Aamu Skrevet 8. september 2016 #2401 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg har fått tre Pikachu i 2 km egg den siste uka Jadda, gni det inn Neida, men det er vel gøy? Jeg har ikke Pikachu. Det er yndlingspokemonen min, og så får jeg den ikke... SUKK.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. september 2016 #2402 Del Skrevet 8. september 2016 12 minutter siden, Ambivalent skrev: Jeg har brukt http://www.pokemonmap.no Er litt vanskelig å lese av i starten, og av og til funker det ikke, men når det funker er det veldig nøyaktig. Og når funker det da? Her har det bare vært tull og ikke stemt i hele tatt. Jeg har forsøkt både generelle og søkt på en og en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. september 2016 #2403 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Og når funker det da? Her har det bare vært tull og ikke stemt i hele tatt. Jeg har forsøkt både generelle og søkt på en og en. Funker fett for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2404 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Og når funker det da? Her har det bare vært tull og ikke stemt i hele tatt. Jeg har forsøkt både generelle og søkt på en og en. Det funker ikke for meg heller. Viser pokemon i nærmeste storby, men ikke i min lille by Anonymkode: b206f...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. september 2016 #2405 Del Skrevet 8. september 2016 I dag da jeg var på tur hjem fra jobb hørte jeg noen smågutter som jublet og høylytt diskuterte hvem som fikk høyest CP. Fikk ikke med meg hvilken pokemon det var snakk om, før det vibrerte i telefonen min og en Nidoqueen sto rett i nærheten! Den hadde bare 775 CP men jeg hadde den ikke i fra før, så jeg ofret gjerne noen razzberries og baller på den Ellers var det tydeligvis Clefairy-bonanza i byen i dag. De poppet opp overalt. På tur hjem klekket to 5km-egg og resultatet ble en Slowpoke og en føkkings Drowzee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 8. september 2016 #2406 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Ms. Steele skrev: Og når funker det da? Her har det bare vært tull og ikke stemt i hele tatt. Jeg har forsøkt både generelle og søkt på en og en. Når man søker på en og en så viser den spawnpunkt den valgte pokémon har spawnet en eller flere ganger tidligere, og ikke der den garantert kommer til å spawne neste gang. Tok litt tid før jeg skjønte det. Det vil si at sjansen for at valgt pokemon vil spawne der finnes, men det er ingen garanti. Jeg har et spawnpunkt rett utenfor huset, og selv om jeg får opp at f.eks mr. Mime har spawnet der tidligere er det som regel bare rotter og fugler jeg fanger der. Livemap'en fungerer fint her, men noen ganger er hele kartet tomt i en periode. Ofte viser den ikke alle pokemonene heller, men de som har vært på kartet har jeg funnet på riktig sted. Så strengt tatt er det livemap'en som er mest nyttig for meg i alle fall. Jeg bor i Trondheim, så det kan hende det bare fungerer optimalt i større byer? Vet ikke hvor du bor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. september 2016 #2407 Del Skrevet 9. september 2016 11 timer siden, Ambivalent skrev: Tok endelig en mr. Mime i dag, men kun fordi jeg brukte pokemonkartet og visste hvor jeg skulle gå. Ikke like gøy da må jeg innrømme, tror ikke jeg skal bruke det kartet noe mer. Har du slitt med å finne Mime i Trondheim? :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. september 2016 #2408 Del Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, hog skrev: Har du slitt med å finne Mime i Trondheim? :O Sånn har det vært her også, men jeg har overført de fleste til professoren, da Vet ikke om det er dumt siden jeg leste et sted at det skal komme bytte-funksjon og at de regionale Pokemon da er fine å ha for å bytte til seg Pokemon fra andre regioner ? Jeg har bare spart på 4-5 Mr. Mime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 9. september 2016 #2409 Del Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, hog skrev: Har du slitt med å finne Mime i Trondheim? :O Ja! Og det har irritert meg fordi jeg jo vet at de er overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2410 Del Skrevet 9. september 2016 Har bare fått to mr mime her men det er mulig jeg har vært ute på feil dag? Nå er det bare 10000 poeng før jeg levler til 22 Anonymkode: 1834c...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. september 2016 #2411 Del Skrevet 9. september 2016 7 timer siden, appelsinjuice skrev: Sånn har det vært her også, men jeg har overført de fleste til professoren, da Vet ikke om det er dumt siden jeg leste et sted at det skal komme bytte-funksjon og at de regionale Pokemon da er fine å ha for å bytte til seg Pokemon fra andre regioner ? Jeg har bare spart på 4-5 Mr. Mime. Jeg har ingen god begrunnelse for hvorfor jeg har beholdt så mange.. Det har bare blitt sånn. Tviler på at jeg får byttet vekk de to jeg har på 19 og 20 cp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. september 2016 #2412 Del Skrevet 9. september 2016 I dag fant jeg Aerodactyl samt fikk evolva Rhyhorn til Rhydon, så to nye i dag og 127 Pokemon totalt Hadde en Aerodactyl til i nearby listen, men fant den ikke før den forsvant Har nok candy til å evolve Kadabra til Alkazam, men Kadabraen jeg har er så fislete at jeg venter til jeg får nok candy til å evolve en ny. Fikk også en Snorlax til i 10 km egg. Har ikke flere 10 kl egg nå, og lurer fælt på hvor det blir av Lapras Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 9. september 2016 #2413 Del Skrevet 9. september 2016 20 timer siden, Ambivalent skrev: Når man søker på en og en så viser den spawnpunkt den valgte pokémon har spawnet en eller flere ganger tidligere, og ikke der den garantert kommer til å spawne neste gang. Tok litt tid før jeg skjønte det. Det vil si at sjansen for at valgt pokemon vil spawne der finnes, men det er ingen garanti. Jeg har et spawnpunkt rett utenfor huset, og selv om jeg får opp at f.eks mr. Mime har spawnet der tidligere er det som regel bare rotter og fugler jeg fanger der. Livemap'en fungerer fint her, men noen ganger er hele kartet tomt i en periode. Ofte viser den ikke alle pokemonene heller, men de som har vært på kartet har jeg funnet på riktig sted. Så strengt tatt er det livemap'en som er mest nyttig for meg i alle fall. Jeg bor i Trondheim, så det kan hende det bare fungerer optimalt i større byer? Vet ikke hvor du bor da. Aha, nå skjønner jeg. Kartet virker rett og slett ikke her i byen. Når jeg zoomer så ser jeg at kartet bare viser noen byer, men tydeligvis uavhengig av størrelse. Greit nok. Da vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. september 2016 #2414 Del Skrevet 9. september 2016 Middagsbesøket hadde akkurat dratt hjem og jeg hadde tatt av meg buksene og var klar for å legge meg med babyen. Skrudde på Pokemon Go og det dukket opp en Lickitung i nærheten. Siden GPS'en løp litt på ville veier skjønte jeg raskt hvilken retning den var i, så jeg dro på meg buksene, plasserte babyen hos mannen og løp ut døra med hunden på slep, med både mannens og min telefon i hendene Fant den to meter utenfor huset. Fikk tatt den for mannen men min stakk av selv etter flere raspberry og ultraballer. Jeg har fått den i egg tidligere, så jeg har den fra før men med lav CP. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. september 2016 #2415 Del Skrevet 9. september 2016 På banen på vei hjem dukket Machamp opp på lista mi. Så hoppet av banen og småjogget etter alle fjortisguttene som kom fra alle kanter. Han hoppet ut av ballen et par ganger, men fikk han til slutt. I kveld var jeg ute med søppel, og plutselig dirret mobilen, og jeg fikk tak i den Mankeyen jeg manglet for å få utviklet min første Primeape. Happy camper I am tonight. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. september 2016 #2416 Del Skrevet 11. september 2016 I går var vi i Frogner parken, og Aker brygge. Men var bare kjedelige pokemon der, var veldig mange på Aker brygge og Tjuvholemen. Så man får jo samlet opp. Men ingen man trenger. Og sånn har egentlig hele uken vært, ikke funnet noe gøy. Ellers har jeg kommet meg på Level 27, og har 134 pokemon i pokedexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhyth Skrevet 11. september 2016 #2417 Del Skrevet 11. september 2016 Prøvde meg på å overta en gym i går, klarte 2 av 3 da men det jeg lurer på, når jeg slåss så fikk jeg hele tiden mld om at det var ueffektivt eller lite effektift. Er det noe spes jeg må gjøre når jeg slåss for å gjøre mer skade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 11. september 2016 #2418 Del Skrevet 11. september 2016 4 timer siden, momo skrev: I går var vi i Frogner parken, og Aker brygge. Men var bare kjedelige pokemon der, var veldig mange på Aker brygge og Tjuvholemen. Så man får jo samlet opp. Men ingen man trenger. Og sånn har egentlig hele uken vært, ikke funnet noe gøy. Ellers har jeg kommet meg på Level 27, og har 134 pokemon i pokedexen. Jeg har bare 127 forskjellige Pokemon (pluss en jeg kan evolve med venter litt til jeg har nok candy til å evolve en sterkere nummer 2) og kjenner også på det at det begynner å bli kjedelig at det er så få Pokemon jeg finner som jeg behøver. I går var faktisk den første dagen siden spillet kom at jeg ikke spilte i det hele tatt og ikke tok en eneste Pokemon, selv ikke hjemme i stua. Det blir kjedelig å fange drøssevis av Pokemon jeg ikke behøver, og å level opp er ikke gulrot nok til å gidde. Har ikke planlagt noe spilling i dag heller, for når jeg sjekker Pokemonmap så dukker det jo bare opp Pokemon jeg ikke gidder å fange over alt, og da vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal gå for å prøve å finne noen jeg behøver heller. På Poke Radar er det forresten noen som har pinna Mew og Mewtwo, så jeg tar hele den appen med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. september 2016 #2419 Del Skrevet 11. september 2016 52 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg har bare 127 forskjellige Pokemon (pluss en jeg kan evolve med venter litt til jeg har nok candy til å evolve en sterkere nummer 2) og kjenner også på det at det begynner å bli kjedelig at det er så få Pokemon jeg finner som jeg behøver. I går var faktisk den første dagen siden spillet kom at jeg ikke spilte i det hele tatt og ikke tok en eneste Pokemon, selv ikke hjemme i stua. Det blir kjedelig å fange drøssevis av Pokemon jeg ikke behøver, og å level opp er ikke gulrot nok til å gidde. Har ikke planlagt noe spilling i dag heller, for når jeg sjekker Pokemonmap så dukker det jo bare opp Pokemon jeg ikke gidder å fange over alt, og da vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal gå for å prøve å finne noen jeg behøver heller. På Poke Radar er det forresten noen som har pinna Mew og Mewtwo, så jeg tar hele den appen med en klype salt. Ja, for det dukker jo opp mange av de jeg allerede ha evolvet mange ganger. Trenger ikke å evolve de igjen. Og de få jeg virkelig trenger, for å kunne evolve, de kommer alt for sjelden. Sånn som charmander har jeg ikke sett på flere uker. Dratini finner jeg kanskje en av i uken. Og jeg bor i Drammen, og er ofte i Oslo. Så er jo steder det er mye pokemon. Har en sønn som spiller, så jeg må være med han en del. Så da spiller jo jeg og. Men synes oppdateringen med de nye pokemonene, burde komme før. For det er jo mange nå, som veldig sjelden finner noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 11. september 2016 #2420 Del Skrevet 11. september 2016 3 timer siden, Rhyth skrev: Prøvde meg på å overta en gym i går, klarte 2 av 3 da men det jeg lurer på, når jeg slåss så fikk jeg hele tiden mld om at det var ueffektivt eller lite effektift. Er det noe spes jeg må gjøre når jeg slåss for å gjøre mer skade? Du må ha en pokémon som funker bra mot den du sloss mot F.eks ildpokémon mot vannpokémon funker dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå