appelsinjuice Skrevet 22. august 2016 #2001 Del Skrevet 22. august 2016 Fikk en Onix i 10 km egget. Hadde den ikke fra før, så er fornøyd Er det flere som har funnet Mr. Mime over alt de siste dagene? Før fant jeg mye Jynx i en periode, nå har hun blitt bytta ut med Mr. Mime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. august 2016 #2002 Del Skrevet 23. august 2016 8 timer siden, appelsinjuice skrev: Fikk en Onix i 10 km egget. Hadde den ikke fra før, så er fornøyd Er det flere som har funnet Mr. Mime over alt de siste dagene? Før fant jeg mye Jynx i en periode, nå har hun blitt bytta ut med Mr. Mime Jeg finner ikke Mr. Mime. Hadde han i nearbyen hjemme i 3 min. Men ellers ikke sett snurten av han. Jynx ser jeg fortsatt daglig. Vært i både Oslo og Drammen de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. august 2016 #2003 Del Skrevet 23. august 2016 Fikk evolvet Jigglytuff i går. Enkelte monster er virkelig søtere enn andre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 23. august 2016 #2004 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg så omrisset av Mr. Mime flere ganger i Oslo i går, samt at jeg faktisk så ham og prøvde å fange ham, men akkurat da klikket spillet. Uflaks! Men så kom jeg hjem (bor utenfor byen), og fant ham i hagen. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 23. august 2016 #2005 Del Skrevet 23. august 2016 13 timer siden, Ardwinna skrev: I dag dukket plutselig omrisset av Mr. Mime opp her nede i byen! Jeg er dypt imponert... Fikk dessverre ikke tak i ham. Har bare hamstret baller på pokestopene og fanget noen få av de vanligste og kjedeligste pokemon. Ikke kom jeg meg på tur heller, så har ikke fått klekket noen egg i dag. Jeg fikk Mr. Mime i går (og jeg bor å bøgda ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2006 Del Skrevet 23. august 2016 Yay, jeg fant endelig en Eevee i dag, så nå har jeg nok candy til Jolteon 😀 Den hadde cp524 også, så burde bli en bra utvikling! Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. august 2016 #2007 Del Skrevet 23. august 2016 Fikk Mr. Mime på tur gjennom byen i dag, i tillegg til Gastly, Krabby og Clefairy (tullete lav CP på den siste). Nå øker høyeste CP fort, har Mr. Mime på 235 og fikk en ny Eevee på 202. Får overføre navnet fra den svakeste jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 23. august 2016 #2008 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Noen som har nybegynnertips til gym? Har prøvd to ganger, men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre (?) Skal man trykke på motstanderen? Bør man bevege pokemonen rundt eller bare stå stille? Endret 23. august 2016 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 #2009 Del Skrevet 23. august 2016 Fikk Growlithe og Haunter idag Ingen med god CP, men det var gøy i hvert fall. Growlithe dukket plutselig opp på Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 #2010 Del Skrevet 23. august 2016 42 minutter siden, Sommerfugl83 skrev: Noen som har nybegynnertips til gym? Har prøvd to ganger, men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre (?) Skal man trykke på motstanderen? Bør man bevege pokemonen rundt eller bare stå stille? Du bør "dodge", dvs flytte på pokémonen din innimellom. For å unngå angrep. Og så trykker du på den andre (fienden). Enkelte pokemons har "farlige" angrep som trekker HP veldig ned raskt, og da kan det være greit å dukke unna de verste angrepene.... Bla.a hypno har "shadow ball" som ødelegger endel noen ganger har jeg merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 23. august 2016 #2011 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg har fått nytt kontor på jobb i dag og plutselig hadde jeg tilgang på to forskjellige stopper, så nå snurrer jeg hjulet hver 5. minutt på begge to og samler egg i bøtter og spann. I dag morges hadde i tillegg noen satt lures på begge stoppene, så da ble det en hel haug med Pokemons innimellom jobbingen ;-) Fikk også en Growlithe på 462 i egget jeg klekte i dag morges. Hadde den ikke fra før, så det var artig at den hadde så høy CPå når den først kom. Mr. Mime har ikke jeg sett her jeg bor, bare fruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. august 2016 #2012 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg brukte incense i dag, og gikk i byen hvor det uansett dukker jevnlig opp pokemon. Fikk 11 stk, de første 20 min, og 1 de siste 10 min. Så ble litt skuffet. Men nå har jeg i hvert fall nok magikarp til å evolve den. Og jeg mangler bare 9000 XP for å komme på Level 24. Så får ta en tur i byen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2013 Del Skrevet 23. august 2016 Til dere som bor i Trondheim vil jeg anbefale Ladestien, der finner jeg nesten bestandig nye Pokemon! :D Jeg gikk der i dag og fikk en Raichu og en Rhydon som jeg ikke hadde fra før av, gikk i tillegg forbi en rekke Magicarp, Bellsprout, Oddish ++ fordi jeg var tom for Pokeballer, men uansett så kryr det av Pokemon der, og ikke de kjedelige Rattata og Pidgeyene. Anonymkode: 1315f...261 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 23. august 2016 #2014 Del Skrevet 23. august 2016 18 timer siden, appelsinjuice skrev: Fikk en Onix i 10 km egget. Hadde den ikke fra før, så er fornøyd Er det flere som har funnet Mr. Mime over alt de siste dagene? Før fant jeg mye Jynx i en periode, nå har hun blitt bytta ut med Mr. Mime Ja, den siste uken så har jeg sett Mr. Mime flere ganger på ulike steder. Har fanget bare tre stykker, men ser han stadig dukker opp på nearbylisten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2015 Del Skrevet 23. august 2016 Fant en Dragonair i dag! 😀 Fant også en Gengar, som jeg heller ikke hadde fra før ☺ Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. august 2016 #2016 Del Skrevet 23. august 2016 Fikk ikke spilt stort i dag, men gikk en del og fikk klekket noen egg og fikk en Exeggcute slik at jeg hadde nok til å evolve til Exeggutor som jeg ikke hadde fra før. Fant også en Vulpix til så har snart nok candy til en Ninetales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2016 #2017 Del Skrevet 23. august 2016 9 timer siden, Sommerfugl83 skrev: Noen som har nybegynnertips til gym? Har prøvd to ganger, men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre (?) Skal man trykke på motstanderen? Bør man bevege pokemonen rundt eller bare stå stille? Bare trykk på skjermen, samme hvor! Og når de blå barene under nvnet til pokemonene din er fulle holder du på skjermen til den blir svart oppe og nede, da slipper du spesialangrep. Og når du ser det står "Navn" bruker "spesialangrep" sveiper du enten til høyre eller venstre for å dodge! 8 timer siden, Aamu skrev: Du bør "dodge", dvs flytte på pokémonen din innimellom. For å unngå angrep. Og så trykker du på den andre (fienden). Enkelte pokemons har "farlige" angrep som trekker HP veldig ned raskt, og da kan det være greit å dukke unna de verste angrepene.... Bla.a hypno har "shadow ball" som ødelegger endel noen ganger har jeg merket. Trenger ikke trykke på fienden en gang, bare på skjermen! Trykker man på fiender ser man jo ikke når fienden skal sende ut en av spesialangrepa sine!1111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. august 2016 #2018 Del Skrevet 23. august 2016 Av 108 egg har jeg kun fått to 10 km egg. Vil ha flere 10 km egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. august 2016 #2019 Del Skrevet 23. august 2016 13 timer siden, Rosalie skrev: Fikk evolvet Jigglytuff i går. Enkelte monster er virkelig søtere enn andre... Det gjorde jeg i dag etter at det plutselig klekket en Jigglypuff ut av ene egget mitt! Hadde glemt at den går an å få i 2km-egg! Liker Wigglytuff, den er så søøøt! 1 minutt siden, appelsinjuice skrev: Av 108 egg har jeg kun fått to 10 km egg. Vil ha flere 10 km egg! Jeg har fått 85 egg så langt, og tre av dem har vært 10km. De er ikke særlig rause på 10km-egga nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 #2020 Del Skrevet 23. august 2016 43 minutter siden, Ann Christin skrev: Bare trykk på skjermen, samme hvor! Og når de blå barene under nvnet til pokemonene din er fulle holder du på skjermen til den blir svart oppe og nede, da slipper du spesialangrep. Og når du ser det står "Navn" bruker "spesialangrep" sveiper du enten til høyre eller venstre for å dodge! Trenger ikke trykke på fienden en gang, bare på skjermen! Trykker man på fiender ser man jo ikke når fienden skal sende ut en av spesialangrepa sine!1111 Jeg ser det, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå