appelsinjuice Skrevet 25. august 2016 #2061 Del Skrevet 25. august 2016 Bleh, hvorfor finner ikke jeg alle de dere andre har som jeg mangler? Brukte masse tid på å jakte Pokemon i dag men fant ikke noe som helst, bare fugler, rotter og larver. Fant en Growlithe, en Magikarp og to Poliwag (som jeg behøver for å evolve) og dett var dett. Demotiverende. Klekket noen egg og fikk en del ræl, samt en Vulpix så jeg fikk evolva til Ninetales og en Oddish så jeg fikk evolva til Vileplume, så med Ryhorn som jeg fant tidligere i dag har jeg i alle fall fått 3 nye i dag. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2062 Del Skrevet 25. august 2016 Her er mine! Blir lenger og lenger mellom hver gang jeg ser en skygge i nearby. Kan evolve ganske mange nå som jeg ikke har, men venter på å fange en som er "litt bedre" først.. Anonymkode: 5990f...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. august 2016 #2063 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg fikk endelig alle versjonene av eevee Visste at "sparky" ville bli litt lav i CP, men det er verdt det (900-et eller annet). Digger eevee! Har 3 stk elns som jeg sparer på. De er jo så søøøte! Ellers fikk jeg utviklet paras til parasect. For en raring hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. august 2016 #2064 Del Skrevet 25. august 2016 14 timer siden, Zzyzx skrev: Da tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med 60. Det blir alltid litt masete med pidgeys siden jeg veksler pidgeottoene inn i candy underveis. Og 10km egg? Jeg har fått mange av dem. Problemet er bare hva jeg har fått i dem, stort sett Pinsir og Scyther. Mannen har fått både Lapras og Snorlax The bastard. Jeg har ikke fått noen av dem. Eller; jeg fikk jo en Lapras med 297 CP for lenge siden da jeg tøyset rundt med incense i hagen her hjemme. Veldig stas da, ikke så veldig nå lenger. I mine tre 10km-egg har jeg fått Omanyte, Hitmonchan og Jynx. Jeg benyttet sjansen til å slåss litt i en gym i dag og slo ut de tre blå pokemon som var der. En fordel med regn er at småungene ikke gidder å sykle rundt så da får jeg slåss i fred Jeg kastet bare inn Wigglytuffen min etterpå så det holdt jo ikke særlig lenge, men gøy likevel Jeg oppdaget forresten at Vaporeon min med lavest CP var sterkere i kamp enn den med høyest CP. De har tilsynelatende akkurat samme stats, eneste forskjell er CP. Interessant. Jeg er så drittlei av de samme kjedelige pokemon i byen her! Riktignok har Mr. Mime begynt å dukke opp, men ellers ser jeg nesten aldri noen nye typer. Det dukket plutselig opp en Rhyhorn i går men den hadde jo bare 82 CP. Gaaaah. Har vært kronisk tom for baller de siste dagene og pokestopsene gir jo ikke mer enn 1-3 baller pr snurr, men nå har jeg såvidt klart å karre meg til level 19 etter å ha fanget noen kjedelig pokemon og evolvet på ren trass. Fikk en ny Jolteon med over 1000 CP da, og det ble jeg fornøyd med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 25. august 2016 #2065 Del Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: (...) Jeg oppdaget forresten at Vaporeon min med lavest CP var sterkere i kamp enn den med høyest CP. De har tilsynelatende akkurat samme stats, eneste forskjell er CP. Interessant. (...) Sannsynligvis skyldes det angrepene den har. Hver Pokémon har flere forskjellige angrep, og hvilke to den får, er tilfeldig. For Vaporeon er Water Gun / Hydro Pump klart den beste kombinasjonen, og dette kan gjøre relativt stor forskjell i kamp. Det kan også ha mye å si hvilke stats den har. CP i seg selv sier ikke så veldig mye om hvor god en Pokémon er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. august 2016 #2066 Del Skrevet 25. august 2016 2 timer siden, appelsinjuice skrev: Bleh, hvorfor finner ikke jeg alle de dere andre har som jeg mangler? Brukte masse tid på å jakte Pokemon i dag men fant ikke noe som helst, bare fugler, rotter og larver. Fant en Growlithe, en Magikarp og to Poliwag (som jeg behøver for å evolve) og dett var dett. Demotiverende. Klekket noen egg og fikk en del ræl, samt en Vulpix så jeg fikk evolva til Ninetales og en Oddish så jeg fikk evolva til Vileplume, så med Ryhorn som jeg fant tidligere i dag har jeg i alle fall fått 3 nye i dag. Jaja. Du har funnet flere enn meg Jeg mangler to lusne candy for å evolve til Ninetales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. august 2016 #2067 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) 8 minutter siden, Erazor skrev: Sannsynligvis skyldes det angrepene den har. Hver Pokémon har flere forskjellige angrep, og hvilke to den får, er tilfeldig. For Vaporeon er Water Gun / Hydro Pump klart den beste kombinasjonen, og dette kan gjøre relativt stor forskjell i kamp. Det kan også ha mye å si hvilke stats den har. CP i seg selv sier ikke så veldig mye om hvor god en Pokémon er. Begge mine har de samme to angrepene (faktisk Water gun og Hydro pump) og samme mengde HP. Men kanskje LilleBlå har høyere IV enn Storeblå. Jeg har aldri skjønt meg på de der skjulte statsene Kanskje jeg må sjekke Lilleblå med den der nye Appraise-funksjonen for å se hvor lovende den er. Edit: i følge Candela har visst storeblå bedre stats enn Lilleblå. Hun var "blown away" av Storeblå's stats, noe som visstnok tyder på veldig gode stats. Hun var ikke blown away av Lilleblå sine stats. Jeg skjønner fremdeles veldig lite Endret 25. august 2016 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 25. august 2016 #2068 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) 7 minutter siden, Ardwinna skrev: Begge mine har de samme to angrepene (faktisk Water gun og Hydro pump) og samme mengde HP. Men kanskje LilleBlå har høyere IV enn Storeblå. Jeg har aldri skjønt meg på de der skjulte statsene Kanskje jeg må sjekke Lilleblå med den der nye Appraise-funksjonen for å se hvor lovende den er. Edit: i følge Candela har visst storeblå bedre stats enn Lilleblå. Hun var "blown away" av Storeblå's stats, noe som visstnok tyder på veldig gode stats. Hun var ikke blown away av Lilleblå sine stats. Jeg skjønner fremdeles veldig lite Brukte du dem begge mot samme motstander? Hvis ikke kan det ha vært matchupen som gjorde utslaget. Endret 25. august 2016 av Erazor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. august 2016 #2069 Del Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Erazor skrev: Brukte du dem begge mot samme motstander? Hvis ikke kan det ha vært matchupen som gjorde utslaget. Samme motstander; en annen Vaporeon (annenhver pokemon i gym heromkring er en Vaporeon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 25. august 2016 #2070 Del Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Samme motstander; en annen Vaporeon (annenhver pokemon i gym heromkring er en Vaporeon). Da er det vanskelig å si hvorfor. Om du poster screenshots av de to med stats synlige, så kanskje man kan finne ut av det. Ellers kan det ha vært tilfeldigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. august 2016 #2071 Del Skrevet 25. august 2016 Her ser dere hvor skralt det er her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. august 2016 #2072 Del Skrevet 26. august 2016 10 timer siden, Ardwinna skrev: Her ser dere hvor skralt det er her i gården Synes absolutt ikke det, jeg har fanget 69 og sett 70. Du har jo 10 flere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. august 2016 #2073 Del Skrevet 26. august 2016 10 timer siden, Erazor skrev: Sannsynligvis skyldes det angrepene den har. Hver Pokémon har flere forskjellige angrep, og hvilke to den får, er tilfeldig. For Vaporeon er Water Gun / Hydro Pump klart den beste kombinasjonen, og dette kan gjøre relativt stor forskjell i kamp. Det kan også ha mye å si hvilke stats den har. CP i seg selv sier ikke så veldig mye om hvor god en Pokémon er. Ja, man skal ikke avfeie de med lavere cp automatisk. Jeg har slått "bedre" pokemons, hvis man ser på cp, med en med lavere cp. Det gjelder også å velge rett motstander, som alle vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. august 2016 #2074 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Eee..Jeg fikk ikke bilde av alle, skal red. Endret 26. august 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2075 Del Skrevet 26. august 2016 Ny funksjon i den nyeste versjonen av spillet nå; appraisal! Så nå er det enda enklere å finne ut hvor bra IV Pokémonen har. For mer info om hvordan det virker: http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-appraisal Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 26. august 2016 #2076 Del Skrevet 26. august 2016 Fanget akkurat en Dragonite på jobben! :O Hørte masse brøling og roping utenfor her, gikk mot bråket, så masse folk (gutter..) trykke vilt på mobilen og skjønte greia. Åpnet appen og der sto det en Dragonite rett foran meg! Brukte alle mine 20 ultraballs, men den ble min! For et rush! 1900 HP. Føler meg passe barnslig, men det er dette som gjør Pokémon Go gøy. Var en del high fives her ute etterpå, tydeligvis ikke bare jeg som fanget den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2077 Del Skrevet 26. august 2016 Selv statsministre og politikere på Stortinget synes visst det er morsomt å spille Pokemon Go. Tenk om dere hadde blitt fersket i å spille ett mobil-spill under et sikkerhetsmøte på arbeidsplassen deres, og dere hadde unnskyldt dere med at "hele dette møtet er kjedelig" Det kan være kjedelig, ja vel. Men politikere blir jo faktisk betalt for å være til stede der, for å yte deltakelse, og (forhåpentligvis) komme med noen konstruktive bidrag. Morsomt kan folk ha når de går fra arbeidsplassen sin. Det burde være rimelig greit å kreve dette fra folk som faktisk får betalt for å sitte på Stortinget for landet vårt. De har jo tross alt blitt valgt av folket, og fått tillit fra befolkningen til å sitte der. Men enkelte latterlige komiteer og høringer ved Stortinget om forsvarets planer, er tydeligvis ett passende tidspunkt for å spille dataspill, skrive tekstmeldinger til venninnene sine. Eller sjekke hvordan været blir på hytta, eller fjellet til helgen. Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 26. august 2016 #2078 Del Skrevet 26. august 2016 26 minutter siden, Ambivalent skrev: Fanget akkurat en Dragonite på jobben! :O Hørte masse brøling og roping utenfor her, gikk mot bråket, så masse folk (gutter..) trykke vilt på mobilen og skjønte greia. Åpnet appen og der sto det en Dragonite rett foran meg! Brukte alle mine 20 ultraballs, men den ble min! For et rush! 1900 HP. Føler meg passe barnslig, men det er dette som gjør Pokémon Go gøy. Var en del high fives her ute etterpå, tydeligvis ikke bare jeg som fanget den. Ha ha, kjenner at jeg brått ble nysgjerrig på hvor du jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 26. august 2016 #2079 Del Skrevet 26. august 2016 Åh herregud, fant en Snorlax i dag, men så kom det error da jeg trykka på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 26. august 2016 #2080 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Ambivalent skrev: Fanget akkurat en Dragonite på jobben! :O Hørte masse brøling og roping utenfor her, gikk mot bråket, så masse folk (gutter..) trykke vilt på mobilen og skjønte greia. Åpnet appen og der sto det en Dragonite rett foran meg! Brukte alle mine 20 ultraballs, men den ble min! For et rush! 1900 HP. Føler meg passe barnslig, men det er dette som gjør Pokémon Go gøy. Var en del high fives her ute etterpå, tydeligvis ikke bare jeg som fanget den. Oi, så kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå