Mormont Skrevet 17. august 2016 #1821 Del Skrevet 17. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den Kingler-en jeg fant i går var bare cp78, så han er i hvert fall ikke god i kamp. Har en Krabby med cp415, og nok candy til å utvikle den, så håper på at han blir bra da! Tror jeg skal utvikle den på Aker Brygge i dag hvor jeg også kan aktivere ett Lucky egg. Vet jeg egentlig burde spare opp 20-30 pokémon før jeg bruker eggene, men jeg er så utålmodig av meg. Håper på å finne en eller to Poliwag i dag da, pluss noen flere Seel, så jeg kan utvikle dem også på samme egg, i tillegg til at jeg kan utvikle Weedle, ørten Pidgeys, Diglett, Machop, Drowzee og Goldeen. Har egentlig nok til å utvikle Eevee/Sparky til Jolteon også, men da må jeg sende bort den andre Eevee-en min med cp261 (Sparky er cp356), og har ikke så lyst til det i tilfelle jeg plutselig bare finner/får dårlige Eevee. Så håper det kan dukke opp en vill Eevee snart også. Trenger også masse Caterpie, for jeg har lyst på sommerfuglen (Butterfree ?)! Finner dessverre mye oftere Weedle enn Caterpie.. Synes også det er alt for få Bellsprouts rundt om kring. Og så håper jeg at jeg snart finner Bulbasaur! Så en på nearby i Frognerparken for en stund siden, men fant den aldri.. Kjipeste pokékemonen som har stukket av fra meg er en Porygon som dukket opp i stua mi, men den var for sterk for de dårlige pokeballene mine den gangen.. Anonymkode: a3258...252 Sist jeg var i Slottsparken krydde det av Bellsprouts, bare et lite tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. august 2016 #1822 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Hvor fant du Pinsir, Graveler og Wartotle? Tenker meg en tur ut til Aker Brygge om ikke så lenge, og kanskje til Frognerparken etterpå hvis jeg gidder/har nok mobilbatteri. Anonymkode: a3258...252 Fant Grimen på Skøyen/Hoff, Pinsir ved Frognerbadet, Wartortle ved inngangen til Frognerparken og Graveler ved Plata. Det var visst også en Dragonair ved Frognerbadet i går sånn i 2-tida. Endret 17. august 2016 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 17. august 2016 #1823 Del Skrevet 17. august 2016 21 minutter siden, Sommerfugl83 skrev: Ang. razz berry. Er det slik at "jo flere jo bedre" eller holder det med å gi en til hver? En før hvert kast? Eller hvordan funker det egentlig? Har stort sett bare gitt en til hver (når jeg husker det), men nå har jeg så mange at jeg må kvitte meg med dem før de fyller opp hele items-plassen min Skal ikke si det 100% sikkert, men mener jeg har sett ringen skifte farge fra oransje til gul, etter å ha gitt en bær mellom hver gang pokemonen har hoppet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. august 2016 #1824 Del Skrevet 17. august 2016 23 timer siden, sofie777 skrev: Husk at man må legge inn selv, så det kan være noen der, men ingen har lagt det inn på kartet. Jeg har selv lagt inn 4 stop og et gym og noen av dem var ganske sentrale. Dette skjønte jeg ikke - kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. august 2016 #1825 Del Skrevet 17. august 2016 33 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Dette skjønte jeg ikke - kan du forklare? Det kartet jeg har lagt ut tidligere kommer ikke fra Niantic, men det er laget av *en eller annen privatperson/firma/avis???* Derfor ligger ikke alle stop og gym på kartet, vi må selv legge dem ut når vi finner ut at noen stop ikke er på kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. august 2016 #1826 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg fikk idag; 1 caterpie, 1 poliwag... Spotta Ponyta på vei hjem fra butikken...Men hadde så mange varer med meg, at jeg ikke giddet å gå å lette etter den x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 17. august 2016 #1827 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg har alltid trodd at alle Pokemon var søte (eller ikke fullt så søte) dyr, men i går fikk jeg noe som jeg ikke hadde trodd var en Pokemon... en Magnemite. Rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1828 Del Skrevet 17. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått 10 km på to dager, og egget står på 0.04 km. Suuurt! Anonymkode: d3bb3...145 Det der er så utrolig irriterende! Lurer på om utviklerne kommer til å endre/forbedre det ved en oppdatering snart? Håper det! Anonymkode: d016e...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1829 Del Skrevet 17. august 2016 33 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg har alltid trodd at alle Pokemon var søte (eller ikke fullt så søte) dyr, men i går fikk jeg noe som jeg ikke hadde trodd var en Pokemon... en Magnemite. Rare greier. Jeg fikk den nylig og, liker den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1830 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg hadde en dårlig insence, gitt.. et par pidgeys og en venonat. YAAAY. Kult Not. Bedre lykke neste gang, si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 17. august 2016 #1831 Del Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Jeg fikk den nylig og, liker den ikke Nei, den var ikke noe fin. Den var jo bare rar... hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 17. august 2016 #1832 Del Skrevet 17. august 2016 Har nå skjønt at level har mye og si for hvilken CP Pokémons har når du fanger de. Men det er sååå frustrerende når de på level lavere enn meg får mye høyere CP på alt. Noen som vet logikken bak...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1833 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, Abrahima skrev: Har nå skjønt at level har mye og si for hvilken CP Pokémons har når du fanger de. Men det er sååå frustrerende når de på level lavere enn meg får mye høyere CP på alt. Noen som vet logikken bak...? Tilfeldigheter tror jeg. Men jeg vet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1834 Del Skrevet 17. august 2016 Fikk en Polwag til, mangler 1 godteri for å utvikle Men vil ikke fjerne den andre jeg har, så må pent vente til jeg fanger enda en... Den hadde cp 400 et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. august 2016 #1835 Del Skrevet 17. august 2016 16 timer siden, hog skrev: Showoff! Uffda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 17. august 2016 #1836 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, Polly Ester skrev: Nei, den var ikke noe fin. Den var jo bare rar... hehe Har blitt en del rare over tiden. Bl.a. Bronzong, Spiritomb, Magnezone, Cofagrigus, Garbodor, Vanillish, Klink, Honedge, Klefki, og Avalugg. De har riktig nok ikke kommet i GO ennå. Lurer på om de kommer til å legge ut Moon og Sun variantene i tillegg. Jeg har så lyst på is-vulpix, sandshrew og Ninetails. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. august 2016 #1837 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) 57 minutter siden, Fiolinisten skrev: Lurer på om de kommer til å legge ut Moon og Sun variantene i tillegg. Jeg har så lyst på is-vulpix, sandshrew og Ninetails. Jeg er bare noen få candy unna en vanlig Ninetales og håper stadig på en Vulpix i eggene som klekkes... Men neida. Jeg tok et par små runder før og etter jobb i dag og fikk et par-tre Caterpie, Paras, Gastly, Krabby og Drowzee. Fikk et par 5km egg på pokestops og det sier jeg meg fornøyd med, selv om jeg gjerne skulle hatt 10km. Observerte også at en liten gjeng smågutter prøvde å overta en rød gym uten hell (de klarte å svekke den litt men ikke nok til å ta over), så jeg ventet til de hadde gått og prøvde å øke prestigen. Jeg har så rævva dårlige pokemon at det ble med to små seiere og ca 500 poeng høyere XP for gymmen. Ganske pinlig men jeg prøvde i hvert fall Problemet er jo at min sterkeste er en Vaporeon, og omtrent alle gymmene har minst én Vaporeon med like høy eller høyere CP enn min. Etter iherdig dodging og vill trykking klarte jeg såvidt å vinne et par kamper mot Vaporeon med min Vaporeon. Dessverre gikk det rett i dass når jeg da etterpå skulle slåss mot en diger Snorlax. Men gøy likevel Neste prosjekt blir å fyre i gang en incense og et lucky egg nede i sentrum, og evolve fem pokemon (gidder ikke vente lenger) før jeg prøver å fange og klekke flest mulig pokemon med doble poeng. Det går saaakte men sikkert framover! Endret 17. august 2016 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 17. august 2016 #1838 Del Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev: Finnes det is-sandshrew og is-ninetales? Jeg er bare noen få candy unna en vanlig Ninetales og håper stadig på en Vulpix i eggene som klekkes... Men neida. Ja, det er nytt for spillet som blir sluppet i November. Flere pokemon som har fått en overhaling.http://www.pokemon-sunmoon.com/en-ca/pokemon/alolan-ninetales/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. august 2016 #1839 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg måtte google og så bilder av de fine is-utgavene Nå har aldri jeg vært noen pokemon-entusiast før jeg begynte med Go så jeg vet veldig lite om Pokemon og alle typene. Så av nysgjerrighet kikket jeg litt rundt på nett og så mange fine som jeg håper kommer i Go etterhvert. Alle de andre Eevee-stadiene bør i hvert fall komme snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1840 Del Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, Aamu skrev: Fikk en Polwag til, mangler 1 godteri for å utvikle Men vil ikke fjerne den andre jeg har, så må pent vente til jeg fanger enda en... Den hadde cp 400 et eller annet. Fant drøssevis av Poliwag på Tjuvholmen i dag! Fant også masse Tentacool, Goldeen og Magicarp, og ikke minst, det jeg håpet å finne i dag; en Dratini! 😊 Anonymkode: a3258...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå