Bjørg47 Skrevet 21. september 2016 #2581 Del Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg mener det er mye dummere å anta at folk som spiller Pokemon Go ikke gjør noe annet enn å gå med nesa i mobilen, eller at de ikke har noen andre interesser. Men jeg tenker at du allerede har gjort deg opp en mening så det er vel neppe noen vits i å diskutere dette så mye mer. Over til det denne tråden handler om: idag fikk jeg endelig nok bellsprout-candy til å ordne meg en Victreebel Fikk også min første Kabuto i et egg. Skulle ønsket man kunne fjerne egg man ikke ville ha for å få plass til bedre egg. Kombinasjonen få inkubatorer og ingen mulighet til å kvitte seg med egg er noe av det mest irriterende med spillet. Ja det er bedre å gå ut enn ikke å gå ut, er enig i det. Dere har sikkert også mange andre ting å drive med, men fatter fortsatt ikke grunnen til at dere spiller det spillet! Uansett skal la dere diskutere pokemon go i fred. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. september 2016 #2582 Del Skrevet 22. september 2016 Så en Nidoqueen-silhuett i går, men fant den søren ikke. Hvordan finner dere Pokémons som dukker opp som "nearby" (eller hva det heter for tiden)? Om jeg finner dem eller ikke er rein flaks og uflaks for min del, har overhodet ingen kontroll på hvor de er utifra at det er bilde av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. september 2016 #2583 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg bor heldigvis i Oslo, så jeg bruker Pokemonmap.no hvis det er noe som er "viktig" i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. september 2016 #2584 Del Skrevet 22. september 2016 3 timer siden, Zzyzx skrev: Jeg bor heldigvis i Oslo, så jeg bruker Pokemonmap.no hvis det er noe som er "viktig" i nærheten. Har du en forståelse for hva de forskjellige fargene på "Alle Pokémon Spawns"-kartet betyr? Dumt det ikke står noe i selve kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. september 2016 #2585 Del Skrevet 22. september 2016 Var ikke mye å finne i Oslo, synes jeg, fant veldig lite.var i sentrum og på Aker Brygge. Og Tjuvholmen. Jeg må ha vært feil sted ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. september 2016 #2586 Del Skrevet 22. september 2016 1 time siden, sofie777 skrev: Har du en forståelse for hva de forskjellige fargene på "Alle Pokémon Spawns"-kartet betyr? Dumt det ikke står noe i selve kartet. Tror det er noe med tid til neste spawn, grønn skal visstnok bety at det er en pokemon der nå. Jeg bruker ikke akkurat den funskjonen, jeg ser heller på live map. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltid Vår Skrevet 22. september 2016 #2587 Del Skrevet 22. september 2016 5 timer siden, Aamu skrev: Så en Nidoqueen-silhuett i går, men fant den søren ikke. Hvordan finner dere Pokémons som dukker opp som "nearby" (eller hva det heter for tiden)? Om jeg finner dem eller ikke er rein flaks og uflaks for min del, har overhodet ingen kontroll på hvor de er utifra at det er bilde av dem Det lurer jeg også på. Dukket nettopp en Snorlax opp på nearby lista. Kasta på meg skoa og løp ut. Gikk i én retning til den forsvant fra kartet, en annen retning til den dukket opp igjen og så forsvant, opp og ned i hele nabolaget, men jeg fant den ikke. Det kom en Dragonite på lista for et par dager siden. Gikk gate opp og gate ned, rundt hvert bidige kvartal til den forsvant helt fra lista og jeg gav opp. Etter å ha gått 500 meter hvor den ikke var på nearbylista i det hele tatt dukket den plutselig opp. Fikk tatt Dragonite da, men ja. Bare flaks eller uflaks om jeg finner dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2588 Del Skrevet 22. september 2016 Er det flere i Oslo som plutselig har begynt å finne Meowth mye oftere enn før? Bare på vei hjem fra forelesning i dag (ca 1,5-2 km å gå) fant jeg fire stk! Hvis det fortsetter sånn får jeg snart enda en Persian i hvert fall 😊 Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. september 2016 #2589 Del Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, Alltid Vår skrev: Det lurer jeg også på. Dukket nettopp en Snorlax opp på nearby lista. Kasta på meg skoa og løp ut. Gikk i én retning til den forsvant fra kartet, en annen retning til den dukket opp igjen og så forsvant, opp og ned i hele nabolaget, men jeg fant den ikke. Det kom en Dragonite på lista for et par dager siden. Gikk gate opp og gate ned, rundt hvert bidige kvartal til den forsvant helt fra lista og jeg gav opp. Etter å ha gått 500 meter hvor den ikke var på nearbylista i det hele tatt dukket den plutselig opp. Fikk tatt Dragonite da, men ja. Bare flaks eller uflaks om jeg finner dem. Ja, skjønner ikke det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 22. september 2016 #2590 Del Skrevet 22. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt, ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. september 2016 #2591 Del Skrevet 22. september 2016 14 timer siden, Aamu skrev: Så en Nidoqueen-silhuett i går, men fant den søren ikke. Hvordan finner dere Pokémons som dukker opp som "nearby" (eller hva det heter for tiden)? Om jeg finner dem eller ikke er rein flaks og uflaks for min del, har overhodet ingen kontroll på hvor de er utifra at det er bilde av dem Her er det helt på lykke og fromme. Jeg bruker ikke noe kart heller, så jeg har nesten sluttet å bry meg om Nearby. Tror ikke jeg har fanget én eneste pokemon på grunnlag av Nearby. Jeg sjekker kartet jevnlig og fanger de som dukker opp. De gangene jeg har fanget en litt mer uvanlig pokemon har den bare plutselig spawnet uten å dukke opp i Nearby-lista først. Jeg har såvidt passert 100 pokemon i pokedexen men er lei av å nesten bare finne de samme kjedelige pokemonene. Og så synes jeg man burde få en og annen inkubator på pokestops. Det er helt latterlig hvor få inkubatorer man får i spillet, og enda mer latterlig at de man får underveis tåler bare tre klekkinger. De man får i spillet burde ha vart evig, og så kunne heller de man kjøpte for pokecoins vart tre klekkinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. september 2016 #2592 Del Skrevet 22. september 2016 16 minutter siden, Ardwinna skrev: Her er det helt på lykke og fromme. Jeg bruker ikke noe kart heller, så jeg har nesten sluttet å bry meg om Nearby. Tror ikke jeg har fanget én eneste pokemon på grunnlag av Nearby. Jeg sjekker kartet jevnlig og fanger de som dukker opp. De gangene jeg har fanget en litt mer uvanlig pokemon har den bare plutselig spawnet uten å dukke opp i Nearby-lista først. Jeg har såvidt passert 100 pokemon i pokedexen men er lei av å nesten bare finne de samme kjedelige pokemonene. Og så synes jeg man burde få en og annen inkubator på pokestops. Det er helt latterlig hvor få inkubatorer man får i spillet, og enda mer latterlig at de man får underveis tåler bare tre klekkinger. De man får i spillet burde ha vart evig, og så kunne heller de man kjøpte for pokecoins vart tre klekkinger. Sier meg enig i det. Var i Oslo idag, og fikk endel baller etc på pokestops (skjønner hvorfor folk kan få gratis baller og aldri trenge å kjøpe, dersom man bor i Oslo/lignende steder med masse pokestops!). Kunne godt vært inkubatorer der også, i ny og ne... Jeg har 1 idag,for gidder ikke å kjøpe nye. Tar jo en evighet å gå gjennom 9 egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. september 2016 #2593 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har offisielt gått lei av Pokemon. Har ikke spilt hele uka. Får se om jeg tar det opp igjen når det kommer nye Pokemon, men antageligvis har jeg glemt hele spillet innen da. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. september 2016 #2594 Del Skrevet 23. september 2016 Ble spurt idag av ei jeg jobber med, som også spiller PoGo, hva jeg hadde fått i de siste eggene mine.. Svarte da; Klekket nettopp 2, 10km egg og de fikk jeg 1 weedle og 1 caterpie i.. Også sa hun at jeg lyver som bare det, fordi de finnes ikke i 10km egg ._. Ehm.. JO, de gjør faktisk det! Men uansett, jeg bryr meg fint lite om spillet og det irriterer meg over de som er så j*** elitist, type "Look at me, i'm f*** awesome, lvl 29 og har nettopp fått meg 124pokemon!" -Vel...Jeg har 4 mer enn deg xD Men kjerringa er så sur over overfladisk at det giddet jeg ikke å nevne, orker ikke å få slengt en "himle med øynene" look, av ei dame på over 33år....Som tror hun er SÅ mye bedre enn alle andre...(og bare for å nevne det, så skrøt hun himmelhøyt over samboeren som var sååå snill som tok med seg hennes telefon under joggeturene sine) Så... Orker knapt å spille mer, fordi de siste som spiller nå; Er de som tar spillet alt for seriøst og det er UMULIG å kose seg, tusle litt rundt å faktisk bli glad når det dukker opp enda en rotte eller flaggervinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. september 2016 #2595 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg tror Niantic hadde vært tjent med å sette fri neste generasjon med Pokemon for en stund siden, når de mest ihuga spillerne hadde funnet alle det går an å finne. Merker jo at det ikke er så mange som spiller nå som i begynnelsen, ved at det er lettere å holde gymmer i mer enn 30 sekunder og det er færre lures på Pokestops (jeg har faktisk bare satt ut to selv, fordi det alltid er noen andre som har satt de ut. Og den ene av de to kunne jeg ha spart meg for, for det tok ikke et minutt engang før alle de andre Pokestops'ene i nærheten hadde nye lures, så den jeg hadde satt ut lure på hadde sikkert blitt satt ut av noen andre dersom jeg ikke hadde gjort det. Den andre luren jeg satte ut var på en sti midt i skogen uten folk i nærheten ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. september 2016 #2596 Del Skrevet 23. september 2016 1 time siden, appelsinjuice skrev: Jeg tror Niantic hadde vært tjent med å sette fri neste generasjon med Pokemon for en stund siden, når de mest ihuga spillerne hadde funnet alle det går an å finne. Merker jo at det ikke er så mange som spiller nå som i begynnelsen, ved at det er lettere å holde gymmer i mer enn 30 sekunder og det er færre lures på Pokestops (jeg har faktisk bare satt ut to selv, fordi det alltid er noen andre som har satt de ut. Og den ene av de to kunne jeg ha spart meg for, for det tok ikke et minutt engang før alle de andre Pokestops'ene i nærheten hadde nye lures, så den jeg hadde satt ut lure på hadde sikkert blitt satt ut av noen andre dersom jeg ikke hadde gjort det. Den andre luren jeg satte ut var på en sti midt i skogen uten folk i nærheten ) Helt enig med deg. Blir jo til at man går lei, når det ikke er nye å fange lenger. Jeg har selv 135 forskjellige, og går jeg på tur med litt forskjellige pokemon, så får jeg 7 stk til. Men har en sønn som spiller, og om en uke er høstferien her, da blir det nok noen pokemon turer. Og jeg skal nok gå litt tur med de og. Men ser for meg, at jeg kommer til å slutte å spille snart, så får jeg se hva jeg gjør, da de nye kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. september 2016 #2597 Del Skrevet 23. september 2016 16 timer siden, Chibi skrev: Orker knapt å spille mer, fordi de siste som spiller nå; Er de som tar spillet alt for seriøst og det er UMULIG å kose seg, tusle litt rundt å faktisk bli glad når det dukker opp enda en rotte eller flaggervinge Du må jo spare på flaggervinge-candy! Når neste generasjon kommer kan du jo evolve en Crobat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2598 Del Skrevet 24. september 2016 I dag fant jeg endelig en lickitung, og så fikk jeg evolvet jigglypuff til wigglypuff, så nå har jeg 117 pokemon i pokedexen. Anonymkode: 1315f...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 24. september 2016 #2599 Del Skrevet 24. september 2016 18 timer siden, Ardwinna skrev: Du må jo spare på flaggervinge-candy! Når neste generasjon kommer kan du jo evolve en Crobat! Crobat? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 24. september 2016 #2600 Del Skrevet 24. september 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag fant jeg endelig en lickitung, og så fikk jeg evolvet jigglypuff til wigglypuff, så nå har jeg 117 pokemon i pokedexen. Anonymkode: 1315f...261 Artig å se hvordan de jeg ikke har ser ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå