Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg har karret meg til level 10, og har fanget 40 pokémon og sett 40.

30 av de har jeg fanget på ferie i utlandet og andre steder i Norge. De 10 siste er alt jeg finner her langt i gokk som jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en tur i Sandvika i dag. Det var heller kjedelig på Pokemon fronten. Fant ingenting interessant, men fikk klekket et par egg (og fikk ingenting interessant i de heller :P ) Jeg så skyggen av en Ryhorn som jeg ikke har fra før, men fant den ikke. Så også en skygge her hjemme, men jeg vet ikke helt hva det er ? 

Endret av appelsinjuice
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Glemte bildet :P 

image.jpeg

Er ikke det en Slowbro? :)

Anonymkode: dd088...073

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det en Slowbro? :)

Anonymkode: dd088...073

Ah, så ikke så alt for spennende, da, siden jeg snart har nok Slowpoke til å evolve. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 19.50, Mortem skrev:

Lik kostnad på begge to.

Hmm, tror ikke jeg har vært borti det uten å ha fått feilmelding på en av dem (bla bla move your bar, the numbers don't add up elns.)

Sorry for trege svar forresten, prøver å klekke egg for snorlax candy for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Oslo i går, men fikk ikke fanget så mange, da jeg var der med venner, som ikke spiller. Men vi var i Frogner parken, Majorstua, slottet, Aker brygge, festningen og operaen. Det var best i Frogner parken og Aker brygge. Men jeg hadde håpet på mange magikarp på Aker Brygge, der fant jeg en. Mens det krydde av poliwag. Så jeg må nok ta en tur til Oslo, for å bare spille. Og i Oslo så fikk jeg 2, 10 km egg og flere 5 km egg. I Drammen får jeg flest 2 km egg, og de vil jeg ikke ha. For fram til nå, har det ikke vært noe gøy i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også nesten bare 2 km egg og noen få 5 km egg! Vil ha 10 km egg, så sjekker optimistisk hver gang jeg får et egg men null hell hittil :P 

Vet ikke om jeg gidder å spille i dag. Fant akkurat en Machop til i stua, og finner ofte flere interessante Pokemon i stua enn ute på tur (og da selv om jeg har spillet skrudd av hjemme og kun slår det på nå og da for å sjekke) 

Dersom det er 145 Pokemon det er mulig å finne (eks. de som det står "no confirmed sightings" på. 142 hvis vi trekker fra de som er eksklusive for Australia, USA og Asia) burde det vel dukke opp noen nye i blant når jeg kun har 81 i Pokedexen min ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venninne som bor på "landet", og hun har med seg en gjeng tenåringer til byen på Pokemon-jakt i dag. Så jeg har sendt de til Tøyenparken først, også skal jeg avspasere et par timer og møte de i Frognerparken før vi tar turen til Aker Brygge. Litt kjipt å sitte inne på kontoret da jeg fikk skyggen av en Onix opp i sightings. Men ingenting å gjøre med det - kunne ikke bare slippe alt og løpe ut, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
Den 13.8.2016 at 11.47, sofie777 skrev:

Regner med at de fleste har sett dette kartet. Det forteller meg at jeg skal et sted i dag der det er ett PokeStop og en gym. Stoppet er rett ved busstoppet jeg skal gå av på, så det får jeg garantert utnytte, men jeg må se det litt an med gymmen.

Eg sjekka for å sjå kor mange PokeStoppar og slikt som finnes heime i bygda. Viste seg at det er ingen der foreldra mine bur, fire PokeStoppar etter ti min. køyring og to etter 20 min. køyring :fnise:

Og det er så irriterande at eine 2 km-egget mitt er på 1,93 km og eg må sitte og jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Karou skrev:

Eg sjekka for å sjå kor mange PokeStoppar og slikt som finnes heime i bygda. Viste seg at det er ingen der foreldra mine bur, fire PokeStoppar etter ti min. køyring og to etter 20 min. køyring :fnise:

Og det er så irriterande at eine 2 km-egget mitt er på 1,93 km og eg må sitte og jobbe!

Husk at man må legge inn selv, så det kan være noen der, men ingen har lagt det inn på kartet. Jeg har selv lagt inn 4 stop og et gym og noen av dem var ganske sentrale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
4 minutter siden, sofie777 skrev:

Husk at man må legge inn selv, så det kan være noen der, men ingen har lagt det inn på kartet. Jeg har selv lagt inn 4 stop og et gym og noen av dem var ganske sentrale.

Eg sjekka berre fordi eg trudde det kom til å vere få. Men eg skal nok legge inn når eg kjem heim, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venomoth med cp 661, veldig søt :) Ellers en Magnemite cp 306 i 5-km egg.. ikke min favoritt :P ! Evolverte en liten haug pokemons i går, gadd ikke vente på lucky egg, så kom meg til level 17 nå. Mangler 18000xp før neste level. 

Har igjen 6 km på 10km-egg. Mon tro hva den blir! Har bare 1 inkubator nå, så går tregt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nok candy til å evolve pikachu :hoppendeglad: Venter litt til jeg har flere klare til evolving så jeg får brukt lucky egg, men gleder meg til å få raichu :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, Mormont skrev:

Nå har jeg nok candy til å evolve pikachu :hoppendeglad: Venter litt til jeg har flere klare til evolving så jeg får brukt lucky egg, men gleder meg til å få raichu :laugh:

Hvor har du funnet så mange pikachu? Jeg har en jeg, og ble så glad da jeg fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, momo skrev:

Hvor har du funnet så mange pikachu? Jeg har en jeg, og ble så glad da jeg fant den.

Fant et par på Tøyen, en ved Vulkan og en ved Alexander Kiellands plass om jeg husker rett. Har vært heldig og fått Pikachu i egg hele fire ganger. Så det er derfor jeg har nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, momo skrev:

Jeg fant en i Drammen i går. Ikke ofte de dukker opp. Så fant jeg en Sandshrew og Cloyster i dag. Det dukker opp en og annen godbit :)  Så må det ha vært Magicarp bonanza ved teateret i dag, for de dukket opp hver 5. Minutt. Men Pikachu har jeg bare to av foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror pokemonene i området her er sure på meg :P Selv de med 10 cp stikker av hele tiden...  Og Abra er KLIN umulig å få tak i. Hatt den på sightings et par ganger de siste dagene og løpt som en galning for å finne ut hvor den er. Den ene gangen jeg faktisk fant den, så rakk den ikke komme inn i ballen en gang før den stakk av. Mens forrige gang jeg forsøkte å fange den, så klikket appen, og den dukket ikke opp igjen :angry: Har en Kadabra da, men vil jo ha alle!

Men fikk en Lapras i 10 km egg idag da :bolledeig: Ikke den beste, med 1300 og noe CP - men fortsatt bedre enn Eevee jeg var bombesikker på at jeg kom til å få :P OG fikk et nytt 10km egg etter det igjen, men det tar det nok et par dager før blir klekket :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...