Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2241 Del Skrevet 31. august 2016 30 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg er temmelig lokalkjent, ja. Hadde familie der da jeg vokste opp Ok. Fant en ved øverste del av Tinghuset, en ved CC, noen ved Ypsilonbrua og lekeparken, to ved Børresen skole,en ved sykehuset og en oppe i elveparken på Åssiden. Som du ser så er dette spredt over store deler av byen og mulig helt tilfeldig. Har prøvd å kjøre dit dagen etter, men med null resultat. Tror det er ren flaks rett og slett. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2242 Del Skrevet 31. august 2016 53 minutter siden, Belbus skrev: Jeg er et par leveler bak alle de jeg spiller med så virker bare som alle har de jeg endelig får Men det kryr av Squirtle i frognerparken nå da! Momo, noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 31. august 2016 #2243 Del Skrevet 31. august 2016 Idag har vært en bra pokèmon dag! Klekket noen egg, levlet til 24, evolvet Growlithe og fanget noen nye pokèmon! Fant akkurat en Koffing hjemme Ellers fant jeg Slowbro, Electabuzz og mange jeg hadde fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. august 2016 #2244 Del Skrevet 31. august 2016 42 minutter siden, Frk.K skrev: Litt langt unna meg.. Jeg er nettopp begynt på level 9 selv, så er ganske langt bak. Det går veldig fort når man begynner invistere litt tid i det da! For meg gikk det ganske tregt i begynnelsen siden jeg var i en liten by med få pokestop, men da jeg flyttet til oslo gikk det veldig raskt. 24 minutter siden, momo skrev: Noen som vet hvor Charmander er i Oslo nå? Ellers har jeg helt gitt opp å klekke egg, brukte en del penger på det. Men fikk jo så sjelden noe bra, at det var virkelig ikke verdt det. Fant 2 pikachu i dag da, men den ene stakk av etter noen forsøk. Så har jeg startet å sloss i gym, og synes det er gøy. Jeg hørte Charmander skulle være på Vulkan, men fant bare en der. Prøver å klekke 2km egg for alt det er verdt, men ingen charmander å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2245 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Idag har vært en bra pokèmon dag! Klekket noen egg, levlet til 24, evolvet Growlithe og fanget noen nye pokèmon! Fant akkurat en Koffing hjemme Ellers fant jeg Slowbro, Electabuzz og mange jeg hadde fra før Samme her! Fikk utviklet Growlithe etter langvarig leting og endelig i dag så ble det en Arcanine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. august 2016 #2246 Del Skrevet 31. august 2016 I dag var det mistenkelig lett å fange pokemon. Veldig mange holdt seg i ballen på første forsøk og ingen stakk av og ble borte. Dessverre var det bare kjedelige samle-pokemon med lav CP. Spillet henger seg av og til sånn at menyene blir borte og pokemon blir umulig å klikke på. Hvis jeg omstarter spillet forsvinner selvsagt den pokemonen jeg skulle ta. I dag mistet jeg en Horsea på grunn av dette Klekket to egg, fikk Caterpie og gutte-Nidoran. Caterpien var ikke spesielt god og Nidoranen ble litt antiklimaks etter å nettopp ha evolvet en grei Nidoking. 1 minutt siden, Belbus skrev: Det går veldig fort når man begynner invistere litt tid i det da! For meg gikk det ganske tregt i begynnelsen siden jeg var i en liten by med få pokestop, men da jeg flyttet til oslo gikk det veldig raskt. Så det du sier er at det går veldig fort bare man investerer litt tid i å spille i Oslo? Dessverre er vi mange som ikke bor i by med masse pokemon, pokestop og gyms. For oss går det litt tregere siden vi finner færre pokemon (både i antall og forskjellige typer), får færre egg og til tider er kronisk tom for pokeballs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. august 2016 #2247 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev: Så det du sier er at det går veldig fort bare man investerer litt tid i å spille i Oslo? Dessverre er vi mange som ikke bor i by med masse pokemon, pokestop og gyms. For oss går det litt tregere siden vi finner færre pokemon (både i antall og forskjellige typer), får færre egg og til tider er kronisk tom for pokeballs. Nei, det er ikke det jeg sier Det jeg mente er at det kan gå litt senere hvis man spiller i en liten by eller bygd, det var min erfaring siden jeg mistet motivasjonen litt når jeg måtte gå langt for å finne noen pokestops og det sjeldent dukket opp noen spesielle pokemon, og de av vennene mine som bodde i større byer kom raskere opp i level. Holder man motivasjonen oppe kan det gå raskt samme hvor man bor sikkert. Du sier jo det samme selv På pokemongruppen i byen jeg kommer fra ser jeg jo at de fleste aktive der har kommet mye lenger enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. august 2016 #2248 Del Skrevet 31. august 2016 49 minutter siden, momo skrev: Ellers har jeg helt gitt opp å klekke egg, brukte en del penger på det. Men fikk jo så sjelden noe bra, at det var virkelig ikke verdt det. Fant 2 pikachu i dag da, men den ene stakk av etter noen forsøk. Så har jeg startet å sloss i gym, og synes det er gøy. Jeg evolver nesten bare pokemons fra egg, da de veldig ofte har høy IV. Candy får man mye av også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. august 2016 #2249 Del Skrevet 31. august 2016 21 minutter siden, Belbus skrev: Nei, det er ikke det jeg sier Det jeg mente er at det kan gå litt senere hvis man spiller i en liten by eller bygd, det var min erfaring siden jeg mistet motivasjonen litt når jeg måtte gå langt for å finne noen pokestops og det sjeldent dukket opp noen spesielle pokemon, og de av vennene mine som bodde i større byer kom raskere opp i level. Holder man motivasjonen oppe kan det gå raskt samme hvor man bor sikkert. Du sier jo det samme selv På pokemongruppen i byen jeg kommer fra ser jeg jo at de fleste aktive der har kommet mye lenger enn meg Njei jeg sier vel ikke akkurat det samme. Uansett hvor mye jeg prøver å holde motivasjonen oppe går det ikke akkurat raskt å komme opp i level for min del. Men sånn er det nå, det er bare å leve med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. august 2016 #2250 Del Skrevet 31. august 2016 34 minutter siden, hog skrev: Jeg evolver nesten bare pokemons fra egg, da de veldig ofte har høy IV. Candy får man mye av også. Jeg har klekket 279 egg, og i starten synte jeg de hadde høy CP. Men siste tiden, så har de bare middels CP, så jeg bruker ingen av de til å evolve. Får uansett bare pokemon, jeg allerede har evolvet mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. august 2016 #2251 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Momo, noe for deg Ja, på lørdag var det mange der. På søndag fant vi bare 2 stk. Så varierer nok litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. august 2016 #2252 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, momo skrev: Jeg har klekket 279 egg, og i starten synte jeg de hadde høy CP. Men siste tiden, så har de bare middels CP, så jeg bruker ingen av de til å evolve. Får uansett bare pokemon, jeg allerede har evolvet mange ganger. Du slår meg med ~20 egg. Etter Level 20 vil ikke cp på pokemon fra egg stige mer. For min del er det mye viktigere at poken har 90% IV f.eks enn om den har 2-300 cp mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. august 2016 #2253 Del Skrevet 31. august 2016 49 minutter siden, Ardwinna skrev: Njei jeg sier vel ikke akkurat det samme. Uansett hvor mye jeg prøver å holde motivasjonen oppe går det ikke akkurat raskt å komme opp i level for min del. Men sånn er det nå, det er bare å leve med Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2254 Del Skrevet 31. august 2016 Fått opp 3 pokemon i dag, Eevee - jolteon cp 634, får ikke opp mer pga lavt level. kakuna - beedrill cp208 og pidgeotto - pidgeot cp 447. Også fanget jeg endelig en pokemon jeg ikke hadde fra før i ste, Growlithe. Vellykket kveldstur med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2255 Del Skrevet 1. september 2016 9 timer siden, appelsinjuice skrev: I dag var jeg på Aker Brygge. Det var enda kjedeligere enn forventet Fant bare drøssevis av de samme Pokemon hele tiden. Fanget 21 Psyduck, 20 Magikarp, 20 Poliwag (og 2 Poliwhirl) og 17 Tentacool... Fant også en del Goldeen, to Jynx og en Squirtle... Hva er egentlig greia med at det kryr av de samme Pokemon på et sted?? Hvorfor har de ikke spredd de mer ut, egentlig ? Det var i alle fall temmelig kjedelig. Fant en Dratini, da, som jeg alltids behøver. Jeg fant dog en Kabuto, som jeg ikke hadde fra før, samt at jeg har mer enn nok Poliwag til å evolve til Poliwrath, så det blir i alle fall to nye i dag. Fikk også to 10 km egg. Fikk en Magmar og en Jynx i 10 km eggene jeg klekket i dag, samt en Sandshrew i et 5 km egg. Den har jeg bare en av fra før. Hvor på Aker Brygge fant du Kabuto, og husker du ca klokkeslett? Tror sjeldne Pokémon bare dukker opp på visse tidspunkt. Så skyggen av Kabuto rundt solnedgang for en ukes tid siden, og var der igjen på mandag, men da fant jeg ingen skygge en gang (tror vi dro hjem for tidlig).. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. september 2016 #2256 Del Skrevet 1. september 2016 7 timer siden, hog skrev: Du slår meg med ~20 egg. Etter Level 20 vil ikke cp på pokemon fra egg stige mer. For min del er det mye viktigere at poken har 90% IV f.eks enn om den har 2-300 cp mer. Hva er IV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. september 2016 #2257 Del Skrevet 1. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor på Aker Brygge fant du Kabuto, og husker du ca klokkeslett? Tror sjeldne Pokémon bare dukker opp på visse tidspunkt. Så skyggen av Kabuto rundt solnedgang for en ukes tid siden, og var der igjen på mandag, men da fant jeg ingen skygge en gang (tror vi dro hjem for tidlig).. Anonymkode: a3258...252 Tror de mer sjeldne bare er der kort tid ja. Var på Aker Brygge på søndag, og Snorlax dukket opp, han var der i ca 10 min, så ble han borte. Jeg fant og pikachu i går, litt etterpå tok jeg med sønnen min dit, men vi fant han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. september 2016 #2258 Del Skrevet 1. september 2016 3 minutter siden, momo skrev: Hva er IV? https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-stats-advanced https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-appraisal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 1. september 2016 #2259 Del Skrevet 1. september 2016 Nå har jeg Coffin, Snake og Meowt Noen som har noen tips til hvordan man best mulig kan bruke insence? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 1. september 2016 #2260 Del Skrevet 1. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor på Aker Brygge fant du Kabuto, og husker du ca klokkeslett? Tror sjeldne Pokémon bare dukker opp på visse tidspunkt. Så skyggen av Kabuto rundt solnedgang for en ukes tid siden, og var der igjen på mandag, men da fant jeg ingen skygge en gang (tror vi dro hjem for tidlig).. Anonymkode: a3258...252 Kabuto fant jeg helt ytterst på Tjuvholmen, ved bygget det står Oslo Kiropraktorsenter eller noe lignende på. Hadde litt lyst til å rope "Kabuto!" til kidsa som satt i skulpturparken og spilte, men turte ikke. De fikk den vel opp i sightings lista si de også, men gadd ikke reise seg for å lete så da ville de kanskje ikke ha den Klokka var vel ca. 18.30. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå