Gjest 123Sol Skrevet 17. august 2016 #1841 Del Skrevet 17. august 2016 Gått for langt når man begynner å drømme om pokèmon nesten hver natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1842 Del Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fant drøssevis av Poliwag på Tjuvholmen i dag! Fant også masse Tentacool, Goldeen og Magicarp, og ikke minst, det jeg håpet å finne i dag; en Dratini! 😊 Anonymkode: a3258...252 Kult Alltid morsomt når man finner det man ønsker å finne! Jeg så en rev.. hva heter den da... vulpix. Men var ikke å finne, som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1843 Del Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Mortem skrev: Gått for langt når man begynner å drømme om pokèmon nesten hver natt.. Jeg drømte faktisk om Pokémon i natt! Drømte at jeg dro til et fjell for å fange pokémons, øde fjell med en dal midt inni. Gikk fra bilen og lette, kom tilbake for å finne ut at jeg og ca 50-100 andre mennesker hadde blitt kidnappet av en ond skurk (litt sånn James Bond-skurk) som skulle ta over verden. Han hadde hovedkvarter midt i fjellene der. Jeg og noen andre prøvde å rømme, men de truet med å skyte oss ned, så måtte dra tilbake. Hva gjør man ikke for pokémons, liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 17. august 2016 #1844 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Kastet bort nesten alle Pokeballene mine på en Zoobat. Følte meg som en tulling... Endret 17. august 2016 av Plaskebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 17. august 2016 #1845 Del Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Plaskebrus skrev: Kastet bort nesten alle Pokeballene mine på en Zoobat. Følte meg som en tulling... Kasta bort hvertfall ti stk på en jævla weedle istad.. "bare prøve èn gang til.. okey, èn gang til.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 17. august 2016 #1846 Del Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, Mortem skrev: Kasta bort hvertfall ti stk på en jævla weedle istad.. "bare prøve èn gang til.. okey, èn gang til.." Haha! Står ikke Weedle helt stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 17. august 2016 #1847 Del Skrevet 17. august 2016 4 minutter siden, Plaskebrus skrev: Haha! Står ikke Weedle helt stille? Han bare rømte fra ballen! Holdt på å bli gal! Men jeg vant over faenskapet tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 17. august 2016 #1848 Del Skrevet 17. august 2016 15 minutter siden, Mortem skrev: Han bare rømte fra ballen! Holdt på å bli gal! Men jeg vant over faenskapet tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 17. august 2016 #1849 Del Skrevet 17. august 2016 I fag har det vært en begivenhetsrik dag på Pokemon-fronten. Etter å ha lest her om Pikachu ved Drammen teater dro jeg til Drammen Fant ikke Pikachu, men så fint det har blitt der! Betalte først for 2 timer parkering med endte opp med å rusle rundt i byen i 5,5 timer på Pokemon-jakt Jeg kjøpte til og med powerbank Den eneste Pokemonen jeg fant i Drammen som jeg ikke hadde fra før var Slowbro (fant også en del Slowpoke, så jeg hadde alt nok til å evolve) Fant Machop, Staryu, Clefairy, Gastly, Goldeen, Magikarp, Bellsprout, Tentacool, Clefable, Cubone, Ekans og masse annet og klekket sikkert 15 egg. I eggene fikk jeg masse Zubat, Weedle osv., men også en Ponyta og en Sandshrew, som jeg ikke hadde fra før. Fikk også Exeggcute, et par Geodude og Slowbro. Fikk evolva til Tentacruel, Nidoking og Wigglytuff som jeg ikke hadde fra før, og fikk et 10 km egg! Mangler fortsatt et par km på å klekke det siden jeg gikk tom for strøm på Union og ikke fikk kjøpt powerbank før jeg var tilbake i sentrum Det mest spennende jeg fant i dag var en Elektabuzz, som jeg heller ikke hadde fra før. Den fant jeg dog i min egen hage Så 7 nye Pokemon i dag. Nå er jeg halvveis til level 21 og har 90 forskjellige Pokemon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1850 Del Skrevet 17. august 2016 Roses are grey. Green isn't blue. Pickachu, I choose you! Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. august 2016 #1851 Del Skrevet 17. august 2016 I kveld hadde jeg en Lucky Egg-seanse. Utviklet 42 stk, kom meg godt inn i lvl 22. Så da får jeg begynne å samle mark, duer og rotter igjen til en ny runde om ei stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1852 Del Skrevet 18. august 2016 Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 18. august 2016 #1853 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg skal på pokestops idag, kanskje sette ut en lure. Får se, pleier å være lures der, så. Har litt mangel på pokeballer, og mangel på great balls + razzberry. Trøng meir! Håper på noen nye pocket monsters idag også, gjerne en pika eller ti... Og en haug med nidoran av begge kjønn - jatakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 18. august 2016 #1854 Del Skrevet 18. august 2016 Niantic har visst oppdatert spillet og med det gjort det vanskeligere å fange pokemon (tror ikke det var bevisst). Noen andre som har samme erfaring? Link til artikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 18. august 2016 #1855 Del Skrevet 18. august 2016 22 minutter siden, Brimi skrev: Niantic har visst oppdatert spillet og med det gjort det vanskeligere å fange pokemon (tror ikke det var bevisst). Noen andre som har samme erfaring? Link til artikkel Denne artikkelen er skrevet 2. august. Jeg syntes langt færre Pokemon stikker av nå ? Men det er jo litt irriterende at de bryter seg ut av ballen så mange ganger. Jeg vil gjerne gå temmelig aktivt når jeg er på tur, og å måtte stoppe opp for å bruke flere minutter på å fange en Pokemon hele tiden er litt irriterende (særlig dersom man går på tur med noen som ikke spiller, og som da blir stående og vente) Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 18. august 2016 #1856 Del Skrevet 18. august 2016 Fikk ikke sove i går, så brukte et Lucky egg. Gikk fra å være level 11 (nært 12) til 14, nesten 15. Fikk en del nye, men hadde feilberegnet litt så jeg ente opp med 9 minutter som jeg ikke fikk brukt. Fikk derimot fanget et par fra soverommet dog. Fanget kun en Spearow og Horsea i dag. Hadde ikke Horsea fra før, så det var artig. Er nå oppe i 54 pokemon, så henger en del etter seg jeg. Sterkeste pokemon er en Flareon med 654 CP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 18. august 2016 #1857 Del Skrevet 18. august 2016 Fikk en vill Slowbro på 1100cp i går. :-D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 18. august 2016 #1858 Del Skrevet 18. august 2016 29 minutter siden, appelsinjuice skrev: Denne artikkelen er skrevet 2. august. Jeg syntes langt færre Pokemon stikker av nå ? Men det er jo litt irriterende at de bryter seg ut av ballen så mange ganger. Jeg vil gjerne gå temmelig aktivt når jeg er på tur, og å måtte stoppe opp for å bruke flere minutter på å fange en Pokemon hele tiden er litt irriterende (særlig dersom man går på tur med noen som ikke spiller, og som da blir stående og vente) Jaja. Hehe, det sjekket jeg ikke. Det dukket opp på newsfeeden min på facebook idag Jeg synes de stikker mer av nå jeg da, men det har kanskje noe med hvilket level jeg er på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. august 2016 #1859 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg synes og de stikker mye av. Spesielt Squirtle, han dukker opp sånn annenhver dag, og jeg bruker et hav av bringebær, og great balls på han. Men han stikker alltid av. Ennå jeg fanger han så mange ganger. I går var jeg bare hjemme, men må til byen i dag, for er nesten tom for de vanlige ballene. Og jeg har bare 3 egg. Pleier jo og ha fult opp. Så ser hvor avhengig jeg er av å komme meg til byen. Så synes synd på de som bor langt unna byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1860 Del Skrevet 18. august 2016 Vi tok en tur til Horten og Karljohansvern. Endte opp med Ivysaur, flere Pinsir, Magmar, Snorlax, Electabuzz, Charmander, Dragonite, Kabuto, Ponyta og 8 Pikachu! En bra dag 😊 Anonymkode: 5990f...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå