Fiolinisten Skrevet 16. august 2016 #1801 Del Skrevet 16. august 2016 19 minutter siden, Aamu skrev: Nidoqueen er "bedre" (høyere max cp) enn Nidoking da Trøst deg med det, hehe.. jeg finner stort sett jentenidoran jeg også, men det var flere før enn nå.. hmm Mager trøst, jeg vil mye heller ha de 1200 XPene, eller 2400 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 16. august 2016 #1802 Del Skrevet 16. august 2016 I morgen formiddag skal jeg til Oslo. Det er egentlig en tur som er forbeholdt området rundt Karl Johan og Aker Brygge. Er det Pokestops og pokemon på Karl Johan av betydning? Leser jo her at Aker Brygge er bra, men hva med Karl Johan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 16. august 2016 #1803 Del Skrevet 16. august 2016 8 minutter siden, Titania skrev: Egg-oversikten viser at jeg får 5km egg, men når jeg putter de i inkubatoren, så ender de seg rett som det er til både 2 og 10 km egg Bare fått 10 km en gang, men de har rett som det er endret seg til 2km når jeg har startet klekkinga Det var merkelig! Men positivt da, jeg synes 5km-eggene er kjipest hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 16. august 2016 #1804 Del Skrevet 16. august 2016 5 minutter siden, Fiolinisten skrev: Mager trøst, jeg vil mye heller ha de 1200 XPene, eller 2400 da. Åja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 16. august 2016 #1805 Del Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, Fiolinisten skrev: Fanget min første ild pokemon i dag! En Vulpix! Har fått noen ild pokemon i egg før, men det var stas å fange en rett utenfor der jeg bor. Er det noen andre som har erfart skjevfordeling mellom kjønnene på Nidoran? Jeg finner så å si bare jenter. Det er surt, fordi jeg ønsker meg en Nidoking. Må se langt etter det for å si det sånn, har nok candy til å utvikle til Nidoqueen (tror jeg.), men har bare 3 candy på guttenidoranene. Her finner jeg mest gutter og noen jenter. Har nok til å evolve til en Nidoking men siden Nidorinoen jeg har er såpass svak venter jeg til jeg kan evolve en ny. Mangler bare en Har to Nidorina men mangler en del før jeg kan evolve til Nidoqueen. Nå fant jeg akkurat en Growlithe til i stua. Det er vel den mest interessante Pokemon jeg har fanget i dag og det er litt kjipt at jeg finner flere Pokemon jeg vil ha ved å skru spillet på i 1 minutt nå og da hjemme enn ved å rusle rundt i sentrum i flere timer. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. august 2016 #1806 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) 5 timer siden, Titania skrev: Men fikk en Lapras i 10 km egg idag da Ikke den beste, med 1300 og noe CP Du er så storforlangende assa! Jeg skulle gjerne hatt en Lapras med 1300 CP! Min Lapras fikk jeg tidlig i min karriere, da jeg surret rundt i hagen her med incense. Den har bare 297 CP eller noe sånt. Jeg har vært litt slapp på pokemonfronten i det siste men har nå begynt å jobbe igjen så nå kan jeg se etter pokemon til og fra jobb. Har kontor i nærheten av et pokestop så kanskje jeg får fint besøk på kontoret etterhvert Jeg har ikke fanget noen nye i det siste, i dag ble det en Oddish, en Pidgeotto og en Fearow med over 700 CP. Og en idiot-Magikarp som hoppet ut av ballen og forsvant i en røyksky. Har også samlet nok til å evolve min tredje Eevee så i dag fikk jeg min første Vaporeon, den endte på 1246 CP og er så langt min beste Klekte noen egg i dag og fikk en Rattata, en Venonat og en Meowth. Har nå nok candy til å evolve Venonat til Venomoth men skal vente og se om jeg får en venonat med høyere CP. Håper veldig på et par flere Meowth så jeg kan evolve en Persian. Jeg får veldig lite egg for tiden og de jeg får er stort sett 2km og noen få 5km... Endret 16. august 2016 av Ardwinna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 16. august 2016 #1807 Del Skrevet 16. august 2016 20 minutter siden, Ardwinna skrev: Du er så storforlangende assa! Jeg skulle gjerne hatt en Lapras med 1300 CP! Min Lapras fikk jeg tidlig i min karriere, da jeg surret rundt i hagen her med incense. Den har bare 297 CP eller noe sånt. ... Showoff! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1808 Del Skrevet 17. august 2016 Fant blant annet to Picachu og en Electabuzz da jeg var på båttur i Oslofjorden på søndag (brukte incense)! Visste ikke at elektrisitet-pokémon trivdes i vann da Tenker meg en tur til Aker Brygge i dag for å fange litt magicarp, poliwag og kanskje en dratini? Har sett skyggen av dratini hver gang jeg har tatt trikken forbi, men ikke møtt på den ennå. Anonymkode: a3258...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1809 Del Skrevet 17. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant blant annet to Picachu og en Electabuzz da jeg var på båttur i Oslofjorden på søndag (brukte incense)! Visste ikke at elektrisitet-pokémon trivdes i vann da Tenker meg en tur til Aker Brygge i dag for å fange litt magicarp, poliwag og kanskje en dratini? Har sett skyggen av dratini hver gang jeg har tatt trikken forbi, men ikke møtt på den ennå. Anonymkode: a3258...252 Du sier noe, jeg bor midt i skauen og her florerer det med Krabby. Jeg visste ikke at krabber likte granskog? Mye en skal lære Er dessuten endel Seel her også. Nærmeste vann er vel 5 km unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1810 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Du sier noe, jeg bor midt i skauen og her florerer det med Krabby. Jeg visste ikke at krabber likte granskog? Mye en skal lære Er dessuten endel Seel her også. Nærmeste vann er vel 5 km unna. Hehe, ja. Jeg har også funnet flere vannpokémon langt unna vannet. Fant for eksempel en Kingler i går ikke så langt fra slottsparken. Så tror ikke det der med at man finner vannpokémon ved vannet, gresspokémon i gresset osv. stemmer 100 % av tiden akkurat. Har foreløpig ikke funnet magicarp noen andre steder enn ved vannet, da, men de er vel ikke så flinke til å flytte på seg. Litt enklere for en krabbe å gå på land i hvert fall. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1811 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja. Jeg har også funnet flere vannpokémon langt unna vannet. Fant for eksempel en Kingler i går ikke så langt fra slottsparken. Så tror ikke det der med at man finner vannpokémon ved vannet, gresspokémon i gresset osv. stemmer 100 % av tiden akkurat. Har foreløpig ikke funnet magicarp noen andre steder enn ved vannet, da, men de er vel ikke så flinke til å flytte på seg. Litt enklere for en krabbe å gå på land i hvert fall. Anonymkode: a3258...252 Jeg har funnet magikarps 1 km fra vannet, men kanskje det var fordi kjøpesenteret har akvarium? Litt tilfeldig er det nok, ja.. Har ikke funnet Kingler, jeg, men har en fordi jeg utviklet en Krabby. Liten tøffing, men er han god i kamp tro? Endret 17. august 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1812 Del Skrevet 17. august 2016 3 minutter siden, Aamu skrev: Jeg har funnet magikarps 1 km fra vannet, men kanskje det var fordi kjøpesenteret har akvarium? Litt tilfeldig er det nok, ja.. Har ikke funnet Kingler, jeg, men har en fordi jeg utviklet en Krabby. Liten tøffing, men er han god i kamp tro? Den Kingler-en jeg fant i går var bare cp78, så han er i hvert fall ikke god i kamp. Har en Krabby med cp415, og nok candy til å utvikle den, så håper på at han blir bra da! Tror jeg skal utvikle den på Aker Brygge i dag hvor jeg også kan aktivere ett Lucky egg. Vet jeg egentlig burde spare opp 20-30 pokémon før jeg bruker eggene, men jeg er så utålmodig av meg. Håper på å finne en eller to Poliwag i dag da, pluss noen flere Seel, så jeg kan utvikle dem også på samme egg, i tillegg til at jeg kan utvikle Weedle, ørten Pidgeys, Diglett, Machop, Drowzee og Goldeen. Har egentlig nok til å utvikle Eevee/Sparky til Jolteon også, men da må jeg sende bort den andre Eevee-en min med cp261 (Sparky er cp356), og har ikke så lyst til det i tilfelle jeg plutselig bare finner/får dårlige Eevee. Så håper det kan dukke opp en vill Eevee snart også. Trenger også masse Caterpie, for jeg har lyst på sommerfuglen (Butterfree ?)! Finner dessverre mye oftere Weedle enn Caterpie.. Synes også det er alt for få Bellsprouts rundt om kring. Og så håper jeg at jeg snart finner Bulbasaur! Så en på nearby i Frognerparken for en stund siden, men fant den aldri.. Kjipeste pokékemonen som har stukket av fra meg er en Porygon som dukket opp i stua mi, men den var for sterk for de dårlige pokeballene mine den gangen.. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 17. august 2016 #1813 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Ang. razz berry. Er det slik at "jo flere jo bedre" eller holder det med å gi en til hver? En før hvert kast? Eller hvordan funker det egentlig? Har stort sett bare gitt en til hver (når jeg husker det), men nå har jeg så mange at jeg må kvitte meg med dem før de fyller opp hele items-plassen min Endret 17. august 2016 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1814 Del Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Sommerfugl83 skrev: Ang. razz berry. Er det slik at "jo flere jo bedre" eller holder det med å gi en til hver? En før hvert kast? Eller hvordan funker det egentlig? Har stort sett bare gitt en til hver (når jeg husker det), men nå har jeg så mange at jeg må kvitte meg med dem før de fyller opp hele items-plassen min Tror du bare kan gi ett bær per kast som treffer pokemonen, men hvis pokemonen hopper ut av ballen etter kastet, kan du gi et nytt bær før neste forsøk. Som regel holder det med ett bær per pokémon, så ikke vits i å spare på alt for mange bær tror jeg (med mindre du bor langt fra pokéstops og ikke kan få tak i nye så lett). Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 17. august 2016 #1815 Del Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du bare kan gi ett bær per kast som treffer pokemonen, men hvis pokemonen hopper ut av ballen etter kastet, kan du gi et nytt bær før neste forsøk. Som regel holder det med ett bær per pokémon, så ikke vits i å spare på alt for mange bær tror jeg (med mindre du bor langt fra pokéstops og ikke kan få tak i nye så lett). Anonymkode: a3258...252 Takk for svar. Jeg sparer ikke, men glemmer å bruke dem Skal prøve å bruke dem oftere og også flere på hver om de hopper ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. august 2016 #1816 Del Skrevet 17. august 2016 Kjempebra Pokemondag i går! Fant Grimen, Graveler, Pinsir og Wartortle som jeg ikke hadde fra før, og fikk samlet nok til å få evolvet Persia, Poliwrath, Dewgong og Gengar. Fikk også tak i et par Dratini, en haug Magikarp og Goldeen, så nå mangler jeg bare 59 candy på en Gyarados, og en Tentacruel med CP på over 1000. Har jo vært syk ei stund, så har stått på stedet hvil. Men i går fikk jeg ca 35 000 XP på noen ettermiddagstimer i Frognerparken og på Aker Brygge/Tjuvholmen. Så nå mangler jeg "bare" 25 000 XP på å levle til 22. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1817 Del Skrevet 17. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den Kingler-en jeg fant i går var bare cp78, så han er i hvert fall ikke god i kamp. Har en Krabby med cp415, og nok candy til å utvikle den, så håper på at han blir bra da! Tror jeg skal utvikle den på Aker Brygge i dag hvor jeg også kan aktivere ett Lucky egg. Vet jeg egentlig burde spare opp 20-30 pokémon før jeg bruker eggene, men jeg er så utålmodig av meg. Håper på å finne en eller to Poliwag i dag da, pluss noen flere Seel, så jeg kan utvikle dem også på samme egg, i tillegg til at jeg kan utvikle Weedle, ørten Pidgeys, Diglett, Machop, Drowzee og Goldeen. Har egentlig nok til å utvikle Eevee/Sparky til Jolteon også, men da må jeg sende bort den andre Eevee-en min med cp261 (Sparky er cp356), og har ikke så lyst til det i tilfelle jeg plutselig bare finner/får dårlige Eevee. Så håper det kan dukke opp en vill Eevee snart også. Trenger også masse Caterpie, for jeg har lyst på sommerfuglen (Butterfree ?)! Finner dessverre mye oftere Weedle enn Caterpie.. Synes også det er alt for få Bellsprouts rundt om kring. Og så håper jeg at jeg snart finner Bulbasaur! Så en på nearby i Frognerparken for en stund siden, men fant den aldri.. Kjipeste pokékemonen som har stukket av fra meg er en Porygon som dukket opp i stua mi, men den var for sterk for de dårlige pokeballene mine den gangen.. Anonymkode: a3258...252 Min Kingler har cp på 811, men har ikke testet ham som sagt da Kjenner til det med å være utålmodig ja Jeg vil også utvikle Seel, mangler ikke så mange, men finner jo ingen fler Jeg har en Butterfree, men den er "dårlig", cp på 327! Veldig søt, da.. er mye caterpies her, skjønner du! Huff, den er kjip når det kommer en bra pokémon som stikker av da! Opplevd det jeg og, en vaporeon. Hadde en fra før, men denne var bedre. Brukte alle pokéballsene, + great balls og razzberry, hjalp ikke det spor. Faktisk synes jeg at jeg får flere gode pokémons med vanlige pokéballer enn med great balls? Merkelig! God tur da Skitt fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1818 Del Skrevet 17. august 2016 3 minutter siden, Rosalie skrev: Kjempebra Pokemondag i går! Fant Grimen, Graveler, Pinsir og Wartortle som jeg ikke hadde fra før, og fikk samlet nok til å få evolvet Persia, Poliwrath, Dewgong og Gengar. Fikk også tak i et par Dratini, en haug Magikarp og Goldeen, så nå mangler jeg bare 59 candy på en Gyarados, og en Tentacruel med CP på over 1000. Har jo vært syk ei stund, så har stått på stedet hvil. Men i går fikk jeg ca 35 000 XP på noen ettermiddagstimer i Frognerparken og på Aker Brygge/Tjuvholmen. Så nå mangler jeg "bare" 25 000 XP på å levle til 22. Gratulerer! Hvor fant du Pinsir, Graveler og Wartotle? Tenker meg en tur ut til Aker Brygge om ikke så lenge, og kanskje til Frognerparken etterpå hvis jeg gidder/har nok mobilbatteri. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1819 Del Skrevet 17. august 2016 11 minutter siden, Sommerfugl83 skrev: Ang. razz berry. Er det slik at "jo flere jo bedre" eller holder det med å gi en til hver? En før hvert kast? Eller hvordan funker det egentlig? Har stort sett bare gitt en til hver (når jeg husker det), men nå har jeg så mange at jeg må kvitte meg med dem før de fyller opp hele items-plassen min Det har jeg lurt på og, men for meg hjelper ikke bærene noe Får like mange uten bær som med bær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 17. august 2016 #1820 Del Skrevet 17. august 2016 9 timer siden, hog skrev: Showoff! "GPS Signal not found" Kjenner igjen den !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå