Frk.K Skrevet 13. september 2016 #2481 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Jeg kjørte sånn evig lenge i 10km/t for å få klekket ett 5 km egg.. Ble det registret? Åhh nei! Eller 0.5 km ble, men ikke resten. Bannade drit Metapod ble min Buddy, fordi jeg trenger candy til å få an til en butterfree eller hva det er og det er lite av de larvene rundt om. Endret 13. september 2016 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 14. september 2016 #2482 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg valgte Charmander, mangler 7 candy for å utvikle til Charizard. Det vil si jeg må gå 21km for å få nok cabdy, men men. Er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. september 2016 #2483 Del Skrevet 14. september 2016 Fant ut at jeg må gå 290 km med Dratini, for å få Dragonite. Da satser jeg heller, på å finne flere Dratini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. september 2016 #2484 Del Skrevet 14. september 2016 Begynner med Magnemite. Mangler en candy på å kunne evolve, og Magnemiten min er i følge treneren Amazing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 14. september 2016 #2485 Del Skrevet 14. september 2016 Fikk omanyte i 10km egg. Ble skuffet først, men så sjekket jeg hvor mange candy jeg hadde... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 14. september 2016 #2486 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg var 0,2 km på Squirtle-buddyen min, men tror jeg bytter så snart jeg har nådd 3 km og fått er candy. Jeg kan jo finne den ene Squirtlen jeg behøver for å evolve til Bulbasaur, andre Pokemon er det værre å finne. Men det er litt demotiverende når jeg må gå 16 mil for å få nok candy til å evolve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 14. september 2016 #2487 Del Skrevet 14. september 2016 9 timer siden, Frk.K skrev: Jeg kjørte sånn evig lenge i 10km/t for å få klekket ett 5 km egg.. Ble det registret? Åhh nei! Eller 0.5 km ble, men ikke resten. Bannade drit Metapod ble min Buddy, fordi jeg trenger candy til å få an til en butterfree eller hva det er og det er lite av de larvene rundt om. Haha, dette har jeg forsøkt et par ganger også. Ble tatt igjen av en på sykkel Og det funka ikke, fikk bare 0,1 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 14. september 2016 #2488 Del Skrevet 14. september 2016 5 minutter siden, appelsinjuice skrev: Haha, dette har jeg forsøkt et par ganger også. Ble tatt igjen av en på sykkel Og det funka ikke, fikk bare 0,1 km Mhm sykt irriterende. Kjørte såpass treigt at det tok meg over 1 time hjem, noe som vanligvis tar max 20.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 14. september 2016 #2489 Del Skrevet 14. september 2016 6 minutter siden, Frk.K skrev: Mhm sykt irriterende. Kjørte såpass treigt at det tok meg over 1 time hjem, noe som vanligvis tar max 20.. Håper du har gode sko! Squirtle-buddyen min er nå oppe i 0,4 km etter at GPS'en surra rundt da jeg skrudde spillet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 14. september 2016 #2490 Del Skrevet 14. september 2016 13 minutter siden, appelsinjuice skrev: Håper du har gode sko! Squirtle-buddyen min er nå oppe i 0,4 km etter at GPS'en surra rundt da jeg skrudde spillet på Pft! Jeg skal nok finne en løsning! Om det så blir kløv til bikkja å hive tlf nedi der eller noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. september 2016 #2491 Del Skrevet 14. september 2016 Etter jeg startet å spille dette, så har jeg vurdert sparkesykkel med store hjul. Men er vel ille nok at jeg på 38 år, løper rundt og spiller. Trenger ikke å bli hun på 38 år, på sparkesykkel, som spiller. Jeg fikk charmander i egg, og fant en Abra og en Dragonair i byen. Så 3 stk jeg trenger på en dag, er stor forbedring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 14. september 2016 #2492 Del Skrevet 14. september 2016 Fant en Charizard i stuen min nå nettopp! Å fange den ga meg de siste tre charmandercandyene jeg trengte for å utvikle til en charizard, så da fikk jeg to Charizard på en dag Har byttet litt på mellom Bulbasaur og Pikachu på buddy. Bulbasaur er så sjelden å se at jeg vil ha den, men kjedelig å måtte gå hele tre km også, og jeg vil ha en Raichu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2493 Del Skrevet 14. september 2016 Hurra, jeg fikk endelig en Lapras fra et 10 km-egg! 😀 Den var sykt bra også, med beste stats på appraisal og CP over 1700, så nå kan jeg endelig ta over og holde gymmer enda lettere. 😊 Anonymkode: a3258...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 14. september 2016 #2494 Del Skrevet 14. september 2016 Fant en Blastoise i dag. Har evolvet Wartortle til den allerede, så hadde den fra før, men syns det alltid er gøy å finne noen sjeldne ute. Den var jammen ikke lett å fange, brukte rundt 15 ultra balls på den (CP 900). Litt dumt å bruke så mange baller på den, men klarte ikke gi meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 14. september 2016 #2495 Del Skrevet 14. september 2016 Nå ser jeg at Charmander er i nærheten så tror nesten jeg må ut å gå siden jeg mangler den. Blir hardt å rive seg løs fra husarbeidet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. september 2016 #2496 Del Skrevet 14. september 2016 Er generelt heldig med kilometertellinga i spillet. Mister kanskje en kilometer på fem kilometer, og det er ikke så ille. Lar være å koble til WiFi på jobb, og lar iFonen gå på 4G. Det gjør at spilleren min innimellom tar seg noen avstikkere rundt på området, og det blir ekstra meter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. september 2016 #2497 Del Skrevet 14. september 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Er generelt heldig med kilometertellinga i spillet. Mister kanskje en kilometer på fem kilometer, og det er ikke så ille. Lar være å koble til WiFi på jobb, og lar iFonen gå på 4G. Det gjør at spilleren min innimellom tar seg noen avstikkere rundt på området, og det blir ekstra meter. Det gjør min på WiFi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. september 2016 #2498 Del Skrevet 14. september 2016 Liten jobbpause for å få "walk the Pokemon", og skyggen til Hitmonlee dukket plutselig opp på Nearby-lista. Sjanset på å gå i ene retningen, og plutselig sto han rett foran meg, gitt. Brukte sykt mange Ultra Balls, han var vanskelig å treffe, men nå er'n i telefonen min, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. september 2016 #2499 Del Skrevet 14. september 2016 Snublet over en Porygon på Kappahl i dag. For en snål pokemon... En cyberpokemon? Wtf.. Er dette the Matrix? Har valgt Pikachu som buddy, siden den gir 1 candy per kilometer. Da kan jeg evolve til Raichu etter bare.. 46 kilometer. Jadda! 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 14. september 2016 #2500 Del Skrevet 14. september 2016 I dag har jeg ikke funnet en eneste Pokemon jeg behøver. Så Squirtle og Omanite i nærheten men hadde ikke tid til å lete etter de. Pokemonmap funka ikke heller, så jeg fikk ikke sjekka hvor de var sånn at jeg fikk plukka de opp. Drarini spawner visstnok i nærheten av huset mitt. To ganger har jeg dratt på meg skoa og løpt ut av huset med babyen, mannen og bikkja på slep uten å finne den. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå