Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

^ den funker dessverre ikke for meg, men takk for tipset!

Det spawner tilfeldigvis en del sjeldenere pokemon rett utenfor huset mitt da. Noe som er merkelig, fordi jeg bor på bygda. Har fanget chamander, ponyta og mankey her for eksempel, og sett pikachu og goldduck (men ikke hatt mulighet til å løpe ut å ta dem). 

Anonymkode: d52be...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den svenske fastpokemap som sofie777 linker til er kjempefin og jeg har bokmerket den på telefonen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de virkelig fått åpnet juksesidene igjen så fort? De fleste third party sidene ble jo blokkert av niantic i dag tidlig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

^ den funker dessverre ikke for meg, men takk for tipset!

Det spawner tilfeldigvis en del sjeldenere pokemon rett utenfor huset mitt da. Noe som er merkelig, fordi jeg bor på bygda. Har fanget chamander, ponyta og mankey her for eksempel, og sett pikachu og goldduck (men ikke hatt mulighet til å løpe ut å ta dem). 

Anonymkode: d52be...e22

Jeg har akkurat de samme her rundt huset mitt. Også på bygda :) Pikachu er ofte på kjøkkenet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, hog skrev:

Har de virkelig fått åpnet juksesidene igjen så fort? De fleste third party sidene ble jo blokkert av niantic i dag tidlig :sukk:

Aargh! :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hog skrev:

Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen?

Jeg valgte først Magikarp for å kunne evolve til Gyarados, noe som gikk ganske fort siden 1km = 1 candy. Nå går jeg turer sammen med Ms. Dos som jeg kaller henne (:flau:) for å få nok candies til å øke CP'en litt. Synes tanken på å skulle gå 3 eller 5 km per candy er litt demotiverende, så neste blir nok Pikachu eller Geodude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, hog skrev:

Blir litt nysgjerrig på hvem dere har valgt som buddy, og hvor langt dere har vandret sammen?

Hadde først wartortle som buddy. Etter å ha gått nærere 40km med han og manglet ett candy for å kunne evolve så fant jeg Blastoise vandrene fritt i nabolaget og klarte å fange den. Var en god blanding av glad og sint da :dry: Nå har jeg Snorlax en liten stundt :) 

Anonymkode: a41e5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ambivalent skrev:

Ms. Dos

:ler: Nå fikk jeg nesten kaffe i tastaturet pga. deg.

11 minutter siden, Ambivalent skrev:

Synes tanken på å skulle gå 3 eller 5 km per candy er litt demotiverende, så neste blir nok Pikachu eller Geodude.

Veldig enig, burde egentlig gå med dratini, men 5km for en candy føles veeeldig langt..

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde først wartortle som buddy. Etter å ha gått nærere 40km med han og manglet ett candy for å kunne evolve så fant jeg Blastoise vandrene fritt i nabolaget og klarte å fange den. Var en god blanding av glad og sint da :dry: Nå har jeg Snorlax en liten stundt :)

Masse candy for å gjøre blastoise sterkere i det minste da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hog skrev:

Først valgte jeg graveler, husker ikke helt hvor langt jeg gikk, men det var vel rundt 40 km. Nå har jeg gått 12 km med Wartortle :) Litt usikker på hvem neste blir. Kanskje Gloom ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mibella

Har hatt snorlax som buddy og fikk to candy på den, 6km. Jeg har tidligere valgt buddies på grunnlag av at jeg vil øke CP på dem. Så begynte jeg å konsentrere meg om å evolve til flere arter.

Har hatt graveler men gikk bare 2-3 km før jeg gikk lei og byttet, var nesten 50 candy jeg trengte så. Har gått inn noen candy på jigglypuff, magnemite og Ivysaur. Nå har jeg en slowpoke jeg har lyst til å evolve og har gått 7,4 km så langt. Mangler bare to candy på den :)

Endret av Mibella
Evolve ikke erobre..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mibella
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så typisk det! :ler: Nå som jeg har slowpoke dukker det plutselig opp flere av dem i sightings lista rundt omkring. Tidligere fant eller så jeg nesten ingen.. rart det der gitt!

Endret av Mibella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hog skrev:

Har valgt Charmander, fordi det er ingen her i området og jeg vil evolve. Men har bare 14/25 og det tar tiiiid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått langt med charmander, før det pikachu, og før det litt forskjellige jeg bare ville øke CP på. Var i Slottsparken i går, der var det ikke noe bra, på Aker brygge fikk jeg 2 dratini, ellers dårlig. På tusenfryd var det så og si ikke Pokémons, bare polestop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har satt opp et skjema i Google Docs der jeg finner ut hvem som er nærmest evolving, både av de som ikke har mulighet enda og de som jeg har nok candy til å evolve minst en gang, men vil vente til jeg har nok til ihvertfall et halvt luckyegg (det tar tid). Så velger jeg ut fra det, nå har jeg en Spearow, men det forandrer seg nok i kveld når jeg skal ta en ny oppsummering både i skjema og i pidgeycalcen (som ikke er helt nøyaktig, har jeg funnet ut).

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk først med Squirtle siden jeg manglet såpass få candy til å evolve til Blastoise. Det var i grunn ikke et særlig smart valg for Squirtle finner jeg jo her og der rett som det er (i alle fall da jeg fortsatt spilte aktivt :P) Fant noen Squirtle og fikk evolva så bytta til Omanite til jeg fikk evolva til Omastar (fant et par av de også) Så byttet jeg til Charmander og har gått kanskje 30 km med spillet oppe (har dog ikke telefonen i hånda lenger og fanger ingen Pokemon) Mangler fortsatt nesten 40 candy for å evolve, så det tar tid 😜

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med Charmander, Grimer, Mankey og Machop. Nå går jeg med Abra. 

Hvis noen skulle lure stemmer det at det er Exeggcute i Slottsparken, jeg fanget nettopp fire stykker der. Så nå er Exeggutoren min beste med 2450 cp :laugh:

Endret av Mormont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mormont skrev:

Jeg har gått med Charmander, Grimer, Mankey og Machop. Nå går jeg med Abra. 

Hvis noen skulle lure stemmer det at det er Exeggcute i Slottsparken, jeg fanget nettopp fire stykker der. Så nå er Exeggutoren min beste med 2450 cp :laugh:

Så bra, får prøve å ta meg en tur dit senere i dag. Skal uansett ta toget fra Nationaltheatret, og da er det jo ingen stor omvei å gå innom parken. :) Noen spesielle steder i parken du fant dem, eller var de over alt? 

Selv fikk jeg en Pinsir i 10 km-egget mitt i dag! Fornøyd med at jeg har fått nye Pokémon i de tre siste 10 km-eggene mine. :) Får vel en Jynx neste gang nå da, selv om jeg håper på en Snorlax.

Ellers var jeg en liten halvtime i Frognerparken i går, og fant tre Oddish på den tiden. Får dra tilbake en annen dag på jakt etter flere. :)

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...