016 #2723 Del Skrevet 6. oktober 2016 Den svenske fastpokemap som sofie777 linker til er kjempefin og jeg har bokmerket den på telefonen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2724 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har de virkelig fått åpnet juksesidene igjen så fort? De fleste third party sidene ble jo blokkert av niantic i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #2725 Del Skrevet 6. oktober 2016 55 minutter siden, sofie777 skrev: Den riktige adressen er pokemonmap.no, men den svenske siden her er bedre og mer nøyaktig, synes jeg. Åja ops stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 6. oktober 2016 #2726 Del Skrevet 6. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ^ den funker dessverre ikke for meg, men takk for tipset! Det spawner tilfeldigvis en del sjeldenere pokemon rett utenfor huset mitt da. Noe som er merkelig, fordi jeg bor på bygda. Har fanget chamander, ponyta og mankey her for eksempel, og sett pikachu og goldduck (men ikke hatt mulighet til å løpe ut å ta dem). Anonymkode: d52be...e22 Jeg har akkurat de samme her rundt huset mitt. Også på bygda Pikachu er ofte på kjøkkenet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 6. oktober 2016 #2727 Del Skrevet 6. oktober 2016 2 timer siden, hog skrev: Har de virkelig fått åpnet juksesidene igjen så fort? De fleste third party sidene ble jo blokkert av niantic i dag tidlig Aargh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2728 Del Skrevet 6. oktober 2016 Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 6. oktober 2016 #2729 Del Skrevet 6. oktober 2016 20 minutter siden, hog skrev: Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Jeg valgte først Magikarp for å kunne evolve til Gyarados, noe som gikk ganske fort siden 1km = 1 candy. Nå går jeg turer sammen med Ms. Dos som jeg kaller henne () for å få nok candies til å øke CP'en litt. Synes tanken på å skulle gå 3 eller 5 km per candy er litt demotiverende, så neste blir nok Pikachu eller Geodude. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2730 Del Skrevet 6. oktober 2016 32 minutter siden, hog skrev: Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Hadde først wartortle som buddy. Etter å ha gått nærere 40km med han og manglet ett candy for å kunne evolve så fant jeg Blastoise vandrene fritt i nabolaget og klarte å fange den. Var en god blanding av glad og sint da Nå har jeg Snorlax en liten stundt Anonymkode: a41e5...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2731 Del Skrevet 6. oktober 2016 10 minutter siden, Ambivalent skrev: Ms. Dos Nå fikk jeg nesten kaffe i tastaturet pga. deg. 11 minutter siden, Ambivalent skrev: Synes tanken på å skulle gå 3 eller 5 km per candy er litt demotiverende, så neste blir nok Pikachu eller Geodude. Veldig enig, burde egentlig gå med dratini, men 5km for en candy føles veeeldig langt.. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde først wartortle som buddy. Etter å ha gått nærere 40km med han og manglet ett candy for å kunne evolve så fant jeg Blastoise vandrene fritt i nabolaget og klarte å fange den. Var en god blanding av glad og sint da Nå har jeg Snorlax en liten stundt Anonymkode: a41e5...49b Masse candy for å gjøre blastoise sterkere i det minste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. oktober 2016 #2732 Del Skrevet 7. oktober 2016 8 timer siden, hog skrev: Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Først valgte jeg graveler, husker ikke helt hvor langt jeg gikk, men det var vel rundt 40 km. Nå har jeg gått 12 km med Wartortle Litt usikker på hvem neste blir. Kanskje Gloom ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 7. oktober 2016 #2733 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Har hatt snorlax som buddy og fikk to candy på den, 6km. Jeg har tidligere valgt buddies på grunnlag av at jeg vil øke CP på dem. Så begynte jeg å konsentrere meg om å evolve til flere arter. Har hatt graveler men gikk bare 2-3 km før jeg gikk lei og byttet, var nesten 50 candy jeg trengte så. Har gått inn noen candy på jigglypuff, magnemite og Ivysaur. Nå har jeg en slowpoke jeg har lyst til å evolve og har gått 7,4 km så langt. Mangler bare to candy på den Endret 7. oktober 2016 av Mibella Evolve ikke erobre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 7. oktober 2016 #2734 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde først wartortle som buddy. Etter å ha gått nærere 40km med han og manglet ett candy for å kunne evolve så fant jeg Blastoise vandrene fritt i nabolaget og klarte å fange den. Var en god blanding av glad og sint da Nå har jeg Snorlax en liten stundt Anonymkode: a41e5...49b Det er så typisk det! Nå som jeg har slowpoke dukker det plutselig opp flere av dem i sightings lista rundt omkring. Tidligere fant eller så jeg nesten ingen.. rart det der gitt! Endret 7. oktober 2016 av Mibella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. oktober 2016 #2735 Del Skrevet 7. oktober 2016 10 timer siden, hog skrev: Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen? Har valgt Charmander, fordi det er ingen her i området og jeg vil evolve. Men har bare 14/25 og det tar tiiiid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. oktober 2016 #2736 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har nå gått langt med charmander, før det pikachu, og før det litt forskjellige jeg bare ville øke CP på. Var i Slottsparken i går, der var det ikke noe bra, på Aker brygge fikk jeg 2 dratini, ellers dårlig. På tusenfryd var det så og si ikke Pokémons, bare polestop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. oktober 2016 #2737 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Har satt opp et skjema i Google Docs der jeg finner ut hvem som er nærmest evolving, både av de som ikke har mulighet enda og de som jeg har nok candy til å evolve minst en gang, men vil vente til jeg har nok til ihvertfall et halvt luckyegg (det tar tid). Så velger jeg ut fra det, nå har jeg en Spearow, men det forandrer seg nok i kveld når jeg skal ta en ny oppsummering både i skjema og i pidgeycalcen (som ikke er helt nøyaktig, har jeg funnet ut). Endret 7. oktober 2016 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2738 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg gikk først med Squirtle siden jeg manglet såpass få candy til å evolve til Blastoise. Det var i grunn ikke et særlig smart valg for Squirtle finner jeg jo her og der rett som det er (i alle fall da jeg fortsatt spilte aktivt ) Fant noen Squirtle og fikk evolva så bytta til Omanite til jeg fikk evolva til Omastar (fant et par av de også) Så byttet jeg til Charmander og har gått kanskje 30 km med spillet oppe (har dog ikke telefonen i hånda lenger og fanger ingen Pokemon) Mangler fortsatt nesten 40 candy for å evolve, så det tar tid 😜 Anonymkode: 18264...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 7. oktober 2016 #2739 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Jeg har gått med Charmander, Grimer, Mankey og Machop. Nå går jeg med Abra. Hvis noen skulle lure stemmer det at det er Exeggcute i Slottsparken, jeg fanget nettopp fire stykker der. Så nå er Exeggutoren min beste med 2450 cp Endret 7. oktober 2016 av Mormont 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #2740 Del Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, Mormont skrev: Jeg har gått med Charmander, Grimer, Mankey og Machop. Nå går jeg med Abra. Hvis noen skulle lure stemmer det at det er Exeggcute i Slottsparken, jeg fanget nettopp fire stykker der. Så nå er Exeggutoren min beste med 2450 cp Så bra, får prøve å ta meg en tur dit senere i dag. Skal uansett ta toget fra Nationaltheatret, og da er det jo ingen stor omvei å gå innom parken. Noen spesielle steder i parken du fant dem, eller var de over alt? Selv fikk jeg en Pinsir i 10 km-egget mitt i dag! Fornøyd med at jeg har fått nye Pokémon i de tre siste 10 km-eggene mine. Får vel en Jynx neste gang nå da, selv om jeg håper på en Snorlax. Ellers var jeg en liten halvtime i Frognerparken i går, og fant tre Oddish på den tiden. Får dra tilbake en annen dag på jakt etter flere. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå