Gjest Kaida Skrevet 31. august 2016 #2221 Del Skrevet 31. august 2016 Fikk Aerodactyl i 10 km egget mitt i dag! Hadde aldri sett den før, såå fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2222 Del Skrevet 31. august 2016 Det MÅ jo være noe galt med pokemon go nå? Alle bare stikker av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 31. august 2016 #2223 Del Skrevet 31. august 2016 Hoho satt på en incense og klarte å fange en Electabuzz på 1032 cp Irriterer meg forresten at jeg ikke får flere revive på pokestoppene. Har sikkert spunnet 100 stykker i dag og bare endt opp med tre stykker. Alle mine gode pokemoner ligger nå i dvale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2224 Del Skrevet 31. august 2016 Yay, fikk endelig Bulbasaur i dag (i et 2 km-egg)! :D Fikk også endelig fanget nok Caterpie til å utvikle Butterfree, så har nå 96 Pokémon i Pokédexen Bra Pokémon-dag synes jeg! Er også under 10 000 xp unna level 23 nå Anonymkode: a3258...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2225 Del Skrevet 31. august 2016 Satte på et Lucky egg i kveld og fikk utviklet 53 stykker med 4 nye i Pokedexen. Det er rekord for min del. Hadde da på forhånd satt opp en systematisk plan for å rekke det på 30 min. Det var igjen 2 min da jeg var ferdig, så dere som rekker over 60 stk må gjerne fortelle meg hvordan dere går frem. Ikke at jeg hadde flere denne gangen, men kanskje neste gang Ellers så har de siste dagene vært innbringende. Det har dukket opp noen spennende i gater som jeg normalt sett aldri går eller kjører i. Det har blitt både flere Pikachu, en Aerodactyl med høy CP, Hitmonlee, Onix, Ponyta, Rhydon, Vulpix og Weepinbell. Så totalt har jeg nå 117 stk og det må jeg si meg fornøyd med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2226 Del Skrevet 31. august 2016 47 minutter siden, Ms. Steele skrev: Satte på et Lucky egg i kveld og fikk utviklet 53 stykker med 4 nye i Pokedexen. Det er rekord for min del. Hadde da på forhånd satt opp en systematisk plan for å rekke det på 30 min. Det var igjen 2 min da jeg var ferdig, så dere som rekker over 60 stk må gjerne fortelle meg hvordan dere går frem. Ikke at jeg hadde flere denne gangen, men kanskje neste gang Ellers så har de siste dagene vært innbringende. Det har dukket opp noen spennende i gater som jeg normalt sett aldri går eller kjører i. Det har blitt både flere Pikachu, en Aerodactyl med høy CP, Hitmonlee, Onix, Ponyta, Rhydon, Vulpix og Weepinbell. Så totalt har jeg nå 117 stk og det må jeg si meg fornøyd med Hvor var du da du fant alle de?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2227 Del Skrevet 31. august 2016 Så skyggen til Porygon i stua mi litt før 21 i kveld, og brukte 80 mynter på en incense for å prøve å lokke den til meg. Løp til og med ut døra for å prøve å finne den, men nøyaktig klokken 21:00 forsvant skyggen. Porygon er den eneste Pokémonen jeg har møtt på men ikke klart å fange (den dukket opp i stua mi for mange uker siden, men da var jeg ikke høyt nok level til å få tak i den), så hadde håpet på å få den i dag, men den gang ei. Får sjekke igjen litt før 21 i morgen og se om den kommer tilbake! Ellers må jeg si at incense fungerer ekstremt dårlig hos meg. Det eneste jeg møtte på på de 30 minuttene jeg var ute og gikk var noen Rattata og Pidgey, pluss en Drowzee, altså Pokémon jeg møter på ofte nok uten incense. Skal ikke kaste bort mer coins på det i hvert fall, og nå må jeg vente 8 ekstra dager før jeg får samlet nok mynter til en inkubator.. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2228 Del Skrevet 31. august 2016 9 minutter siden, appelsinjuice skrev: Hvor var du da du fant alle de?? I hjembyen min Drammen Har vært et par ganger i Frognerparken og Aker Brygge/Tjuvholmen i sommer, men har funnet ut at det er minst like bra her hjemme - om ikke bedre. Det eneste vi ikke har hatt mest av her er Charmander, men han fant vi ikke i helgen i Frognerparken heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. august 2016 #2229 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Satte på et Lucky egg i kveld og fikk utviklet 53 stykker med 4 nye i Pokedexen. Det er rekord for min del. Hadde da på forhånd satt opp en systematisk plan for å rekke det på 30 min. Det var igjen 2 min da jeg var ferdig, så dere som rekker over 60 stk må gjerne fortelle meg hvordan dere går frem. Ikke at jeg hadde flere denne gangen, men kanskje neste gang Jeg evolvet 63 i dag, tre av dem nye i pokedexen. Jeg hadde litt over 30 sekunder igjen av egget da jeg var ferdig. Jeg har ikke noe system annet enn at jeg vet hvor mange av hver type jeg skal evolve, starter på toppen av den alfabetiske lista. Bryr meg ikke med å sende noen til professoren underveis (bortsett fra alle pidgeottoene i dag siden jeg da fikk nok candy til to ekstra evolves), opprydningen tar jeg etterpå. Hvis jeg bare skal evolve til det jeg allerede har i pokedexen, uten å gjøre noe annet enn å bare gå videre til neste, så tror jeg nok at jeg skal klare 70. 2 minutter er forresten nok til 5-6 evolves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. august 2016 #2230 Del Skrevet 31. august 2016 Gikk på en Dragonite med ukjent CP i kveld. Foret den med bær og brukte Ultraball. Stakk av etter ett forsøk, tosken. 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. august 2016 #2231 Del Skrevet 31. august 2016 Kjedelig at Frognerparken har byttet over Charmanders til Squirtles igjen. Trenger bare et par charmander til før jeg kan få Charizard Nok til Blastoise nå da, (en måned etter alle andre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2232 Del Skrevet 31. august 2016 27 minutter siden, Ms. Steele skrev: I hjembyen min Drammen Har vært et par ganger i Frognerparken og Aker Brygge/Tjuvholmen i sommer, men har funnet ut at det er minst like bra her hjemme - om ikke bedre. Det eneste vi ikke har hatt mest av her er Charmander, men han fant vi ikke i helgen i Frognerparken heller... Hvilke gater/områder var det du gikk i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2233 Del Skrevet 31. august 2016 5 minutter siden, Belbus skrev: Kjedelig at Frognerparken har byttet over Charmanders til Squirtles igjen. Trenger bare et par charmander til før jeg kan få Charizard Nok til Blastoise nå da, (en måned etter alle andre?) Neida, jeg er så langt unna blastoise at jeg burde få betalt for det .. Jeg har funnet hele null squirtles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. august 2016 #2234 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, Frk.K skrev: Neida, jeg er så langt unna blastoise at jeg burde få betalt for det .. Jeg har funnet hele null squirtles. Jeg er et par leveler bak alle de jeg spiller med så virker bare som alle har de jeg endelig får Men det kryr av Squirtle i frognerparken nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. august 2016 #2235 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Hvilke gater/områder var det du gikk i da? Litt rundt teateret og langs elveparken på begge sider av elven og ellers litt i ulike bydeler. Er du lokalkjent så kan jeg sikkert gi deg litt mer eksakte steder, men tror det er litt tilfeldig hvor man finner dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2236 Del Skrevet 31. august 2016 I dag var jeg på Aker Brygge. Det var enda kjedeligere enn forventet Fant bare drøssevis av de samme Pokemon hele tiden. Fanget 21 Psyduck, 20 Magikarp, 20 Poliwag (og 2 Poliwhirl) og 17 Tentacool... Fant også en del Goldeen, to Jynx og en Squirtle... Hva er egentlig greia med at det kryr av de samme Pokemon på et sted?? Hvorfor har de ikke spredd de mer ut, egentlig ? Det var i alle fall temmelig kjedelig. Fant en Dratini, da, som jeg alltids behøver. Jeg fant dog en Kabuto, som jeg ikke hadde fra før, samt at jeg har mer enn nok Poliwag til å evolve til Poliwrath, så det blir i alle fall to nye i dag. Fikk også to 10 km egg. Fikk en Magmar og en Jynx i 10 km eggene jeg klekket i dag, samt en Sandshrew i et 5 km egg. Den har jeg bare en av fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2237 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, Ms. Steele skrev: Litt rundt teateret og langs elveparken på begge sider av elven og ellers litt i ulike bydeler. Er du lokalkjent så kan jeg sikkert gi deg litt mer eksakte steder, men tror det er litt tilfeldig hvor man finner dem. Jeg er temmelig lokalkjent, ja. Hadde familie der da jeg vokste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2238 Del Skrevet 31. august 2016 10 minutter siden, Belbus skrev: Jeg er et par leveler bak alle de jeg spiller med så virker bare som alle har de jeg endelig får Men det kryr av Squirtle i frognerparken nå da! Litt langt unna meg.. Jeg er nettopp begynt på level 9 selv, så er ganske langt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. august 2016 #2239 Del Skrevet 31. august 2016 Noen som vet hvor Charmander er i Oslo nå? Ellers har jeg helt gitt opp å klekke egg, brukte en del penger på det. Men fikk jo så sjelden noe bra, at det var virkelig ikke verdt det. Fant 2 pikachu i dag da, men den ene stakk av etter noen forsøk. Så har jeg startet å sloss i gym, og synes det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2240 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, momo skrev: Noen som vet hvor Charmander er i Oslo nå? Ellers har jeg helt gitt opp å klekke egg, brukte en del penger på det. Men fikk jo så sjelden noe bra, at det var virkelig ikke verdt det. Fant 2 pikachu i dag da, men den ene stakk av etter noen forsøk. Så har jeg startet å sloss i gym, og synes det er gøy. Du har faktisk et poeng. Jeg bruker en god del penger på inkubatorer siden jeg må rydde plass til 10 km egg i søken etter Snorlax og Lapras, men det er egentlig ikke verdt det for jeg får jo stort sett bare ting jeg ikke har bruk for. Tror jeg skal holde meg til evighetsinkubatoren fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå