Rosalie Skrevet 26. august 2016 #2081 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv statsministre og politikere på Stortinget synes visst det er morsomt å spille Pokemon Go. Tenk om dere hadde blitt fersket i å spille ett mobil-spill under et sikkerhetsmøte på arbeidsplassen deres, og dere hadde unnskyldt dere med at "hele dette møtet er kjedelig" Det kan være kjedelig, ja vel. Men politikere blir jo faktisk betalt for å være til stede der, for å yte deltakelse, og (forhåpentligvis) komme med noen konstruktive bidrag. Morsomt kan folk ha når de går fra arbeidsplassen sin. Det burde være rimelig greit å kreve dette fra folk som faktisk får betalt for å sitte på Stortinget for landet vårt. De har jo tross alt blitt valgt av folket, og fått tillit fra befolkningen til å sitte der. Men enkelte latterlige komiteer og høringer ved Stortinget om forsvarets planer, er tydeligvis ett passende tidspunkt for å spille dataspill, skrive tekstmeldinger til venninnene sine. Eller sjekke hvordan været blir på hytta, eller fjellet til helgen. Anonymkode: 39283...30f Man konsentrerer seg faktisk bedre i langtekkelige møter når man har noe helt hjernedødt å drive med. Det sier i hvert fall nevrologene jeg har med å gjøre. Drodling, strikking uten, eller med helt gjentakende, mønster, Candy Crush for å nevne eksempel. Jeg har narkolepsi, og å bedrive slike hjernedøde aktiviteter kan forhindre meg fra å sovne, faktisk. Det er dritkjipt å sovne i møter. Believe you me... Men nå syns ikke jeg at Pokemon Go er så hjernedødt, da, man må jo faktisk konse for å treffe Pokemonene så bra som mulig, samt at man blir litt forstyrret hver gang mobilen vibrerer. Jeg fant Arbok i dag. Ikke all verdens til CP (753), men hadde den ikke fra før, så nå er jeg oppe i 101 forskjellige. Endret 26. august 2016 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. august 2016 #2082 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg tok over min første gym i dag. Men jeg skjønner ingenting av dette. Kan man sette inn mer enn, en pokemon da man vinner gymmen, og hvordan gjør man det? Kom noen og overtok ganske fort etterpå. Men jeg fikk da hentet ut coin og stardust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 26. august 2016 #2083 Del Skrevet 26. august 2016 5 minutter siden, momo skrev: Jeg tok over min første gym i dag. Men jeg skjønner ingenting av dette. Kan man sette inn mer enn, en pokemon da man vinner gymmen, og hvordan gjør man det? Kom noen og overtok ganske fort etterpå. Men jeg fikk da hentet ut coin og stardust. Du kan bare sette inn en, men du kan kjempe mot deg selv for å øke gymets level. Du får noen xp ved å vinne mot deg selv og å øke gymets level. Så egentlig så er det beste å sette inn en som du vet du kan vinne over etterpå. Ikke alltid man rekker å kjempe mot seg selv, for som du sier så kom det jo noen og overtok rett etterpå. Slik er det som oftest Lurt å hente ut coins med en gang, for de må hentes ut før andre overtar gymet ellers mister du dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. august 2016 #2084 Del Skrevet 26. august 2016 Tråden er ryddet for reklame. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. august 2016 #2085 Del Skrevet 26. august 2016 19 minutter siden, Ms. Steele skrev: Du kan bare sette inn en, men du kan kjempe mot deg selv for å øke gymets level. Du får noen xp ved å vinne mot deg selv og å øke gymets level. Så egentlig så er det beste å sette inn en som du vet du kan vinne over etterpå. Ikke alltid man rekker å kjempe mot seg selv, for som du sier så kom det jo noen og overtok rett etterpå. Slik er det som oftest Lurt å hente ut coins med en gang, for de må hentes ut før andre overtar gymet ellers mister du dem. Takk for svar. Da skal jeg sloss mot meg selv, neste gang. Min fikk vel være der i 10 min. Var litt gøy da. Så må jeg bare tørre, og sloss mer. Har ikke sloss før, da det stort sett sitter guttegjenger der, og da føler jeg meg litt teit. Men nå har jo skolen startet, så jeg kan jo sloss på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. august 2016 #2086 Del Skrevet 26. august 2016 Idag fant jeg 4 pokemon som poppet opp, men når jeg trykket på de fikk jeg error eller de bare forsvant fra skjermen..Har fanget pidgeys or rattata idag, så er ikke bannet... Var pokemon som ikke var oppe på tracking heller Irriterende, når den ene var en Charizard ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. august 2016 #2087 Del Skrevet 26. august 2016 Man kan faktisk få flere coins og stardust ved å ha Pokémons i flere gymmer :-) Men man bør vel gjøre det når ungene er på skolen ellers tar de over gymmene med en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 26. august 2016 #2088 Del Skrevet 26. august 2016 27 minutter siden, Brimi skrev: Man kan faktisk få flere coins og stardust ved å ha Pokémons i flere gymmer :-) Men man bør vel gjøre det når ungene er på skolen ellers tar de over gymmene med en gang Ja, i ulike gym kan man det, men man får ikke hentet ut mer enn en gang pr ca 20. time og det er lite sannsynlig at man kan holde et gym så lenge Hvis man finner et gym som er særdeles sjeldent besøkt så kan man jo ha flaks selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 26. august 2016 #2089 Del Skrevet 26. august 2016 Man får XP på pokestops selvom bagen din er full så kan spin the wheel uansett. Også har jeg merka en ting: Hvis du klikker på gresset så blir det en blå ring og som deretter går over til grått og forsvinner men noen ganger så er det sånne grå ringer I gresset som blir der. Trykker man på dem så dukker det opp pokemon. Hver gang jeg har sett det og trykker dere kommer en eller annen opp☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. august 2016 #2090 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Den 26. august 2016 at 19.42, SunnivaOslo skrev: Man får XP på pokestops selvom bagen din er full så kan spin the wheel uansett. Også har jeg merka en ting: Hvis du klikker på gresset så blir det en blå ring og som deretter går over til grått og forsvinner men noen ganger så er det sånne grå ringer I gresset som blir der. Trykker man på dem så dukker det opp pokemon. Hver gang jeg har sett det og trykker dere kommer en eller annen opp☺ Det siste visste jeg ikke. Smart! Endret 27. august 2016 av Rosalie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2091 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Ja, i ulike gym kan man det, men man får ikke hentet ut mer enn en gang pr ca 20. time og det er lite sannsynlig at man kan holde et gym så lenge Hvis man finner et gym som er særdeles sjeldent besøkt så kan man jo ha flaks selvfølgelig Samboeren min klarte å samle inn 30 coins, så det kan være mulig (spesielt hvis man har mulighet til å gjøre det på dagtid) :-) Man må bare ikke samle dem inn før man er på siste gym. Anonymkode: 54854...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. august 2016 #2092 Del Skrevet 26. august 2016 I dag har jeg omtrent ikke funnet Pokemon jeg har bruk for, og heller ikke fått noen nye. Spilte bare i en halvtime, da. Fikk et 10 km egg til, så nå har jeg to. Spent på hva jeg får i de. Håper det ikke blir Eevee, Jynx, Mr. Mime eller Onix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 26. august 2016 #2093 Del Skrevet 26. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min klarte å samle inn 30 coins, så det kan være mulig (spesielt hvis man har mulighet til å gjøre det på dagtid) :-) Man må bare ikke samle dem inn før man er på siste gym. Anonymkode: 54854...bcd Respekt. Det skal godt la seg gjøre å holde 3 gym i 20 timer! Eller løper sykt fort mellom tre gymmer og overtar alle uten at andre rekker å overta noen av dem i mellomtiden? Klart hvis man er en kompisgjeng som stadig holder gymmene på level 6 (slik at de er umulig å slå) så ja. Men ett menneske som prøver å holde et gym eller tre i live alene har ikke sjangs. Men ja, det ER mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 26. august 2016 #2094 Del Skrevet 26. august 2016 16 minutter siden, Ms. Steele skrev: Respekt. Det skal godt la seg gjøre å holde 3 gym i 20 timer! Eller løper sykt fort mellom tre gymmer og overtar alle uten at andre rekker å overta noen av dem i mellomtiden? Klart hvis man er en kompisgjeng som stadig holder gymmene på level 6 (slik at de er umulig å slå) så ja. Men ett menneske som prøver å holde et gym eller tre i live alene har ikke sjangs. Men ja, det ER mulig Du trenger ikke holde det i 20 timer. Når du har tatt 1-10 gymmer går du inn på Shop og trykker på skjoldet øverst til høyre. Da får du 10 mynter pluss 500 stardust ganger så mange gymmer du har på det tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 26. august 2016 #2095 Del Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Browncoat skrev: Du trenger ikke holde det i 20 timer. Når du har tatt 1-10 gymmer går du inn på Shop og trykker på skjoldet øverst til høyre. Da får du 10 mynter pluss 500 stardust ganger så mange gymmer du har på det tidspunktet. Man får dessverre ikke noen mynter dersom andre har overtatt før du rekker å trykke på "Collect". Da står det null i skjoldet. Dyrbar erfaring herfra. Myntene må innkasseres før andre overtar. Stardust skal jeg ikke uttale meg om, for det har jeg antakelig oversett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 26. august 2016 #2096 Del Skrevet 26. august 2016 35 minutter siden, Ms. Steele skrev: Man får dessverre ikke noen mynter dersom andre har overtatt før du rekker å trykke på "Collect". Da står det null i skjoldet. Dyrbar erfaring herfra. Myntene må innkasseres før andre overtar. Stardust skal jeg ikke uttale meg om, for det har jeg antakelig oversett. Ja, det er klart, bare mente at man ikke trenger å holde det i 20 timer i strekk for å kunne få belønninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2097 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Respekt. Det skal godt la seg gjøre å holde 3 gym i 20 timer! Eller løper sykt fort mellom tre gymmer og overtar alle uten at andre rekker å overta noen av dem i mellomtiden? Klart hvis man er en kompisgjeng som stadig holder gymmene på level 6 (slik at de er umulig å slå) så ja. Men ett menneske som prøver å holde et gym eller tre i live alene har ikke sjangs. Men ja, det ER mulig Han var alene så jo, det er sjangs for det Som sagt så bør man gjøre det når det er lite folk ute. Anonymkode: 54854...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. august 2016 #2098 Del Skrevet 26. august 2016 Idag har jeg fått 6 nye pokemon Cubone, Ekans, Arbok, Poliwhirl, Voltorb, Rhyhorn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. august 2016 #2099 Del Skrevet 26. august 2016 I dag fikk jeg endelig en Ponyta til (i 5km-egg), så nå har jeg fått evolvet til min første Rapidash! Fikk også en gutte-Nidoran i et egg og hadde nok til å evolve Nidorinoen min til Nidoking, men Nidorinoen min var så svak at jeg heller evolvet en ny og bedre Nidorino. Nå er jeg bare knappe 10 candy unna å få Nidoking! 2km-egget klekket en Geodude men det er et stykke igjen før jeg kan evolve den. Har kun fått sånne i egg, aldri sett noen i nærområdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2100 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg fikk pikachu!! Jeg vet den egentlig ikke er noe særlig, men den er en sånn man bare må ha... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå