Frk.K Skrevet 2. september 2016 #2281 Del Skrevet 2. september 2016 Fikk endelig squirtle! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. september 2016 #2282 Del Skrevet 2. september 2016 Det med pokestoppene skjer noen ganger her og. Nå er jeg på Level 26, etter og ha evolvet. Fikk 2 nye, og nå har jeg 125 forskjellige pokemon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 2. september 2016 #2283 Del Skrevet 2. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. september 2016 #2284 Del Skrevet 2. september 2016 Hurra hurra, at det går an å bli såååå glad for en ny Pokemon da Fant en Omanyte her hjemme som jeg normalt sett bare finner kjedelige Pidgey, Zubat og Spearow. Jeg har tre nye som ligger klar til utvikling, men de syns jeg ikke er så spennende som de nye som jeg faktisk finner selv. Tidligere i ettermiddag fant jeg Charmander, Ekans, flere Dratini, Gloom, Magnemite og Pikachu. Så i dag er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. september 2016 #2285 Del Skrevet 2. september 2016 Og i 5km-eggene fikk jeg en Bellsprout og en Paras. Jaja, kan vel bare se langt etter å få en til Vulpix Evolvet liksågodt Bellsprouten til en Weepinbell, men har ikke nok candy til å evolve Paras. Og jeg er fremdeles 2000 poeng unna level 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 2. september 2016 #2286 Del Skrevet 2. september 2016 3 minutter siden, Ms. Steele skrev: Hurra hurra, at det går an å bli såååå glad for en ny Pokemon da Fant en Omanyte her hjemme som jeg normalt sett bare finner kjedelige Pidgey, Zubat og Spearow. Jeg har tre nye som ligger klar til utvikling, men de syns jeg ikke er så spennende som de nye som jeg faktisk finner selv. Tidligere i ettermiddag fant jeg Charmander, Ekans, flere Dratini, Gloom, Magnemite og Pikachu. Så i dag er jeg strålende fornøyd Hvor er det du fant Pikachu, Omanyte og Magnemite?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. september 2016 #2287 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, appelsinjuice skrev: Hvor er det du fant Pikachu, Omanyte og Magnemite?? Pikachu og Magnemite på Åskollen. Omanyte hjemme i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 2. september 2016 #2288 Del Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, Ms. Steele skrev: Pikachu og Magnemite på Åskollen. Omanyte hjemme i stua Åskollen... Vet i grunn ikke helt hvor det er, men det høres ut som om det kan være i nærheten av Åssiden ? Lenger opp, kanskje? Eller er det oppi høyden på Bragernes, der hvor det er et sted folk drar for å ta seg en øl ? Er tydeligvis ikke så lokalkjent som jeg liker å late som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 2. september 2016 #2289 Del Skrevet 2. september 2016 Google Maps er min venn! Hadde tydeligvis null peil på hvor det er, men til mitt forsvar var det gatelangs i Drammen sentrum jeg lekte som barn, så det er kun det området jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. september 2016 #2290 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, appelsinjuice skrev: Google Maps er min venn! Hadde tydeligvis null peil på hvor det er, men til mitt forsvar var det gatelangs i Drammen sentrum jeg lekte som barn, så det er kun det området jeg kjenner Ha ha, vil tippe 99% av brukerene av KG ikke vet slike spesifikke bydeler Tok en sjans på at du visste siden du har bedt spesifikt om det. Det blir som når andre her snakker om spesifikke bydeler i Oslo. Vi som bor utenfor er jo ikke akkurat helt med, men jeg også googler som bare det! I morgen blir det tur til Mathallen og en ørliten tur på Pokemonjakt på Vulkan Har vært lite skriving om Vulkan i det siste, så dere som har vært der nå nylig - hvordan er det der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #2291 Del Skrevet 2. september 2016 9 minutter siden, Ms. Steele skrev: Ha ha, vil tippe 99% av brukerene av KG ikke vet slike spesifikke bydeler Tok en sjans på at du visste siden du har bedt spesifikt om det. Det blir som når andre her snakker om spesifikke bydeler i Oslo. Vi som bor utenfor er jo ikke akkurat helt med, men jeg også googler som bare det! I morgen blir det tur til Mathallen og en ørliten tur på Pokemonjakt på Vulkan Har vært lite skriving om Vulkan i det siste, så dere som har vært der nå nylig - hvordan er det der nå? Jeg vet slikt! Vi fant Pikachu og Ryhorn på Åskollen igår. Dratini på Landfalløya og Lapras i parken! 😊 Anonymkode: 5990f...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. september 2016 #2292 Del Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Ms. Steele skrev: Pikachu og Magnemite på Åskollen. Omanyte hjemme i stua Pleier de å være lenge på samme sted? Nå fikk jeg lyst til å sette meg i bilen og kjøre til Åskollen for å finne Picachu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 3. september 2016 #2293 Del Skrevet 3. september 2016 Tror Pikachu flytter raskt på seg, han var på Konnerud for 2 dager siden. I dag så hadde vi Snorlax i stua, men det var bare sønnen min som fikk den, da jeg fortsatt lå og sov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. september 2016 #2294 Del Skrevet 3. september 2016 Når ca. klokkeslett fant dere Pikachu på Åskollen? Og hvor på Åskollen? Har lest noe om at de kanskje spawner på samme sted til samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. september 2016 #2295 Del Skrevet 3. september 2016 Hvor kan man parkere på Åskollen? Er det noen som har jaktet på Spiralen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. september 2016 #2296 Del Skrevet 3. september 2016 Eller hva det nå heter Der hvor man kjører opp i en tunnel i spiral med troll inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. september 2016 #2297 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg dro en tur til Åskollen i går, men ville ikke gå rundt å lete, så jeg kjørte bare opp til Kiwi og så ned til Rema 1000. Tok en ny type der, husker ikke hva den het. Så ut som en rød badeball og så sint ut. Ellers var det mange skygger av pokemonner jeg ikke har, men siden jeg kjørte så kunne jeg ikke utforske så mye. Stoppet litt innimellom, men det var dårlig fangst i går kveld allikevel. Jeg har ikke vært på Spiralen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. september 2016 #2298 Del Skrevet 3. september 2016 Etter en liten tur ut i dag fikk jeg nok candy til å evolve til Marowak og Electrode, så to nye i dag og 119 Pokemon totalt Fant også noen andre Pokemon jeg behøver; Ryhorn, Squirtle, Diglett, Machop og Magikarp. Ikke så langt unna Gyrados nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 3. september 2016 #2299 Del Skrevet 3. september 2016 To nye pokémons i dag; Parasect og Kabuto. Fanget også Grimer, som jeg bare har fått i egg før. Fortsatt ingen mr. Mime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 3. september 2016 #2300 Del Skrevet 3. september 2016 22 minutter siden, Ambivalent skrev: To nye pokémons i dag; Parasect og Kabuto. Fanget også Grimer, som jeg bare har fått i egg før. Fortsatt ingen mr. Mime. Den dukker forhåpentligvis opp snart Den er i overkant vanlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå