Zzyzx Skrevet 6. september 2016 #2361 Del Skrevet 6. september 2016 Noen kan ha satt inn en før du rakk det, eller noen har kjempet prestisjen til gymmet ned så mye at det ikke lenger var en ledig plass. Ting skjer fort. I dag beholdt jeg et gym i tre minutter. Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 6. september 2016 #2362 Del Skrevet 6. september 2016 Noen spørsmål om pokecoins: Når man setter inn en pokemon i en gym av samme farge, får man en pokecoin. Denne legger seg bak det lille skjoldet i "shop". Når skal man/ bør man klikke på collect? Hvis man klikker på skjoldet, begynner en klokke å telle nedover, hva betyr dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alanapeeps Skrevet 6. september 2016 #2363 Del Skrevet 6. september 2016 24 minutter siden, Hazey Jane skrev: Noen spørsmål om pokecoins: Når man setter inn en pokemon i en gym av samme farge, får man en pokecoin. Denne legger seg bak det lille skjoldet i "shop". Når skal man/ bør man klikke på collect? Hvis man klikker på skjoldet, begynner en klokke å telle nedover, hva betyr dette? Du klikker collect med en gang du har satt inn en. Har du satt inn flere i forskjellige gymmer må du vente den tiden som står der før du kan collecte, jeg har aldri greid å fått det til før gymmen ble tatt over innen neste dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 6. september 2016 #2364 Del Skrevet 6. september 2016 13 minutter siden, Alanapeeps skrev: Du klikker collect med en gang du har satt inn en. Har du satt inn flere i forskjellige gymmer må du vente den tiden som står der før du kan collecte, jeg har aldri greid å fått det til før gymmen ble tatt over innen neste dag. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 6. september 2016 #2365 Del Skrevet 6. september 2016 5 timer siden, Alanapeeps skrev: Søren klype jeg så Pikachu i var i nærheten i stad men den dukket ikke opp på kartet! Kjørte forbi (var passasjer) et sted hvor det alltid er masse pokemons men vi måtte videre. Har to Pikachu fra før og vil gjerne ha en til så jeg får medaljen Får vel ut å jakte litt senere. Er det noen triks for å fighte bra i gymmen noen her vet om? Står bare å trykker som en gal på den andre pokemonen når jeg kjemper. Nå har jeg prøvd ut denne gym-greia et par ganger, og har funnet ut at om man holder inn litt i stedet for å trykke raskt kjører Pokémonen "spesialtrikset" sitt, noe som skader motstanderen ekstra. Sveiper man til siden kan man "dodge" motstanderens angrep. I dag gikk jeg til en gym utelukkende for å ta den over, og sto i et kvarter bak et gjerde og slo ut sju (!) stykker. Fikk plassert min kjære Lapras, like etter kom to stykker fra samme lag og hengte seg på, og sammen holdt vi på gymmen i to timer. Det er ny rekord for meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 7. september 2016 #2366 Del Skrevet 7. september 2016 8 timer siden, Alanapeeps skrev: Du klikker collect med en gang du har satt inn en. Har du satt inn flere i forskjellige gymmer må du vente den tiden som står der før du kan collecte, jeg har aldri greid å fått det til før gymmen ble tatt over innen neste dag. Mot alle odds har min Poliwrath klart å holde seg i gymmen over natten :o Herlig! Nå ser jeg dette som du beskriver, det står et 1-tall på det lille skjoldet, men klokka er bare kommet til 13 t, så får ikke klikket "collect" ennå. Nå våkner byen, så det er vel ikke lenge før den blir tatt over igjen, men gøy så lenge det varte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. september 2016 #2367 Del Skrevet 7. september 2016 8 timer siden, Hazey Jane skrev: Takk for svar! Eller du kan ta flere gammer og så kollekte. Det vil gi deg mere mynter og støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 7. september 2016 #2368 Del Skrevet 7. september 2016 1 time siden, VinterSnø skrev: Eller du kan ta flere gammer og så kollekte. Det vil gi deg mere mynter og støv I alle fall her omkring er det umulig å holde en gym i mer enn noen minutter, så dersom man ikke henter myntene med en gang mister man de. Jeg holdt dog en gym i kanskje en halvtime i forrige uke. Det var ny rekord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. september 2016 #2369 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, appelsinjuice skrev: I alle fall her omkring er det umulig å holde en gym i mer enn noen minutter, så dersom man ikke henter myntene med en gang mister man de. Jeg holdt dog en gym i kanskje en halvtime i forrige uke. Det var ny rekord er det samme her, men har klart å få ut for 3 gymmer likevel. Tenker at om jeg tar sjansen på flere gymmer og mister den første så får jeg uansett den siste, så da har jeg ikke tapt noe likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. september 2016 #2370 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg forstår ikke "appraise"-funksjonen, hva er meninga med den? Den sier jo bare det åpenbare, og så snakker den usant i tillegg (at en Pokémon har den beste statistikken han har sett, noe som åpenbart ikke stemmer) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. september 2016 #2371 Del Skrevet 7. september 2016 I går fikk jeg to nye; en Graveler (som jeg evolvet etter å ha fått en Geodude i et egg) og en Mr. Mime som plutselig sto og veivet rett ved en rundkjøring nede i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 7. september 2016 #2372 Del Skrevet 7. september 2016 Nå har jeg lastet ned et par kart-apper for å finne ut hvor jeg skal dra for å jakte Pokemon. Vet ikke hvor bra disse kartene stemmer, men ser Snorlax, Aerodactyl og Pikachu flere steder. Problemet blir jo bare at disse forsvinner innen jeg kommer fram, så må forsøke å finne et bra område. Ser at de fleste Pokemon jeg behøver befinner seg litt utenfor sentrumsområder, og da er det ikke så rart jeg ikke finner de siden jeg pleier å jakte i mer sentrumsnære strøk. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. september 2016 #2373 Del Skrevet 7. september 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Jeg forstår ikke "appraise"-funksjonen, hva er meninga med den? Den sier jo bare det åpenbare, og så snakker den usant i tillegg (at en Pokémon har den beste statistikken han har sett, noe som åpenbart ikke stemmer) Hvis det jeg har blitt fortalt er rett så har pokémonene skjulte stats. Den sier forøvrig ikke alltid det åpenbare, ikke for meg ihvertfall. Jeg synes ikke det er så lett å se hvilken av pokémonene som er bra bare ved å se på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. september 2016 #2374 Del Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Brimi skrev: Hvis det jeg har blitt fortalt er rett så har pokémonene skjulte stats. Den sier forøvrig ikke alltid det åpenbare, ikke for meg ihvertfall. Jeg synes ikke det er så lett å se hvilken av pokémonene som er bra bare ved å se på dem. Kanskje det er det Men skjønner ikke hensikten med skjulte angrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2375 Del Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Kanskje det er det Men skjønner ikke hensikten med skjulte angrep. Skjulte angrep? Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. september 2016 #2376 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjulte angrep? Anonymkode: 6b3f2...aec At Pokémonen kan være god og vinne, selv om den ikke har like høy CP som en annen den kjemper mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 7. september 2016 #2377 Del Skrevet 7. september 2016 Endelig har jeg fått Aerodactyl Utviklet i går, får bare Flareon av Eevee for tiden, jeg vil ha Vaporeon.. Blastoise ble også en kjempeskuffelse. Men var gøy å endelig få Primeape, Magneton og Arbok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2378 Del Skrevet 7. september 2016 20 minutter siden, Aamu skrev: At Pokémonen kan være god og vinne, selv om den ikke har like høy CP som en annen den kjemper mot. Det er ikke skjulte angrep, det er skjulte stats, angrepene er kjente. (iallfall for den som har pokemonen) Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. september 2016 #2379 Del Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke skjulte angrep, det er skjulte stats, angrepene er kjente. (iallfall for den som har pokemonen) Anonymkode: 6b3f2...aec Jepp, kan lese mer om det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 7. september 2016 #2380 Del Skrevet 7. september 2016 Pokemon kartene var bæsj. Men fant to spawnesteder for Magnemite og Voltorb, så fikk samlet nok candy til å evolve til Magneton, så i alle fall en ny i dag. Fant en Growlithe, noe som alltids kommer godt med som candy til Arcanine. Så også Electrode og Lickitung på nearby, men fant de ikke (eller; Jeg fant Electrode, men det dukket opp en Magnemite samtidig så jeg fanget den i stedet siden jeg manglet Magneton. Da jeg hadde tatt Magnemite hadde Electrode forsvunnet. Lickitung gadd jeg ikke lete etter da den var i noens hage og jeg alt har den) Mannen og jeg fant også Onix. Det er første gangen jeg finner den, har bare fått den i egg tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå