Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Man kan sjekke hvem som har satt på lure ved å trykke seg inn på pokestopet og trykke på lure-symbolet. Da ser man vel om det er en trener eller pokestopet selv som har satt på lure :)

Jeg skulle gjerne hatt flere 10km-egg... har fått tre i løpet av min 20 level lange karriere, og det synes jeg i grunnen er bedritent dårlig. Vil gjerne ha en Snorlax. Eller en Lapras med mer enn 297 CP (som min Lapras er på).

Jeg fikk omtrent ingen 10 km egg til å begynne med, men nå får jeg de ofte. Fikk to i dag og klekket et jeg fikk for en dag eller to siden (fikk en Eevee...) I det siste får jeg stort sett 1 eller 2 10 km egg om dagen dersom jeg er på Pokemon jakt og klekker de 2-og 5 km eggene jeg har slik at jeg har plass til nye egg. 

Syntes det er litt rart at det er så tilfeldig hva slags egg man får, men klager ikke så lenge jeg får en del 10 km egg :fnise: Blir desto mer skuffa når det er noe kjipt i eggene, da. Tidligere i dag trodde jeg 10 km egget jeg manglet 700 meter på før kveldsturen hadde blitt sletta, så sjekka jeg journalen og skjønte at det var en Eevee som hadde klekket (det skjønte jeg ikke ut i fra å se på nylige Pokémons, siden jeg fanger Eevee hele tiden) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 3. september 2016 at 17.35, Ambivalent skrev:

To nye pokémons i dag; Parasect og Kabuto. Fanget også Grimer, som jeg bare har fått i egg før.

Fortsatt ingen mr. Mime. :snurt: 

Mr Mime er overalt i Drammen.

Anonymkode: 5990f...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i Drammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Polly Ester skrev:

Hvor i Drammen? 

Har funnet han flere steder i Drammen. I dag var han i min nearbye ved togstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på noe. Jeg får ikke ta Power up på min Gyardos, det kommer opp at my trainer Level is to love to Power up. Noen som vet hva det betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Zzyzx skrev:

Det betyr rett og slett at du må opp i level før du kan power up enda mer.

Det venter jeg på nå, har to Vaporeon som er maxet på 1700 og noe, har lyst til å få dem over 2000! Nå med en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror han er overalt her også, har bare hatt litt uflaks og ikke gått på ham. :)

Prøvde pokemonmap.no i dag, og fant ut at det spawner en pokémon nøyaktig én gang i timen (40 minutt over hver hele time, på sekundet) på samme sted rett utenfor leiligheten min. Funker hver gang. :o Har bare vært pidgeys, spearows og rattata foreløpig, men det kan jo dukke opp noe mer spennende en dag. :) Greit å kunne fange pokémon fra senga når man er syk som i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket tre egg på rusletur i dag og fikk to Psyducks etter hverandre, pluss en Tentacool. Evolvet en ny og bedre Tentacruel og min aller første Golduck. Golduck er så langt min pokemon med høyest CP.
Men ene egget ville nesten ikke rikke seg uansett hvor mye jeg gikk. Før jeg startet å gå manglet jeg 2,7 km. Jeg gikk nesten 3,5 km i løpet av turen men likevel mangler jeg altså fremdeles 600 m :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Før jeg startet å gå manglet jeg 2,7 km. Jeg gikk nesten 3,5 km i løpet av turen men likevel mangler jeg altså fremdeles 600 m :(

Opplevde det samme i dag.

Mangler 0,01 km år jeg klikker på eggboksen på to egg. Gikk fram og tilbake når jeg ventet på bussen og ingenting skjedde. Så gikk jeg med pokemon go oppe kanskje 500 meter til  på vei hjem og så var batteriet dødt... Ingen av eggene har klekket.:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frk.K skrev:

Fikk magikarp i ett 5 km egg og jeg bare:

4Vvo8_s-200x150.gif?c=popkey-web&p=funny

Haha, jeg har alltid syntes det var helt greit å få Magikarp siden jeg manglet Gyrados inntil i går :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Haha, jeg har alltid syntes det var helt greit å få Magikarp siden jeg manglet Gyrados inntil i går :P 

Ja, de er helt greie å fange, men vil ikke ha de fra egg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om vi gidder å jakte Pokemon i dag. Har gått tom for idéer til hvor vi kan dra (bortsett fra Åskollen, Lillestrøm og Horten, men ingen av disse stedene er jeg kjent og da virker det liksom så langt borte :P) Også vet jeg ikke helt hvor jeg kan parkere eller hvor jeg skal lete der siden jeg aldri har vært der før, så er redd for å kjøre langt for bomtur :P ) 

Det jeg behøver nå er Bulbasaur (mangler Venosaur), Squirtle (mangler Blastoise. Vet det er en del Squirtle i Frognerparken, men syntes ellers fangsten der har vært litt kjedelig...), Charmander (mangler Charizard), Pikachu (mangler Raichu), Sandshrew (mangler Sandslash), Diglett (mangler Dugtrio), Abra (mangler Alkazam), Machop (mangler Machamp), Geodude (mangler Golem),  Magnemite (mangler Magneton), Grimer (mangler Muk), Ryhorn (mangler Rhydon), Tangela, Lapras, Snorlax, Porygon, Omanyte (mangler Omastar), Kabuto (mangler Kabutops), Aerodactyl, Dratini/Dragonair (mangler Dragonite) pluss selvsagt de regionale Pokemon som ikke finnes her og Mew (og evt. andre som jeg ikke har hørt om en gang :P)

Når jeg skriver det her ser jeg jo at det er mange jeg behøver, men jeg finner de så sjelden at det blir kjedelig å lete... Er det ingen som vet om noen nests på Østlandet annet enn Omanite på Fornebu ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren klype jeg så Pikachu i var i nærheten i stad men den dukket ikke opp på kartet! Kjørte forbi (var passasjer) et sted hvor det alltid er masse pokemons men vi måtte videre. Har to Pikachu fra før og vil gjerne ha en til så jeg får medaljen :) Får vel ut å jakte litt senere. Er det noen triks for å fighte bra i gymmen noen her vet om? Står bare å trykker som en gal på den andre pokemonen når jeg kjemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt i dag (bortsett fra å fange en Jigglytuff rett utenfor huset) men jeg hadde spillet på da jeg gikk en liten tur med mann og baby og klekket noen egg, bl.a. to 10 km egg. Fikk Eevee i det første og Snorlax i det andre. Temmelig fornøyd med å endelig ha fått en Snorlax :)  123 Pokemon i Pokedexen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt det der med gym. Trodde jeg skulle kunne plassere en pokémon i et gym som hadde samme farge som meg og som ikke var fullt. Men jeg fant et i dag og har sett det har kommet opp et tegn i tillegg til boksehansken når jeg har vært for langt unna, men det dukket ikke opp da jeg sto omtrent oppå gymmet. Jeg vet at mine monstre ikke er gode i størrelse, men skulle det ha noe å si kun for plassering? Eller er det noen gym med 5 plasser og noen med bare 2?

Fikk min første Poliwag i dag og klekket en Ponyta (da har jeg 2), men ellers begivenhetsløs tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg forstår ikke helt det der med gym. Trodde jeg skulle kunne plassere en pokémon i et gym som hadde samme farge som meg og som ikke var fullt. Men jeg fant et i dag og har sett det har kommet opp et tegn i tillegg til boksehansken når jeg har vært for langt unna, men det dukket ikke opp da jeg sto omtrent oppå gymmet. Jeg vet at mine monstre ikke er gode i størrelse, men skulle det ha noe å si kun for plassering? Eller er det noen gym med 5 plasser og noen med bare 2?

Fikk min første Poliwag i dag og klekket en Ponyta (da har jeg 2), men ellers begivenhetsløs tur.

Hvor mange plasser det er kommer ann på hvor høyt level gymmen er på. Mener å huske at det er to plasser ledige når man tar over en gym og så får man en plass for hver gang man levler opp gymmen :) Mye mulig noen tok plassen før du rakk bort. Husker jeg fighta mot en gym og før jeg rakk å sette inn en pokémon så kom de jeg hadde fighta mot og satte deres inn. Så da måtte jeg ta over på nytt xD

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...