Aamu Skrevet 19. august 2016 #1901 Del Skrevet 19. august 2016 33 minutter siden, Rosalie skrev: Så rart... Har du kjørt hard restart på appen? funket plutselig :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. august 2016 #1902 Del Skrevet 19. august 2016 Da kom jeg meg på Level 23, og er halvveis der. Takket være evolving av mange pokemon, med Lucky egg. Fikk og 11 nye pokemon. Så da har jeg 113 forskjellige pokemon. Men ser at nå blir det nok, lenge mellom hver ny. Og lang tid mellom hvert Level og. I morgen skal jeg i Frogner parken og Aker Brygge, så satser på å få noen jeg trenger da. Tror jeg bare Og ellers så sliter jeg fortsatt så mye med Squirtle, han dukker jevnlig opp, men det er ikke snakk om at jeg klarer å fange han. Så stikker han opp, etter å ha hoppet ut av ballen 8 ganger. Noen andre som har lignende problem. Og han har jo lav CP og, så skulle ikke være så vanskelig. Bruker og bringebær, og great balls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 19. august 2016 #1903 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) 9 minutter siden, momo skrev: Da kom jeg meg på Level 23, og er halvveis der. Takket være evolving av mange pokemon, med Lucky egg. Fikk og 11 nye pokemon. Så da har jeg 113 forskjellige pokemon. Men ser at nå blir det nok, lenge mellom hver ny. Og lang tid mellom hvert Level og. I morgen skal jeg i Frogner parken og Aker Brygge, så satser på å få noen jeg trenger da. Tror jeg bare Og ellers så sliter jeg fortsatt så mye med Squirtle, han dukker jevnlig opp, men det er ikke snakk om at jeg klarer å fange han. Så stikker han opp, etter å ha hoppet ut av ballen 8 ganger. Noen andre som har lignende problem. Og han har jo lav CP og, så skulle ikke være så vanskelig. Bruker og bringebær, og great balls. Starter pokemons (Bulbasaur, Charmander og Squirtle) er vanskeligere å fange enn de fleste andre. Jeg kjører alltid ultraball og bær hvis de har 350+ cp. Edit: Glemte Pikachu Endret 19. august 2016 av hog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. august 2016 #1904 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg oppdaget et nytt triks blant kidsa i dag: å sette skikkelig lav-CP pokemon (f.eks. Magikarp med 10 CP) inn i gymmen når de overtar, så de lettere kan vinne treningskampene og øke prestige! Jeg overtok en gym i dag og puttet inn en pokemon på ledig plass i en annen. Det varte noen timer og så var moroa over, som vanlig Utrolig festlig når jeg overtar en gym, og så kommer en gjeng gutter i 11-års alderen med nesa i mobilene sine, ser litt rart på meg før den ene av dem plutselig utbryter helt i fistel: "Dere!!! Sjekk gymmen!!!" De viste seg å være på samme lag og ble meget glade for å kunne legge igjen en av sine egne der! Jeg bare gliste for meg selv og gikk derfra Fikk masse 2km-egg i dag men på et av de siste pokestop jeg var innom, fikk jeg endelig et 10km-egg! Ellers var det ganske labert på pokemonfronten i dag. Få pokemon å se og de som dukket opp var kun de vanligste som jeg har i fra før, og når jeg prøvde å fange dem hoppet de stadig ut av ballen. Fikk kanskje fanget 4-5 pokemon på turen. Mulig jeg tar en liten kveldstur og klekker et par 2km-egg bare for å se hva jeg får. Etter å ha fått en Charmander med 400-500 CP er jeg redd lykken min har snudd så det ender med to Rattata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. august 2016 #1905 Del Skrevet 19. august 2016 21 minutter siden, hog skrev: Starter pokemons (Bulbasaur, Charmander og Squirtle) er vanskeligere å fange enn de fleste andre. Jeg kjører alltid ultraball og bær hvis de har 350+ cp. Edit: Glemte Pikachu De squirtlene jeg har sett, har hatt CP under 200, derfor har jeg tenkt det holder med great balls. Og litt merkelig at jeg ikke klarer å fange en eneste en. Med Charmander, så har jeg fanget ca annenhver jeg har møtt. Og da gjerne med de vanlige ballene. Pikachu har jeg bare fanget en gang, han hadde CP på 370, og jeg fanget han på første kast med great ball. Bulbasaur har jeg aldri sett, bare fått i 1 egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1906 Del Skrevet 19. august 2016 42 minutter siden, hog skrev: Starter pokemons (Bulbasaur, Charmander og Squirtle) er vanskeligere å fange enn de fleste andre. Jeg kjører alltid ultraball og bær hvis de har 350+ cp. Edit: Glemte Pikachu Charmander er kjempeenkel Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. august 2016 #1907 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Jeg har fanget to Pikachu og ingen av dem var veldig vanskelig å fange. Den ene tok jeg på første eller andre forsøk med vanlig ball og den andre tok jeg etter to greatballs og en razzberry . Den ene Squirtle'n jeg har fanget hoppet ut én gang men ble tatt på andre forsøk. Husker ikke om det var med vanlig eller great ball. De aller vanligste, typisk lav-CP pokemon som Pidgey, Zubat, Weedle og til dels også Magikarp, er derimot helt håpløse. Noen ganger gidder jeg ikke kaste vekk flere baller og går ut av fangemodus. De hopper jo konstant ut av ballen og plutselig forsvinner de i en røyksky... Endret 19. august 2016 av Ardwinna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 19. august 2016 #1908 Del Skrevet 19. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg finner dessverre svært sjeldent ville Eevee, men vil gjerne ha noen flere så jeg kan skaffe meg Jolteon også (har Flareon og Vaporeon). Hvis du vet om et sted sentralt i Oslo hvor det er mye Eevee, si gjerne ifra Btw, jeg har visst 74 Jynx-candy! Aner ikke hva jeg skal gjøre med så mange Anonymkode: a3258...252 5 timer siden, Rosalie skrev: Jeg syns det spawner Eevee over alt i Oslo, jeg. Jeg også Finner så mange at jeg nesten ikke gidder å ta alle. Har bare spilt i ca. 10 minutter i dag og fanget 3 Eevee. I andre nyheter fikk jeg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 19. august 2016 #1909 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg fikk en Primeape i dag som jeg ikke hadde fra før Hadde nesten nok Mankey candy til å evolve, da, men er artig å finne en ny uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 19. august 2016 #1910 Del Skrevet 19. august 2016 2 timer siden, momo skrev: De squirtlene jeg har sett, har hatt CP under 200, derfor har jeg tenkt det holder med great balls. Og litt merkelig at jeg ikke klarer å fange en eneste en. Med Charmander, så har jeg fanget ca annenhver jeg har møtt. Og da gjerne med de vanlige ballene. Pikachu har jeg bare fanget en gang, han hadde CP på 370, og jeg fanget han på første kast med great ball. Bulbasaur har jeg aldri sett, bare fått i 1 egg. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Charmander er kjempeenkel Anonymkode: 6b3f2...aec Hmm, vel, det jeg har hørt. Og jeg slet skikkelig med å fange en charmander på 380. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 19. august 2016 #1911 Del Skrevet 19. august 2016 Haha, i dag ble jeg stoppa av to 14-åringer (jeg er 28) ved den ene gymmen som var såå glad jeg kunne ta den over og hjelpe dem (vi var på samme lag) han ene hadde fått pikaschu på 2-km egg:/ Jeg er offisielt misunnelig! Men jeg lurer på en ting: Hvordan får dere tak i snorlax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. august 2016 #1912 Del Skrevet 19. august 2016 Snorlax spawner visst, men sjelden. Vet om noen som var ute og fanget den i natt et godt stykke ute på landet, faktisk. I dag har jeg evolvet Magikarp! Og fikk Sandscrew i et 5 km-egg. Hadde jeg ikke fra før, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1913 Del Skrevet 19. august 2016 Anonymkode: 39283...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 19. august 2016 #1914 Del Skrevet 19. august 2016 Fikk to Drowzee i egg idag. : ((((( Nå har jeg hatt 64 stk. Fikk min første Exeggcute også da, so it's not all bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 19. august 2016 #1915 Del Skrevet 19. august 2016 Hva er det som avgjør nivået på gymen? Og mister man stardust og coinsa man har samlet når gymen blir overtatt av andre, eller kan man samle de inn når som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. august 2016 #1916 Del Skrevet 19. august 2016 7 timer siden, Ardwinna skrev: Mulig jeg tar en liten kveldstur og klekker et par 2km-egg bare for å se hva jeg får. Etter å ha fått en Charmander med 400-500 CP er jeg redd lykken min har snudd så det ender med to Rattata. Jau jau, det ble en Weedle og en Spearow... Så mye for å vase rundt i duskregn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1917 Del Skrevet 20. august 2016 For meg har det å klekke egg blitt litt av greia, siden jeg stadig er på jakt etter 10 km egg for å få Pokemon som ikke er så vanlige. Får mest 2 og 5 km egg som det er mye ræl i, og da må jeg jo kjøpe inkubatorer og gå og gå for å rydde plass til flere egg. Er det noen som vet om man får plass til flere egg dersom man oppgraderer lagringsplassen? Det står at man da kan bære flere Pokemon, men jeg behøver ikke plass til flere Pokemon siden jeg alltid overfører de svakeste til professoren. Det er plass til flere egg jeg behøver, men vet ikke hvor mange det er plass til dersom jeg oppgraderer ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. august 2016 #1918 Del Skrevet 20. august 2016 Tenker meg ut på jakt idag. Kanskje, i hvert fall Siste jeg fikk i egg var en Rattata, så håper på bedre lykke neste gang. Driver og prøver å klekke et 5 km-egg nå. Jeg har et 10 km-egg, men har orket ikke å starte på det enda Har mange 5 km-egg som jeg må få klekket, så. Men når jeg eller andre setter ut Lures på et Pokéstop, tiltrekker den seg de som vises på "nearby", eller er det tilfeldig? Sist jeg var på et Pokéstop med en Lure, så kom det nemlig bare Rattata og Pidgey, og det var de som vistes på "nearby" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. august 2016 #1919 Del Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, appelsinjuice skrev: For meg har det å klekke egg blitt litt av greia, siden jeg stadig er på jakt etter 10 km egg for å få Pokemon som ikke er så vanlige. Får mest 2 og 5 km egg som det er mye ræl i, og da må jeg jo kjøpe inkubatorer og gå og gå for å rydde plass til flere egg. Er det noen som vet om man får plass til flere egg dersom man oppgraderer lagringsplassen? Det står at man da kan bære flere Pokemon, men jeg behøver ikke plass til flere Pokemon siden jeg alltid overfører de svakeste til professoren. Det er plass til flere egg jeg behøver, men vet ikke hvor mange det er plass til dersom jeg oppgraderer ? Man blir vel kanskje mer tvunget til å kjøpe dette senere, når gen.2 kommer ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1920 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg googlet det og det ser ikke ut som om man får plass til flere egg dersom man oppgraderer lagringsplassen. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå