appelsinjuice Skrevet 7. september 2016 #2381 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg har forresten holdt en gym i 6 timer nå Pleier å bli kasta ut etter sånn omtrent 3 minutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. september 2016 #2382 Del Skrevet 7. september 2016 I dag fikk jeg mitt fjerde 10km-egg! Nå er det bare å ta beina fatt og tålmodig rusle rundt til det klekker. Er veldig spent på hva jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. september 2016 #2383 Del Skrevet 8. september 2016 Klekket et 10 km-egg på vei til banen i morges. Jeg fikk en *drum roll* Eevee... Litt skuffa, ja? Ehemmm. Men fikk veid det opp igjen, da, for da jeg satt på banen kom skyggen av Lapras frem, og jaggu meg dukket den også opp i spillet. 12 ultraballer, 1 bær, 11 bomskudd (nervøs, ja. Hehe) og ett treff senere var jeg den lykkelige eier av min første Lapras. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2384 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Klekket et 10 km-egg på vei til banen i morges. Jeg fikk en *drum roll* Eevee... Litt skuffa, ja? Ehemmm. Men fikk veid det opp igjen, da, for da jeg satt på banen kom skyggen av Lapras frem, og jaggu meg dukket den også opp i spillet. 12 ultraballer, 1 bær, 11 bomskudd (nervøs, ja. Hehe) og ett treff senere var jeg den lykkelige eier av min første Lapras. Jeg er misunnelig! Har aldri sett Lapras noe sted og har heller ikke fått den i 10 km egg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2385 Del Skrevet 8. september 2016 I dag morges var gymmen jeg holdt med Snorlax med 2100 i CP tatt over av noen andre. Jaja, jeg holdt den i alle fall temmelig lenge Etter å ha hatt kronisk full ryggsekk og måttet slette alt av revive og potions etter hvert Pokestop har jeg endret litt strategi til å ta flere Pokemon jeg ikke behøver til noe. Har pleid å ha ca. 300 baller og 100 raspberry ganske konstant, og i går måtte jeg slette ca. 30 raspberry siden jeg ikke hadde noe annet å slette bortsett fra baller, og jeg ikke fikk noe på Pokestops siden ryggsekken var full. Jeg var på utkikk etter 10 km egg, og fikk jo ikke egg en gang siden sekken var full. I og med at omtrent alle Pokemon hopper ut av ballen hele tiden har jeg nå ca. 250 baller og under 50 raspberry igjen... Tenk om jeg møter på en vrang Lapras eller Aerodactyl, og jeg ender opp med å ha for få raspberry... Dagens tur går nok til et område jeg ikke forventer å finne særlig med Pokemon (inni skogen) Det er like greit, for Pokemon jakten begynner å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2386 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg har funnet pikachu utenfor mitt lokale nav bygg flere ganger. Det kan se ut som det er spawne sted for alt mulig av pokemons for jeg får alltid flere forskjellige utenfor der. Siste jeg fikk var Rhyhorn, Pikachu, Squirtle, Exeggcute, Ekans, Ponyta og Grimer. Anonymkode: 1834c...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2387 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet pikachu utenfor mitt lokale nav bygg flere ganger. Det kan se ut som det er spawne sted for alt mulig av pokemons for jeg får alltid flere forskjellige utenfor der. Siste jeg fikk var Rhyhorn, Pikachu, Squirtle, Exeggcute, Ekans, Ponyta og Grimer. Anonymkode: 1834c...772 Hvor ligger dette NAV bygget? Jeg fikk en Sandshrew til i dag så hadde nok candy til å evolve til Sandslash. Så en ny i dag Fikk en Pikachu til også Og fant Squirtle og Machop som jeg behøver for å evolve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2388 Del Skrevet 8. september 2016 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: Hvor ligger dette NAV bygget? Jeg fikk en Sandshrew til i dag så hadde nok candy til å evolve til Sandslash. Så en ny i dag Fikk en Pikachu til også Og fant Squirtle og Machop som jeg behøver for å evolve. På sørøst landet et sted Anonymkode: 1834c...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. september 2016 #2389 Del Skrevet 8. september 2016 Den 7.9.2016 at 14.45, Aamu skrev: Kanskje det er det Men skjønner ikke hensikten med skjulte angrep. Den 7.9.2016 at 15.10, AnonymBruker skrev: Jeg glemte helt å si at det jeg mente med skjulte stats var pokémonens IV. Det er det appraisal viser Fanget en Pikachu i stua igjen, yay Gaad, aner ikke hva som skjedde med siteringen -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. september 2016 #2390 Del Skrevet 8. september 2016 Takket være "medspillere" så fikk jeg tak i Blastoise i dag Først så jeg en voksen mann som løp som besatt bortover gaten vill i blikket og ildrød og helt svett i toppen da jeg satt i bilen. Jeg tittet da intuitivt ned på nearbylisten og så skyggen. Jeg smilte litt for meg selv da. Deretter et kvartal unna så jeg en liten guttunge på sparkesykkel som også hastet i vei i samme retning. Han så like vill ut i blikket som han andre og var minst like våt i håret. Jeg måtte jo bare følge etter i samme retning. Så duret det i telefonen min og der var den Jeg mangler riktignok bare tre-fire Squirtles for å kunne utvikle en selv, men det var jo vel så morsomt å fange en selv. Så får jeg heller gå for at neste får litt bedre CP. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 8. september 2016 #2391 Del Skrevet 8. september 2016 36 minutter siden, Ms. Steele skrev: Takket være "medspillere" så fikk jeg tak i Blastoise i dag Først så jeg en voksen mann som løp som besatt bortover gaten vill i blikket og ildrød og helt svett i toppen da jeg satt i bilen. Jeg tittet da intuitivt ned på nearbylisten og så skyggen. Jeg smilte litt for meg selv da. Deretter et kvartal unna så jeg en liten guttunge på sparkesykkel som også hastet i vei i samme retning. Han så like vill ut i blikket som han andre og var minst like våt i håret. Jeg måtte jo bare følge etter i samme retning. Så duret det i telefonen min og der var den Jeg mangler riktignok bare tre-fire Squirtles for å kunne utvikle en selv, men det var jo vel så morsomt å fange en selv. Så får jeg heller gå for at neste får litt bedre CP. Haha, kult! Det er dette jeg elsker med dette spillet! Tok endelig en mr. Mime i dag, men kun fordi jeg brukte pokemonkartet og visste hvor jeg skulle gå. Ikke like gøy da må jeg innrømme, tror ikke jeg skal bruke det kartet noe mer. Morsommere å tilfeldigvis komme over en kul pokemon. Fant også en Vulpix til i dag og er ett skritt nærmere Ninetales. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett en Ninetales i en gym. Lurer på hvorfor? Har den ikke særlig høy max cp? Samme med Rapidash. Har nå 92 ulike pokemons, og føler det er litt lite med tanke på at jeg er på level 23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. september 2016 #2392 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg mangler ett - 1 - candy før jeg kan utvikle Magnemite. Ett! Ellers fikk jeg jo Lapras i morges, og utpå formiddagen så jeg for første gang skyggen av Scyther. Satt på jobb og kunne ikke begynne leting på måfå, så brukte kartet for å finne ut hvor den var, plukket med meg telefonen og beinet ned trappene. Dog - ikke vill i blikket. Inne på kontoret igjen under fem minutter etterpå. Jeg har 106 ulike Pokemon, er på level 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2393 Del Skrevet 8. september 2016 37 minutter siden, Ambivalent skrev: Haha, kult! Det er dette jeg elsker med dette spillet! Tok endelig en mr. Mime i dag, men kun fordi jeg brukte pokemonkartet og visste hvor jeg skulle gå. Ikke like gøy da må jeg innrømme, tror ikke jeg skal bruke det kartet noe mer. Morsommere å tilfeldigvis komme over en kul pokemon. Fant også en Vulpix til i dag og er ett skritt nærmere Ninetales. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett en Ninetales i en gym. Lurer på hvorfor? Har den ikke særlig høy max cp? Samme med Rapidash. Har nå 92 ulike pokemons, og føler det er litt lite med tanke på at jeg er på level 23? Hvilket pokemonkart? Finner ingen gode kart for området der jeg bor, de vil ikke vise meg noen pokemon. Anonymkode: b206f...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. september 2016 #2394 Del Skrevet 8. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket pokemonkart? Finner ingen gode kart for området der jeg bor, de vil ikke vise meg noen pokemon. Anonymkode: b206f...6eb Det samme lurer jeg på. Jeg lastet ned pokemonmap og det viser hvor ulike pokemon spawner, men det stemmer ikke overens med virkeligheten. Utenfor husveggen her så skal det visst være Abra rett som det er, men det stemmer altså ikke. Her har det ikke vært en eneste i hele sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2395 Del Skrevet 8. september 2016 24 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg mangler ett - 1 - candy før jeg kan utvikle Magnemite. Ett! Ellers fikk jeg jo Lapras i morges, og utpå formiddagen så jeg for første gang skyggen av Scyther. Satt på jobb og kunne ikke begynne leting på måfå, så brukte kartet for å finne ut hvor den var, plukket med meg telefonen og beinet ned trappene. Dog - ikke vill i blikket. Inne på kontoret igjen under fem minutter etterpå. Jeg har 106 ulike Pokemon, er på level 25. Det kryr av Magnemite for tiden. Fant til og med en Magneton i dag, men den forsvant i en sky (noe som er helt greit siden jeg evolvet til den i går og fant masse Magnemite i dag) Fant også Doduo, som jeg ikke ser så ofte, og en Growlithe til, pluss masse Voltorb. Jeg er på level 23 og har 125 forskjellige Pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. september 2016 #2396 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, appelsinjuice skrev: Det kryr av Magnemite for tiden. Fant til og med en Magneton i dag, men den forsvant i en sky (noe som er helt greit siden jeg evolvet til den i går og fant masse Magnemite i dag) Fant også Doduo, som jeg ikke ser så ofte, og en Growlithe til, pluss masse Voltorb. Jeg er på level 23 og har 125 forskjellige Pokemon. Hvor finner du alle disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. september 2016 #2397 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg har gitt opp å fange pocket monsters her hjemme, tar det bare hvis jeg skal ut og ta toget eller noe. Da finner jeg kanskje noen Men har mistet piffen liksom.. Klekket et 2-km egg og fikk Weedle. Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2398 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, Ms. Steele skrev: Hvor finner du alle disse da? På Konglungen og Hvalstrand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. september 2016 #2399 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Aamu skrev: Jeg har gitt opp å fange pocket monsters her hjemme, tar det bare hvis jeg skal ut og ta toget eller noe. Da finner jeg kanskje noen Men har mistet piffen liksom.. Klekket et 2-km egg og fikk Weedle. Kult. Jeg har fått tre Pikachu i 2 km egg den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 8. september 2016 #2400 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket pokemonkart? Finner ingen gode kart for området der jeg bor, de vil ikke vise meg noen pokemon. Anonymkode: b206f...6eb 12 minutter siden, Ms. Steele skrev: Det samme lurer jeg på. Jeg lastet ned pokemonmap og det viser hvor ulike pokemon spawner, men det stemmer ikke overens med virkeligheten. Utenfor husveggen her så skal det visst være Abra rett som det er, men det stemmer altså ikke. Her har det ikke vært en eneste i hele sommer. Jeg har brukt http://www.pokemonmap.no Er litt vanskelig å lese av i starten, og av og til funker det ikke, men når det funker er det veldig nøyaktig. Endret 8. september 2016 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå