Aamu Skrevet 24. september 2016 #2601 Del Skrevet 24. september 2016 Når kommer neste bunke da? Jeg har langt ifra alle man kan finne (LANGT IFRA...), men synes det hadde vært gøy med noen helt nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 24. september 2016 #2602 Del Skrevet 24. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag fant jeg endelig en lickitung, og så fikk jeg evolvet jigglypuff til wigglypuff, så nå har jeg 117 pokemon i pokedexen. Anonymkode: 1315f...261 Hvor har du funnet så mange bulbasaur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2603 Del Skrevet 24. september 2016 2 minutter siden, Belbus skrev: Hvor har du funnet så mange bulbasaur?? I Trondheim :). Synes det kryr av Bulbasaur her, men finner veldig få Squirtle og Charmander. Anonymkode: 1315f...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 24. september 2016 #2604 Del Skrevet 24. september 2016 Har ikke spilt på en stund, men har hatt spillet på når jeg har gått tur (noe det dessverre har blitt langt mindre av etter at jeg gikk lei av Pokemon...) Fikk en Omanite i et 10 km egg så mangler bare 3 candy for å evolve til Omastar. Buttet lett buddy da så forhåpentligvis får jeg en Omastar om en stund (ellers så kunne jeg bare dratt ut på Storøya og funnet Omanite, da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 24. september 2016 #2605 Del Skrevet 24. september 2016 11 minutter siden, appelsinjuice skrev: Har ikke spilt på en stund, men har hatt spillet på når jeg har gått tur (noe det dessverre har blitt langt mindre av etter at jeg gikk lei av Pokemon...) Fikk en Omanite i et 10 km egg så mangler bare 3 candy for å evolve til Omastar. Buttet lett buddy da så forhåpentligvis får jeg en Omastar om en stund (ellers så kunne jeg bare dratt ut på Storøya og funnet Omanite, da...) Det kryr av Omanyte på Voldsløkka ved Sagene, hvis det tilfeldigvis er nærmere deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 24. september 2016 #2606 Del Skrevet 24. september 2016 1 time siden, Mormont skrev: Det kryr av Omanyte på Voldsløkka ved Sagene, hvis det tilfeldigvis er nærmere deg Det er ikke så fryktelig langt borte, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. september 2016 #2607 Del Skrevet 24. september 2016 Og så har du meg som har 60 stk i pokédexen og level 17. Og synes fortsatt det er gøy fordi jeg alltid har funnet få.. Tom for inkubatorer, bortsett fra den ene evighetsdingsen og går tom for baller rett som det er! Så det er ikke bare de hardbarka som fortsatt spiller. Det er også vi som bor på landet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 24. september 2016 #2608 Del Skrevet 24. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I Trondheim :). Synes det kryr av Bulbasaur her, men finner veldig få Squirtle og Charmander. Anonymkode: 1315f...261 Seriøst? Hvor ferdes du? Jeg har aldri funnet en Bulbasaur i Trondheim, og jeg har spilt i to måneder. Har aldri fått en i egg heller, så den er helt fraværende i pokedexen min. Finner en del Squirtle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. september 2016 #2609 Del Skrevet 24. september 2016 11 timer siden, Aamu skrev: Crobat? :o Jepp, det sies så I dag var vi på bytur til den litt større byen og jeg satt selvsagt klar med PoGo for å tømme pokestops og finne nye pokemon. Det var egentlig litt skuffende... Jeg fikk jo hentet ut en del baller o.l. fra pokestopene vi passerte men det var heller trasig på pokemonfronten. Det var jo flere rotter, fugler og larver enn vi har her i småbyen! Jeg så ikke snurten av noen nye pokemon men fikk fanget noen av de vanlige pokemon som jeg samler på candy til. Tydeligvis er det yngleplass for Voltorb og Magnemite i storbyen, og det var nå i det minste litt gøy siden disse ikke dukker så ofte opp her hjemme i småbyen. klekket også et par egg på turen; en føkkings Rattata og en Shellder. Sistnevnte ble evolvet til min første Cloyster (som forøvrig ser ganske så suspekt ut ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2610 Del Skrevet 24. september 2016 Pokemon er for barn! Anonymkode: 20130...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. september 2016 #2611 Del Skrevet 25. september 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pokemon er for barn! Anonymkode: 20130...39f Javisst. Spesielt de barna som får lov til å vase rundt ute på egen hånd, både sent og tidlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. september 2016 #2612 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg merket også at jeg fikk mye baller etter å traske rundt i Oslo by, men det var heller lite Pokémon å se. Glemte å gå innom slottsparken da, men.. Får ta det neste år 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. september 2016 #2613 Del Skrevet 25. september 2016 10 timer siden, Edie skrev: Og så har du meg som har 60 stk i pokédexen og level 17. Og synes fortsatt det er gøy fordi jeg alltid har funnet få.. Tom for inkubatorer, bortsett fra den ene evighetsdingsen og går tom for baller rett som det er! Så det er ikke bare de hardbarka som fortsatt spiller. Det er også vi som bor på landet! Jeg er mye lavere enn deg Er så fryktelig sjeldent på plasser med pokemon så jeg syntes det er kjempegøy når jeg først er på en plass med mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresskaret Skrevet 25. september 2016 #2614 Del Skrevet 25. september 2016 Det er sikkert blitt sagt før, men hva er gode pokeplasser i Trondheim om en vil ha annet enn Pidgey og Rattata? (Som var stort sett det vi fikk sist på bytur😀) skal dra om noen timer, så blir veldig glade for svar sønnen min og jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #2615 Del Skrevet 25. september 2016 10 timer siden, Ambivalent skrev: Seriøst? Hvor ferdes du? Jeg har aldri funnet en Bulbasaur i Trondheim, og jeg har spilt i to måneder. Har aldri fått en i egg heller, så den er helt fraværende i pokedexen min. Finner en del Squirtle da. Jeg har fanget 50 Bulbasaur, det dukker så å si alltid opp en når jeg er i Ladeparken Anonymkode: 1315f...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 25. september 2016 #2616 Del Skrevet 25. september 2016 11 timer siden, Gresskaret skrev: Det er sikkert blitt sagt før, men hva er gode pokeplasser i Trondheim om en vil ha annet enn Pidgey og Rattata? (Som var stort sett det vi fikk sist på bytur😀) skal dra om noen timer, så blir veldig glade for svar sønnen min og jeg 😊 Festningen, Gløshaugen, Dragvoll, Rotvoll, Lade (spess på ladestien, der pleier det å være squirtle og bulbasaur. ), Rosenborg og ved Solsiden pleier det å være en del også. Så klart også en del nedi midtbyen, men der er det mest Pidgey, Sparrow og Rattata. Pleier dog å være en del Pikachu, Psyduck, Goldeen og Goldduck på den brua inn til byen. (Den som går ned til Prinsensgata.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresskaret Skrevet 25. september 2016 #2617 Del Skrevet 25. september 2016 1 time siden, Fiolinisten skrev: Festningen, Gløshaugen, Dragvoll, Rotvoll, Lade (spess på ladestien, der pleier det å være squirtle og bulbasaur. ), Rosenborg og ved Solsiden pleier det å være en del også. Så klart også en del nedi midtbyen, men der er det mest Pidgey, Sparrow og Rattata. Pleier dog å være en del Pikachu, Psyduck, Goldeen og Goldduck på den brua inn til byen. (Den som går ned til Prinsensgata.) Takk 😊 var på solsiden, var mange der. Var også ved den store "roperten" på lade, er ladestien videre innover der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. september 2016 #2618 Del Skrevet 26. september 2016 Tok over en gym med Raticate'n min, trente på gymmen og man skal ikke undervurdere rotta. Den hadde noen relativt sterke angrep min brukte dig/ground. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. september 2016 #2619 Del Skrevet 26. september 2016 Haha, nå har jeg hatt en pokémon i en gym i 3 dager xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. september 2016 #2620 Del Skrevet 26. september 2016 9 minutter siden, Brimi skrev: Haha, nå har jeg hatt en pokémon i en gym i 3 dager xD Får du sjekka det altså? Eller ser du det ved at du får tilbake pokémonen? Jeg tar alltid over gymmer langt unna Kanskje ikke så rart når man bor i ingenmannsland, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå