Aamu Skrevet 20. august 2016 #1921 Del Skrevet 20. august 2016 Fikk Mr. Mime og Seaking idag + en vill Nidorino og en vill Nidoranhann. Og masse Weedle og Pidgey seff. Og Ghastly, Venonat, Drowzee, Rattata, Zubat og Paras. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. august 2016 #1922 Del Skrevet 20. august 2016 21 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg googlet det og det ser ikke ut som om man får plass til flere egg dersom man oppgraderer lagringsplassen. Jaja. Sikkert fordi man skal gå mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 20. august 2016 #1923 Del Skrevet 20. august 2016 Så skyggen av både mr. Mime, Vulpix og Hitmonchan i dag, men fant ingen av dem. Men lykken snudde da jeg klekket 10km-egget mitt og fikk en Lapras på over 1700 cp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 20. august 2016 #1924 Del Skrevet 20. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Fikk Mr. Mime og Seaking idag + en vill Nidorino og en vill Nidoranhann. Og masse Weedle og Pidgey seff. Og Ghastly, Venonat, Drowzee, Rattata, Zubat og Paras. Mr. Mime stakk av fra meg for en stund siden og jeg har håpet å se ham igjen. Hadde nesten gitt opp håpet. I dag dukket han opp i en helt annen bydel og JEG FANGET HAM Hurra hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. august 2016 #1925 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Ms. Steele skrev: Mr. Mime stakk av fra meg for en stund siden og jeg har håpet å se ham igjen. Hadde nesten gitt opp håpet. I dag dukket han opp i en helt annen bydel og JEG FANGET HAM Hurra hurra! Kult! Her dukket han opp på en Lure. Jeg så en annen senere, men den forsvant. Rar dings, han der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1926 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg fant golduck i dag. Jeg selvsagt var fri for pokeballs akkurat da... Noen trondhjemere som kan tipse meg hvor de har funnet flammepokemon? Har kun en:\ Anonymkode: 55563...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. august 2016 #1927 Del Skrevet 20. august 2016 Så en Cloyster-silhuett istad.... men den ble borte! Jeg er dårlig på å finne pokemons, tar ofte de som bare havner rett i hendene mine Trente på et gym idag, og vant Venomoth var min seierspokemon. Digger den! Tøff og liten Og kjempesøt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. august 2016 #1928 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg fikk også Mr. Mime i dag. Og et 10 km-egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 20. august 2016 #1929 Del Skrevet 20. august 2016 jeg fant også Mr. Mime i dag. gøy å finne pokemon jeg ikke har fra før. klekka et 10 km egg i dag og det var det en Jynx. nedtur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1930 Del Skrevet 20. august 2016 6 timer siden, Aamu skrev: Fikk Mr. Mime og Seaking idag + en vill Nidorino og en vill Nidoranhann. Og masse Weedle og Pidgey seff. Og Ghastly, Venonat, Drowzee, Rattata, Zubat og Paras. 4 timer siden, Ambivalent skrev: Så skyggen av både mr. Mime, Vulpix og Hitmonchan i dag, men fant ingen av dem. Men lykken snudde da jeg klekket 10km-egget mitt og fikk en Lapras på over 1700 cp. 4 timer siden, Ms. Steele skrev: Mr. Mime stakk av fra meg for en stund siden og jeg har håpet å se ham igjen. Hadde nesten gitt opp håpet. I dag dukket han opp i en helt annen bydel og JEG FANGET HAM Hurra hurra! 1 time siden, Rosalie skrev: Jeg fikk også Mr. Mime i dag. Og et 10 km-egg. 4 minutter siden, fresia skrev: jeg fant også Mr. Mime i dag. gøy å finne pokemon jeg ikke har fra før. klekka et 10 km egg i dag og det var det en Jynx. nedtur! Jeg fikk også Mr. Mime i dag Fikk også en Golduck som jeg ikke hadde fra før, pluss noen få andre (Seel, Slowpoke, Meowt, noen Magikarp og noen flere) Spilte i 5 minutter totalt i dag så er fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. august 2016 #1931 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fikk også Mr. Mime i dag Fikk også en Golduck som jeg ikke hadde fra før, pluss noen få andre (Seel, Slowpoke, Meowt, noen Magikarp og noen flere) Spilte i 5 minutter totalt i dag så er fornøyd Fuck alle dere da! ._. Har hverken fått han i egg, eller sett han..Men fikk farfetch'd i ett egg for ett par dager siden, så sier meg fornøyd ^^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1932 Del Skrevet 20. august 2016 8 minutter siden, Chibi skrev: Fuck alle dere da! ._. Har hverken fått han i egg, eller sett han..Men fikk farfetch'd i ett egg for ett par dager siden, så sier meg fornøyd ^^ Farfetch'd, er det ikke den som liksom skal være begrenset til Asia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. august 2016 #1933 Del Skrevet 20. august 2016 12 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fikk også Mr. Mime i dag Fikk også en Golduck som jeg ikke hadde fra før, pluss noen få andre (Seel, Slowpoke, Meowt, noen Magikarp og noen flere) Spilte i 5 minutter totalt i dag så er fornøyd Kanskje de "slapp løs" flere mr mime idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1934 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Kanskje de "slapp løs" flere mr mime idag? Ja, ellers må vi alle ha vært på samme sted til samme tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. august 2016 #1935 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Farfetch'd, er det ikke den som liksom skal være begrenset til Asia? Ikke om du får den i egg ^^ *Er bare ett rykte at du bare kan få det , om du klekker ett egg i det landet. Idag møtte jeg en av byens beste PG spillere og han har ALLE bortsett fra ett par stk, ditto -leg. fuglene og mew/mewtwo Til og med i gruppa for byen så forteller mange om de som det ikke går ann å fange i Europa, men som har fått de i egg ^^ Endret 20. august 2016 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2016 #1936 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg kjeder meg og gjør et lite eksperiment; hva får jeg om jeg legger ut incense hjemme i stua mens jeg sitter i ro i sofaen? Resultat (i kronologisk rekkefølge): En Venonat, en Pidgey, en Weedle, en Pidgey, en Eevee og en Krabby. Dett var dett. Men da fikk jeg samlet nok til å lage meg både en ny Pidgeot, en ny Jolteon og min første Kingler, så jeg sier meg høvelig fornøyd! Jeg glemte å lukke spillet da jeg kom hjem i dag så det ble liggende åpent på bordet i stua, og dermed har GPS'en tøyset til noen ekstra hundremeter på eggene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2016 #1937 Del Skrevet 20. august 2016 Neeeeei!!! Jeg føler meg lurt! Jeg byttet navn på sterkeste Eevee'n til Sparky, restartet spillet (har hørt man bør det) og evolvet for å få en Jolteon. Og så fikk jeg en Vaporeon!? ÅEH! Den var jo attpåtil dårligere enn den jeg hadde i fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. august 2016 #1938 Del Skrevet 20. august 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Neeeeei!!! Jeg føler meg lurt! Jeg byttet navn på sterkeste Eevee'n til Sparky, restartet spillet (har hørt man bør det) og evolvet for å få en Jolteon. Og så fikk jeg en Vaporeon!? ÅEH! Den var jo attpåtil dårligere enn den jeg hadde i fra før Har du evolvet en på den måten tidligere? Jeg har fått alle 3 eeveeutviklingene ved å endre navn på de første gang, men da jeg kalte en Pyro her om dagen i håp om å få en som var bedre enn 300 cp, fikk jeg en vaporeon. Har sett noen har skrevet rundt om at det kun går an å bruke den måten en gang, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2016 #1939 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Titania skrev: Har du evolvet en på den måten tidligere? Jeg har fått alle 3 eeveeutviklingene ved å endre navn på de første gang, men da jeg kalte en Pyro her om dagen i håp om å få en som var bedre enn 300 cp, fikk jeg en vaporeon. Har sett noen har skrevet rundt om at det kun går an å bruke den måten en gang, i hvertfall. Ja jeg har en av hver fra før som jeg har evolvet på den måten... Æsj altså. Det kryr jo av Vaporeons på alle gymene heromkring så jeg ville ikke ha en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. august 2016 #1940 Del Skrevet 20. august 2016 Var på byen med noen ikke-spillende venner i kveld og fikk en storfangst (virket på meg ihvertfall som snart har level 7). Fikk mye jeg hadde fra før, men fra et 5 km-egg fikk jeg en Ponyta, dessuten en Jynx og en Kakuna. Totalt 16 i dag og er fornøyd (har 53 totalt og har så langt fått alle jeg har prøvd meg på, selv om noen var gjenstridige og hoppet ut av ballen for første gang). Endelig har jeg også fått noen med CP over 100, en Eevee med 173 og Ponytaen med 152. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå